Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Feri

QuoteLucrările de execuţie la podul transfrontalier dintre România şi Ucraina, peste râul Tisa, progresează într-un ritm foarte bun, astfel că acest proiect va fi finalizat în luna noiembrie a acestui an, a informat, joi, administratorul public al judeţului Maramureş, Gabriel Bogdan Şteţco.
Economica.net

stangabriel

#3931

O filmare scurta cu partea din Romania a podului de peste Tisa spre Ucraina.

tom_sawyer

#3932
[CN1066573] Elaborare DTAC, PTE, Asistenta Tehnica pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 29A km 22+859"

Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027

1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Asociere : Electrogrup (Leader), TQM Management,

3. Asociere : AUTOPRIMA SERV S.R.L. (Leader), DRUM POD INVEST, KRONSTARR BAU COMPANY,

4. Asociere : BIG CONF (Leader), CONSTRUCT COM, RUTIER CONEX XXI S.R.L.,

5. Asociere : CONFER GROUP SRL ONESTI (Leader), MECAN CONSTRUCT, CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI,

6. Asociere : CORNELL'S FLOOR S.R.L. (Leader), DP PROIECT,

7. Asociere : FREYROM (Leader), PROCONS GROUP, INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L., INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL,



Șapte oferte pentru proiectarea și execuția noului pod de la Zvoriștea, județul Suceava

📌 Șapte antreprenori și-au manifestat interesul pentru proiectarea și execuția unui nou pod în locul celui existent pe DN 29A, km 22+859, Zvoriștea, județul Suceava, după expirarea termenului de depunere a ofertelor fixat pentru astăzi, 19 aprilie.

📌 Reamintim, pe 20 martie, CNAIR SA, prin DRDP Iași, a lansat procedura de licitație deschisă pentru elaborarea documentației tehnice, proiect tehnic de execuție, asistență tehnică și execuție lucrări la obiectivul ,,Pod DN 29A, km 22+859", care leagă județele Suceava și Botoșani.

📌 După depunerea ofertelor, în următoarea perioadă va avea loc evaluarea tehnică și financiară a acestora și selecția câștigătorului, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-preț.
Proiectul vizează construirea unui pod rutier nou, în locul celui existent, construit în 1933, pe grinzi metalice și 4 deschideri.

📌 Noul pod va fi construit cu tablier din grinzi prefabricate din beton și arc metalic. Acesta va fi prevăzut cu 5 deschideri, o lungime totală de 173 m, lățime de 11,50 m, din care parte carosabilă de 7,80m și două trotuare a câte 1,60 m fiecare.

📌 În perioada lucrărilor, traficul rutier va fi asigurat prin construirea unei variante provizorii, în aval de podul existent, în lungime totală de 340 m. Traseul provizoriu de circulație va traversa râul Siret prin intermediul unui pod cu lungimea de 90m și lățimea părții carosabile de 5m. Suprastructura podului provizoriu va fi alcătuită dintr-un tablier mixt pe grinzi din oțel, în conlucrare cu placa de beton.

📌 Valoarea totală a întregului proiect este de 70.188.802,93 lei, fără TVA, termenul de realizare a lucrărilor fiind de 36 de luni, din care 12 luni proiectarea și 24 de luni execuția lucrărilor.

facebook.com/DRDPIS





Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

"Every Kind of Bridge Explained in 15 Minutes"

Feri

QuoteAm semnat astăzi două contracte pentru reabilitarea Podului de la #Basarabi (#DN3), care tranzitează Dunărea și a Podului de la #PoartaAlbă (#DN22C) care tranzitează Canalul Poarta Albă – Midia-Năvodari, ambele în județul #Constanța.

Asocierea GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. - POD-PROIECT S.R.L. are la dispoziție 15 luni (dintre care 4 luni pentru proiectare și 11 luni pentru execuție) și 40,37 milioane de lei (fără TVA) pentru reabilitarea celor două poduri.
Contractul pentru reabilitarea Podului de la Basarabi (pe DN3) are o valoare de 18,94 milioane de lei (fără TVA) iar contractul pentru reabilitarea  Podului peste canalul Poarta Alba - Midia – Năvodari (DN22C) are o valoare de 21,43 milioane de lei (fără TVA).

Am putut să semnez ambele contracte cu ofertantul desemnat câștigător inițial de #CNAIR doar după ce au fost soluționate două contestații la CNSC și o plângere la Curtea de Apel București.

Podul de la Basarabi (DN3), cu o lungime totală de 233,80 m (inclusiv viaductele), asigură legătura rutieră pe traseul #București - #Călărași – #Constanța și a fost construit in anul 1983.
Podul de la Poarta Albă (DN22C), cu o lungime totală de 213.60 m (inclusiv viaductele), asigură legătura rutieră între #Constanța - #Medgidia – #Cernavodă și a fost construit în anul 1987.
C. Pistol

Poate află și dl.Pistol/CNAIR-ul că Basarabi-ul a revenit la vechea sa denumire de Murfatlar de peste 15 ani  :lol:

survola

Asa o fi trecut in acte, si atunci procedează ca la metrou, operează cu denumirile originale de pe vremea lui nea Nicu.

dr4qul4

poate afla si ca nu traverseaza DUnarea, ci canalul Dunare - Mare Neagra, de fapt doar bratul sudic
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,