Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Giurgiu probabil. Geamurile sparte sunt opera localnicilor...

tom_sawyer

[CN1048604] Achiziția a 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații a acestor automotoare, necesare funcționării respectivelor automotoare și achiziționarea serviciilor de alimentare cu hidrogen

Data publicare: 23.10.2022
Autoritate contractanta: Autoritatea pentru Reforma Feroviara

Achiziția va consta în:
A) PRODUSE:
1) 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, conform cerințelor minimale specificate în Caietul de Sarcini (CS);
2) Alte dotări și accesorii, conform cerințelor specificate în CS.

B) SERVICII:
1) Mentenanță și reparații pentru o perioadă de 15 ani. Serviciile sunt necesare funcționarea respectivelor automotoare, conform cerințelor specificate în CS;
2) Servicii de alimentare cu hidrogen pentru o perioadă de 15 ani.
3) Instruirea personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea RE-H și aplicațiilor software;
4) Transportul, asigurarea, punerea în funcțiune, asistența tehnică în perioada de garanție.

Având în vedere prevederile art. 221, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, a art. 72, alin(1), lit. (a) din Directiva 2014/24/UE și concluziile studiului de fezabilitate în contractul de achiziție va fi prevăzută o CLAUZĂ de REVIZUIRE, posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 15 ani (15 ani +15 ani), conform cerințelor CS. Suplimentarea cantitatilor achizitionate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin incheierea unor acte adiționale la contractul de achiziție.

CLAUZA SUSPENSIVĂ: Încheierea contractului de achiziție publica este condiționata de obținerea/ aprobarea finanțării achiziției de produse, servicii de mentenanță și serviciile de alimentare cu hidrogen din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar în situația în care se respecta dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislației privind finanțele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obținerea/aprobarea finanțării achiziției de produse și servicii din fonduri de la bugetul de stat și/sau fonduri europene nerambursabile nu se realizează, ARF va aplica prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
ARF estimează ca va obține finanțarea necesara semnării contractului in semestrul I al anului 2023.
ARF precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare sau prin alocarea de fonduri din bugetul de stat conform mențiunilor de mai sus. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni.
În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul de stat conform mențiunilor din prezenta secțiune, ARF își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, actualizată. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă că ARF și/sau finanțatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă și/sau finanțatorul au fost notificate asupra existenței unui asemenea prejudiciu.

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 2.487.210.561,60  si 4.249.858.243,20  Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 05.12.2022 15:00

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 14, 2022, 04:42:49 PM[CN1045983] Achiziția de 20 rame electrice interregionale de lung parcurs RE-IR, destinate conectării centrelor urbane din România și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri

Licitația pentru 20 de trenuri noi de lung parcurs, lansată în august, a fost anulată marți, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Investiția, în valoare de peste 450 de milioane de euro, avea finanțare prin PNRR.

,,Această procedură a fost anulată automat deoarece la data limită de depunere a ofertelor nici unul din ofertanții înscriși nu a criptat oferta financiară/sau nu a răspuns la toți factorii de evaluare electronici, după caz", se arată în anunțul de anulare din SEAP.

Potrivit secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu, această achiziție reprezenta o continuare a proiectului de investiții de 37 de vehicule, pentru care a fost semnat contract cu Alstom.

economica.net

tom_sawyer

[CN1049902] Achiziția de 20 rame electrice interregionale de lung parcurs RE-IR, destinate conectării centrelor urbane din România și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri

Data publicare: 27.11.2022
Autoritate contractanta: Autoritatea pentru Reforma Feroviara

Achiziția va consta în:

A) PRODUSE:
1) 20 rame electrice inter-regionale RE-IR (18 rame+2 unități de rezervă), destinate transportului feroviar de călători inter-regional (de lung parcurs), conform cerințelor minimale specificate în Caietul de Sarcini (CS);
2) Alte dotări și accesorii, conform cerințelor specificate în CS.

B) SERVICII:
1) Mentenanță și reparații pentru o perioadă de 15 ani. Serviciile sunt necesare funcționarea respectivelor rame RE-IR, conform cerințelor specificate în CS;
2) Instruirea personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor și aplicațiilor software;
3) Transportul, asigurarea, punerea în funcțiune, asistența tehnică în perioada de garanție.

Având în vedere prevederile art. 221, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, a art. 72, alin(1), lit. (a) din Directiva 2014/24/UE și concluziile studiului de fezabilitate în contractul de achiziție va fi prevăzută o CLAUZĂ de REVIZUIRE, posibilitatea suplimentării: perioadei de mentenanță cu încă 15 ani, conform cerințelor din CS; și a cantității cu 9 RE-IR (8 rame+ 1 rezerva).

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 1.201.615.722,00  si 2.374.592.589,90  Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 10.01.2023 15:00

Sorinus

Aseara, serviciul de aeroport al TFC era realizat cu o rama veche, nu cu Bombardier cum am vazut inainte. Nu au suficiente rame 'noi' sau asa s-a nimerit rotatia?

BogdanSt

#740
@Sorinus

Asa s-a nimerit rotatia. Uneori, cel putin dimineața, TFC folosește o rama veche. Cel mai rau e atunci când această ramă veche, cu podea foarte înaltă, trage in Gara de Nord la un peron foarte jos si oamenii sunt nevoiți sa execute aruncări de la înălțime cu valizele in mână.

dargauda

[CN1049902] Achiziția de 20 rame electrice interregionale de lung parcurs RE-IR, destinate conectării centrelor urbane din România și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 10.01.2023 15:00

 Stie cineva  cei otertanti la licitatie?sau a fost anulat licitatia.

oc7avian

Termenul a fost prelungit la 1 Februarie 2023.

De fapt toate licitațiile în curs la ARF au fost prelungite pentru a specifica prețul și în € prin erate/clarificări. Dacă nu mă înșel, după admiterea unei contestații CNSC fix la licitația menționată mai sus.

Pe lângă termenul de mai sus, la celelalte avem următoarele termene limită de depus oferte:
  • 12 rame hidrogen: 7.02.2023
  • 62 RE-R: 20.01.2023
  • 16 loco BoBo: 10.02.2023 (știu, offtopic, dar voiam să le avem împreună)

oc7avian

Despre licitația RE-R

QuoteAutoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a deschis vineri, 20 ianuarie, ofertele la licitația pentru 62 de rame de scurt parcurs, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Licitația este împărțită în trei loturi, iar pentru fiecare lot ARF ar fi primit câte două oferte, respectiv din partea Alstom și Siemens, potrivit surselor ECONOMICA.
sursa Economica.net

tom_sawyer

#744
Electroputere VFU Pascani SA a finalizat cu succes reparația capitală de tip R9 la automotorul Desiro cu numărul AM 2072, acesta fiind primul din cele 50, la care compania are semnat acord cadru cu SNTFC ,,CFR Calatori" SA.

Automotoarele Desiro SR20D, cunoscute popular ca ,,Săgeți Albastre", au fost achiziționate de SNTFC CFR Călători SA în perioada 2003-2007. Reviziile capitale de tip R9 se realizează la 12 ani de operare sau la 2 milioane km parcurși și reprezintă un proiect complex, prin care se dezasamblează și se verifică, repară sau schimbă toate subansamblele automotorului, mai puțin motoarele acestuia:

Boghiul motor 1 și 2 - Demontare boghiu motor in subansamble, spălare, curățare, constatare, reparare și/sau înlocuire elemente.
Reparație osii motoare cu atac de osie simplu, atac de osie simplu, osii motoare cu atac de osie dublu, atac de osie dublu.
Boghiu purtător -  Demontare boghiu purtător in subansamble, spălare, curățare, constatare, reparare și/sau înlocuire elemente.
Reparație osii libere.
Cupla automată -demontare, verificare, reparare cu înlocuire de elemente.
Instalația de climatizare și instalația de încălzire – demontare, verificare, reparație.
Stația de încărcare baterii acumulatori – verificare și reparare.
Reparare modul principal WC .
Repararea ușilor de acces.
Reparație, verificare ferestre si înlocuire geamuri sparte sau fisurate.
Reparație intercomunicații (articulație vagon, burdufuri de intercomunicație).
Demontare, verificare, reparare scaune și strapontine, inclusiv înlocuire tapițerie.
Verificarea, repararea instalațiilor din postul de conducere.
Verificarea și reparația instalației electrice: baterie rețea bord, instalație comandă, instalație INDUSI, calculator frână, controler tracțiune frână, instalația de vitezometre.
Sistem combustibil – demontare, verificare, reparație cu înlocuiri.
Reparație sisteme de frânare (frâna magnetică, frâna pneumatică, uscătorul de aer, frâna de rastare, instalația uns buza bandajului și nisipar, cilindrii de frână și timonerie).
Caroseria automotorului – curățare, verificare, reparații după caz, vopsire exterioară.
Probe finale.

Electroputere VFU Pascani SA are experiența reviziei de tip R8 efectuată cu succes la toate cele 57 automotoare contractate cu CFR Călători și depune toate diligențele și eforturile pentru a duce la bun sfârșit noul proiect asumat, în condițiile în care licitația a fost inițiată la finalul anului 2021 iar prețul materialelor și subansamblelor a crescut cu până la 40-50%.

facebook Electroputere VFU Pascani

Poze mai jos:

tom_sawyer

#745



Sorinus

Arata bine, sper sa faca si ceva mentenanta intre R9-uri. In Ro e sport national sa spargi geamul la trenuri, iar Desiro sunt victimele perfecte.

Sorinus





Powered by API/PUM imgur uploader

Asa arata Desiro-ul ce face Culnita-Slobozia. Nu stiu cum pot fi opriti cei ce arunca cu pietre, dar toate Desiro-urile sunt tandari. Acesta avea doua gauri fix langa mecanic, deci atacatorii vizeaza inclusiv postul de conducere, ceea ce mi se pare deosebit de grav.