News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rocklee

multumim adrian rosca !!!! ... :gj: :thumbsup:

NGC

"PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B"

"PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI"

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9126A.pdf









NGC

^^^ Ignorati punctul 4 pentru ca nu mai este actual.

ticker

^^^ Am observat si eu Adi ca nu mai e miscare. Ce mai e de lucru: de realizat "pasarela" ce uneste cele 2 treceri de pietoni de pe bretele (urcare/coborare).
Momentan e doar un morman de pamant si pietris intins intre cele 2 treceri.

larson

http://www.mditv.ro/giratoriu-crapat-inainte-de-inaugurare/

Giratoriu suspendat din Prahova, poate primul proiect spectaculos de infrastructură de după 1990, așa cum a fost catalogat, se apropie de inaugurare cu mari probleme. Un ploieștean a filmat asfaltul surpat și crăpături uriașe în structura de rezistență a giratoriului. Investiția de peste 79 de milioane de lei ar urma să fie inaugurată pe 2 aprilie.

Lucrarea care urmează să fie inaugurată pe 2 aprilie 2016 va avea o rază exterioară de 51 de metri şi o lăţime de 11 metri. La finalizare, giratoriul va înlocui intersecţia semaforizată existentă în prezent, deviind şi separând fluxurile de trafic. Giratoriul suspendat este situat la intersecţia spre comuna Păuleşti, din Prahova. Cu câteva zile înainte de inaugurare, un ploieștean a filmat problemele grave ale construcției: asfaltul surpat și cu o crăpătură uriașă în structura de rezistență a giratoriului suspendat.

Proiectul, finanţat din fonduri europene costa aproximativ 79 de milioane de lei, dar pentru că termenul de finalizare de 31 decembrie 2015 a fost depășit, peste 40 de miliarde de lei vechi vor fi suportate de la bugetul județean.

REPORTER: CĂTĂLINA SANDU

alecu26

pare a fi o problema asemanatoare cu ce s-a semnalat la pasajul de la Michelangelo din TM, când se alarma acel arhitect ca o sa cada pasajul. Sunt fisuri, sa le zicem normale, in zona rosturilor de lucru, care vin de jos de rostul din zidul de sprijin.

Acum acolo prostia poate fi a proiectantului care nu a prevazut rost si in grinda parapetului, sau a constructorului care nu l-a executat sau nu la executat INCA.

Se vede ca si rosturile de dilatatie de la capatul structurii, inca nu sunt taiate si instalate.

Vancouver?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

astea da. De obicei fisurile diagonale sunt semn de tasari diferentiale si insuficienta armare secundara, la forta taietoare. Nu stiu daca e cazul sa fie monitorizate...nu par ceva catastrofal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Telvanni

#1613
^ Unde este asfaltul lasat, clar este rost de lucru.
Fisura aceea filmata peste balustra, la fel, este pe un rost tratat necorespunzator.
Din punctul meu de vedere, cel mai grav lucru care se poate intampla este desprinderea unei bucati de beton din zona afectata, in rest nu cade nimic, stati linistiti.

vancouver

Confirm. Fisurile sunt in zona unui viitor rost de lucru / de dilatare. In asfalt se va monta un aparat special, care sa preia deplasarile diferite ale celor 2 structuri care se intalnesc acolo. Evident si parapetul trebuie sa fie intrerupt, nu are voie sa fie continuu . Daca l-au facut continuu, atunci era si normal sa crape.

Dar nu este absolut nimic care sa puna in pericol lucrarea. Tot ce se vede este remediabil.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Horațiu 87


Horațiu 87

Valea Oltului Cati oameni nu lucreaza?! reabilitare viaduct 2016

http://www.youtube.com/v/oX21SiAZVVk

danutzu_1069

@Hory1987
E un pic tendentios.
Sunt convins ca situatia enumerata de tine nu tine tot programul de lucru.
Si ai uitat sa-i pui la numaratoarea celor care lucreaza pe cei de la capte, si care supravegheaza cu semnalizarea.

alecu26

Si eu care vroiam sa spun ca am trecut prin zona...si ca ce bine se lucreaza.

1. Sunt oameni care lucreaza inclusiv duminica.
2. Deja unu sens este atacat complet.
3. Se poate vedea si pe acest videoclip ca pe sensul atacat prima data deja pe o buna portiune s-a montat parapetul foarte greu. Eu am trecut miercuri si vad ca pana ce s-a facut filmuletul, deja s-a dublat, triplat lungimea lui.
4. Se putea lucra (si se dorea) pe o distanta mult mai mare, dar potrivit regulilor date de CNADNR de management de trafic, nu poti lucra pe mai mult de 200 de metri. O regula absurda in acest caz, intrucat oricum coloana de masini, si implicit circulatia pe o singura banda se face pe 1-2 kilometri. Asa ca 100-200 de metri de santier in plus, il lasa pe constructor sa se desfasoare mult mai usor si mai rapid.
5. La cum se lucreaza, sincer nu stiu ce vor lucra pana in iunie, când e aprobata restrictia de trafic. Se va termina mai repede.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

Pasaje centura Arad. Ultimul deadline.