News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

nu iti recomand deloc Transit Connect..am colegi cu asa ceva,ultima varianta...are garda la sol f.redusa si daca pui 500-600 kg pe el ca pe kangoo se taraie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Atenţie, şoferi de maşini diesel din Europa: taxele pe motorină urmează să crească

Temerile privind calitatea aerului şi scandalul Dieselgate din 2015 au schimbat total atitudinea faţă de diesel. Iată un nou motiv care urmează să descurajeze şi mai mult achiziţiile de maşini diesel: taxele pe motorină urmează să fie majorate, scrie Bloomberg. ,,Ne aşteptăm la o creştere a taxei pe motorină în Eu­ropa", a declarat Mark Williams, analist la Wood Mackenzie din Londra. ,,Pieţele mai mari urmează această direcţie, în care taxa pe motorină creşte mai rapid decât cea pe benzină". La nivelul UE, diferenţa medie dintre taxa pe motorină şi cea pe benzină a scăzut cu aproximativ o treime din 2015, la 12,5 eurocenţi pe litru, potrivit calculelor Bloomberg. La pompă, prima de preţ medie a benzinei la nivelul UE a coborât la numai 3 cenţi pe litru, cel mai scăzut nivel din 2008, relevă date separate.

ZF

Ionut

ANAF scoate din nou la vânzare maşina Aro a lui Ceauşescu, la un preţ mai mic decât la prima licitaţie



Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat o nouă dată când pune în vânzare maşina Aro care i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu. Preţul de vânzare este cu 25% mai mic decât la prima licitaţie. Fiscul a programat pentru data de 7 martie o licitaţie pentru a vinde autoturismul marca Aro 304, care, potrivit datele subliniate de instituţie, ,,a fost utilizat de fostul preşedinte al României Nicoale Ceauşescu". De culoare gri şi fabricat în 1977, autoturismul pe benzină are o capacitate de 2.495 cmc, iar bordul arată că a parcurs 72.453 de kilomentri.

Preţul de evaluarea, respectiv de pornire al licitaţiei, este de 103.125 lei (21.700 de euro), neimpozabili, respectiv nu se aplică TVA. La începutul lunii februarie, ANAF a încercat să vândă aceeaşi maşină la un preţ de 137.500 de lei (29.000 de euro). În prezent, autoturismul se află în proprietatea lui Ovidiu Tender, de la care statul încearcă să recupereze bani, în urma unor înşelători şi cazuri de spălare de bani dovedite. Taxa de participare reprezintă 10% din preţul de pornire al licitaţiei, care trebuie să fie plătită cash sau poate fi depusă o scrisoare de garanţie, până la data de 6 martie.

ZF

voicul

N-am o problema "cu cutia" automata, de fapt mi se pare ca ar trebuie sa fie standard  :lol:
Dar asta ... e cam mult!

Limitarea vitezei. Propunere controversată, criticată de producătorii auto şi de şoferi - VIDEO

Automatizarea maşinilor vine cu mari dileme. Una mare este limitarea în ceea ce priveşte controlul asupra propriei maşini pentru respectarea regulilor de circulaţie. Cum viteza este principala cauză pentru accidentele mortale de pe drumuri, oficialii europeni vor să impună producătorilor auto să introducă în noile modele de maşini un sistem inteligent care să limiteze viteza, chiar dacă şoferii nu vor acest lucru. Este o propunere controversată, criticată atât de producătorii auto, cât şi de şoferi.

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/limitarea-vitezei-propunere-controversata-criticata-de-producatorii-auto-si-de-soferi-1080300

dr4qul4

 :lol:
Asa cum exista DPF OFF, asa va aparea si speed limit OFF. Si va fi mult mai greu de depistat in trafic.
In plus, cum vor mai da amenzi, daca nimeni nu depaseste viteza?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

 Și pun pariu că soluția va fi una extrem de simplă, gen centura de siguranță sau "shift" când bagi cd-ul ca să oprești autoexecutarea (dacă își mai amintește cineva).
Oricum, pe principiul invers al "un idiot aruncă o piatră și 100 de înțelepți..."
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Pai cred ca acoperirea camerei "will do the trick"  :D

Ionut

Pe mașinile noi ar putea fi instalate sisteme automate de frânare de urgență din 2020 - Țările UE au semnat un acord preliminar în acest sens

Țările UE, Japonia și alte 11 state au căzut de acord asupra unei înțelegeri preliminare la ONU pentru a fi introduse reguli prin care, de la început de 2020, mașinile noi să aibă sisteme care le permit frânarea automată de urgență. Reuters scrie că, dacă înțelegerea va fi ratificată în primăvară, aceste sisteme ar putea deveni obligatorii pe mașinile noi. În UE se vând anual aproximativ 15 milioane de mașini noi. Noile reguli vor fi obligatorii pentru țările care vor alege să le ratifice la o reuniune în iunie.

Hotnews

adiarc

nu stiu de ce nu fac ( macar la nivelul UE ),o lista obligatorie de sisteme de siguranta active ( care previn producerea de accidente ) si pasive ( care protejeaza pasagerii odata ce s-a produs accidentul ),care trebuie sa fie pe masinile noi,indiferent de dotari....si sa o actualizeze macar odata la 2 ani...

din pct meu de vedere,astazi,nu ar trebuii sa se mai vanda in UE masini fara avertizare la unghiul mort,avertizare la nepastrarea distantei de siguranta,camera video la masarier,senzori parcare minim pe spate,asistenta la franarea de urgenta,asistenta la părăsirea benzii de circulație alaturi de ce avem deja ( Esp,etc )....tehnologia se ieftineste rapid si pe langa drumurile rapide e cel mai important lucru ( poate dupa creierul soferului prezent sau absent uneori)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Pentru ca schimbarea este grea si dureaza.
Cutia automata e prezenta de 40 de ani, dar se pare ca amestecatul in mamaliga e mai vechi si deci cutia manuala rules.
Acum sa nu uitam ca diferenta e de vreo 1000 - 1500 de euro in plus pentru cutia automata la masina noua si HOP ... stai asa ... ce mamaliga nu e buna sau ce?

Toate sistemele alea ar costa cel putin, cel putin, cel putin 500 de euro in plus la orice masina. Si cand zici Logan mega extra ieftin la 6000 de euro si pui 500 de euro pentru sisteme, adica vreo 8% ... nu e bine.
Mai trage omul de masina veche, mai ia un SH poluant.

Treptat, treptat insa se schimba lucrurile.

voicul

Stau sa ma intreb cum s-a determinat ca a franat pilotul automat si nu soferul? A dat Tesla ceva din calculatorul masinii sa demonstreze asta?


VIDEO. Accident evitat în ultima clipă de pilotul automat

La un pas de tragedie. Un şofer a scăpat ca prin minune dintr-un accident rutier graţie sistemului de frânare automată, de pe maşina sa, o Tesla Model 3.

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/video-accident-evitat-in-ultima-clipa-de-pilotul-automat-1084388

dr4qul4

Daca ricosa in el era naspa ca a franat. Si sa nu-mi spuneti ca a calculat exact traiectoria de dupa impact, pentru ca e imposibil.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

#732
Ma interesez de GPL pa diesel.
Se poate. Costa putin mai mult (cam 1000 de euro, DAR si la masinile cu turbo pe benzina o sa observi ca pretul nu e cu mult mai mic - 750 euro, CI doar la cele aspirate - vreo 500 doar), dar se poate.
Zice ca creste puterea cu vreo +40% si scade si consumul (nu e clar cu cat - vreo 20% in mare).

Acum, na, 20% nu e minim 40% pana la 60% ca la benzina, DAR decat sa bag banii cu 2% la banca sau sa-l imprumut pe un alb in cap cu vreo 4% pe zeci de ani (MF), zic ca tot mai bine e 20%.

Zis si facut ALTCEVA, pentru ca statul roman (ala care e cu Bucuresti-ul in infringement EXACT pentru poluare, IEXACT cu motoare diesel poluante, IEXacT ca tipa si pune taxe abuzive de prima imatriculare, pe care cu GREU le plateste inapoi, doar, doar sa nu aduca SH-uri din afara, si cel care: nu-ti lua SH full option, ci o carcasa fara optiuni, DAR noua), s-a gandit inainte si a zis:
- Baaa! Romanii are bani si ar fi culmea sa fie acuzat romanul de kulmea zgarceniei: GPL pa diesel!
Si asa multi nu stie romaneste, dar sa fie si saraci?! NU se poate! ILEGAL asa ceva!

Drept urmare nu sunt omologate instalatiile la RAR (desi exista masini deja de 10 ani cu GPL+diesel).


NoX placut sa avem!
Cu multa dragoste,
Romania.

AlexxC

Nu stiu daca este rentabil; din ce zice google nu se face o trecere 100% pe GPL ci se va folosi motorina + gaz in proportii variabile si nu uita ca gazul se aprinde prin scanteie ;)
Daca vrei economie+putere, turbo benzina/GPL e alegerea potrivita.

voicul

#734
Problema mea nu este de rentabilitate (care ar fi pasul 2) CI ca statul roman nu imi da posibilitatea sa aleg (pasul 1).
Adica statul roman da 11.000 de euro pentru o masina electrica (ca sa nu poluezi), DAR nu da 11 prime de 1000 de euro adica 11 instalatii de GPL pentru motorina, BA chiar mai mult nu iti da nici tie personal sansa sa dai 1000 de euro sa poluezi mai putin.

Intrebari pentru ministerul mediului:
Ce polueaza mai putin 1 masina electrica sau 11 masini diesel (mai ales daca sunt din alea sub EURO5 - care sunt si majoritatea) care merg si cu GPL?
Daca statul ti-ar da instalatia pe gratis si ti-ar zice ca ai un consum redus si cu 5%, si 20% + la putere ... nu s-ar gasi doritori?

-----

Undeva legat de ecologie si GPL:
Am gasit in Italia o masina in care proprietarul modificase masina si acum avea rezervor de 10l benzina si 45l GPL, trecuti in carte, si ca intrai in nu stiu ce clasa de impozite mai mici.

---
L.E. O intamplare ca am dat peste articol, dar cu patos imi argumentez of-ul:

"Tot activiştii de mediu spun că 70% din poluarea atmosferică din Bucureşti este provocată de traficul auto"
https://www.g4media.ro/bucurestiul-este-si-in-acest-an-in-topul-celor-mai-poluate-orase-ocupa-locul-7-in-europa-si-locul-3-in-europa-de-est.html

Dar RAR nu a omologat GPL pe diesel ca ... ca ... pentru ca ... Asta e: ghinion de nesansa!