Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

etravel

@Sorinus, ai fost cumva atent, automotorul Alstom era cel cu doua sau cu trei segmente?

Sorinus

nu mai stiu, dar parea ceva mai lung decat IC2-ul de la dus.

etravel

Quote from: Sorinus on May 08, 2021, 08:55:49 AM
Alstom-ul arata mai bine pe interior, tot curat, toate afisajele in romana. Accelerarile foarte line, aproape ca la electrice.
Automotorul acela este o adevarata placere la calatorit, se vede ca a fost facut cu grija si respect fata de calatori.
Cele doua unitati motrice au, insumate, cam 1200 kW, adica exact cat un Sulzer cand era nou. Plus alti 130 kW numai generatorul de curent. Nu am inteles totusi la ce le trebuie puterea asta electrica absolut imensa din orice punct de vedere.

tom_sawyer

3 Deziro crăpate într-o singură zi, dintre care unul cu posibile consecințe grave:

Mai multe incidente grave, printre care situația unui tren fără frâne, s-au produs în cursul zilei de marți la CFR Călători, în partea de sud a țării. Incidentele s-au petrecut pe secțiile  901, 802, 804 și pe Magistrala 700. În majoritatea, au fost implicate automotoare Siemens Desiro care fuseseră sau ar fi trebuit reparate la Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca.

Nici mai mult, nici mai puțin, în zona gării Golești de pe secția 901, automotorul Siemens Desiro 2016 a rămas fără frâne (detalii pe topicul de siguranță feroviară).

[...]1 Iunie, când a avut loc un alt incident în care a fost implicat un automotor Siemens Desiro al CFR Călători (2007), de această dată pe Magistrala 700 București-Urziceni.

Trenul RE 7037,  care trebuia să plece din București la 19,20, cu destinația finală Urziceni, a plecat din Gara de Nord cu o întârziere de 57 de minute. Automotorul a fost scos târziu din Revizia de Vagoane București Basarab, din cauza unor probleme tehnice. În final, a ajuns la Urziceni cu 61 de minute întârziere.

Tot în sudul țării, pe secția 804 Ciulnița – Slobozia s-a produs o altă situație neplăcută. Trei dintre cele patru perechi de trenuri Regio care ar fi trebuit să circule pe relația Slobozia Veche – Ciulnița și retur au fost anulate din cauză că automotorul Desiro 2079 s-a defectat, iar operatorul feroviar de stat nu a avut material rulant de rezervă.

https://clubferoviar.ro/tren-fara-frane/

etravel

Quote from: tom_sawyer on June 02, 2021, 12:52:02 PMautomotorul Siemens Desiro 2016 a rămas fără frâne (detalii pe topicul de siguranță feroviară).
Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca ramanea fara frane pe o portiune in panta.

dan tm

Ce crezi ca se întîmpla?

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_262__Predeal-Busteni_24_05_2018.pdf

in arhiva pe 2017 Agifer trimestrul II este incidentul aproape similar produs in ... Golesti iar in trimestrul III este incidentul de la Brăisoru unde au scapat un Desiro spre Poieni.

Nu stiu cum sa pun linkul aici, acolo fiind o arhiva rar.

https://www.agifer.ro/images/arhive/ARHIVA_Rapoarte_investigare_2017_-_Trim_III.zip

https://www.agifer.ro/images/arhive/ARHIVA%20RI%202017-Trim.%20II.zip

MarianD

Iti spun yo ce se intampla:

FOAME DE BANI BAIETI!

Translate:
- personal care e deja iesit / pe cale sa iese in pensie, care face lucru dupa amintiri, "lasa ba ca stiu eu".
- operatori privati / de stat care nu respecta siguranta circulatiei si nu inteleg pe deplin la nivel de "epoleti" (management) ce inseamana in bani si potential pierderi de vieti omenesti "joaca de-a calea ferata". Ma refer aici la reparatii, exploatate, comercial, TOTI;
- resursa umana si materiala depasita moral si fizic, grade de rudenie si prietenie la toate nivelele: instructoru il stie pe mecanicu X care e baiet bun, cuscru cu varu Directorului de la Revizoratul SC care e cumatru cu IDM'ul care e nas de botez la ministru.
- lipsa de autoevaluare personala, individuala: "ba mai pot??", "ba mai stiu sa fac?". Fiecare individ de la calea ferata din romania e deopotriva zmau, deopotriva cel ami cait exemplar dupa Isus "da' ce...eu atata am putut". Cand legea caii ferate e simpla "orice concura la siguranta circulatiei..." Instructia RETF, biblia caii ferate.
- lehamite generala, dar asta nu-i opreste sa vina la lucru, dar nici nu iau vreo masura sa imbunatateasca situatia. Da stiu, ce poate face un mecanic contra unui sef? Spun eu: sa sfinteasca locul...incet incet. Sa aiba curajul sa schimbe ceva. Sa isi invite seful la o tura...

De fiecare data ma uit ORIPILAT pe rapoartele AGIFER si constat nu DOAR ca sunt REPETTIVE, dar amploarea si frecventa lor au crescut. AGIFER sta in spate si mananca seminte, trenurile deraiaza / iau foc / scapa la vale, dar NIMENI nu ia masuri PROACTIVE si COERCITIVE, NIMENI nu spune ASA NU SE MAI POATE. Ma rog altii (nr. Baiazid) visau la HSR pe meleagurile astea...


Balto

Din pacate adevarul este ca multe AM Desiro sunt praf din punct de vedere tehnic, iar hala de reparatii o vede doar cand crapa in parcurs si e adus rece, pana atunci forja. Am mers cu AM Desiro intr-un singur MT functional in declivitate marisoara, am mers cu temperatura apei aproape de limita opririi MT, am racit fortat radiatoare in pauza dintre 2 trenuri etc. Mentenanta este 0, asta e adevarul, cand crapa pleaca la depou, pana ramane in LC defect baga curse.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

MarianD

Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca e "praf tehnic". Cunosc destul de in-detaliu acest automotor astfel incat iti pot spune ca e o bijuterie tehnica pentru vremea lui.
Da, e plin de calculatoare (inclusiv buda e controlata de un calculator) dar tehnica nu e rea nici pe departe.

Acum ca ele au fost reparate de ciobani, exploatate de criminali asta e cu totul alta discutie.

https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Desiro

Uite si ceva pentru posibilitatile noastre:



Te asigur ca astea is diamante tehnice, nici vesticii nu cunosc asemenea tehnologie extraterestra!

Balto

Ma refeream la starea lor tehnica actuala, cele din parcul CFR Calatori. Confirmarea o primesc des, si da, repet, mentenanta este de multe ori carpeala romaneasca si raman defecte in LC.
Ca produse originale sunt reusite, dar asta e alta discutie.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

cristi5

Ne explica cineva tehnic cum poate un automotor modern cu 4 sisteme de franare (hidrodinamica, electro-pneumatica cu disc, pneumatica cu disc, cu patina electromsgnetica la sina) sa scape la vale?

dan tm

Citeste rapoartele alea, explică ei acolo.

Dragosdimitrescu

Ce viitor are DMU-ul de la VFU Pascani?
Eu nu vad CFR calatori sa comande direct trenul ca nu are bani. Prin licitatii se pierde in fata consacratilor din UE.

tom_sawyer

#463
Uite știre din 2019:
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-consultare-diesel/

Automotorul ăsta a fost construit special în speranța ca il va cumpăra CFR Călători.

Cetatean

Sper sa ia contractul și sa le facă.