News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

cristi5

#2715
Bucla de sub pasaj e gata? Trebuie adaugata pe OSM...

Pe filmare parca se vede o bucla in partea de vest. Deci se confirma ca strada Ovidiu nu trece de-a dreptul pe sub pasaj (asa cum e pe OSM) ci intra in acea bucla?  Exista bucla si in partea de est (spre CET)?

Satelitul nu m-a lamurit.




Powered by API/PUM imgur uploader

rota

Astăzi a început lansarea grinzilor pe DN 2H, la podul de la Milișăuți, județul Suceava. În total sunt 6 grinzi cu o greutate de 26 tone fiecare.
Măsura face parte din planul de intervenție pentru reparațiile la acest obiectiv, afectat de creșterea debitului râului Suceava, în urma ploilor torențiale de la sfârșitul lunii iunie.


CNAIR

Kidu

Strada Ovidiu este una si aceeasi cu Centura de Nord, nu sunt doua strazi/drumuri diferite.
Pasajul din zona CET este construit pe str. Ovidiu si trece peste cele doua magistrale CF insa geometria pasajului este curbata asa cum se vede si in imaginea de mai jos si accesul dinspre ambele capete formeaza doua unghiuri de aproximativ 10 grade intre traseul actual al pasajului si vechiul traseu.
Sunt doua bucle de intoarcere pe sub pasaj in ambele capetele (coincid si cu capetele hasurii), atat cel vestic cat si estic iar pe portiunea hasurata cu rosu nu se mai poate circula. Mai mult de atat s-a schimbat si prioritatea sub pasaj, pana acum cat timp nu exista pasaj str. Ovidiu avea prioritate fata de str. 6 Vanatori, de acum incolo str. 6 Vanatori este cea cu prioritate cum mergi inainte pe sub pasaj.


Dominik

Un video de sus din ziua inaugurarii pasajului de la Arad

You're in Steelers Country

Sorinus

Nu sunt din zona si nu am trecut niciodata pe acolo, dar imi pare din filmare ca se trece peste un DN si doua cai ferate (duble). Asa e?
De asemenea, drumul din dreapta (presupun ca cel vechi) e folosit ca bretea de intrare de pe centura in DN, dar inchis mai departe cu parapeti de beton (probabil riveranii pot sa intre prin straduta din mijloc). Asa e?

Kidu

Asa e cu o singura mentiune, ala nu e DN ci DJ.
Im filmarea asta se vad cel mai bine deficientele acestui pasaj, faptul ca nu poti s-o iei de pe pasaj pe DJ numai daca faci un ocol de un kilometru pana la acel giratoriu ce se vede in filmare la fel cum aflat pe pasaj nu ai cum s-o iei catre CET pe noua trecere la nivel cu CF decat daca faci un ocol de vreo 5 km.

JohannDB

În data de 17.10.2018 pe la 06:00 dimineața treceam peste noul pasaj (am și filmarea momentului), iar mai târziu, în aceeași zi am trecut în sens invers, spre Deva (tot cu filmare) "celebrul pasaj"..............
     Ce m-a frapat a fost modul/felul în care scutură rosturile de dilatație la acest "nou" pasaj..... Ai senzația că rulezi pe travere de cale ferată, atunci când treci peste ele..... Am avut un drum mai relaxat și tocmai de asta am simțit mai bine trecerea peste rostul de dilatație. Și când ai o mașină, care la origine are suspensia mai tare, lucrurile astea le simți în coloana vertebrală cel mai tare...............
   Întrebarea este de ce scutură așa (apropo de planeitate) ??

cristi5

#2722
E bine asa? Am pus bariere (road blocks) langa CF si langa DJul spre Curtici, nu sunt foarte vizibile pe randarea OSM, dar macar nu va ruta pe acolo.





Intrebari:
- acest segment (drumul vechi de la capatul vestic al pasajului spre DJ) e cu sens unic spre est?
https://www.openstreetmap.org/way/24724531

- aceeasi intrebare pe partea cealalta (spre CET)
https://www.openstreetmap.org/way/633858383
Daca e cu sens unic (spre est), ce rost are sa aiba breteaua de sub pod brat spre fosta trecere la nivel?

- visez eu sau au construit o noua trecere la nivel? :) E doar pentru cladirile (CFR?) dintre magistralele 200 si 310? Pe OSM acele drumuri sunt marcate ca "service".
https://www.openstreetmap.org/node/6008092379

Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Nu mi se pare o tragedie ce zice Kidu.

1. Pe DNCB ocolesti mult mai mult la rondurile facute la Otopeni.
2. La CET si in zona aia (ocolul cel mai mare) au treaba doar cei care merg la CET (nu cred ca foarte multi).
3. Care ar putea sa fie alta solutie?

Trebuie sa ne invatam si noi cu astfel de distante/intersectii.
Pare ca mergi mai mult, dar in timp s-ar putea sa fie mai putin decat sa se faca stanga peste 2 - 3 benzi.

Kidu

#2724
Quote from: cristi5 on October 23, 2018, 08:50:49 PM
Intrebari:
- acest segment (drumul vechi de la capatul vestic al pasajului spre DJ) e cu sens unic spre est?
https://www.openstreetmap.org/way/24724531
Da, e cu sens unic.

Quote- aceeasi intrebare pe partea cealalta (spre CET)
https://www.openstreetmap.org/way/633858383
Daca e cu sens unic (spre est), ce rost are sa aiba breteaua de sub pod brat spre fosta trecere la nivel?
Da, e si asta cu sens unic. Referitor la breteaua aia ce coteste catre CF, nu stiu, aceeasi nelamurire o avem si noi localnicii. Cred ca initial planuiau ca vechiul drum peste CF sa ramana deschis circulatiei.

Quote- visez eu sau au construit o noua trecere la nivel? :) E doar pentru cladirile (CFR?) dintre magistrala 100 si 310? Pe OSM acele drumuri sunt marcate ca "service".
https://www.openstreetmap.org/node/6008092379
Nu visezi, au construit alta trecere la nivel cu CF pentru CET si Groapa de gunoi a Aradului, ambele obiective sunt dincolo de CF si nu aveau cum sa ajunga la ele cu vechiul traseu inchis.

Ma vad nevoit sa repet, Strada Ovidiu este aceeasi cu Centura de Nord. Nu exista doua drumuri separate. Probabil sunteti indusi in eroare de vechiul traseu cu trecerile CF care a fost inchis deoarece s-a construit pasajul in paralel.

Quote from: voicul on October 23, 2018, 09:03:09 PM
Nu mi se pare o tragedie ce zice Kidu.

1. Pe DNCB ocolesti mult mai mult la rondurile facute la Otopeni.
2. La CET si in zona aia (ocolul cel mai mare) au treaba doar cei care merg la CET (nu cred ca foarte multi).
3. Care ar putea sa fie alta solutie?

Trebuie sa ne invatam si noi cu astfel de distante/intersectii.
Pare ca mergi mai mult, dar in timp s-ar putea sa fie mai putin decat sa se faca stanga peste 2 - 3 benzi.

Solutia la care ma gandesc ar fi fost o bretea catre segmentul pe vechiul traseu mentionat de cristi5 in a II-a intrebare a sa insa pentru asta trebuiau sa faca capatul estic al pasajului la o distanta putin mai mare de vechiul traseu pentru a putea inscrie o raza de virare acolo si pentru camioane iar acel segment de drum care acum s-a transformat in sens unic sa fi ramas cu dublu-sens.

Spun toate astea deoarece zilnic pe acolo trec cateva zeci de masini ale firmei de salubritate a Aradului in drumul lor spre rampa de gunoi.

cristi5

#2725
Am pus sensurile unice

Quote from: Kidu on October 24, 2018, 10:42:30 AM
Referitor la breteaua aia ce coteste catre CF, nu stiu, aceeasi nelamurire o avem si noi localnicii. Cred ca initial planuiau ca vechiul drum peste CF sa ramana deschis circulatiei.
Am pus-o fara acces, ca nu poti sa conectezi un sens unic cu altul in sens invers :)

Quote from: Kidu on October 24, 2018, 10:42:30 AM
Ma vad nevoit sa repet, Strada Ovidiu este aceeasi cu Centura de Nord. Nu exista doua drumuri separate.

adica sus pe pasaj e strada Ovidiu acum? Sau e altceva gresit pe harta?

https://www.openstreetmap.org/#map=17/46.21564/21.32440

Tnx.

Kidu

Da, pasajul e parte a strazii Ovidiu (centura de Nord), vezi si pe Google Maps. Pe langa pasaj s-a inchis circulatia.

Mi-am permis sa iti fac niste mici sugestii care cred eu ca ar ajuta:


Merci pentru efortul tau si pentru update-uri!

voicul

Vad ca pe maps nu exista trecerea spre CET de langa urcarea pe pasaj pe directia Nadlac, dar in poza ta exista.
Se vede din satelit o lucrare acolo. Cred ca nu s-a facut updatet-ul la maps.

cristi5

#2728
Quote from: Kidu on October 25, 2018, 10:42:26 AM
Da, pasajul e parte a strazii Ovidiu (centura de Nord), vezi si pe Google Maps. Pe langa pasaj s-a inchis circulatia.

Mi-am permis sa iti fac niste mici sugestii care cred eu ca ar ajuta:

Eu merci de informatii! Am locuit 12 ani la Fat-Frumos, nu departe de pasaj, asa ca e (si) un exercitiu de nostalgie :)

Din pacate Google Maps nu e o sursa autoritativa pentru cartografiere. Surse sunt de exemplu primaria si placutele de pe strada. Pot fi si alte surse, dar trebuie sa fie informatii din teren sau de pe o harta oficiala.

Nu e corect cartografic sa inchid toata portiunea dintre 6 vanatori si CF310 pentru ca in ea dau doua strazi:
1) strada Crisului asigura accesul pe (fosta?) strada Ovidiu intre 6 vanatori si CF 200, acolo sunt case (fondul gri inseamna zona rezidentiala, se vad si pe filmari etc). Cum ajung oamenii aia acasa daca eu scot strada :) Si apropo daca strada Ovidiu se muta pe pasaj, ei pe ce strada locuiesc? Sper ca nu trebuie sa-si schimbe CI!

2) acel drum de servicii dinspre CET, asigura accesul intre CF200 si CF310. Pare ca si acolo e zona rezidentiala/industriala.

Deci de la aceste doua intrari strada se poate folosi pana la parapeti. Parapetii apar pe OSM dar se vad foarte prost (niste puncte negre mici in mijlocul strazii galbene). Oricum de rutat nu se va ruta pe acolo.

As putea sa scot strada complet peste cele doua CF. Acolo e clar ca oficial nu mai e strada. Pot eventual si sa o "intrerup" la intersectia cu 6 vanatori, dar acolo ma gandesc ca exista posibilitatea sa scoata parapetii cand se obisnuiesc oamenii cu noul traseu.

LE: am marcat ce a mai ramas din strada ca "residential" in loc de "secondary", o sa apara cu alb in loc de galben (si mai subtire). Peste CF am pus "road", adica nici macar residential (si oricum fara acces), si am scos marcajele de trecere la nivel. Din pacate nu se vede imediat pe openstreetmap.org, peste cateva ore aici
https://www.openstreetmap.org/#map=19/46.21588/21.32323

cristi5

#2729
Pastram deocamdata numele strazii pana aflam ce au oamenii aia in buletin. Ciotul de langa bucla tramvaiului 15 barat l-am lasat cu doua sensuri dar cu rang redus. Acum se vad mai bine si punctele care reprezinta parapetii. Forma geometrica nu e 100% corecta dar aia poate corecta cineva cand apare imaginea detaliata din satelit. Topologia e importanta.



Powered by API/PUM imgur uploader