Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#3630
^
👷În data de 11 aprilie 2022 au început lucrările la obiectivul "Pod nou peste râul Dâmbovița pe DN 73 km 78+519 (Podul Dâmbovița)"

➡️Actualul pod peste râul Dâmbovița, aflat pe DN 73, la km 78+519, este un pod din zidărie din moloane de piatră, a cărui construcție s-a finalizat în anul 1886, fiind declarat monument istoric.
❗️Pentru protejarea acestuia a fost restricționat traficul autovehiculelor cu MTMA > 16 tone⛔️.

➡️Noul pod va avea o lungime de 170 de metri (o deschidere de 100 de metri, încadrată de două deschideri marginale de câte 35 de metri) și va fi racordat la traseul existent al DN 73. Lungimea totală a variantei de traseu va fi de 750 metri.

Deschiderea de 100 de metri este asigurată dintr-un arc de oțel, încastrat în malurile râului.
În secțiune transversală sunt prevăzute două arce metalice independente, cu secțiunea casetată, constantă, cu dimensiunile casetei 2,00m x 1,60m.

Antreprenorul are o mobilizare bună în șantier, ajungând la stadiul fizic al lucrărilor de execuție de 15%.

📌Valoarea investiției este de peste 33 milioane de lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile.























https://www.facebook.com/CNAIRSA/

Marius

Cateva informatii noi de la Podul Minciunilor din Blaj.
Nu au terminat aseara montarea predalelor, mai sunt de montat 7 la ora la care postez. Pare mai complicat, sunt nevoiti sa mai taie cu flexul din fierul din armatura grinzilor:

Ultima grinda s-s montat ieri (28 iunie) (GPS)


 (GPS)


 (GPS)


 (GPS)


Ora 10:25, a fost gata (GPS)


Astazi 29 iunie seara lucrau inca la cateva predale (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Pe Google Maps de ce îl arată încă deschis circulației (podul din Blaj)?

yetiman

 :D Pentru ca s-a miscat constructorul mai repede decat omuletii de la Google maps.  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

survola

Corectez: când alegi Informații din trafic - Trafic live îți arată ,,acces interzis" pe pod.

nicolaem

combinatie fatala, politicieni corupti si ingineri praf.

Universitatile unde au terminat ing aia trebuie inchise.

mirceaeliade

QuoteS-a semnat contractul pentru construirea podului peste râul Tisa, dintre România şi Ucraina [Pod peste Tisa în zona Tepliţa din Sighetu Marmaţiei"]
Conform documentaţiei tehnice, proiectul va fi finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare - POIM, durata de implementare prevăzută fiind de 24 de luni.
Podul peste Tisa va fi format din două poduri paralele, cu o distanţă de 3 metri între ele, un pod pentru fiecare sens de circulaţie, cu două benzi pe sens şi o lungime totală de 261,20 metri. Proiectul prevede şi realizarea a 1,2 kilometri de drum nou, construcţia a 5 poduri de desecare, 1 intersecţie de tip giraţie şi un punct de frontieră cu parcare.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/s-a-semnat-contractul-pentru-construirea-podului-peste-raul-tisa-dintre-romania-si-ucraina-2005331

mspescaru

Vesti noi despre pasajul peste M200 de pe centura municipiului Arad

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/incep-lucrarile-la-pasajul-din-micalaca-1561981/

sa speram ca de data aceasta se va finaliza!

nenea_hartia

Îmi pare rău că postez aici, dar nu găsesc un loc mai potrivit în care să poată fi văzut de un inginer CFDP. Anunțul acesta mai vechi vorbește de ,,5 poduri de desecare". Există așa ceva? Dacă da, ce e acela un pod de desecare? Mulțumesc anticipat!

hefaistos

Cred ca se refera la podete de drenare a apelor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

tom_sawyer

Astăzi se estimează că vor fi ridicate restricțiile de circulație de pe DN 28, în zona podului de la Sârca. Lucrările de lărgire, începute în urmă cu trei luni, sunt în stadiu final. În această dimineață se toarnă covorul asfaltic pe al doilea sens, urmând ca după amiază circulația să reintre în normal pe noul carosabil al podului, redimensionat la parametrii DN 28 - o bandă pe sens și acostament consolidat.

