Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Am gasit un start stop mai inteligent pe Touareg 2.
Daca ai AC pornit, acesta continua sa mearga cat de un semafor scurt. Daca stai prea mult o sa porneasca motorul.
Nu ramai nici fara AC, reduci si consumul.

TibiV

Quote from: dan tm on September 23, 2018, 10:45:50 PM
As vrea sa stiu care a fost logica codificarii numelor judetelor la numerele auto?
(...)
TeleoRman ar TR nu TL cum ar parea la prima impresie.
Pai daca dai TL la TeleoRman, atunci la TuLcea ce dai? TC?... Ma rog, este posibil... Daca "administratia" ar fi decis astfel...
Regula este ca literele sunt in general consoane...
Bine, la Arad, Arges, Ialomita,Iasi si Ilfov nu prea iese...
Dar acolo nu vad ce alta combinatie ar merge, tinand seama ca totusi prima litera ESTE prima litera din denumirea judetului...

Sincer, intuitiv (fiind roman cu nota de trecere la geografie, deci cunoscand "oarescum" judetele tarii...) mi se pare ca AR si AG sunt destul de bine exprimate....

Eu am avut mereu probleme cu aia cu numere de GRecia... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Vorbim de acelasi mare producator care pana in 1997 nu avea motoare diesel. Imatriculari in EU cam de 70 mii de masini din care multe pe benzina, DAR e si asta un inceput!

Primul producător german care renunţă la diesel

Porsche devine primul constructor auto german care nu va mai utiliza motoare diesel. Un anunţ simbolic ce vine la trei ani de la scandalul manipularii emisiilor poluante, Dieselgate.

În ediţia de duminică a cotidianului Bild, Oliver Blume, patronul legendarei mărci de lux, anunţă că se va concentra asupra motoarelor pe benzină şi pe cele hibride iar din 2019, exclusiv asupra maşinilor electrice.

Oricum, de fapt Porsche nu a dezvoltat ori produs motoare diesel, ele au provenit de la alte mărci ale grupului Volkswagen, dar chiar şi aşa, imaginea Porsche a avut de suferit de pe urma Dieselgate, explică Oliver Blume. Societatea nu mai propunea motoare diesel din luna februarie 2018.

Dieselul va rămâne tehnologia pentru VW şi Audi, alte două mărci din acest grup auto.

Mai sunt niste info, dar nimic nou, aici: https://www.capital.ro/primul-producator-german-care-renunta-la-diesel.html

dan tm

#618
@TibiV

Normal ca nascindu-ne si crescind cu aceste indicative de judet acum ni se par normale.
ARad e pe principiul prima litera din nume +prima consoana, apoi ArGes merge pe principiul ca R era deja luat si s-a dat urmatoarea consoana, dar nu s-a aplicat acest principiu asa cum am aratat, deoarece inainte de AR si AG este AlBa unde s-a aplicat principiul A + a doua consoana.

BC, BH, BT, BR si BZ de exemplu au acest principiu, prima litera din nume + prima consoana

dar multe judete au alte principii ca si cum cei care le-au codificat au mers pe principiul ,,cum suna"mai apropiat de realitate. 

CluJ, DimBovita, DolJ, MaraMures.

Ionut

Salonul auto de la Paris va fi marcat de absenţe importante, între care Volkswagen. Mercedes, BMW şi Audi vor prezenta noi modele de SUV-uri

Salonul auto de la Paris se numără, alături de expoziţiile de la Geneva şi Frankfurt, între cele mai importante evenimente auto din Europa, dar cel mai senzaţional fapt al ediţiei din acest an ar putea fi numărul mare de branduri care nu vor participa, între marii absenţi aflându-se Volkswagen, FCA şi Nissan, în timp ce producătorii germani Mercedes, BMW şi Audi vor prezenta noi modele de SUV-uri, relatează Bloomberg. "Se pare că sunt mai multe branduri care nu vor participa decât cele care vor fi prezente. VW nu? FCA nu? Nissan nu? Mini nu? Şi lista continuă. Se pare că Salonul auto de la Paris suferă din cauza tranziţiei prin care trece sectorul auto. Brandurile care vor să îşi prezinte vehiculele electrice la modă şi tehnologia pentru automobile autonome caută să îşi expună vehiculele în afara circuitului auto tradiţional", a afirmat Rebecca Lindland, analist la Kelley Blue Book.

News.ro

Ionut

FOTO Primele imagini cu noua generație BMW Serie 3, cu un design complet schimbat

Așa cum era de așteptat, primele imagini cu noul BMW Serie 3 au fost publicate mai devreme decât era programat, fiind distribuite "neoficial" de unele publicații auto. Înainte de premiera mondială de la Paris, noul BMW vine cu un nou design, care ar putea să schimbe radical percepția publicului asupra sa.





