News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GDPR

^Exact asa!

Quote from: NGC on September 14, 2017, 12:31:45 AM
Ofertele pentru "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)":

NGC

Quote from: NGC on July 17, 2017, 06:32:01 PM
Quote from: NGC on June 10, 2017, 07:46:12 AM
A zis cineva ca CNAIR a uitat de pasajele de la Arad? De unul sigur si-au amintit. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad-CF Curtici-DJ709B" (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  28,312,653.22 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 17.07.2017
Executie: 5 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

E mai usor sa dai la altii de lucru decat sa faci in regie proprie, asa-i? ;)

PREMIERA pentru ultimele 12 luni !!!

Avem ofertanti si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica si nu am avut amanari pentru deschiderea ofertelor.

Quote from: adrian rosca on July 18, 2017, 07:26:16 PM
^^Sa vedem si cine sunt ofertantii:

1. Implenia Baugesellschaft;
2. Strabag;
3. Tehnodomus & CDP Energy & Constructii Feroviare Mures;
4. Sylc Con Trans & Opr Asfalt & Obras Publicas Y Regadios;

Art Construct 94 & Pod Construct & Freyrom nu au depus oferta si garantie de participare.

Nu mai este o noutate ca a castigat asocierea condusa de TEHNODOMUS, dar ar mai fi de adaugat ca nu au fost inregistrate contestatii, iar explicatia cea mai plauzibila este pretul ofertat.

Oferta celor de la TEHNODOMUS este de 10.737.577,66 RON fara TVA, deci exact 37,925 % din valoarea estimata.

AC au primit recent, asa ca sa ii vedem acum la treaba.

Vice33

Din tot procentul total de executat, cât s-a executat de fosta firmă și cât ar mai rămâne de terminat? Fosta firmă a făcut măcar 35-40% din toată lucrarea...?

alexandru_m

Vice, daca nu ma inseala memoria pasajul acela (de la CET sau drumul de Curtici, cum vrei sa-i spui) este mai avansat. Pe la vreo 70% parca...

vancouver

Pasaj Arad nord CET (peste CF Curtici-Arad)

Quote from: Vice33 on September 23, 2017, 10:07:28 AM
Din tot procentul total de executat, cât s-a executat de fosta firmă și cât ar mai rămâne de terminat? Fosta firmă a făcut măcar 35-40% din toată lucrarea...?

Nu e doar  o singura "fosta" firma, ci sunt doua. Un prim abandon al lucrarilor a avut loc in 2012 - la vremea respectiva firma care lucra era destul de mica si depindea de plati, ori noul guvern venit in vara 2012 a sistat orice plati timp de vreun an, ceea ce a dus la falimentul acelei firme. Apoi urmatoarea firma a cedat prin 2015, dar fara legatura cu sfera politica, pur si simplu au fost incapabili sa termine. Stiu ca in 2012 era nevoie de o alocare de doar 4 milioane de €, pentru a finaliza pasajul, dar guvernul de atunci a refuzat sa aloce aceasta suma (aveau nevoie de bani pentru cresteri de salarii la bugetari). Apoi firma a doua a finalizat suprastructura ca betonari si a facut ceva pe la rampe, deci restul trebuie sa fie sub 15 milioane de lei. De unde oferta Technomodus pare plauzibila la 10,7 milioane lei.

Deci ca sa fie clar, lucrarea de la Arad nord este in stadiul:
- fundatii gata
- pile si culei gata
- grinzi gata si montate
- predale gata si montate, suprabetonare tablier gata
- "trotuare" realizate partial (adica acele grinzi care se fac la marginea tablierului)
- rampe umplute cu material

Asa ca mai ramane de verificat materialul de umplutura si adus la cota finala, straturile de asfalt, iar pe tablier (pe pod) izolatia + asfalt + marcaje + parapete. Singura emotie eu cred ca poate fi la pamantul de umplutura, dar poate ca au fost la fata locului si au facut o verificare si e ok. Bine, ar mai fi niste bretele de legatura, care trebuie si ele realizate, pe langa pasaj.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Dar pe Tehndomus eu tot de la lucrarea ăsta îi știu. Dar Nu-mi mai amintesc exact contextul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Antreprenorul nr. 2, cel care a cedat in 2015, a fost "CCCF Drumuri și Poduri Timișoara SRL". De aici: https://criticarad.ro/suntem-cu-un-pas-mai-aproape-de-finalizarea-pasajului-rutier-de-la-cet-vezi-anuntul-cnadnr/. Din articol mai rezulta ca stadiul era ca. 70% in 2012 si 70% si in 2015. Dar eu stiu din pozele puse pe aici pe forum, ca s-a lucrat efectiv la pasaj in 2014-2015. Probabil 70% din 2012 nu erau chiar pe bune, era de fapt un 60% si acum suntem real pe la vreo 70%.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

#2287
Pe Tehnodomus ii stim de la licitatia anulata de CNADNR anul trecut.

LE Conform expertizei tehnice stadiul executiei lucrarilor e urmatorul:

- Infrastructura pasaj: 99%;
- Suprastructura pasaj: 95%;
- Cale pe pasaj: 0%;
- Racordarile cu terasamentul si cale de acces: 80%;

Mai sunt insa si alte lucrari de executat, cum ar fi mutari si protejari de utilitati, care trag in jos procentul total spre 70%.

Iar ieri a fost publicat anuntul de atribuire pe SEAP.  :gj:


Vice33

DA, multumesc pentru lămuriri, dar eu as fi vrut să întreb de fapt de celălalt pasaj...știu că mai este unul peste M200 după ce ieși din Arad, dincolo de Depoul Arad...e un drum care merge spre Ineu parcă...înainte de Glogovăț, unde procentul era mult mai mic, acolo ce se întâmplă cu acel pasaj, în ce stadiu este...? Că și acela parcă era demult început...

Vice33

Ce se mai întâmplă la pasajul DN7 de la Turdaș...nu a mai fost nimeni în zonă, recent...?

GDPR

^^Exista expertiza tehnica postata pe SEAP, poti sa vezi acolo stadiul exact al lucrarilor. Per total parca e pe la 20%.

TibiV

Pe MetrouUsor, userul shoppy a postat niste poze interesante cu titlul "Au inceput lucrari la fostul pod feroviar de peste raul Buzau", dar l-a pozat mai mult pe cel rutier...
Eu nu cunosc zona, dar cred ca ar putea prezenta interes... Atat rutier, cat si feroviar.
Postarea este aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&p=254102#p254098

Pozele sunt astea:












Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#2292
Podurile de la Vadu Pasii. :)
Poate ajung eu pe acasa si le pozez. De cand ma stiu eu varza au fost... parca nici nu-mi vine sa cred ca le refac. :lol:

De aici sunt: https://goo.gl/maps/YYb17LDSuhJ2

Dan74

Tehnodomus a construit pasajul de pe centura Oradea peste DN79, calitatea lucrarii e ok, dar la mobilizare au stat bine. Primarul Bolojan i-a cam stresat, durata constructiei pasajului a fost de 1 an si 3-4 luni.

slartibartfast

Quote from: Ionut on September 25, 2017, 06:12:26 AM
Podurile de la Vadu Pasii. :)

Poveste lungă cu ele, am mai postat aici știri de prin presa locală. Ăla rutier e redus la stadiul de pod de pietoni și biciclete din 2005. Cel feroviar e monument istoric și nu au știut dacă le trebuie sau nu aviz. A durat mulți ani să se lămurească, și alți ani să obțină avizul, deși lucrarea e demult atribuită. Abia acum s-au apucat. La podul feroviar e puțin de făcut, de aia mai de interes e cel rutier.

Podul e important, pentru că dacă se întrerupe circulația pe podul Mărăcineni (și se poate, pentru că nu degeaba este acum limită de 10 km/h pe el), traficul ușor o poate lua pe aici.