News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

laurashgeo

Excelenta veste!
Dar pana la urma se va putea circula pe acest pod in drum spre sudul litoralui sau nu? Pe forum am citit ca nu se va putea trece, deoarece masinile mici ar trebui sa intre prin port, insa in reportaj spun ca toata lumea va avea acces la acest pod.

ciprebbe

Mai mult ca sigur va fi deschis circulatiei rutiere, insa probabil contra unei taxe, investitia fiind a Portului Constanta.
Va fi curios daca pun bariere pe el si unde, mai ales ca in Nord distanta pana in Giratoriul A4 e mica, ramanand doar in Sud posibilitatea unei statii de taxare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

Pacat de reabilitarea podului --- sistemul de taxare a ramas cel ridicat in epoca trecuta




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cezar-mario2012

De luna viitoare, taxa de pod Giurgiu-Ruse s-ar putea egaliza, conform unei știri postate pe site-ul novinite.com , ieri s-au întâlnit la Ruse președintele consiliului județean Giurgiu și oficialități bulgare. Principala problemă dezbătută a fost diferența taxei percepute dintre partea română și cea bulgară.  La ora actuala parte bulgară percepe o taxă de 2 € sau 4 leva, iar partea română de 6 €, în lei fiind variabilă 25-27 lei. Nu este prima dată când se discuta despre aceasta problemă,  partea română fiind foarte reticentă de fiecare dată. Bulgaria a propus chiar eliminarea ei, dar ministerul transporturilor, în subordinea căruia se afla podul,  s-a opus de fiecare dată.

cezar-mario2012

#680
O filmare cu podul Calafat-Vidin, fimarea este facuta de un bulgar si dureaza cam 19min, aceasta cuprinde toata centura orasului Vidin. Trebuie spus ca lucrarile la pod au cuprins si zonele adiaceante, constructia de noi pasaje peste drumurile principale si cai ferate, o noua gara in Vidin si o portiune de drum expres ce face legatura cu podul. Portiunea cu drumul expres si pod incepe de la minutul 6.50, iar podul este filmat pe ambele sensuri.
Si am o sugestie intrati pe canalul bulgarului sa-i vedeti imaginea de start de pe youtube cu podul vazut noapte de pe Dunare, nu stiu de unde o are, ca pe net nu am gasit-o, dar este superba!

http://www.youtube.com/v/KNmNShyH-mQ

Ceva cu coada de TIR-uri nu se poate face pana intram in Schengen?

iuli

Frumos tot complexul finalizat. Se pare ca nici bulgarii nu sunt foarte breji la partea de infrastructura de dupa pod si tot complexul.

Poza de la el de pe canal cred ca e facuta de pe bac, daca nu ma inseala memoria.

Legat de coada de TIR-uri nu se va schimba, si nu cred ca ai prins vestitele cozi de TIR-uri de la Nadlac de dinainte de intrarea noastra in UE. Astea sunt mici copii pe langa celelalte.

Legat de trafic, ati vazut cum conduc soferii de TIR. Inca au ramas cu sechele de pe vremea bacului, toti se grabesc sa ajunga primii, depasind ca nebunii peste tot si pe oricine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Morosanu

Si deci trotuar este doar pe o parte , nu pe ambele parti a podului, doar pe partea dreapta in sensul Ro - Bg.
Politica distruge tot ce atinge.

MRS

Nicio miscare vizibila versus luna trecuta la podul peste Siret  >:(
Coada de peste 1km pe ambele maluri, atat vineri cat si duminica
La dus:

La intors:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

tigrel58

Nu-i pod, nu-i pasaj si nici viaduct. Nici macar nu e finantat prin POS-T, ci prin POR.
http://www.mediafax.ro/social/sens-giratoriu-suspendat-peste-centura-de-nord-est-a-ploiestiului-cat-va-costa-investitia-si-cand-va-fi-gata-11217895
Cred ca cei din zona au mai multe amanunte.

alecu26

cine e constructorul? Nu va fi o lucrare usoara.
Drumurile noastre POATE;

Tavi

Bine ca se face ca numai aglomeratie, morti si raniti aud despre intersectia aia. S-a aglomerat f mult in ultimii ani si mai exista din pacate si multi melteni ...

ON


dr4qul4

#688
30 de km ocolire!!!!

>:(

dar de ce nu sunt recomandate barajele Slatiora sau Arcesti?  vad ca sunt marcate ca drumuri pe harta. nu sunt deschise circulatiei publice? ocolul ar fi fost la jumatate...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda80

Podul e intr-o situatie atat de critica incat nu se mai poate astepta realizarea variantei de ocolire Slatina, care este oricum in planurile CNADNR?