Profit.ro

voicul

Cuvinte mari, realitate mica.

Nu mi se pare radical nimic. Radical era daca puneau sigla Dacia!
Seamana cu seria 5. Cea din poze pare ca are un pachet sport si de asta pare mai diferita.

voicul

Pe scurt un program rabla initiat de producatori.

Începe MAREA schimbare pentru cei cu mașini DIESEL! Au anunțat acum

Începe marea schimbare pentru posesorii de mașini diesel. Rând pe rând, producătorii încep să sprijine clienții în achiziționarea de mașini noi, mai puțin poluante.

Renault a anunţat că va oferi, în Germania, subvenţii proprietarilor vehiculelor echipate cu motoare pe motorină mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi mai puţin poluante, devenind astfel primul producător auto străin care sprijină eforturile anti-poluare ale autorităţilor de la Berlin, transmite Reuters.

Marţi, grupul auto francez a informat că proprietarii vehiculelor diesel care îndeplinesc standardele Euro 5 sau mai vechi sunt eligibili pentru a primi o sumă cuprinsă între 2.000 euro şi 10.000 de euro pentru a-şi cumpăra noi maşini Renault, indiferent de tipul motorului pe care îl are noul model.

https://www.capital.ro/incepe-marea-schimbare-pentru-cei-cu-masini-diesel-au-anuntat-acum.html

TibiV

Oare "câștigătorii" sunt "pârâcioșii" care au declanșat revolta anti-Diesel ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

unde dai si unde crapa...sincer n-as fii crezut cat de tare va accelera acest fenomen de renuntare la termice( ok ...prin 2030 ) ,scandalul Dieselgate.....dar f bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

2030 chiar mi se pare rezonabil, tinand cont ca pe electrice: avem ceva autonomie, avem ceva prize, lumea stii si accepta fenomenul. 12 ani sa faci infrastructura ... e timp.

O nouă țară va interzice mașinile DIESEL. Se întâmplă mai repede decât se aștepta

O nouă țară europeană intenţionează să interzică vânzările de autoturisme pe benzină şi motorină, iar acest lucru se va întâmpla într-un orizont de timp scurt.

Danemarca va propune interzicerea vânzării maşinilor noi echipate cu motoare diesel sau pe benzină, din 2030, a declarat marţi pentru Reuters un purtător de cuvânt al Ministerului Energiei şi Climei de la Copenhaga.

Propunerea oficială va fi făcută de Guvern în cursul zilei de marţi şi va fi trimisă spre aprobare în Parlament, a precizat oficialul danez.

Autorităţile din întreaga lume iau în considerare noi restricţii la vânzarea de automobile echipate cu motoare diesel, pentru a îndeplini reglementărilor mai stricte de mediu.

Marea Britanie şi Franţa intenţionează să interzică vânzările de autoturisme pe benzină şi motorină din 2040, când se vor comercializa doar vehicule electrice, ca parte a planului de reducere a poluării. AGERPRES

https://www.capital.ro/o-noua-tara-va-interzice-masinile-diesel-se-intampla-mai-repede.html

voicul

Slovenia va interzice din 2030 înmatricularea maşinilor noi echipate cu motoare pe benzină şi motorină.

thinker

#627
Am mai scris asta de cateva ori pe aici, infrastructura pentru electrice nu inseamna numai sa pui prize peste tot si sa se produca numai masini electrice.
Cand toata energia din petrol in sectorul auto trebuie inlocuita cu energie din electricitate, sa vedem ce o sa facem, de unde atata curent...
Sau o sa faca centrale electrice pe benzina/diesel? :lol:
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

adiarc

este suficienta...solar,vant,hidro,valuri,etc.....dar e nevoie si de o descoperire mai revoluționară care nu s-a produs pana acum deoarece nu a fost presiunea care se prefigureaza si astfel s-a investit  f putin in cercetare....ceea ce incet,incet nu mai e cazul.Inclusiv marile companii petroliere si statele cu rezerve mari vor incepe sa investeasca in "electrice"

si închei cu un citat al unui fost ministru al Arabiei Saudite,membru marcant OPEC ( organiz.prod.mondiali de petrol) : " trebuie sa investim masiv in cercetare,inovatie,turism....trebuie sa ne diversificam economia...sa ne aducem aminte.Epoca de piatra nu s-a încheiat pt ca s-a terminat piatra "
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thinker

Epoca de piatra nu s-a încheiat pt ca s-a terminat piatra  :lol:

Asta e tare.

De fapt trebui un lant de descoperiri revolutionare, cum sa produci energia si sa faci in 10 ani sisteme sa functioneze. Apoi sa produci acele sisteme si instalezi peste tot. Dar poate e posibil, sa speram ca deciziile politice au si o baza stiintifica.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.