News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

#795
Good News! The "Duster" gets a facelift! In India :bash:  Cutie automată CVT







Indienii trebuie să fie foarte confuzi, mai ales că aici Nissan Terrano e tot un Duster

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

yetiman

Dacia/Renault Sandero RS

Motor 2.0 / 143 CP benzina sau 148 CP etanol

Din pacate, doar in America de Sud  >:(





Sursa: TopGear
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Ce motor slab.
Stiu ca au 1.6 de 205cp pe Megane GT si 1.6 de 220 cp pe Clio RS.

yetiman

#798
Trebuie sa tii cont de locul unde se vinde.
E motor de 2.0 aspirat (nu e Turbo)
Si e o generatie veche. Si in 2015 (cand a aparut prima data Sandero RS) tot acelasi motor era.

Asta ca sa nu mai vorbim de pret.  :lol: (vreo 16.000 DOLARI in Brazilia)

Varianta lansata in 2016 (tot 2.0 143 CP):



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Si daca tot am extins informatia, hai sa adaug si modelul intermediar, din 2017.   :D
De fapt. o editie speciala a modelului din 2016.








,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

kitsune

#800
Era să zic Good News, the new Dacia Sandero.... dar m-am uitat mai atent pe poză și am văzut că e un Kwid de fapt. Deci... Good News, the new Dacia Renault Kwid:





Powered by API/PUM imgur uploader

LE: lângă un tuktuk :lol:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul


kitsune

Am avut azi treabă pe la Universitatea din Constanța și.... Good News! Alte reîncarnări ale Daciei. De data asta creații ale studenților la Facultatea de Inginerie Mecanică, Industrială și Maritimă. Înțeleg ideea șenilatei (chiar dacă impresia mea este că șenilele alea sunt "la oha", nu par funcționale), a amfibiei (cu toate că roțile spate de la 1300-1310 nu au fost niciodată motrice  :lol:), chiar și a drezinei (mă rog, lipsesc tampoanele ca să fie o drezină adevărată) dar ce-ați avut fraților cu Lăstunul ăla? După ce că inițial era mai mic decât un Tico, l-ați mai tăiat pe jumătate? Și farurile, ce aveau farurile? Bine-înțeles, mașina aia verde e derivată dintr-o caroserie de Lăstun, dar geamurile laterale sunt prinse cu silicon, e un exercițiu de inutilitate.


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)




Powered by API/PUM imgur uploader


@Ionut, poate faci într-o zi un topic separat cu Daciile și (re)încarnările lor de pe aici și de pe alte meleaguri, mai am un bot de Mahindra prin poze pe undeva și poate ajung vreodată prin Iran să pozez și un Tondar
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Schimbare MAJORĂ la Volkswagen
Volkswagen va avea din luna septembrie un logo mai simplu și mai modern adaptat la noile tendințe din lumea digitală, iar acesta va fi introdus în premieră pe Golf 8, scrie Automarket.ro.

Volkswagen a anunțat joi că va prezenta un nou logo cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Producătorul german susține că a simțit nevoia unei noi identități vizuale ca urmare a scandalului Dieselgate, care a determinat compania să schimbe radical strategia prin planificarea a numeroase modele electrice.

Simultan cu noul logo, Volkswagen va opera o mică schimbare și în culorile oficiale ale constructorului. Pe lângă alb și albastru închis, o nuanță de albastru deschis va deveni de asemenea una dintre culorile oficiale ale mărcii.

https://www.money.ro/schimbare-majora-la-volkswagen-2/

voicul

Ce maşini vrea să elimine din trafic Ministerul Mediului

Maşinile cu normele de poluare Euro 0, 1, 2 sau 3 trebuie îndepărtate de pe piaţă şi trebuie gândită pentru anul viitor o modalitate de a face acest lucru, a declarat Graţiela Gavrilescu, înainte de a demisiona din funcţia de ministru al Mediului.

,,Trebuie să ne gândim foarte bine pentru anul viitor la o metodă prin care toate maşinile care au Euro 0, 1, 2, 3 să fie cumva îndepărtate de pe piaţă. Acest lucru trebuie să fie făcut numai printr-o asumare, dar şi printr-un mod în care să nu putem fi atacaţi la Curtea Europeană de Justiţie a Uniunii Europene", a spus Gavrilescu.

Citeste mai mult: adev.ro/px6o4q

voicul

#805
Bugatti Chiron - 490km/h sau cum se vede linia intrerupta ca linie continua.


voicul

Mașinile diesel DISPAR din Europa. Ce s-a întâmplat în acest an

Numărul de autoturisme noi cu motoare diesel care au fost înmatriculate în Uniunea Europeană a scăzut cu 16,4%, până la 1,3 milioane unităţi, în perioada aprilie - iunie 2019, arată datele publicate miercuri de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/, informează DPA.

În aceste condiţii, ponderea ocupată de autoturismele diesel a scăzut până la 31,3% din piaţa UE în trimestrul al doilea, faţă de o cotă de 36,3% în aceeaşi perioadă din 2018. Excepţia o constituie Germania, cea mai mare piaţă auto din UE, unde cererea pentru autoturisme diesel a crescut cu 3,5%.

În schimb, autoturismele cu motoare pe benzină au reprezentat aproape 60% din totalul înmatriculărilor din UE în trimestrul al doilea. Aproximativ 2,4 milioane de autoturisme noi cu motoare pe benzină au fost înmatriculate în blocul comunitar în perioada aprilie-iunie 2019, cea mai mare creştere în ritm anual fiind înregistrată în Italia, cu 27,4%. Cu excepţia Germaniei, cererea pentru autoturisme cu motoare pe benzină a crescut în toate celelalte mari pieţe europene – Spania, Italia, Franţa şi Marea Britanie.

În cazul României, datele ACEA arată că înmatriculările de autoturisme cu motoare pe benzină au urcat cu 38,1% în trimestrul al doilea, până la 23.993 de unităţi, aceasta fiind a doua mare creştere procentuală înregistrată la nivelul Europei. În schimb, înmatriculările de autoturisme diesel în România au scăzut cu 23,7% în trimestrul II, până la 9.789 unităţi.

https://www.money.ro/masinile-diesel-dispar-din-europa-ce-s-a-intamplat-in-acest-an/

voicul

Cum suna asta:
"Generația actuală de motoare cu combustie internă va rămâne însă în producție pentru o perioadă nespecificată"
Raman pana maxim la aparitia EURO 8 (daca va mai aparea vreodata), pentru ca dupa nu mai trec normele. Maxim 2030, dar cred ca in 2025 se rezolva de la sine problema.

Mercedes, revoluție tehnologică: renunță la dezvoltarea motoarelor cu combustie internă și se concentrează pe electric

Șeful departamentului de dezvoltare al gigantului german Daimler a anunțat o decizie majoră: concernul auto abandonează investițiile în motoarele pe benzină și motorină și se concentrează pe dezvoltarea automobilelor electrice.

Anunțul a fost făcut în publicația de specialitate Auto Motor und Sport de Markus Schaefer, oficialul companiei care produce autovehiculele Mercedes. El a detaliat planurile companiei, spunând că investițiile se vor concentra asupra bateriilor și automobilelor electrice.

Generația actuală de motoare cu combustie internă va rămâne însă în producție pentru o perioadă nespecificată, dar focusul companiei e mașina electrică, având în vedere obiectivele Germaniei și ale UE pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Daimler este ultima dintr-un șir de companii care au anunțat că se concentrează pe automobilele electrice, scrie Auto Motor und Sport, amintind de Volkswagen și Volvo.

https://www.g4media.ro/mercedes-anunta-o-revolutie-tehnologica-renunta-la-dezvoltarea-motoarelor-cu-combustie-interna-si-se-concentreaza-pe-automobilul-electric.html

JohannDB

Și tot la Mercedes...... Dieselulul nu moare, încă....

https://autoexpert.md/diverse/mercedes-incurajeaza-clientii-sa-cumpere-masini-cu-motoare-diesel-nu-au-nici-un-motiv-pentru-care-sa-nu-o-faca/


Mercedes încurajează clienții să cumpere mașini cu motoare Diesel! "Nu au nici un motiv pentru care să nu o facă"
De către Josanu Denis -
14/09/2019
754

Unul dintre cei mai mari și mai influenți producători de automobile de clasa premium din lume susține clienții săi în achiziționarea de mașini echipate cu propulsoare pe motorină.

Potrivit celor de la Mercedes-Benz, nu există nici un motiv pentru care doritorii de a avea o mașină echipată cu un astfel de motor și care li se potrivește nevoilor lor, nu ar cumpăra-o. Mai ales că, nivelul emisiilor este cu mult mai redus și consumul noilor propulsoare este foarte atractiv financiar.

Chiar dacă piața dictează regulile și a venit boom-ul cu mașini electrice, cei de la Mercedes sunt convinși că e prea devreme să punem cruce pe motoarel Diesel.

CEO-ul Ola Källenius afirmă că în prezent inclusiv emisiile de oxid de azot sunt mai mici în realitate decât cele oficiale.

,,Faptele sunt fapte. În cele mai multe situații, motoare diesel aduc o economie de carburant de 15%-20%, iar în multe circumstanțe au emisii de oxid de azot mai mici decât sunt certificate. În prezent nu există niciun motiv pentru care să nu cumperi un diesel dacă profilul se potrivește cel mai bine", a declarat el, citat de automarket.ro.

Cota de piață a mașinilor cu motoare diesel a scăzut la numai 31% la nivelul Europei în perioada aprilie-iunie, iar Germania este singura țară din Uniunea Europeană în care cererea pentru mașini diesel a înregistrat o creștere. De altfel, inclusiv Källenius scoate în evidență o posibilă schimbare a trendului în perioada următoare.

,,La Mercedes-Benz am avut doar o scădere relativ mică a vânzărilor, iar în ultimele luni cererea a început să crească. Publicul este foarte rațional când trebuie să plătească și, dacă dieselul se potrivește nevoilor, îl vor cumpăra. Dacă nu, trebuie să avem alternative, dar sunt optimist în privința viitorului tehnologiei diesel", a adăugat el.
    ...............................Ăsta-i articolul și ceva despre asta am mai auzit; până la urmă, om trăi și-om vedea !!

voicul

"Publicul este foarte rațional când trebuie să plătească și, dacă dieselul se potrivește nevoilor, îl vor cumpăra. "

Asta e de pus in rama !!!
Din vorbe facem tot, dar din actiuni concrete si cand e sa dam cu banu, de fapt nu prea ... adica este cam altfel decat am dat din gura.