Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Nici o graba, au contestat si chinezii anularea licitatiei.

AndreiB

Cred ca ar trebui sa adaugam din oficiu 2-3 ani de contestatie la orice licitatie.

voicul

VIDEO - Un tren românesc, ce poate merge cu 120 km/h, e gata de omologare. Va circula însă pe rute cu viteza medie de 30 km/h

Un tren produs la Pașcani, în județul Iași, este pregătit pentru omologare. Poate atinge o viteza de 120 kilometri pe oră și are o capacitate de 164 de locuri. Ar urma să circule însă pe căi ferate pe care viteza medie este de 30 de kilometri pe oră.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/un-tren-romanesc-ce-poate-merge-cu-120-km-h-e-gata-de-omologare-va-circula-insa-pe-rute-cu-viteza-medie-de-30-km-h-1659637

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1033499] ,,Servicii de revizie tip R7 la automotoarele Desiro SR 20D – reparaţie grup power-pack echipat cu motor diesel MTU 6R 183 TD13H si cutie de viteze ZF ECOMAT 5HP600R şi alte servicii de reparaţii constatate in prezenta Recepţiei CFR Călători pe fluxul de revizie tip R7"
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 923.200,00  si 149.897.934,50 lei

Anunt de participare: [CN1034064] - ,,Serviciul reparare osii motoare şi libere pentru boghiurile automotoarelor DESIRO SR 20 D".
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 421.200,00  si 14.742.000,00 lei

Anunt de participare: [CN1034503] "Servicii de revizie tip R9 la automotoarele Desiro SR 20D – Revizie Capitala si alte servicii de reparatii constatate in prezenta Recepţiei CFR pe fluxul tehnologic de revizie tip R9"
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 1.829.000,00  si 159.906.983,59 lei

elphax

​Compania Alstom Ferroviaria SpA (parte a grupului european Alstom) a fost desemnată joi câștigătoarea licitației pentru achiziția a 37 de trenuri electrice noi pentru transportul de călători, de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF). Sunt primele trenuri electrice pe care România le va avea, în afara de cele trei care au fost produse la Craiova și sunt operate de Softrans. Oferta financiară a societății Alstom Feroviaria S.p.A. a fost de 1.3 miliarde lei fără TVA.

Noile trenuri ale României urmează să fie utilizate pe următoarele rute electrificate ale rețelei CFR SA
București Nord – Constanța
București Nord – Brașov – Arad – Timișoara
București Nord – Brașov – Cluj
Brașov – Deda – Cluj
București Nord – Brașov
București Nord – Iași
București Nord – Suceava
București Nord – Galați
București Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria
București Nord – Craiova – Timișoara – Arad
Cluj – Timișoara
Cluj – Suceava – Iași

Cele 37 trenuri (20 provenind din contractul de bază și 17 din activarea opțiunii suplimentare), vor fi primele trenuri electrice cumpărate de România, alăturându-se celor trei trenuri electrice Hyperion produse în țară, la Craiova, și achiziționate de operatorul privat Softrans.

Trenurile electrice (RE-IR) au o capacitate de transport de peste 300 persoane/tren, la o viteză maximă de circulație de 160 km/h. Pentru asigurarea calității vehiculelor, trenurile sunt cumpărate cu servicii de reparații incluse, pe minimum 15 ani.

//poza din articol


https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25157579-romania-cumpara-37-trenuri-electrice-alstom-rute-vor-circula.htm

Dragosdimitrescu

Si acum asteptam ARF-ul sa semneze contractul?

tom_sawyer

#531
Conform secretarului de stat Scrioșteanu (poze de pe facebook-ul lui), vor fi Coradia Polyvalent, la fel ca exemplarul cumpărat de CFR Infrastructură:




















Powered by API/PUM imgur uploader

punktnet

Există și o prezentare pe YouTube cu acest exemplar.

Just kidding.

AndreiB

Oho, much suburban comfort, inclusiv scaune identice clasa I si clasa a II-a si presupun fara orice fel de catering. O alta marca de succes pentru CFR & co. Exista vreun vagon dupa 10-91 unde confortul sa fie peste ce era inainte, oare?

40-0802-5

Probabil 19-70-urile, fiind compartimentate. E drept că le lipsesc prizele. La fel de just e și că fac la Regio pe Timișoara în loc să fie unde trebuie.

Abia aștept să-l văd pe 1538 făcut cu așa ceva  :lol: După faza cu Desiro-urile de acum 15 ani ii cred în stare pe SNTFC de orice.  8)

dan tm

Pai după faza cu Desiro, cînd le-au băgat pe lung parcurs ce să te astepți cînd deja se spune ca vor circula Bucuresti -Arad?

Dar ce mi se pare aiurea e că nu folosesc la exemplu numele întreg al orașului. Cluj Napoca trebuia să scrie.

GML

Oare si trenurile noi vor fi hibride?

Ca atunci inteleg de ce e pe lista si Cluj Napoca-Timisoara. Sau nu o sa mearga spre Oradea?

Cozak

Nu, merg prin Arad-Deva-Alba-Iulia-Teius-Cluj, electric tot.

Sorinus

Mi se pare o prostie oricum sa le bage pe rute lungi, unde timpul de turnover la locomotiva e putin relevant si unde se cere capacitate, sau chiar posibilitatea sa se "rupa" trenul ptr destinatii multiple.

Se preteaza f bine ptr Buc-Cta, Buc-Craiova, Buc-Brasov, Buc-Galati(via Buzau) si, cand o fi electrificata, CLJ-Oradea.

Peste 3-4 ore nu prea mai conteaza cele 15 minute de schimbat locomotiva, nu mai e vorba de 'pendulat' intre doua puncte.

Plus, bagate pe lung parcurs, vor fi vandalizate mai usor, oprind in statii mai multe si eventual mai rurale. Chiar, ar fi util si un contract de paza, cum avea TFC pe Oltenita.

punktnet

Se vor imparti intre CFR Calatori si privati, sunt convins ca privatii vor investi in paza si securitate si peste cativa ani ale lor vor arata muuult mai bine.
Just kidding.