https://www.facebook.com/DRDPIS/videos/2948932275407350/

GIV


POD VECHI, POD NOU PESTE OLT

in acest clip:

interesanta gaura de la minutul 0:36

si garantia autoritatilor ca podul rezista  ;)

JohannDB

DN 11, km 93+700   Poveste la final, după mai bine de 3 ani, da la începutul demolării podului și mai bine de 5 ani de "ocolire" pe podul provizoriu, nu 9 luni (?? de construcție) cum spune DRDP Iași....

https://unupetrotus.ro/ok-ultima-ora-veste-buna-pentru-soferii-care-tranziteaza-dn11-onesti-brasov-anuntul-facut-de-drdp-iasi/

Din articol.....
""""" După aproape 9 luni de la demararea lucrărilor la podul de pe DN11 Onești – Brașov, km 93+704, Poiana Sărată, județul Bacău, DRDP Iași anunță finalizarea acestora, ceea ce înseamnă că circulația rutieră pe respectivul tronson va reveni la normal, după ce, pe perioada lucrărilor, traficul auto s-a desfășura semaforizat, pe varianta de serviciu amenajată în acest scop.

,,Vă informăm că au fost finalizate marcajele rutiere la podul de pe DN 11, km 93+704 din exteriorul loc Poiana Sărată, jud. Bacău. Urmează să se facă recepția obiectivului și apoi va fi dat în trafic", a anunţat DRDP Iaşi.

În privința lucrărilor, s-a procedat la demolarea podului existent, soluția tehnică adoptată presupunând construirea unui pod nou, cu o lungime de 20 m și o lățime a suprastructurii de 10,7 m, din care 7,5 m parte carosabilă (două benzi a câte 3,5 m + 0,50 m supralărgire pe partea dreaptă). Antreprenorul, S.C. CONHIDRO S.R.L, a avut termen de execuție 9 luni."""""


   Cu darea-n trafic, sper să n-o lungească....
   Problema este că această legătură rutieră rămâne în continuare cu handicap la tonaj, din cauza podurilor care "așteaptă sinedie" consolidări, de la km 108+400 limitat la 30 de tone și cel de la km 109+300 de la intrarea în Ferăstrău (Oituz) și acesta limitat tot la 30 de tone....

Bachus01

O bataie de joc a fost cu acest pod . 9 luni pentru un amarat de pod . In unele zilele (sarbatori sau cu trafic mai mare) sa stat si cate 30 min - 1 h  .
Mintile luminate de la CNAIR , au aprobat lucrarea in toamna . Au demolat podul vechi si dupa a venit iarna . Cand se putea incepe in primavara.

Ieri pe Valea Oltului  a fost coada pe sensul spre Bucuresti . De la semafor (unde lucreaza Strabag)  pana pe autostrada ( 2 km de coada pe autostrada) . Eu am avut noroc pe sensul celalalt , am stat doar 40 min .

Chiar nu se poate face nimic in privinta lucrarilor pe DN uri ? Mai ales pe cele principale . Este de noapte mintii sa lucrezi 8 ore pe zi luni-vineri cu 20 de muncitori si mii de soferi in cozi zilnic . DRPP urile si CNAIR doar semafoare au in cap . Politia la fel , in boscheti cu radarul la limitari absurde de 50 km in loc sa dirijeze .


ovideatza

Tocmai a crapat altul pe DN15B Poiana Largului-Tg Neamt, adica traseul si de trafic greu si cu asfalt mai bun intre Iasi si Cluj/Dej/ Tg Mures.

https://www.facebook.com/530667957315098/posts/pfbid02LoDy1cYjGFxDg4PAshWFtzPMQqENVQ5VrKXNA5StAPyqatT4acLvixQ8yYtdZPzWl/?d=n

Vedem daca macar cu semafor se va putea circula.