News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

CNAIR-ul asa spune in comunicatul lor. Dar putem sa tragem o fuga sa vedem.

NGC

Am trecut in sinteza platile de la sfarsitul anului trecut pentru poduri si pasaje.

GDPR

Quote from: adrian rosca on December 28, 2016, 11:29:23 PM
Licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 46+603" a fost anulata.

S-a anulat si licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 44+540".

NGC

Quote from: NGC20 on November 19, 2016, 08:00:00 PM
"Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340"

Quote from: NGC20 on August 31, 2016, 03:20:18 PM
Au depus oferte LUCA WAY si SEARCH CORPORATION.

Licitatia a fost anulata in 18.01.2017. LUCA WAY si SEARCH CORPORATION nu au contestat.

QuoteProcedura a fost anulata in baza art. 212, alin 1 lit a) din legea 98/2016, intrucat nicio oferta depusa nu a fost declarata admisibila..

stangabriel

http://www.observatorulph.ro/eveniment/75050-podul-peste-teleajen-pe-dn-1a-blejoi-risca-sa-pice-foto

Arata urat. Sunt sanse sa pice curand? Rosturi de dilatatie nu mai are de mult, se asfalteaza imbinarea mereu.

GDPR

Conform proiectului de buget, celor doua pasaje de la Arad urmeaza sa li se aloce doar credite de angajament in 2017, asta insemnand ca lucrarile se amana pentru 2018, in cel mai bun caz. A n-spea amanare  >:(

JohannDB

Oare ce blestem plutește peste pasajele Aradului, încât de atâta vreme, nu mai mișcă nimeni nimic și speranțele devin tot mai firave...
   Dacă ar mișca cineva, un deget numai, pasajul de la CET Arad, ar putea fi gata în trei luni și măcar UNUL dim MARASMELE rutiere ale Aradului n-ar mai fi parte a peisajului....
Doamne ce greață-mi este când trebuie să trec pe acolo și prind "acele ore nepotrivite" .   >:( >:( >:( >:(

adiarc

incredibil...oare chiar nu gandeste nimeni ,folosindu-si capul de pe umeri si sa ajunga la concluzia ca prima data,trebuie terminate ,proiectele cele mai avansate,pt a evita degradarile,a reduce costurile,a creste siguranta,etc,etc.........continuua platitul politelor  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

liviu

#2093

Traficul pe podul Calafat-Vidin din ultimii ani, pe săptămâni



Sorry liviu, you are banned from posting and sending personal messages on this forum. This ban is set to expire January 23, 2017, 03:43:59 PM.

GDPR

Quote from: adrian rosca on January 17, 2017, 12:19:16 AM
Quote from: adrian rosca on December 28, 2016, 11:29:23 PM
Licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 46+603" a fost anulata.

S-a anulat si licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 44+540".

Ca sa fie pachetul complet, s-a anulat si licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 45+138".

Kidu

Quote from: JohannDB on January 23, 2017, 02:59:56 PM
Oare ce blestem plutește peste pasajele Aradului, încât de atâta vreme, nu mai mișcă nimeni nimic și speranțele devin tot mai firave...
   Dacă ar mișca cineva, un deget numai, pasajul de la CET Arad, ar putea fi gata în trei luni și măcar UNUL dim MARASMELE rutiere ale Aradului n-ar mai fi parte a peisajului....
Doamne ce greață-mi este când trebuie să trec pe acolo și prind "acele ore nepotrivite" .   >:( >:( >:( >:(

Pai nu era vorba ca pasajul de la CET (cel aflat intr-un stadiu de executie de aproximativ 80%) va fi terminat in regie proprie de catre CNAIR?
Cam acelasi lucru l-am inteles si din articolul asta:
http://www.aradon.ro/avem-bani-pentru-pasaje/1770250

GDPR

#2096
^Chiar daca se lucrarile se fac in "regie proprie", nu trebuie fonduri pentru ele? Sa nu uitam ca "regia proprie" inseamna de fapt "construction management", trebuind sa fie semnate contracte pentru furnizare de materiale si echipamente.
Iar cei care au scris articolul din Arad Online nu stiu sa faca diferenta dintre creditele bugetare si cele de angajament.

NGC

^^^ Din informatiile mele, DRDP Timisoara trebuia sa inceapa procedurile de achizitie publica pentru materialele necesare pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B" pana la sfarsitul anului 2016.
Din pacate, aceasta procedura nu aparea in planul lor pana la sfarsitul anului 2016.

TibiV

#2098
Quote from: adrian rosca on January 23, 2017, 02:30:36 PM
Conform proiectului de buget, celor doua pasaje de la Arad urmeaza sa li se aloce doar credite de angajament in 2017, asta insemnand ca lucrarile se amana pentru 2018, in cel mai bun caz. :(




:(
Legea 500/2002 - Legea Finantelor Publice
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Despre podul peste Trotus de la intrare in Onesti

QuoteDat fiind faptul că podul peste râul Trotuș de la ieșirea din Onești către Bacău se află într-un stadiu avansat de degradare, aspect confirmat și de ultima expertiză tehnică, Comisia Tehnică de Organizare și Siguranța Circulației Rutiere a stabilit că se impune luarea mai multor măsuri pentru protejarea vieții celor care tranzitează obiectivul rutier în discuție.

Membrii comisiei au ajuns la concluzia că podul peste râul Trotuș se prezintă într-o stare critică, care nu asigură condiții minime de siguranță a circulației. De altfel, aceasta este și concluzia proiectantului SC Planexe Desing SRL București, care a realizat expertiza tehnică a podului. Prin urmare, a fost întocmit un referat care menționează o serie de măsuri urgente care urmează a fi luate.

Viteza de circulație pe pod va fi de maxim 10 km/h (vor fi montate indicatoare rutiere în acest sens, la ambele capete ale podului);

Vehiculele care depășesc greutatea maximă de 40 de tone (agabaritice) vor avea interzisă tranzitarea podului (indicatoarele vor fi montate pe toate căile de acces în oraș, pentru ca vehiculele agabaritice să nu fie lăsate să ajungă până în dreptul podului).

Se va realiza un marcaj provizoriu pentru delimitarea benzilor de circulație pe pod cu reducerea părții carosabile de la 8,2 metri, cât este în prezent, la 7 metri (două benzi de 3,5 metri fiecare), ceea ce înseamnă devierea temporară a axului drumului.

Trecerile de pietoni provizorii din dreptul benzinăriei Mol și a restaurantului Telu vor fi menținute în aceeași poziție.

Toate aceste lucrări se vor executa în urma unui proiect care urmează a fi întocmit de către specialiștii primăriei, acesta trebuind să respecte indicațiile transmise de proiectantul care a realizat expertiza tehnică.

...

Din Comisia Tehnică de Organizare și Siguranța Circulației Rutiere a Municipiului Onești fac parte viceprimarul Laura Abageru, directorul DPP, Ioan Paris, consilierul local Adrian Sergentu, Larențiu Medianu, șeful Serviciului Monitorizare Utilități Publice, șeful Poliției Onești, comisar-șef Lucian Nastasiu, și cel al Serviciului Rutier al poliției oneștene, comisar Cristinel Panaite.

http://unupetrotus.ro/exclusiv-restrictii-de-circulatie-pe-podul-peste-raul-trotus-ce-prevad-acestea-si-de-cand-se-vor-aplica/

Si cateva poze cu podul de la aceeasi sursa











"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova