Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


oc7avian




Earthchild

Designul este mult ai reusit decat al celor de la Softrans (fac exceptie de schema motivelor populare).

dargauda

 Licitația de rame interregionale a ARF a fost anulată. Riscăm să pierdem banii europeni

După îndelungi contestații pe la CNSC și prin Justiție, licitația de rame interregionale RE-IR organizată de Autoritatea de Reformă Feroviară a fost anulată. Dacă procedurile se mai tărăgănează mult, vom pierde banii europeni și vom rămâne fără trenuri.

"Autoritatea pentru reformă Feroviară, în calitate de Autoritate Contractantă, decide anularea proceduirii de atribuire a contractului de achiziție publică privind <Achiziționarea a 20 de rame electrice interregionale noi, denumite RE-IR și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri>", se arată în procesul-verbal al ședinței de anulare a procedurii de atribuire.

Licitația de rame interregionale va fi reluată în curând, promite ARF
Autoritatea, condusă de Gigi Gavrilă (foto) precizează că are intenția de a relua procedura de licitație cât mai curând posibil. Decizia de anulare a licitație a fost luată ca urmare a unei sentințe a Curții de Apel București prin care obligă ARF la eliminarea factorului "evaluare tehnică". De asemenea, la anulare a contribuit și poziția Autorității Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) de a nu permite ARF introducerea unui alt factor de evaluare, în compensartea eliminării celei tehnice.

Asocierea Astra Vagoane Călători – CRRC a contestat documentația de licitație pentru cumpărarea a 20 de rame și a serviciilor de mentenanță anexe, precum și punctarea ofertelor, pe motiv că noul sistem de punctare este discriminatoriu și introduce elemente inutile în evaluare.

Nemulțumirea gigantului chinez CRRC a venit din faptul că, spre deosebire de prima licitație – cea pentru rame regionale RE-R, ARF a punctat cu 10 puncte (10%) existența unei rame în exploatare în spațiul european. Acest factor a fost punctat la licitația de RE-R cu doar 3%.

https://clubferoviar.ro/licitatia-de-rame-interregionale/

Vlad94

Electroputere VFU ar putea incepe sa exploateze ruta Falticeni-Dolhasca. Este o linie profitabila si aproape de baza de la Pascani.

dan tm

Probabil pentru o linie, nu li se renteaza sa isi faca documentele pentru OTF calatori.
Plus ca au doar un automotor.

tom_sawyer

Licitația pentru rame interregionale, anulată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară chiar înainte de depunerea ofertelor, va continua, a decis miercuri Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-rame-interregionale/

Sorinus

Ce fel de rame vor fi astea? Nu cred ca gen Frecce-le italiene, nu pe infrastructura noastra. Ceva gen S-Bahn-urile germane, cu scaune mai comode?

tom_sawyer

Conform lui Dr2005 de pe Forum Trenuri:

QuoteÎncepând cu luna mai 2020, Alstom Transport România s-a autorizat pentru efectuarea de RG la automotoarele Malaxa 700, 900 şi 1000, Duewag, LVT+LVS, pentru RR şi RG la VT 614, 624, DH2, X4500, XR8300 şi pentru R8 la Desiro.

https://trenuletz.forumz.ro/t5079p555-informatii-generale

Phenol

Era si timpul sa faca ceva, fiindca de vreo doi ani era interzis transportul bicicletelor in Automotorele Desiro, desi admit si ei ca asta ar fi posibil:

QuoteCFR Călători testează instalarea rastelurilor pentru biciclete in automotoarele Siemens Desiro



(...) pentru automotoarele Desiro 110 care au venit de la producător cu pictograma ,,Acces bicicleta" nu a amenajat nimeni pana acum aceste locuri (...). Cu datele de acum, vom putea instala cam 5 locuri de bicicleta pe fiecare AM 110 (...).

Sursa: mobilitate.eu

tom_sawyer

Operatorul privat Transferoviar Călători, prezent pe rute precum București - Buzău sau Titan Sud - Oltenița, va derula un program de înnoire a flotei și discută cu diverși furnizori de material rulant pentru a aduce în țară între 8 și 12 automotoare, primele putând ajunge în februarie anul viitor, au spus reprezentanții companiei într-un răspuns pentru HotNews.ro.

bogdanstancu

Salutare!
Cand o sa va mai zica cineva ca automotoarele Desiro sunt greu de întreținut din cauza particularităților de concept/construcție va rog sa le arătați aceasta imagine:
Reparatii curente la automotoare Desiro



Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

De pe ClubFeroviar:

Regionala de Călători CFR Iași a alocat pentru linia Suceava-Putna un automotor Siemens Desiro "Săgeata albastră", care a fost modernizat recent la Iași.

Potrivit lui Constantin Axinia, directorul Regionalei CFR Călători Iași, citat de Monitorul de Suceava, modernizarea a constat în retapițare, reconfigurare, montarea unui automat de băuturi calde (cafea, ceai etc), radioficare și panou de informații.


*******

Este fix ce trebuie sa faca la Desiro-urile de aeroport, bine ca reusesc pe o ruta secundara, dar la primul contact cu Ro, oamenii vad scaune rupte, nu le comunica nimeni nimic. Plus ca un automat de cafea ar face ceva bani.