News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Pai cam astea ar fi solutiile, camere pe locomotive (nimic greu de implementat)+ panouri in zonele localitatilor cu probleme, plus patrule de jandarmi o perioada in aceleasi zone. Dat exemplu cativa cu pus parintii sa plateasca paguba, luat TV-ul flat screen din casa daca nu platesc si se vor calma.

daniel_avram

#1081
Problema e legea si justitia. CFR va poate aduce cazuri documentate mai grave decat un geam spart, cazuri de furt de cabluri de la semnalizare, ce credeti ca s-a intamplat? Judecatorul a decis ca "nu reprezinta un pericol social".

carutasul

păi nu zic să îi bage la pușcărie, să plătească pagubele :) Și s-ar putea ca odraslele să ia o mamă de bătaie binemeritată...

Xenos

Pentru vârste mai mari de 14 ani se poate recurge și la pușcărie pentru infracțiuni săvârșite cu intenție -să vedeți ce se calmează după aia. Dacă odrasla are discernământ, dar la ce practică au legiștii noștri, vă zic eu că au discernământ :)

Sorinus

Ideea e sa facă ceva, situația e demna de lumea 3a, nici măcar.

GIV

acum ca trenurile nu au fost omologate la timp vor da vina pe vandali  :troll:

Konter

" Producătorul francez a deschis a doua oară zilele trecute o acțiune judecătorească la licitația de trenuri interregionale RE-IR2.
Potrivit portalului instanțelor de judecată acțiunea a fost deschisă cu o săptămână în urmă împotriva deciziei CNSC 2344 din 2024. Prima înfățișare este programată pentru data de 2 octombrie.

Decizia contestată de Alstom a respins cele două capete de cerere ale producătorului, și anume anularea adresei de comunicare a rezultatului procedurii și obligarea autorității contractante de a constata caracterul inadmisibil al ofertei producătorului polonez PESA.

Prima dată Alstom a  pierdut procedura la ARF și la CNSC, dar a câștigat la Curtea de Apel. Instituția judecătorească a obligat ARF să reevalueze ofertele. În urma acestei reexaminări, ARF a desemnat câștigătoare tot propunerea PESA. Contestația Alstom la CNSC a fost pierdută (iar acum Alstom s-a adresat Curții de Apel după cum am arătat)."
Sursa

Konter

" Autoritatea pentru Reformă Feroviară vrea să cumpere încă 58 de rame electrice regionale, destinate unor rute scurte. În timp ce proiectele de cumpărare de rame electrice se anunță în cascadă (doar se anunță, căci deocamdată în România au ajuns doar două trenuri și acelea sunt doar în teste), 60% din rețeaua feroviară din România este neelectrificată, iar pentru aceste linii soluțiile întârzie. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, îl contrazice pe premierul Marcel Ciolacu și spune că vor continua demersurile pentru cumpărarea de trenuri cu hidrogen.

Ministerul Transporturilor a postat pe site-ul propriu, în consultare publică, două proiecte de Hotărâri ale Guvernului pentru aprobarea Notelor de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiții ,,Conectarea centrelor urbane din România, prin introducerea serviciilor de transport feroviar de călători regional în tracțiune electrică la nivelul întregii rețele feroviare electrificate sau în curs de electrificare din România" – Faza 1 – achiziția a 58 de rame electrice RE-R2 și RE-R3.

Primul proiect se referă la Lotul 1, care prevede cumpărarea a 34 de rame electrice RE-R2 de 160 de locuri.
Aceste rame electrice de scurt parcurs RE-R2 vor circula pe următoarele rute de pe rețeaua feroviară publică electrificată:
Sighișoara-Brașov;
Craiova-Caracal-Roșiori de Vede;
Craiova-Drobeta-Turnu Severin;
Bacău-Focșani;
Buzău-Brăila-Galați.

Al doilea proiect pus în consultare publică vizează Lotul 2, respectiv achiziția a 24 de rame electrice RE-R3 de 200 de locuri.
Aceste rame vor circula pe următoarele rute:
Arad-Deva-Simeria;
Alba Iulia-Cluj Napoca;
Oradea-Huedin.

Trebuie menționat din capul locului că achiziția de rame va include și asigurarea mentenanței, halele de reparații urmând a fi construite de furnizorii acestora, ca la ultimele contracte semnate de ARF.
Se va evita astfel greșeala de la începutul anilor 2000, când automotoarele Siemens Desiro au fost cumpărate fără mentenanță, pe principiul "lasă că ne descurcăm noi". Rezultatul acelei decizii se vede acum, când doar jumătate din "Săgețile Albastre" cumpărate atunci mai sunt funcționale."
Sursa

GIV

a mai trecut unul pe bara...
CORABIA TRACTOR LOVIT DE UN TREN


carutasul

și au mai pus și Desiro în loc de Malaxa :)

dan tm

nu cumva e malaxa de la minutul 00.02 si 01.08?

carutasul

în imagini apare și o Malaxa (poate era în trafic sau au luat ei imagini din altă parte) dar lovit pare să fie un Desiro. Acum ce să zic, îl băgau pe tractorist la distrugere obiecte de patrimoniu dacă lovea Malaxa :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)