News:

.

Main Menu

Drumurile in lume

Started by Ionut, October 08, 2016, 08:36:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdymol

In Cairo, Egipt, se construieste o "autostrada suspendata". Decat sa vad asa ceva la noi, prefer mersul pe jos:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul

Si cocoasa unde e, ca sa nu deranjeze fonic sau sa ii polueze pe locatari?

dr4qul4

#167
tocmai ce vazusem si eu asta pe grupul de fb Pasajul D-na Ghica.
Nu-mi vine sa cred ca asa ceva e posibil. Oare vor darama blocurile? Sau cei de la etajele inferioare vor vedea lumina soarelui doar cand ies afara? Sau se vor bucura de umbra, ca pe acolo e cam cald.

Am mai gasit ceva, tot din Egipt, dar in Alexandria.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Din Dubai - cum au salvat 1 copac:  :D





Powered by API/PUM imgur uploader

Vladul

Despre autostrada "suspendata" din Cairo. Am citit ca acele blocuri, 4 la numar, care sunt cele mai apropiate au fost facute ilegal sustin unii. Sursa: https://www.arabnews.com/node/1673876/middle-east .

dr4qul4

ala este un copac erou. Acolo nu e ca si cum ar fi putut planta alt copac in loc.
Poate vede si CNAIR ca drumurile se fac sa fie cat mai scurte, fara sa ocoleasca aiurea. Imi si imaginez ce bucla aveam daca era la noi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

Astăzi am apucat de m-am uitat pe filmarea făcută la plecarea din șantier și am dat peste un șantier în lucru. Chinezii construiesc încă o traversare a fluviului/estuarului Pearl River, la nord de actualul complex ce leagă Macao de Hong Kong. Pare a fi tot așa, viaduct foarte lung, dar fără tunel, doar pod deasupra șenalului navigabil (o să fie destul de mare podul, pe acolo vor trece nave mari, mai ales că terminalul de containere de la Nansha e doar puțin mai la nord. Am să încerc să extragă o poză din filmare, dacă oi putea-o posta.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG

Noul pod în construcție peste stâmtoarea Dardanele, la Canakkale, pentru amatorii de vacanțe la Kusadasi:


Google translate zice:

,,Cei 318 metri înălțime ai podului Çanakkale din 1915, care a fost pus de președintele Recep Tayyip Erdogan pe 18 martie 2017, a fost finalizat recent, în timp ce o nouă fază a fost inițiată în lucrări. Primul punte a fost amplasat pe viaductul de apropiere de 680 de metri pe partea Lapseki. Punțile, fiecare cu o lățime de 17 metri și o lungime de aproximativ 30 de metri, vor consta din 42 de bucăți și vor ajunge la punctul în care viaductul întâlnește marea cu metoda de a împinge și de a conduce.

Lucrările la Podul Çanakkale din 1915, care va fi ,,colierul" Dardanelelor, continuă fără întrerupere, asigurând izolarea necesară în scopul combaterii focarului de coronavirus. Fundația podului Çanakkale din 1915, care se construiește între Sütlüce și Gallesul din strâmtoarea Șekerkaya din Dardanelles, a fost pusă de președintele Recep Tayyip Erdoğan la 18 martie 2017. Imediat după aceea, în bazinul uscat de la șantierul din Sütlüce s-au construit 2 cătune turn, aproape 1 teren de fotbal fiecare. Primele blocuri au fost așezate pe cașelele turnului, care au fost scufundate pe grămezi de fier care au fost bătute în fundul mării în luna mai a anului trecut. Picioarele podului înalt de 318 metri au fost finalizate în 9 luni. După ce cele 32 de blocuri au fost montate pe picioarele podului din partea Gallipoli, ultimul bloc a fost montat pe piciorul podului din partea Lapseki, luna trecută, la o ceremonie la care a participat teleconferința președintelui Erdogan.

PRIMA TABLA ESTE PE PONT

Noua etapă a fost începută cu primul punte, pe un viaduct de apropiere de 680 de metri pe partea Lapseki a podului Çanakkale din 1915. În total, vor fi construite 42 de piese pentru drumul dus-întors, fiecare aproximativ 30 de metri lungime, 17 metri lățime și 4,5 metri înălțime, care vor fi construite pe viaductul de apropiere de 680 de metri. Prin împingere și alunecare, punțile vor fi livrate în locul unde viaductul întâlnește marea. Primul punte va fi împins până când viaductul lung de 680 de metri întâlnește marea. Până în noiembrie, podul podului va fi atins piciorul de susținere a podului în mare. Pe partea Gallipoli, aceeași lucrare este prevăzută să înceapă în decembrie.

SFÂRȘITUL DE VARĂ VA FI CÂNDUIT CABLE

Lucrările de tricotat prin cablu vor începe la pod la sfârșitul verii. Greutatea cablurilor care vor fi utilizate la construcția podului va fi de 33 mii 268 tone, iar lungimea va fi de 162 mii de kilometri. Odată cu lucrările de tricotat prin cablu, silueta podului va fi dezvăluită.

Pe de altă parte, după ce primul fascicul de legătură a fost plasat între cele 14 blocuri, a fost instalat un al doilea fascicul de legătură între cele 24 de blocuri. Între blocurile 32, s-a plasat al treilea și ultimul fascicul de legătură. În timp ce lucrările la autostradă de la Malkara la Lapseki sunt continuate, picioarele viaductelor de apropiere de 6 metri pe partea Lapseki și 365 de metri pe partea Gallipoli sunt de asemenea finalizate. Cu viaductele de apropiere, adică distanța dintre punctele în care vor fi ancorate cablurile va fi de 4 mii 100 de metri, lățimea punții în proiect va fi de 45 de metri, iar înălțimea picioarelor va fi de 318 metri. Greutatea oțelului folosit pe punte este de 49 de mii de tone. 114 mii tone de oțel structural vor fi utilizate la construcția podului. Cantitatea de beton care va fi utilizată pentru viaductele de apropiere, inclusiv betoanele de ancorare, va fi de 230 de mii de tone.

PROIECTARE FINALĂ

Podul Çanakkale din 1915 este un candidat pentru a fi primul din lume cu delicatesele sale de design. Conexiunile de turn și elementele de legătură ale podului Çanakkale din 1915, care va avea titlul de cel mai mare pod suspendat pe distanță mijlocie din lume, vor fi pictate în alb-roșu, atunci când vor fi completate cu intervalul său mediu de 2023 de metri, reprezentând 100 de ani de la republică. Partea superioară a turnurilor, care va simboliza victoria navalei Çanakkale din 18 martie, cu o înălțime de 318 metri, va reprezenta, de asemenea, balonul de tun pe care Seyit Onbașı l-a aruncat în butoi în timpul Războaielor Çanakkale. În timp ce podul va fi de 3 mii 563 metri lungime, cu deschideri laterale de 770 m, lungimea totală a pasajului va fi de 4 mii 608 m, cu viaducte de apropiere de 365 și 680 metri. Podul, care va avea o bandă de circulație de 2x3, este de așteptat să aibă o lățime de aproximativ 45,06 metri. Vor exista pasarele pe ambele părți ale punții podului pentru a fi utilizate pentru întreținere și reparații. Ambele fundații ale turnului vor fi poziționate la o adâncime de aproximativ 40 de metri pe fundul mării, iar înălțimea turnului de oțel va fi de aproximativ 318 metri.

Acesta va fi deschis la 18 martie 2022

În sfera de aplicare a proiectului, 1 pod suspendat, 2 viaducte de apropiere, 4 viaducte de beton armat, 6 poduri de pasaj, 38 de poduri de trecere, 5 poduri, 43 de pasagere, 115 dimensiuni diferite de culverturi, 12 joncțiuni (inclusiv joncțiuni pe șoseaua de stat), 4 facilități de servicii de autostradă Vor fi construite 2 centre de operare de întreținere și 6 stații de percepere a taxelor. Podul Çanakkale din 1915 va fi finalizat pe 18 martie 2022 și pus în funcțiune. Strâmtoarea Çanakkale, grație podului, se poate ajunge în 6 minute."


kitsune

Un spațiu de servicii pe SP-230 Curitiba - Sao Paulo. Cred că e un fel de drum expres, cu toate că are intrări și ieșiri cam fără noimă, stații de autobuz, dar e cu sensuri separate, 2-3 benzi pe sens, bandă de urgență, etc. Și spații de servicii, dotate cu parcare, restaurante, benzinărie, service și multe altele, printre care și:





Nu se vede bine, să facem un zoom:




Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdymol

Stai linistit, asa ceva gasesti si pe autostrada in Austria: https://goo.gl/maps/rBqkvjaXRpnQojVd6
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

kitsune

Păi și TIR-iștii ăștia la fel ca noi, cu casa după ei, au nevoie  :-[
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#176
Quote from: kitsune on May 28, 2020, 02:38:49 PM
Astăzi am apucat de m-am uitat pe filmarea făcută la plecarea din șantier și am dat peste un șantier în lucru. Chinezii construiesc încă o traversare a fluviului/estuarului Pearl River, la nord de actualul complex ce leagă Macao de Hong Kong. Pare a fi tot așa, viaduct foarte lung, dar fără tunel, doar pod deasupra șenalului navigabil (o să fie destul de mare podul, pe acolo vor trece nave mari, mai ales că terminalul de containere de la Nansha e doar puțin mai la nord. Am să încerc să extragă o poză din filmare, dacă oi putea-o posta.

Am găsit între timp detalii: Complexul de poduri de 17 km va lega Shenzhen de Zhongshan cu o șosea cu 4 benzi pe sens. Va fi terminat in 2024. Conține de asemenea un tunel și câteva poduri în locurile unde e trafic naval.





Powered by API/PUM imgur uploader



Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Quote from: kitsune on July 31, 2020, 11:58:16 AM
Complexul de poduri de 17 km va lega Shenzhen de Zhongshan cu o șosea cu 4 benzi pe sens.

Zgarciti chinejii astia...
Sunt sigur ca pe "API - sucursala China" vor exista comentarii "da' de ce doar 4, nu era mai bine 6 pe sens, ca traficul este in crestere?..."
Plus CF, plus piste de biciclisti, plus trotuare pentru pietonii care au chef de plimbari de 17 km deasupra marii, plus alveole pentru copaci, plus..., plus...
:lol:

LE
Ii admir nespus (nu glumesc!) pentru ceea ce fac la ei acasa, pentru poporul (si mai ales partidul) chinez.
Insa toata "literatura de specialitate" ne invata sa ii admiram, dar sa nu ne incredem in ceea ce fac la altii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

#178
Păi, are sens să îl facă. Dacă te uiți pe hartă, vezi că singura legătură e la nord, Humen bridge, ăla de se bălăngănea la greu prin primăvară (e un video mai sus). La sud, complexul ăla de poduri duce la Hong Kong, iar nu e bine, că încă nu i-au asimilat complet și ca să te duci pe mainland trebuie să treci prin vamă. Deci, varianta cu galben e cea potrivită. Sunt și ferry/roro dar la cât de aglomerată e zona, plus că de multe ori e ceață, vânt, etc., e mult mai fezabil un pod.





Powered by API/PUM imgur uploader

Să știi că nu sunt de acord cu sistemul politic de la ei, dar la capitolul infrastructură sunt fantastici. Au bani mulți, nu se încurcă cu "trivialități" de genul exproprieri, licitații, utilități. Se dă ordin, se face. Cu firme străine acolo unde nu știu/ nu pot ei, cu arhitecți, proiectanți, tehnologie de afară până când văd cum se face. Apoi asimilează ei. Cumpără, copiază, fură, nu contează. Și fac proiecte megalomanice, orașe întregi care stau goale, drumuri imense pentru trafic de câteva mașini, insule artificiale și așa mai departe. E uneori o risipă imensă de resurse, bani și forță de muncă. Dar nu le pasă, așa a dat ordin partidul. Realizările se văd. Dramele sunt ascunse. Mizeria e băgată sub preș. Trăiască Partidul Comunist în frunte cu gloriosul conducător!
Că sunt expansioniști, da, de acord. Noi i-am lăsat. Am dus industria acolo, i-am lăsat să fure/copieze/cumpere totul. Acum au bani de nu au ce face cu ei. Cumpără Africa la bucată, cumpără Sri Lanka, cumpără tot ce se poate cumpăra, cu banul jos sau cu împrumuturi/finanțări avantajoase pentru ei. Și după aia își umflă mușchii, aruncă indieni în prăpastie sau fac ditamai insula lângă filipinezi.
Cum am spus, reducând la abstract, așa proiecte mari in timp așa de scurt nu se pot face în condițiile noastre. La ei da. Pentru că așa s-a dat ordin de sus. La fel ca podul peste Kerci.

Sunt sigur ca pe "API - sucursala China" NU vor exista comentarii. Cine ia minus acolo merge direct la reeducare.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Posibil postat, dar util inca: