News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

CNAIR S.A., anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Servicii de proiectare faza S.F. pentru obiectivul - Pod DN 11 km 96+511", propus a fi amplasat în județul Bacău, comuna Oiutuz, sat Poiana Sărată.
CNAIR

CNAIR SA, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Servicii de proiectare faza SF pentru obiectivele - Pod DN 12A km 105+371 (desființare pod existent, construire pod nou, construire varinata ocolitoare) orașul Tg.Ocna, comuna Tg.Trotuș, județul Bacău" propus a se realiza în județul Bacău, orașul Tg. Ocna și comuna Tg.Trotuș.
CNAIR

survola

Cred că este Oituz, nu Oiutuz.

pasadia

@survola - asa a scris CNAIR-ul in comunicatul lor - Oiutuz, nu Oituz. Atat s-a putut.

Eu as fi insa tare curios sa aflu unde este km 96+511 pe DN11 ( @JohannDB ). Podul de langa popasul Poiana Sarata e refacut, la fel si cel refacut anii trecuti mai aproape de limita judetelor CV si BC, si oricum era pe la km 92. Sunt niste podete in zona in care cred ca avem km 96 (precum acesta) dar imi e greu sa cred ca avem nevoie de SF pentru asa ceva.

Bachus01

Avem pe DN11 un pod in curba care arata jalnic . Cred ca la acesta se face referire .

Inca 2 ani de blocaje  :-[

https://maps.app.goo.gl/MtF8Fdi4diJBjQMb9

pasadia

M-am gandit si eu la el, dar imi pare a fi la km 108, in nici un caz km 96.

JohannDB

   Hmmmmmm...... păăiiii borna km 96 este la vreo 100m înainte de-a intra, printr-o ușoară curbă la stânga, În Poiana Sărată, mergând spre Onești... Ai apoi puțin aliniament , vreo 150-200m și o altă ușoară curbă la dreapta și din nou aliniament...La sfârșitul celui de-al doilea aliniament începe "o depășire interzisă și pe ultimii metrii "drepți" ai o stradă "Halos" și un marcaj de DJ 116B/str Avocat Ghiță Pop; aici ai într-adevăr un pod scurt, 8-10 m lungime cu niște balustrade din țeavă, "nu prea îngrijit"....
 Ăsta să  fie "celebrul" de la 96 + cca 500/600...???   :hm:  :hm:  :hm:
 Când enorm de stringente ar fi cele două poduri limitate, de amar de ani, la 30 de tone, de la 108+300/400 și 109+200, înainte de-a intra în Ferăstrău (Oituz) spre Onești......
 

tom_sawyer

#3891
𝗣𝗼𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗣𝗿𝘂𝘁

A fost validată de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice ANAP documentația de atribuire pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru 4 poduri rutiere noi peste Prut. Procedura de licitație pentru primele trei poduri de mai jos a fost anulată anul trecut, iar acum s-a revizuit din punct de vedere economic valoarea estimată și a fost adăugat încă un pod, cel de la Răducăneni (RO) - Bărboieni (MD), după cum urmează:

1️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗦𝘁𝗮𝗻𝗰𝗮 (𝗥𝗢) - 𝗖𝗼𝘀𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 (𝗠𝗗)
📍 Amplasamentul se va desfășura pe teritoriului județului Botoșani și al Raionului Rîșcani, la sud de actualul punct vamal, ce funcționează pe DN29E

2️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗕𝘂𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 (𝗥𝗢) - 𝗟𝗲𝗼𝘃𝗮 (𝗠𝗗)
📍 Amplasamentul va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Leova.

3️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗙𝗮𝗹𝗰𝗶𝘂 (𝗥𝗢) - 𝗟𝗲𝗰𝗮 (𝗠𝗗)
📍 Amplasamentul viitorului obiectiv se va desfășura pe teritoriul județului Vaslui și al Raionului Cantemir

4️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗻𝗼𝘂 𝗥𝗮𝗱𝘂𝗰𝗮𝗻𝗲𝗻𝗶 (𝗥𝗢) - 𝗕𝗮𝗿𝗯𝗼𝗶𝗲𝗻𝗶 (𝗠𝗗)
📍 Amplasamentul se află localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Nisporeni
🗓 Termenul de depunere a ofertelor este 𝟮𝟵 𝗳𝗲𝗯𝗿𝘂𝗮𝗿𝗶𝗲.

În cadrul acestor obiective de investiții, se vor implementa cel puțin următorii indicatori tehnico-economici:
✅️ pod rutier nou
✅️ drum de legătură la infrastructura existentă
✅️ punct control frontieră

Drumurile de legătură vor asigura conectivitatea atât cu infrastructura rutieră existentă, cât și cu celelalte proiecte de infrastructură majoră din România, aflate în diferite stadii de implementare.

facebook.com/IrinelScriosteanu/


[CN1064319] Servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivele: Lot 1-Pod nou peste Prut, Stanca (RO) – Costesti (MD); Lot 2-Pod nou peste Prut, Bumbata (RO) – Leova (MD); Lot 3-Pod nou peste Prut, Falciu (RO) – Leca (MD); Lot 4-Pod nou peste Prut, Raducaneni (RO) - Barboieni (MD)

Valoarea totala estimata: 6451973.68 Moneda: RON

Durata fiecarui contract este de 12 luni de la Data de Incepere a Contractului.

Konter

După ce licitația pentru proiectarea a trei poduri rutiere de peste Prut a fost anulată anul trecut, procedura va fi reluată după majorarea valorii estimate a contractului. În plus, a mai fost adăugat un pod.
Documentația de atribuire a contractelor pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate ale celor patru noi poduri rutiere a fost validată de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, a anunțat Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Este vorba de podurile:

Pod nou Stanca (România) – Costești (Moldova), pe teritoriului județului Botoșani și al Raionului Rîșcani, la sud de actualul punct vamal, ce funcționează pe DN29E.

Pod nou Bumbata (România) – Leova (Moldova),  localizat în estul României, în județul Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, Raionul Leova.

Pod nou Falciu (România) – Leca (Moldova), pe teritoriul județului Vaslui și al Raionului Cantemir.

Pod nou Răduceni (România) – Barboieni (Moldova), localizat în estul României, în județul Iași și în vestul Republicii Moldova, Raionul Nisporeni.

Termenul de depunere a ofertelor este 29 februarie.

În cadrul acestor proiecte vor fi construite: pod rutier; drum de legătură la infrastructura existentă; punct control frontieră.
Drumurile de legătură vor asigura conectivitatea atât cu infrastructura rutieră existentă, cât și cu celelalte proiecte de infrastructură majoră din România, aflate în diferite stadii de implementare, precum: Autostrada Unirii A8 Târgu Neamț – Iași – Ungheni, parte a Coridorului TEN-T Core (Central) și Drumurile de mare viteză Tișița-Albița, Buzău-Brăila, Brăila-Focșani, Suceava-Botoșani, dar și DX Brăila-Galați.



Primul pod la nivel de autostradă

De asemenea, a fost ridicată suspendarea licitației și pentru construirea primului pod la nivel de autostradă care se va construi peste Prut, Ungheni (România) – Ungheni (Moldova), pod care face parte din proiectul Autostrăzii A8 și care va avea și punct de trecere a frontierei.
Noul termen pentru depunerea ofertelor a fost stabilit la 31 ianuarie.
Principalele caracteristici prevăzute sunt: 261,20 m lungime pod nou peste Prut; două benzi pe sens + trotuare; 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II); 8 m lățime parte carosabilă; 1 km lungime traseu; 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură.
Punctul de control trecere frontieră va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spații închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor.
Durata contractului este de 24 luni, din care 6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile.
Acesta va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Au fost demarate procedurile și pentru reabilitarea podurilor:

* Albița (RO) – Leușeni (MD): lucrările presupun demolarea podului vechi și reconstrucție pod nou pe patru benzi;

* Sculeni (RO) – Sculeni (MD);

* Oancea (RO) – Cahul (MD).

https://arenaconstruct.ro/patru-noi-poduri-rutiere-peste-prut-sunt-in-pregatire/

tom_sawyer

#3893
Licitații lansate astăzi, pentru poduri noi:

[CN1064573] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 11C km 32+200, la Bixad" - DRDP BRASOV

[CN1064569] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul "Pod DN 11C km 31+900 la Bixad" - DRDP Brasov

