News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MNU

Din cate stiu, din cauza caii ferate duble, un pasaj subteran nu ar fi fost cu mult mai ieftin. In plus, nu stiu cum s-ar fi realizat racordul in cazul acesta fara sa interfereze traficul pe centura.

alecu26

pasaj subteran insemna alte complicatii. In zonele plate...ai nevoie de pompare...intretinere...etc. Acolo nu e chair asa de in oras, incat sa zici ca un sistem de pompare permanent e chair asa simplu....de intretinut. Ar fi doar un alt lac, atat de cunoscut in Bucuresti dupa fiecare ploaie grea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AFC

Nu stiu ce sa zic, depinde ce se doreste si mai ales cat de repede vom avea un inel de centura la nivel de autostrada.  Giratoriul suspendat rezolva tot dar pare o solutie scumpa. Daca se doreste rezolvarea partiala si temporara a conflictelor de trafic, un pasaj suprateran  peste DNCB este solutia cea mai ieftina .
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

adiarc

up-date viaduct Sibiu , C.Suri Mici - Kogalniceanu - Geiger+Sinecon
Se lucreaza inca intr-un ritm acceptabil....ca premiere...a inceput amplasarea grinzilor iar in partea spre Kogalniceanu se face zid de sprijin pe ambele parti ale rampei





o frumusete de macara





primele grinzi din otel





intre caile ferate pe acesti piloni din otel vor fii amplasate grinzile...poate nu s-a forat f adanc din lipsa de spatiu sau pt protejarea terasamentului CF





la ultima vizita aceste 2 pile erau doar la stadiul de confectionare armatura fier-beton



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

zid de sprijin incipient in partea spre Kogalniceanu













Cam asta ar fii.Deocamdata lucrurile merg bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mishu77

La cum merg lucrurile anul viitor in vara cel tarziu in toamna trebuie sa se circule. Ar fi un acces mult mai bun decat pe str. Caramidariei unde in permanenta sunt masini parcatate si pe stanga si pe dreapta si mai poti prinde si cate un tren. Adi cand au termen de finalizare?

Kuniva

Cele din metal sunt niste esafodaje de sustinere a tablierului care vor fi dezafectate la finalizarea pasajului. Probabil deasupra caii ferate va fi un pod metalic, nu stiu proiectul.

adiarc

ok...mersi
trebuie terminat pana la sf anului viitor pt ca este pe fonduri europene in marea majoritate...asta e principala realizare - se face un viaduct deosebit de important pt Sibiu , care asigura inca o cale de acces dinspre zona industriala de Vest , acces denivelat , deci mult mai facil si marea majoritate a banilor NU VIN DE LA PRIMARIA SIBIU....aviz si altora care se plang de lipsa banilor , dar nu sunt dispusi sa se lupte cu hatisul birocratic de accesare al fondurilor europene
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

e o grinda cu zabrele deschiderea principala peste CF. Este destul de mare deschiderea...si se pare ca asta a fost solutia aleasa. Mai erau si altele.

Intradevar, grinda aceea, va fi sprijinita temporar in vreo 2 puncte intermediare, pana se monteaza pe bucati si va forma un intreg care sa reziste singur la incarcarile proprii si din trafic.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SB76UFO

Pasajul peste CF + noul pod peste Cibin o sa fie de mare ajutor pentru traficul din Sibiu
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

intre timp in zona podului peste Cibin a fost inchis traficul auto si a inceput demolarea podului vechi....la scurta distanta de acesta a fost montata o pasarela pietonala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Nasol de tot sa ai viaductul in fata geamului si sa-ti treaca masini non-stop.

pasadia


cricric

#1018
Stiu si situatia din Brasov. Ma gandeam ca la Sibiu ar fi putut fi ridicat CF astfel incat toate strazile sa subtraverseze. Acolo sunt mai multe strazi. De fapt strada Alba Iulia chiar subtraverseaza. Acolo mai multe strazi aveau nevoie de acces decent peste linii https://maps.google.ro/maps?ll=45.793147,24.129219&spn=0.004077,0.009345&cbll=45.793147,24.129219&layer=c&panoid=Xz8lyjU4UlLZRQRHg0pQXQ&cbp=12,259.01,,0,-0.66&t=m&z=17.

radutm

Cateva poze facute astazi pe podul de la Albina (drumul jduetean DJ592 Timisoara-Buzias-Lugoj), redeschis recent traficului dupa ce a fost reabilitat:





cont inchis