News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

@ionutzyankoo: doar ca sa evit o neintelegere (care apare si prin alte parti): banda 1, tot timpul, este cea de langa marginea soselei, pe partea dreapta in sensul tau de mers (RO style, not UK). Deci la iesirea din Onesti banda 1 ar fi fost ddicata celor care ar face dreapta spre Bacau.

Nu zic, ar fi fost utila si sicer sa fiu din imagini podul pare mai larg decat era inainte.Dar daca chiar fac 3 bnzi (2 pe iesirea din oras), asta nu imi dau seama. 

ionutzyankoo

Da scuze, imi aplic singur o corectie de 5 puncte pe permis pentru faza cu numerotatul benzilor.

Iar la pod cred doar ca au făcut trotuare mai late și nimic mai mult, ar fi foarte bine macar sa faca 3 benzi (2 spre iesirea din oras)

BIGRED1984

Apropo de cozi "groaznice", am stat vreo jumatate de ora sa trec vineri seara podul peste Arges de pe DN5, ca deh, prima zi dupa lockdown.
Iar ieri, la intoarcere dinspre Alexandria, coada era de la Naipu, vreo 35+ km de Bucuresti, deci Waze mi-a facut turul Teleormanului si Giurgiului, si tot pe DN5 am ajuns, doar vreo 1h intarziere ...de data asta , podul l-am trecut in 5 min, mult mai rezonabil.

tom_sawyer

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA, în calitate de solicitant, a elaborat și depus la finele lunii aprilie aplicația de finanțare pentru proiectul "Consolidare pod DN 2B km 149+841, peste Prut, la Galați - Giurgiulești".

Inițiativa CNAIR are în vedere obținerea de finanțare nerambursabilă, alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient.

Practic, intenția autorității contractante este de consolidare a podului pe o lungime de 125,2 metri, cu viteza de proiectare de 90 km/h, ceea ce ar însemna o reducere a timpului de călătorie pentru marfă pe rețeaua rutieră cu minim 5 la sută.

Valoarea totală a proiectului este de circa 8 milioane lei și va fi finanțat prin POIM 2014-2020, cu 85 la sută contribuție a Uniunii Europene, din Fondul European de Dezvoltare Regională, adică 5,71 milioane de lei, 15 la sută reprezintă contribuție proprie în valoare de un milion de lei, restul fiind cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA.

viata-libera.ro

Oneinthecrowd

Ca se repara podul e foarte bine. Motivatia insa e de tot rasul. Cam cate secunde se castiga practic intre cele doua vami?

Granata06

Informatii privind podul peste Aries de la Turda.

" Prin adresa din data de 08.11.2019, Consiliul Tehnico-Economic al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj a solicitat revizuirea Proiectului Tehnic și încadrarea în indicatorii tehnico-economici ofertați.
În prezent, Antreprenorul General ARL Cluj nu a soluționat cerințele solicitate în cadrul CTE al DRDP Cluj. Proiectul nu a fost avizat, neputând fi obținută autorizația de construire. Nici până la această dată nu a fost predat în totalitate amplasamentul (zonele de racordare ale podului). ''

https://www.refleqtmedia.ro/2020/05/16/te-crucesti-cand-afli-de-ce-nu-au-inceput-lucrarile-la-podul-peste-aries/

rocklee


prd.marius

^^ Legat de podul de la Turda, daca si acela se inchide (cand se va da drumul la santier), pe unde vom putea merge spre Autostrada?

Acum am inteles ca si strada Armatei e inchisa, pentru ca se lucreaza.

Stie cineva vreo alternativa buna?

NOTE: Nu stiu daca aici e potrivit post-ul acesta, dar tot m-ar interesa un raspuns. Multumesc

pasadia

Ai 3 variante: Baciu, Floresti sau Campia Turzii.  :D

TVlad

Multumim rocklee! Cu vechiul pod feroviar cu grinzi cu zabrele ce se intimpla? Il pastreaza pentru pietoni? Presupun ca nu putea fi consolidat pentru a fi folosit in siguranta si pentru trafic rutier.

rocklee

#3025
cateva imagini cu pasajul peste calea ferata deva arad ....cel de langa nodul A1/DN7 ....De langa ILIA ....din pacate pare abandonat ...de la ultima vizita ...nu au mai ridicat doar o singura pila ....pasajul face parte din contractul ...cf simeria gurasada ....refacere pasaj peste dn7 ... :(

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#3026
Multumim @rocklee!

Se vede in prima poza ca in partea sudica noul pasaj traverseaza urcarea pe vechiul pasaj! Sunt curios cum vor muta traficul rutier.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.944/22.626/0

Am pus mai demult extrase din proiect... Deschiderea principala va fi metalica, pe stil CFR

Pasajul se reface pt ca se ridica nivelul CF si cel vechi e prea jos...

rocklee

din ce am vorbit cu paznicul ...urmatoarea pila va fi in actualul dnu...din ce am vazut la fata loculu cevierea o sa fie cu o sicana la stinga pe urcare ... :o

cristi5

#3028
Vezi aici:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg239239#msg239239

DNul actual pare ca va trece (cam inghesuit) printre doua pile ale noului pasaj.

PS: am gasit postarea cu google...


site:peundemerg.ro pasaj ilia planse CF

danpandrea

Podul peste râul Buzău, Vadu Pașii, 7 iunie 2020: