Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#585
Quote from: pasadia on December 01, 2021, 08:17:41 PM
Chiar ne-am dat toti dupa propaganda Alstom-ului (sau cine o fi producatorul ce a avut grija sa impinga in fata solutia asta)?

Lobby-ul foarte eficient al Alstomului. Care oricum a prins o mulțime de contracte babane cu statul: trenuri noi de metrou, mentenanță la ramele de metrou (e singurul ofertant la licitația în curs), trenuri electrice regionale, semnalizare pe "coridoreala".

I-a ieșit și impunerea porcăriei cu trenurile cu hidrogen, care anulează electrificarea pe o linie ce leagă cel mai mare exportator al țării de cel mai mare port. Deci marfă în primul rând, nu numai călători.

Dacă tot vrea PSD-ul să modifice PNRR-ul, nu știu pentru ce interese, măcar atâta lucru să iasă. Poate mai mare o șansă linia să fie electrificată.

tom_sawyer

Bulgaria: In the picture: Alstom overhauls BDZ's Desiro Classic fleet

railcolornews.com

Probabil vor lua un contract și în România. Directorul din România coordonează activitatea și în Bulgaria.



dan tm

Malaxa de la inceputul filmului vad ca are aparatele de ciocnire in stare buna si active?

Am vazut dincolo un film cu Boc prin gara la trenu ăsta

Le- au montat bude la automotoare astea?

Melodia de la anunt cred ca a fost si este cea mai faina din tara.


fulger nc

Am citit un articol , daca il gasesc , il postez ..in care mentiona , ca au fost trecut prin reparatie/recoditionare ..si "igienizare".
Sa speram ca le-au montat.
Oricum , poate apare vreun clip , filmat de la interior.
Pe dinafara arata ok.

Whyse1

#591
https://cluj24.ro/live-video-cum-arata-noul-automotor-pentru-traficul-feroviar-regional-din-cluj-94849.html

"Societățile Remarul 16 Februarie și Transferoviar Călători inaugurează nou automotor TFC care va circula de la ora 8,50 și pe ruta din zona metropolitană, Cluj-Napoca – Aghireș.

"Automotoarele Bombardier Talent sunt destinate, în principal, traficului regional metropolitan. Trenurile asigura un grad ridicat de confort, sunt prevazute cu aer condiționat, wi-fi, toalete ecologice și au un nivel sporit de siguranță, fiind echipate cu camere de supraveghere", arată reprezentanții celor două societăți.

Momentan s-au achiziționat 15 automotoare, iar o singură bucată costă 1 milion de euro, a declarat Călin Mitică, reprezentantul Grupului Transferoviar."

AndreiB

Alte vechituri cu capacitate mult prea redusa.

MarianD

1. De la firma care a dat o mega-teapa CFR Calatori cu ramele Z:
http://control.gov.ro/web/wp-content/uploads/2016/05/Sinteza-CFR-Calatori_blurat.pdf
Cumparate la pret de "fer" vechi si vandute cu milioane la CFR Calatori.
Apropo, este un proces pe rol (litigiu) in acest timp (bagat sub pres ca si cac*atul), iar Remarul inca are contracte cu CFR. Haios nu?
2. Se zvoneste prin targ (aka "o pasarica mi-a spus) ca scopul achizitiei TFC este doar acela sa le inchirieze mai departe pe niste sume colosale catre ...wait for it.......ati ghicit da, SNTFC.
3. Niste trenuri METROPOLITANE aceste Bombardieruri, folosite REGIO, ca deh in Romania se poate orice.
4. De la firma care aduce prin combinatii ilegale automotoare de pe care sa ia piese si sa repare altele in contract de reparatii
https://clubferoviar.ro/automotoare-sechestrate-la-remarul/
5. De la firma care a modernizat aprox. 75 de Catterpilare ("torpile") LDH clasa 82 si 84, si aproape nici unul nu mai functioneaza. Desi, sa fiu corect, in acest caz este exclusiv vina beneficiarului pentru intretinerea 0.
6. De la firma care a modernizat (a se citi "cosmetizat"), cateva LVT-uri SH. Cu adevarat o prestatie de succes a reparatorului clujean. Si da, aproape nici-unul nu mai functioneaza.
7. De la firma care a modernizat cateva VT614 in ADH, automotoare cu cativa ani de imobilizare TG intr-un an calendaristic. La fel, o adevarata "opera".
8. De la firma care exploateaza cu succes VT624 si ne intoxica cu drag si spor cu noxe si nori grosi de fum.

Eh. Lucruri noi, dar vechi is toate.

fulger nc

Cine permite toate chestiile astea.
"Beneficiarul" lor ?? Al reparatiilor??
Administratorul infrastructurii???
Cei ce "emit" reguli pe CF si trebuie sa asigure metodologii si oameni(in acord cu timpurile si tipul de piata) , care sa vegheze la respectarea lor.
Tot se aude ..ca privatii incarca in exces trenurile.
Dar , eu ma intreb , ca mersul marfarelor e , pe sina , complet verificabil ..nu merg pe poteci ascunse prin munti , s ase ascunda de cantar. Au foi de parcurs , coeficienti de franare , etc.
Cine lasa lucrurile de izbeliste???

Asta e precum as lasa un boschetar la mine in curte , ii dau de mancare , ii dau pietre si ii arat si acoperisul. Dupa aia , ma plang ca imi arunca cu pietre pe casa.

Nu e singurul reparator de material rulant Remarul.
Problema e ca atunci , cand clientul are n'spe vicii de functionare , reprezentat de sefi coruptibili , indolenti ..o structura de conducere , complet deficitara , la dispozitia politicului ..si discretionara ..atunci privatul , doar se adapteaza.
Ia sa fie CFR-ul infrastructura , cu toate organismele dun subordine ..brici , CFR-ul calatori si marfa sa aiba niste conduceri adevarate , o relatie cu toti furnizorii de servicii si material ..asa cum trebuie.
Ar obliga sa se ridice mult stacheta ..in relatia cu ei.

tom_sawyer

#595
Prezentare Automotor Bombardier Talent DMU



Sper să le bage mai repede pe linia de aeroport și să scoată fumegătoarele.


frunzaverde

Vin de la Regionbahn, au PZB90 deja in dotare - nu li se pot pune sisteme mai vechi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Deci un motiv în plus de a schimba chestia cu semnalizarea, de care vorbiți.

cristi5

#599
@frunzaverde
Pai asa s-a intamplat cu automotoarele private care merg acum la OTP, venite tot din Germania, cel mai probabil tot cu PZB. Evident ca alea au I-60, ca trec cu 80 unde Desiro trece cu 40

Sau altfel spus toti operatorii feroviari sunt egali dar CFR Calatori e mai egal.