News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

Eu nu prea înțeleg cum lansează studii de fezabilitate SIMULTANE în 5 locuri. Adică cum? Si SIGUR de data asta nu e doar gargară, sunt convins.

tom_sawyer

#3541
Cred că e vorba mai degrabă de prefezabilitate, chestie care poate fi făcută intern de minister (bănuiesc).

Totuși, CNAIR-ul a făcut licitație pentru SPF la pasajul de la Drajna.

mirceaeliade

e posibil sa fie ceva "lost in translation".  daca nu e careva care sa stie bulgara bine sa confirme ce zice google translate, e posibil ca articolul sa vrea sa zica ca e un studiu de fezabilitate care se uita la 5 locatii diferite si probabil sa faca ranking pentru locatii.  cred ca asta ar fi un SpF mai degraba.

pasadia

#3543
Nu am poze sau detalii amanuntite, dar tin sa mentionez:

- podul de pe DJ105 Voila - Cincu - Agnita e inca pe pozitie. e inchis traficul peste el de un an deja, insa se pare ca Hidroelectrica se opune demolarii caci nu vor resturile rezultate sa ajunga in lacurile lor. Deci cred ca inca se negociaza modul in care sa fie demolat. Detalii aici

- podul de la Poiana Sarata (DN11) e in lucru. Se circula prin zona la semafor, pe acea varianta de ocolire construita acum catva timp (cea pe care se circula dinspre Bacau spre Brasov). Tot stau sa ma intreb de cand e podul asta deteriorat, sa fie de prin 2015-2016? (@JohannDB - poate ai tu idee)

- podul de pe DN2F de la limita de judet BC/VS (Vladia) e in continuare distrus si ocolit pe o varianta improvizata cu o singura banda. Situatia dateaza de cel putin 4 ani de zile, e incredibil cat de dificil ne e sa facem un amarat de podet (nu e vreun râu acolo, nimic semnificativ tehnologic)

- podul peste Tarlung de pe DN10 (Teliu) e inca acolo asteptandu-i pe sovietici si standardele lor de prin anii 1950 cu 5m latime. Imi tot inchipui ca odata si odata se va pune in discutie reconstruirea lui cu o latime normala astfel incat sa fie rezolvata o problema grava de siguranta rutiera. Dar hei, cat timp nu se moare (prea des) si dam vina pe soferi ca nu au respectat indicatoarele - totul e ok, nu?

bgd77

Probabil podul peste Tarlung de pe DN10 o sa fie refacut dupa ce va avea soarta podului de CF din vecinatate, de la Budila.

mirceaeliade

parca mai era si un pod pe DC langa Focsani peste Putna care a cazut in timpul lucrarilor de "modernizare".  probabil hidroelectrica se sperie de acelasi scenariu pe DN10?

stangabriel

https://www.g4media.ro/s-a-prabusit-un-pod-din-neamt-inaugurat-in-urma-cu-6-luni-un-camion-si-o-dubita-se-aflau-pe-pod-in-momentul-prabusirii-un-sofer-este-ranit.html

Joi după-amiază s-a prăbușit  podul de pe drumul județean de la Luțca, din comuna Sagna (județul Neamț), anunță TV Neamț.


Podul a fost recent dat în folosință în luna noiembrie 2021. 




Sorinus

Oau, pare ca au cedat pilele.


vancouver

Deci domnu inginer, cand a vazut ca podu s-a lasat pe mijloc, ce solutie adopta ca sa nu mai aibe burta: mai incarca o tura fix pe mijloc podul. Bravos domnu' coleg de breasla. Ne faci de ras tagma.... of of
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

b1

La lista lui @pasadia adaug podul peste Siret de pe DN25A. Tot 5 m lățime are și ăsta, dar spre deosebire de cel de pe DN10, acesta are 350 m lungime, indicatoarele pentru prioritate și de cedare fiind inutile. Trebuie să menționez faptul că aici am rămas acum câțiva ani fără o oglindă și presupun că foarte mulți șoferi au ajuns în situația mea, drumul având TMZA>=3000... Trebuie urgent (demolat și) construit un nou pod cu o lățime de 11 m care să permită 2 benzi normale și trotuare.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

nirolf

Au mai fost și alte probleme în timpul construcției, cu o justificare dubioasă: "Armătura e veche". Cum adică, atunci ce au reabilitat ei? Au dat doar cu vopsea? De 7 milioane de lei?


Cetatean

Din videoul ala zici ca doar l-au spoit. Sincer! Pare tencuit!
Sa vedem procesele verbale,cine a fost diriginte,rte,ce s-a zis la fazele determinante? Un punct de vedere de la isc,beneficiar.
S-a respectat proiectul?

Sigur cel mai rau o sa o mierleasca soferul ala cu 8x4,ca era incarcat in blana. Sigur avea doua avize de transport.
Stiti ce ar fi tare? Ca inainte cu 10 km, sa fie oprit la cantar de isctr si totul sa fie ok...

Imi place ca CNAIR s-a dezis imediat printr-un comunicat si ca de aia avem de asteptat pe valea Oltului...ca pentru siguranta noastra! Din pacate...nu vreau sa stiu cum sunt podurile alea,dupa cat trafic au pe ele.

Putea sa fie pe pod si un autobuz cu scolari in excursie!

reed

#3553

Allex

Quote from: Allex on May 10, 2022, 07:03:52 PMMavgo Holding cine sunt? Au mai construit pe undeva? Asociatii lor - Danlin XXL stiu ca au ceva camioane la Horia, langa Roman si o balastiera.


Intrebam eu acum o luna de Mavgo Holding cine sunt, ca nu auzisem de ei. Ei, acum stiu cine sunt, am aflat. Doamne-fereste sa ia vreun lot de A7...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova