News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adiarc

^ ar trebuii adoptat de multi aceste model - colaborarea intre autoritati locale si centrale ( mai ales de autoritatile locale care vor tot felul de noduri pe autostrada ) si sa puna umarul...nu doar sa astepte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan_s

Si pe centura de vest la Ploiesti se va construi un pasaj:
QuotePasaj peste DN1 (Centura de Vest) la intersecția cu DJ 101 I și strada Buda

Pasajul va fi construit la km 66+000, pe DN1, finanțarea urmând să fie realizată prin PNDL. Aleșii județeni au avizat astăzi indicatorii tehnico- economici pentru viitorul pasaj, prin care se urmărește îmbunătățirea circulației în partea de nord - vest a municipiului Ploiești.

Autoritățile județene au anunțat că viitorul pasaj va fi amplasat la aproximativ 160 de metri față de intersecța dintre strada Buda și DJ 101I, în direcția București". Pasajul va avea câte două benzi pe fiecare sens și va fi prevăzut cu trotuare.
Separat vor fi realizate două sensuri giratorii, unul pe DJ 101I și altul pe strada Buda. Valoarea estimată la peste 34, 4 milioane de lei, lucrările urmând să fie executate eșalonat pe o durată de 24 de luni.
Sursa

Un plan mai vechi al pasajului, inteleg ca s-a modificat partea dinspre Buda.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/prelungirea-restric%C5%A3iilor-de-circula%C5%A3ie-pe-podul

Quote
Prelungirea restricţiilor de circulaţie pe Podul Agigea în perioada 1 – 28 Noiembrie

Se prelungeşte termenul  de restricţionare a circulaţiei pe podul de  la Agigea, situat pe DN 39 (km 8+988), pe sensul de deplasare Agigea-Constanţa, până la data de 28.11.2017, ora 24.00.

Prelungirea restricţiilor este necesară pentru finalizarea lucrărilor de tensionare a unor hobane, iar lucrările presupun: demontarea distanţierilor provizorii ai hobanelor, armarea şi betonarea bulbilor hobanelor la nivelul trotuarelor, montarea deviatorilor ancorajelor inferioare şi montarea distanţierilor definitivi ai hobanelor.

În aceasta perioada va fi interzisă tranzitarea podului cu autovehicule şi convoaie agabaritice, precum şi manevra de depăşire, iar viteza de circulaţie va fi limitată la 50km/h pe toată lungimea podului.

Precizăm că în această perioadă traficul rutier se va desfăşura în  ambele direcţii, pe sensul de deplasare Constanţa - Agigea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: mspescaru on October 30, 2017, 08:23:55 AM
Vesti despre cel de al doilea pasaj de pe centura Aradului

Nu e nici o veste si informatiile prezentate sunt vechi. Nu exista contestatii active pentru pasajul acesta.

Kidu



Vice33


NGC

Pentru ca lucrurile sa fie clare, citez un mesaj mai vechi.

Quote from: dr4qul4 on August 23, 2016, 01:32:10 PM
Da, am gasit raul Amaradia imediat la sud de Tg Jiu, cel putin asa scria pe indicator. Wikipedia ii mai zice si Amaradia Pietroasa.
Amintesc de acest rau, deoarece intr-un comunicat CNADNR spuneau ceva legat de podul peste Amaradia, si la acel moment toti ne intrebam ce treaba are un rau de langa Craiova cu Centura Tg Jiu.

In cazul de fata este vorba despre podul peste Amaradia de langa Craiova.

CNAIR a lansat licitatia pentru "Servicii de proiectare in vederea elaborarii Proiectului tehnic de executie (inclusiv detaliile de executie), Asistenta Tehnica in perioada de executie a lucrarilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitii: "Pod DN 6 km 235+272 peste Amaradia la Craiova"".

Valoare estimata: 7,056,497.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 07.12.2017

Nu voi trece licitatia asta in sinteza, dar probabil ca vom mai reveni la ea.

perfidus

Interesant, ce-or avea de gând cu podul actual? Pare făcut cu simt de răspundere (nu mai stiu exact cand s-a terminat de modernizat la 2+2 secțiunea Craiova Filiași dar nu cred ca are mai mult de 12-13 ani, ca a fost facut pe ISPA) si chiar si rosturile sunt inca in stare buna.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Allex

Pana nu va cadea vreo masina in Trotus nu cred ca se vor lua masuri

http://unupetrotus.ro/scurgeri-de-gaze-la-conducta-care-traverseaza-podul-peste-raul-trotus-pe-sub-aripa-cu-probleme-care-s-a-prabusit-in-apa-masuri-rapide-luate-de-angajatii-delgaz-grid/



QuotePlăcile de beton care s-au desprins, în mai multe etape, din trotuarul deteriorat au antrenat în cădere și conductele și cablurile care traversează podul peste râul Trotuș, starea tehnică a acestora având serios de suferit.

