News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

It's still the same. So cruise the last part of Romania with 20 - 40km.

It'w our way of saying: don't leave Romania! :)

NGC

Quote from: NGC on June 10, 2017, 07:46:12 AM
A zis cineva ca CNAIR a uitat de pasajele de la Arad? De unul sigur si-au amintit. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad-CF Curtici-DJ709B" (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  28,312,653.22 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 17.07.2017
Executie: 5 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

E mai usor sa dai la altii de lucru decat sa faci in regie proprie, asa-i? ;)

PREMIERA pentru ultimele 12 luni !!!

Avem ofertanti si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica si nu am avut amanari pentru deschiderea ofertelor.

dr4qul4

Probabil si-au dat seama ca vor avea nevoie sa devieze tirurile pe DN7 dupa deschiderea LD3 si 4. Iar finalizarea celor 2 poduri vor face tiristii sa o ia pe acolo benevol.

PS. Cum  ti-ai schimbat nick-ul, cum ne dai vesti bune. Sper sa continui :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

^^Sa vedem si cine sunt ofertantii:

1. Implenia Baugesellschaft;
2. Strabag;
3. Tehnodomus & CDP Energy & Constructii Feroviare Mures;
4. Sylc Con Trans & Opr Asfalt & Obras Publicas Y Regadios;

Art Construct 94 & Pod Construct & Freyrom nu au depus oferta si garantie de participare.

yetiman

Comunicat CNAIR:

QuoteComunicat de presa 25.07.2017

"Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului, municipiul Oradea, județul Bihor-Faza II"

MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 20 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.81 pentru proiectul "Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului, municipiul Oradea, județul Bihor-Faza II".

Obiectivul contractului pentru "Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului, municipiul Oradea, județul Bihor-Faza II" îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM, pe durata stabilită și în conformitate cu obligațiile asumate prin prezentul Contract de Finanțare, inclusiv Anexele care fac parte integrantă din acesta.

Valoarea totală a acestui contract este de 18.619.818,07 lei (fără TVA) si va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% F.E.D.R. din valoarea totală eligibilă aprobată-11.694.393,61 lei, restul de 25% Guvernul Romaniei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 49 luni, respectiv între 14.05.2015 și 24.05.2019 la care se adaugă, după este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Prin finalizarea Fazei 2 a proiectului "Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului, municipiul Oradea, județul Bihor-Faza II" se vor indeplini toți indicatorii asumați, atât prin Programul Operațional Sectorial Transport 2007-2013, cât și prin programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare.

Date de contact:
STEFAN IONITA, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Altul:
QuoteComunicat de presa 25.07.2017

"Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884"-Faza II

MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 21 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.86 pentru proiectul "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884"-Faza II.

Obiectivul contractului pentru "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884"-Faza II  îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM, pe durata stabilită și în conformitate cu obligațiile asumate prin prezentul Contract de Finanțare, inclusiv Anexele care fac parte integrantă din acesta.

Valoarea totală a acestui contract este de 29.719.338,70 lei (fără TVA) si va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% F.E.D.R. din valoarea totală eligibilă aprobată-18.721.230,17 lei, restul de 25%, Guvernul Romaniei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 35 luni, respectiv între 01.01.2016 și 20.11.2018 la care se adaugă, după este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Prin finalizarea Fazei 2 a proiectului "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884"-Faza II se vor indeplini toți indicatorii asumați, atât prin Programul Operațional Sectorial Transport 2007-2013, cât și prin programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.


Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare.

Date de contact:
STEFAN IONITA, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

Nu stiu daca s-a mai zis pe aici, dar s-au finalizat reparatiile la viaductul Carligul Mic pe ambele sensuri.

florin74

De ceva timp este gata. Acum 3 saptamani am circulat pe el fara restrictii.

rizzuh

In schimb iar se lucreaza la podul peste Olt de la Slatina pe sensul dinspre Craiova. Se circula alternativ, cu semafor. Vai de mama lui cum a ajuns podul... :((

pasadia

Si apropo de poduri, va propun sa facem o lista cu podurile pregatite pentru prabusire si eventual o cota a pariurilor cu privire la primul care va ceda.

Primele 3 le mentionez eu:

- Turda, pe DN1, peste raul Aries (teoretic ala e DN1, nu?) - trotuarul s-a dus complet, mult nu mai dureaza pana dispare si banda spre Cluj.

- Onesti, pe DN11, peste raul Trotus

- Brasov, vechea centura, pasaj peste raul Timisu Sec - drumul inca apartine de CNAIR desi ar trebui preluat de Primarie din moment ce s-a deschis centura orasului.

Si stiu ca mai e cel putin un pod important pe cale sa dispara, dar nu-mi mai amintesc acum unde.

ps: Viaductul de la Sidex a fost redeschis? Stie cineva care e situatia acolo?


alexV

Quote from: pasadia on July 31, 2017, 11:17:28 AM
Si apropo de poduri, va propun sa facem o lista cu podurile pregatite pentru prabusire si eventual o cota a pariurilor cu privire la primul care va ceda.

Buna asta :D
La primmul pod, Turda, distanta dintre trotuar si carosabil s-a marit vizibil. Au aparut gropi adanci pe banda de circulatie, posibil "pana jos", si terenul dintr-un capat a "alunecat" bine, creand un prag pe care lumea il abordeaza cu 5km/h. sau ocolesc pe contrasens.

Am mentionat podu asta fiindca autoritaile poate credeau ca se face drumu de legatura A3 - DN 1Turda si nu mai trece nimeni pe podu afectat. Slabe sanse sa fie gata drumu legatura mai repede de 2 ani.

My money is on this bridge

rizzuh

Quote from: pasadia on July 31, 2017, 11:17:28 AM
Si stiu ca mai e cel putin un pod important pe cale sa dispara, dar nu-mi mai amintesc acum unde.

Podul de peste Olt de la Slatina este unul. Apar foarte des gropi adanci in carosabil. Alta la fel ca cea din poza a fost "reparata" prin acoperirea cu o placa groasa de otel. Zilele trecute a aparut inca o groapa, asa ca au inchis circulatia pe un fir pentru a o repara (inca nu stiu cum; era un m2 din asfalt taiat acolo unde a fost groapa, pana la structura metalica din cate mi-am dat seama). Sunt 2 deschideri cu probleme cum zice directorul SDN Slatina intr-un articol articol pe Ziare.com.

cezar-mario2012

  Am găsit ceva interesant pe SSC Bulgaria, planșe și prețuri estimative pentru podurile Dunărene transfrontaliere:









Prețurile estimative:

1. Pod Silistra - Călărași - 193 mil. euro;
2. Pod Ruse - Giurgiu - 248 mil. euro;
3. Pod Nicopole - Turnu Măgurele 209 mil. euro;
4. Pod Oriahovo - Bechet - 217 mil. euro.

Sursa: http://gradat.bg/bgprojects/2015/01/26/2460256_nikopol_-_turnu_mugurele_i_silistra_-_kulurash_sa/?ref=miniurl
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=141516623&postcount=1673

slartibartfast