News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, împreună cu directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), Cătălin Homor, au efectuat astăzi, 03.09.2016, o vizită de lucru pe șantierele pasajelor supraterane peste drumul de centură al Municipiului Oradea (Ciheiului şi Nojoridului). Cele două pasaje vor fi deschise luna aceasta, cu două luni înaintea termenului inițial, stabilit în noiembrie 2016.















Sursa

salman rushdie

Cine trece pe DN6, zona Alexandria, mai departe spre Rosiori ar face bine sa intre pe VO, se lucreaza la podul pestea Vedea de la intrare in Alexandria si se formeaza niste cozi infernale mai ales in weekend. Initial, in presa locala, se zicea ca va dura 2 luni reabilitarea dar la cum se misca gigeii/doreii firmei care lucreaza(nu exista panou care sa specifice cine lucreaza, ce lucreaza, cat lucreaza) cred ca se va termina la vara viitoare. lucrarea a inceput la 1 august. Podul are probleme de la inundatiile din 2014.

NGC

^^^ Stim si noi cine lucreaza acolo. :p
Contractul "Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare fazele PT+DE+AT pentru obiectivul -Pod pe DN 6 km 85+993 peste raul Vedea la Alexandria" a fost atribuit in 22.09.2015 catre FREYROM contra 4,108,696.17 RON fara TVA.

GDPR

Quote from: NGC20 on July 27, 2016, 01:35:50 PM
Aveti mai jos motivul pentru care a fost respinsa oferta TEHNODOMUS.


CNADNR a contestat decizia la Curtea de Apel, pe 14 septembrie fiind prima infatisare. Astia chiar vor sa anuleze licitatia (PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B). :badday:

Iar licitatia pentru celalalt pasaj e in continuare suspendata.  :bash:

NGC

Aveam de gand sa scriu maine despre asta, dar mi-ai luat-o inainte. :p
Maine se implinesc 5 luni deja de la suspendare.

Da, este o surpriza ca au contestat la CAB, dar sansele de a se intoarce decizia CNSC sunt foarte mici.
S-a mai intamplat recent un astfel de lucru despre care am si scris, dar, exceptiile confirma regula.

GDPR

Sper ca sa fie cum zici tu si CAB-ul sa nu le dea dreptate, dar intentia ticaloasa este clara.

marinul

un scurt reminder

Quote from: NGC20 on June 24, 2016, 08:22:05 PM

Sa vedem si cine a aprobat caietul de sarcini al licitatiei curente (Decembrie 2015).




GDPR

^Nu inteleg reminderul. Conteaza cine a semnat un document, sau ca pur si simplu nu vor sa faca pasajele astea? Incep sa cred ca e vorba pur si simplu de subminarea economiei nationale. Ia sa vedem, poate se sesizeaza vreun organ de urmarire penala  :)

Nici de podul de la Gilau nu se mai aude nimic. Aloo?

marinul

pai cred ca anularea licitatiei se trage de la caietul de sarcini "bine" intocmit. cred ca la fel si cu podul de la Gilau

GDPR

^Motivul anularii licitatiei n-are nicio treaba cu calitatea documentatiei, ne-a lamurit deja @NGC20 inca din 27 iulie:


yetiman

QuoteComunicat de presă

Reluarea lucrărilor de reabilitare a podului de la Agigea, pe DN 39, km 8+988



În perioada 12 septembrie 2016 - 30 noiembrie 2016, conform managementului de trafic asumat de către Antreprenor, circulaţia rutieră pe podul de la Agigea va fi închisă total pentru toate categoriile de vehicule în vederea executiei si finalizarii lucrarilor de inlocuire a hobanelor.

Menţionăm că circulaţia autovehiculelor afectate de restricţia impusă va fi deviată pe următoarea rută ocolitoare, astfel:

    Nod rutier A4 (intersecţie cu DN 39), Agigea - A4 (intrare port Constanţa Sud) - Podul Nou (Apolodor) peste Canalul Dunăre Marea Neagră - Bretea acces la DN 39 (Eforie Nord -Agigea) - DN 38 (Agigea Negru Vodă) şi retur.

Circulaţia pietonală se va realiza tot pe podul Agigea printr-un culoar protejat sub directa supraveghere a piloţilor de trafic.

Reamintim că acest contract ,,Lot 3 - Reabilitarea podului de la Agigea, pe DN 39, km 8+988" a fost încheiat între CNADNR și Implenia Baugesellschaft m.b.H Wien (fost Bilfinger Berger Baugesellschaft  m.b.H Wien).

Precizăm că obiectul iniţial al contractului a constat în lucrări de reabilitare a podului (înlocuire cale de rulare: turnare beton de egalizare, înlocuire hidroizolatie, așternere asfalt; lucrări de reparații ale pilelor și culeelor, înlocuire parapet direcțional și pietonal, lucrări de vopsitorie a tablierului, etc).

De asemenea, menţionăm că în cursul zilei de astăzi, o comisie formată din reprezentanţi ai Beneficiarului, Antreprenorului şi Inginerului au efectuat o inspecţie tehnică a lucrărilor executate, precum şi modul în care acestea au fost conservate în perioada în care nu s-a lucrat. În acealaşi timp, Antreprenorul a început organizarea de şantier în vederea demarării lucrărilor începând cu data de 12.09.2016.



CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


alecu26

wow, chiar ca acolo proiectantul initial ar trebui impuscat. Daca alea sunt radierele, ce se vede la începutul filmarii, nu e de mirare ca au fost afuiate, mai ales daca sunt fundatii directe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan_s

Montaj grinzi la pasajul Ploiesti Vest. Pozele sunt de ieri.




GDPR

Quote from: adrian rosca on September 06, 2016, 07:24:14 PM
CNADNR a contestat decizia la Curtea de Apel, pe 14 septembrie fiind prima infatisare.

Pronuntarea s-a amanat pe 19 septembrie.