Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

#465
Eu nu. Cam tot ce a livrat Pascani a fost un dezastru, de obicei complet necompetitiv. Toate vagoanele livrate (20-68, 20-31, etajatele modernizate) au fost si sunt de o calitate execrabila, de la finisaje si dotari la tinuta de mers la durabilitatea solutiei. Aceiasi poveste cu D1M-urile moldovenesti, cu vagoanele de export...

Eu unul nu as cumpara nimic de la ei dupa experienta existenta de la firma asta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Stancosti

La D1M-uri totuși nu a fost o problemă de grabă în care au fost modernizate și apoi de lipsă acolo la ei de mijloace bune pentru întreținere?

Cetatean

N-am știut. Oricum,poate au alte standarde de calitate acum. Sa vedem cum rezista unu în trafic vreo doi ani.

frunzaverde

Nu au alte standarde de calitate. Vagoanele 20-68 ies pe poarta fabrcii din Pascani ACUM, sunt produsul curent. Si sunt un dezastru. La fel ca etajatele modernizate...

@Stancosti : nu a fost doar graba, ci un proiect prost - cum sa pui un motor nou la o transmisie veche de 60 de ani si uzata pana la epuizare?

Si mai rau, a fost un proiect bazat pe neintelegerea standardelor cu care se lucreaza. CFM fiind o cale ferata pe 1520, lucreaza pe standarde GOST, nu RIC/UIC/TSI de 1435, ca CFR. E stupid din partea Pascaniului sa se astepte ca uleiurile sau motorina sa fie la standarde europene (TSI), cand CFM opereaza pe alte standarde, naturale dat fiind tipul de retea... Asa ca atunci cand motorul a facut contact cu motorina GOST si cu uleiurile GOST (care se folosesc si in Moldova si in Rusia si in Estonia si oriunde e CF de 1520)... s-a dus dracu tot...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Am googalit si eu Vagoanele 20-68, din afara arata bine, interiorul pare a fi gen avion ca layout. Nu am vazut nicioadata asa ceva pe Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Craiova, rutele pe care mai folosesc trenul.

Ce poate sa fie asa dezastru? Intreb doar de curiozitate, stii cum e, cand nu cunosti, ti se pare ca orice arata nou e bun.

La etajatele modernizate, am observat rugina in partea superioara, la multe din ele. Parea rugina, nu doar jeg.

AndreiB

Materiale foarte ieftine si ne-rezistente in timp la uzura. La partea tehnica nu stiu.

oc7avian

Sunt pe București - Brașov. Nu au ce căuta pe IR. Nu ai tetieră, scaun dur care cere poziție fixă, loc de bagaje ioc.

Cam așa arată unul modernizat recent. Finisaje făcute în grabă. Nici măcar n-au dat jos folia de pe ușă  :lol: Iar ușa pare strâmbă. Plus că am mai văzut unele uși de coborâre cu bec roșu pâlpâind deasupra deși eram în mers. Iar comportamentul la drum nu era fenomenal (evident, nu sunt de mediu/lung parcurs)

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

fulger nc

La finisari seria e lunga.
De la fixari defectuoase , la probleme de conceptie.
De exemplu , masuta dintre scaune , acolo unde exista..e fixata direct de peretele vagonului(de peretele fals , exterior)..fara un reazem la podea.
Asta face ca in timp (ajutata de pasageri) sa se lase si sa desprinda tot peretele fals(ptr ca e dintr-o bucata).
Suruburi cap inecat ..pe la vedere , peste tot.
Butoanele actionat usi ..par de jucarie(niste chinezarii).
Iluminatul foarte prost gandit si distribuit ..face o atmosfera oarecum lugubra in vagoane.
Tablele de mascare de sub sezutul scaunelor , de foarte proasta calitate , foarte subtiri( spre comparatie cu duewag-urile celor de la TFC care par facute din bucati de metal masiv) si moi.
Cu timpul se indoiesc , arata oribil.
Sezutul scaunelor ..care e o bucata burete(poliuretan ce o fi)masiv ce se deformeaza cu timpul.
Astea ..dintre chestiile ce se observa rapid , la prima vedere.
Prin comparatie vagoanele de la Arad arata mult mai bine , par mult mai bine gandite si au materiale bune , fixari bune ,iluminat corect.

etravel

Quote from: fulger nc on June 17, 2021, 12:52:37 PM
Sezutul scaunelor ..care e o bucata burete(poliuretan ce o fi)masiv ce se deformeaza cu timpul.
La cls II se putea si mai bine, recunosc. In schimb, locurile de cls I sunt absolut ok, cel putin din punctul meu de vedere. Cam tari dar totusi confortabile - loc mare, spatiu imens la picioare, masuta personala, priza de curent personala, etc.

fulger nc

#474
Structura etajatelor imi place.
Au accesul foarte facil , usi mari , podea joasa.
Nu imi plac unele detalii de design(luminile ovale intre ele) , dar e chestie minora si de gust.
In general detaliile de finisare sunt punctul slab , vizibil al celor de la Pascani.
Pe timpuri , din auzite de la tatal meu , erau probleme la franele cu discuri , odata cu liberalizarea pietei banuiesc ca aceasta problema a disparut.
Oricum ei ar trebui sa imbunatateasca mult "interfata" cu calatorul(materialele ,finisarea) , in sensul de a le face mai simple, brute , rezistente.
In sensul asta imi plac foarte mult Duewag-urile celor de la TFC.
Toate detaliile , de la masute , la suporturile ptr bagaje ..sunt foarte rezistente si simple(ca sa ai acces facil la curatenie , sa nu aiba unde sa stea murdaria ascunsa) , scaunele cu toate ca au ani ..au perne relativ subtiri , dar sunt foarte ergonomice , potrivite ptr persoane de staturi diferite(din pct asta de vedere sunt si peste automotorul celor de la Regio calatori ce merge spre aeroport).Au accesul pe culoare si intre randurile de scaune bun.
Oricum ..ca idee generala , ar trebui sa se insiste pe criterii de durabilitate , ergonomie si facute ptr intretinere minimala ..dat fiind ca  e o parte deficitara( pe de o parte inca exista nr mare de calatori ce nu ajuta , pe de alta parte companiile nu se straduiesc).

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on March 14, 2021, 12:16:31 PM
Farewell to the talent railcar at the Regiobahn

On Wednesday, March 3rd, 2021 the time had come for the Talent railcars purchased in 1999 and 2003 to have their last day of operation at the RegioBahn in Mettmann on the S28 line. The class 643 railcars are delivered to Romania.

6 automotoare pozate în drum spre România:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=394615&handler=ByPostId

fulger nc

Toate 6 sunt ptr TFC?
Sunt curios pe ce rute vor intra cu ele.

tom_sawyer

Se pare că au cumpărat 12 în total. Normal ar fi să bage la aeroport o parte dintre ele.

Sorinus

Ptr aeroport ajunge unul, si acela share-uit cu alta ruta, cum se intampla azi.

billy752-istu

Erau discuții sa introducă Cluj Napoca-Galați de la noul mers,sa vedem dacă se adeverește