[CN1064575] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul "Pod DN 11C km 30+600, la Bixad" - DRDP BRASOV

[CN1064572] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 11C km 20+188, la Turia" - DRDP BRASOV

[CN1064568] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 15 km 199+873, Borsec" - DRDP BRASOV

[CN1064567] Proiectare si Executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 15 km 57+339, Sânpaul" - DRDP BRASOV

TibiV

De la Virtual Press: Podul Peste Mureș, vechi de peste un secol, Ilia - Săcămaș

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Konter

O bucată din tencuiala Pasajului Basarab din București a căzut peste o mașină care se afla în trafic. Pasajul Basarab, una dintre cele mai importante construcții din Capitală, este în prezent lăsat de izbeliște.

 Jurnalistul Ciprian Cherciu spune că era la volan în momentul în care o bucată din structura Podului Basarab a căzut peste mașina lui, imaginile fiind surprinse de camera de bord.

,,O bucată din Pasajul Basarab s-a desprins și a căzut peste mașina pe care o conduceam. Norocul, dacă pot spune lucrul ăsta, este că o bucată mai mare a căzut lângă mașină.

Inaugurat în 2011, cu mare fast, de către primarul de atunci, Sorin Oprescu, Pasajul Basarab a ajuns astăzi, după zece ani, să arate deplorabil. Nimeni nu se mai ocupă de mentenanța acestei lucrări uriașe, pentru că nu are nici acum recepția făcută. În acești ani, rugina s-a extins pe elementele metalice ale pasajului, iar balustradele albastre arată cel mai rău.

https://www.gandul.ro/actualitate/pasajul-basarab-lasat-de-izbeliste-bucati-din-tencuiala-au-ajuns-sa-cada-din-el-imaginile-nepasarii-publicate-de-gandul-in-2011-20138764/amp

Konter

CNAIR a primit miercuri, 31 ianuarie trei oferte la contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni
Durata contractului este de 24 de luni, iar finanțarea este asigurată 50 % prin CEF, a transmis șeful CNAIR, Cristian Pistol : ,,Au fost depuse trei oferte pentru proiectarea și construcția podului peste Prut de la Ungheni !

– Asocierea Automagistral Pivden SRL – SC Perfect Consult Europe SRL
– NESS PROIECT EUROPE S.R.L – Ofertant unic
– Comsales Grup SRL
Proiectul urmărește realizarea unei legături rutiere între România (județul Iași ) și Republica Moldova (raionul Ungheni ). Varianta de traseu avizată este formată dintr-un drum de legătură care va asigura conexiunea cu viitoarea Autostradă (A8) Târgu Mureș -Iași-Ungheni (km 96+140) și care va traversa râul Prut pe două poduri paralele cu lungimea de minim 261,2 m. Cele două poduri vor avea tablier mixt oțel-beton și grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulație). Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 24 de luni din care: 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Valoarea estimată a contractului este de 156,26 milioane de lei (fără TVA) iar sursa de finanțare este asigurată prin Fonduri Europene Nerambursabile, CEF -Connecting Europe Facility." -Cristian Pistol.
Proiectul podului peste Prut de la Ungheni face parte din ultima secțiune a Autostrăzii A 8, Târgu Neamț-Iași-Ungheni, mult întârziată în faza de studiu de fezabilitate și proiectare (Consitrans).

https://economedia.ro/cnair-a-primit-trei-oferte-pentru-construirea-podului-peste-prut-de-la-ungheni-parte-din-autostrada-unirii-a8.html

tom_sawyer

09 Feb 2024
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., anunţă publicul interesat asupra deciziei APM Galați:

    Nu se va menține valabilitatea Acordului de mediu nr. 02 din 23.01.2013 emis de APM Galați pentru proiectul "Pod nou la Cosmești, peste Siret, pe DN24 km 7+620", propus a fi realizat în extravilan com. Cosmești și extravilan mun. Tecuci, județul Galați;
    Nu se va actualiza Acordul de mediu nr. 02 din 23.01.2013 emis inițial, de APM Galați pentru proiectul "Pod nou la Cosmești, peste Siret, pe DN24 km 7+620", propus a fi realizat în extravilan com. Cosmești și extravilan mun. Tecuci, județul Galați;
    Este necesară reluarea în parte a procedurii de evaluare a impactului asupra mediului și în consecință revizuirea Acordului de mediu nr. 02 din 23.01.2013, emis inițial, cu revizuirea Studiului de evaluare adecvată și a Raportului privind impactul asupra mediului.

Publicul interesat poate transmite la APM Galați propuneri în ceea ce privește conținutul Studiului de evaluare adecvată și a Raportului privind impactul asupra mediului revizuite, pe email office@apmgl.anpm.ro sau pe fax 0236 47 10 09, în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a APM Galați.

CNAIR

medicul de garda

UMB tocmai a primit un cadou exceptional de la statul roman prin decizia de mai sus. Practic au castigat 1-2 in care pot uita linistiti de proiectul acesta, cat timp se reface acordul de mediu de la zero. Situatie similara cu lotul 4 A0-N, doar ca aici au reusit sa piarda un proiect cu acte in regula. E foarte greu de crezut ca ce s-a intamplat aici nu s-a facut intentionat, ca altfel ar fi vuit presa aservita politic ca sunt sabotate proiectele de interes local... Si totusi, silentio stampa in media  >:(
Trust me, I'm an east-european doctor!

Konter

Vorbim despre proiectul denumit ,,Pasaj denivelat peste DN 1 (Centura Vest), intersecția cu DJ 101 I și strada Buda." Ei bine, au trecut mai bine de șapte ani de la prima alocare de fonduri, dar nici acum nu e deschis vreun milimetru din investiție. Și ca să fie toate mai clare, nici nu va începe prea curând proiectul, fiindcă acum CJ caută altă sursă de finanțare!

În 2017, Consiliul Județean Prahova primea, prin Programul Național de Dezvoltare Locală II, o finanțare de 25.637.900,00 lei pentru realizarea pasajului denivelat peste DN 1 (Centura Vest), la intersecția cu DJ 101 I și
str. Buda. În același an, prin HCJ 195/30 octombrie 2017, se face vorbire despre un proiect cu o valoare totală de 34,4 mil. lei. Rezonabilă cifră, nu?
 În toamna lui 2020, conducerea CJ a fost preluată de PNL-USR. Prima mișcare în legătură cu acest proiect a fost actualizarea prețului. Trei ani au durat aceste repetate modificări ale devizului general:
-HCJ 260/29 septembrie 2022: se arată că (cu TVA), iar CJ vine în completare cu 35.719.857,22 lei (cu TVA) cofinanțare, avem un total incredibil de 131.076.773,77 lei valoare totală a investiției, cifră pe care nu o regăsim în niciun studiu de fezabilitate actualizat și reactualizat!

Tot în 2023 (4 iulie) avem, potrivit anunțului din SEAP, și un câștigător al licitației de proiectare și execuție: asocierea Domarcons- Aquila Construct SRL – Dineng Dev SRL, cu o valoare a contractului de 92.393.302,74 lei.
Ei bine, firma nu a deschis șantierul, CJ Prahova nici n-a împins lucrurile de la spate, iar acum aflăm că s-au schimbat iar datele problemei. Pesemne că Guvernul nu mai are bani pentru PNDL II, poate nu atâția câți dorește Prahova, așa că CJ schimbă sursa de finanțare. Mă rog, ar vrea să o schimbe, ideea e să și poată ori să primescă ok-ul de la Guvernul României. În ședința din 23 ianuarie, consilierii au adoptat o hotărâre privind încheierea unui acord de parteneriat între CJ și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în vederea depunerii proiectului de la Buda spre a primi finanțare nerambursabilă prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). PNRR ar scuti și bugetul județean și bugetul național de un efort financiar de aproape 100 de milioane de lei, cât ar costa până la urmă pasajul denivelat din nord-vestul orașului. În condițiile în care investiția nu mai prinde loc în PNRR e posibil să ne luăm adio de la acest pasaj pentru care s-au cheltuit niște bani cu documentația. Sau mai exact s-au irosit niște bani nerealizând lucrările la timp. Reamintim că, din 2017 și până în 2023, devizul general a crescut de 3 ori!

https://zpl.ro/scandalos-pasajul-peste-dn-1-centura-vest-la-intersectia-cu-dj-101-i-si-strada-buda-nu-se-mai-realizeaza-deocamdata/