Transportul public de suprafata in Europa

Started by Ionut, October 15, 2016, 09:45:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Bordura aia e atat de inalta incat nu poate fi urcata? Anvelopele au ceva special de nu se taie pe margine? Sau pur si simplu soferii sunt maestrii si nu ating niciodata bordura aflata la 10 cm?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.


b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Orasul german Wiesbaden a oprit programul de dotare cu autobuze electrice, din cauza slabului randament al acestora (defectiuni multe - printre care și explozii și incendii, autonomie scazuta).



Ele vor fi înlocuite cu unele diesel (mult mai fiabile și mai ușor de întreținut).

Sursa (DE).
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Că tot vorbeam de defecțiuni, în luna aprilie a acestui an, în Paris a luat foc un autobuz Bluebus 5SE din cauza exploziei unei baterii. Ca măsură de prevenție au fost retrase din circulație toate cele 149 de astfel de vehicule, reprezentând aproximativ o treime din întreaga flotă de autobuze electrice.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Tramvaiul din Basel (în germană: Strassenbahn Basel) - o rețea de tramvai transfrontalieră:

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

De acum 2 luni:

Viena va investi 2,4 miliarde euro în sistemul de trenuri urbane S-Bahn

În timp ce în România lucrurile se mișcă extrem de greu la capitolul trenurilor din oraș, Austria accelerează și pe mai departe, iar capitala Viena are un plan de investiții în valoare de 2.4 miliarde euro pentru extinderea rețelei de S-Bahn, până în 2034.

Viena are deja una dintre cele mai bune rețele de trenuri urbane S-Bahn din Europa și planurile sunt ca unele secțiuni să fie dublate, să se construiască gări noi și intervalul de succedare pentru trenuri să fie tot mai mic.

Oficialii din Viena spun că 74% dintre loicuitorii capitalei folosesc transportul în comun, bicicleta sau merg pe jos pentru a se deplasa la serviciu.

Planul pentru următorii 12 ani include instalarea sistemului de semnalizare feroviară ETCS pe una dintre cele mai utilizate linii de S-Bahn, astfel încât intervalul de succedare pentru trenuri să fie de două minute și jumătate la orele de vârf.

Pe secțiunea de S-Bahn Meidling - Mödling este linie dublă, dar se va face cvadruplare, în doua etape, iar lucrrările vor începe în 2026 și se vor termina în 2034.

O dublare a liniei se va executa și pe o altă rută, noi gări vor fi construite și se vor moderniza alte linii pentru a duce la creșterea intervalurilor de succedare spre 7 minute și jumătate.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

reed

Been there,done that.
Wuppertal Schwebebahn-Germania.
Incredil monorailul asta si dupa 120 de ani
(GPS)


(GPS)


(GPS)


dan tm

incredibil e de fapt , ce era in Romania acum 120 de ani?

carutasul

se produceau automotoarele moderne Malaxa care circulă și acum :) ( mă rog, nu chiar atunci, dar de dragul glumei)

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"