Sub greutatea plăcilor de beton care s-au prăbușit în albia râului Trotuș, cablurile și conductele care traversează podul s-au curbat evident. Printre acestea și o conductă de gaz metan cu un diametru de circa 15 cm.

Curbarea excesivă a conductei de gaze a determinat pierderea etanșeității între tubulatură și elementele componente amplasate pe conductă, emanațiile de gaze fiind sesizate de mai multe persoane care tranzitează zona.

"Mirosul de gaze se simțea intens pe o rază de câțiva metri buni, chiar dacă vorbim despre un loc deschis care, pe deasupra, mai este și în apropierea unui curs de apă, despre care se știe ce curenți puternici de aer antrenează", ne-a spus un bărbat care locuiește în apropiere.

La mijlocul săptămânii trecute, la sesizarea mai multor cetățeni, o echipă de intervenție Delgaz Grid s-a deplasat la fața locului, remediind problema. În plus, au fost verificate și evaluate starea tehnică și integritatea conductei, stabilindu-se că aceasta se încadrează în normele de securitate impuse.

Podul peste râul Trotuș se prezintă într-o stare avansată de degradare și urmează să intre într-un amplu proces de reabilitare în cursul anului viitor, după ce va fi desemnat constructorul care se va ocupa de lucrări.

Un prim pas a fost deja făcut, în sensul că autoritățile locale au semnat contractul de finanțare pentru reabilitarea podului, care se va face prin Programul Național de Dezvoltare Locală II (PNDL).Podul peste râul Trotuș are o lungime de 123,55 metri și o lățime a părții carosabile de 7,8 metri (astăzi aceasta este îngustată).

Dezintegrarea podului peste râul Trotuș a început în februarie, când o bucată importantă dintr-una din zonele pietonale s-a desprins și a căzut în apă. Ulterior, alte bucăți au căzut în apă, cu tot cu balustrade
În altă ordine de idei, între timp au fost îndepărtate și porțiunile de balustradă care rămăseseră în picioare, pentru a-i descuraja pe "aventurieri" să mai traverseze podul prin zona respectivă, extrem de periculoasă.



"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Quote from: Ionut on September 25, 2017, 06:12:26 AM
Podurile de la Vadu Pasii. :)
Poate ajung eu pe acasa si le pozez. De cand ma stiu eu varza au fost... parca nici nu-mi vine sa cred ca le refac. :lol:

Poze (foarte bune) de acum doua saptamani aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&p=259805#p258472

Si poze postate astazi tot la "electrici": https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&p=259805#p259805
Au ajuns forezele !







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pasaj Arad situat pe DN7, peste liniile de cale ferată spre Brad și Curtici. Se execută lucrări la fundația bretelelor și pregătirea iluminatului pe suprastructură. Lungimea pasajului, inclusiv rampe, este de 1365m, din care doar pasajul are 540m.











CNAIR

vancouver

Foarte periculos ce se vede in ultima poza. In alte tari daca inspectia muncii vede asa ceva inchide santierul instantaneu. Si apoi sta cu ochii pe el.

Se poate fie cu parapeti provizorii de protectie laterala (exista sisteme de prindere, se pot cumpara, sau se poate face si semi-iprovizat, cu lemn de 10x10 pus vertical prins cu 1 suruburi in laterala podului, din 2 in 2 metri si apoi batut pe el 3 scanduri orizontale). Sau, daca nu, atunci cel care munceste la margine trebuie prins in centura, cu punct de agatare fix aflat la max. 3 metri de punctul de lucru (astfel coarda sa fie si ea de max. 4 metri).

Vrem sa construim pasajul ca sa salvam vieti la trecerile cu calea ferata, dar trimitem niste muncitori direct in groapa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Ceea ce spui tu va fi "Breaking News" pe toate TV de stiri... DOAR atunci cand se va intampla...

Pana atunci este "no-news", caci nu poti "vinde" publicului stiri cu "ce s-ar fi putut intampla" (exceptand stirile despre copii mici, "under 10").
Pe principiul drobului de sare...

La TV "vinzi" doar morti "certificati", care inca inca nu s-au racit de tot.
"Potentialii" morti nu au valoare....

Este sinistru, stiu, dar asa functioneaza mecanismul...

Asa cum nu intereseaza pe nimeni cum se transporta azotatii decat DUPA CE explodeaza la Mihailesti sau ard pe CF300 blocand circulatia feroviara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

@vancouver, ce inseamna sa fii din 'sistem'... exact la asta m-am gandit si eu in secunda unu. Cum naiba sa-l lasi pe omul ala sa lucreze asa? Probabilitatea sa i se agate burghiul in armatura si sa-l dezechilibreze instant era foarte mare.

Ne intoarcem la discutiile cu predictibilitatea. Stii ca gresesti si iei amenda = o platesti din banii tai sau iti pierzi slujba, te mai gandesti daca merita. Stii ca nu patesti nimic sau ca se poate aranja - ramanem bine-mersi cu al nostru MERGE SI ASA.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat