Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

In Italia, Dacia Duster are un pret de pornire de 11.900 de euro. In Romania, e mai scumpa si pleaca de la 12.900 de euro.
Pai da ca romanii are bani, nu ca italenii care a furtat de la toti timp de mii de ani si uite unde a ajuns !

Ideea e ca poti sa iti cumperi un Duster si din Italia, la pret mai mic. Faci si o excursie pana acolo, obtii si un discount ...

---
Italienii au testat noua Dacia Duster: Consumul real obtinut si ce i-a impresionat

Noua Dacia Duster a fost testata de jurnalistii de la un portal auto din Italia, care si-au prezentat concluziile trase dupa cateva zile la volanul modelului constructorului de la Mioveni.

Italienii de la AutoBlog.it s-au aratat impresionati ca Dacia a reusit sa faca o masina mai buna decat vechea generatie si sa pastreze pretul in aceleasi limite.

"Dacia Duster a fost imbunatatita fara sa-si tradeze spiritul original. Echipament bogat, tehnologie actualizata si calitati off-road imbunatatite. Mereu la un pret extrem de accesibil, care face ca Duster sa fie cel mai bine vandut SUV din Italia pentru persoanele fizice", a scris sursa citata.

Italienii au avut in teste un model cu o motorizare 1.5 dCI 110 CP si au obtinut un consum mixt real de 5.5 l/100 km.

Ei au remarcat insa si imbunatatirea calitatii din habitaclu, in special a scaunelor, dar si felul in care se conduce noul Duster.

"In mediul urban, pozitia inalta la volan te ajuta sa ai o vizibilitate buna si nu este greu sa te urci la bord. Masina este usor de condus si nu e greu de parcat, mai ales ca ai si o camera de marsarier.

Motorul are elasticitatea potrivita pentru a nu te forta sa schimbi vitezele prea des. In afara orasului si pe autostrada masina isi face, de asemenea, treaba cu brio", a mai scris sursa citata.

In incheiere, italienii le-au recomandat cititorilor sa mearga pe varianta Dacia Duster in cazul in care isi cauta o masina.

"Noua Dacia Duster este solutia potrivita pentru cei ce cauta o masina versatila, capabila sa fie atat o masina normala, cat si SUV la un pret rezonabil. Noua generatie este mai confortabila, mai dotata si placuta de condus", a conchis publicatia italiana.

In Italia, Dacia Duster are un pret de pornire de 11.900 de euro. In Romania, e mai scumpa si pleaca de la 12.900 de euro.

perfidus

S-a mai discutat, in Romania nu exista cerere pentru echiparile chioare, de aceea sunt scoase din lista si pretul de pornire este unul mai mare in Ro (echiparea difera pe cele doua piete la versiunile de baza).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Corect...
In Romania se merge pe ideea "Daca tot imi iau o Dacie, macar sa o sa iau cat mai echipata."
In fond, iti iei un Duster echipat decent mai ieftin decat o "straina cheala"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Pun aici pentru ca e parte din problema.
In B avem un aer curat.

Cum arata in Polonia ... (bine e cea mai mare valoare pe care am gasit-o rapid). Se refera doar la PM, dar in B nu am vazut trecut de 80 in V pe la Militari Residence. In rest avem si 30 in centru B.

Deci se poate mult mai rau.





Powered by API/PUM imgur uploader

ghrt

De unde ai scos-o pe asta cu aerul curat în Bucureşti? De fiecare dată când revin după un weekend la mare sau prin Transilvania găsesc aici un aer infect. Că o fi mai puţin, e altceva. Aşa în China e smog.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Spania vrea sa interzica masinile diesel si pe benzina din 2040: propunerea legislativa ar urma sa fie dezbatuta pana la sfarsitul anului

Spania intentioneaza sa interzica vanzarile de masini diesel si pe benzina incepand cu anul 2040, potrivit unor surse guvernamentale ce spun ca masura este menita sa reduca poluarea. Planul face parte dintr-o propunere legislativa ce ar urma sa fie dezbatuta pana la sfarsitul lui 2018, potrivit Automarket.ro. Franta, Germania si Marea Britanie sunt cateva dintre marile tari europene care vor sa reduca nivelul poluarii prin interzicerea motoarelor diesel sau a propulsoarelor pe benzina.

Wall-Street.ro

voicul

Scris romanaeste: senzatie in titlu, putin altceva in continut!
Cum o fi asta rentabil ...  :dunno:
"Honda va continua să producă motoare diesel în uzina din Marea Britanie. Acestea nu sunt, însă destinate pieței din UE, unde marca nu le-a mai omologat după ultimele standarde, ci sunt exportate pe alte piețe, de exemplu India"


Honda se aliniază tendinței de eliminare a motoarelor diesel pentru Europa, anunțând că, începând din 2021, niciun model nou al mărcii nu va mai fi alimentat cu motorină. Honda este a doua companei japoneză care anunță finalul epocii diesel în Europa, odată cu următoarele noi modele lansate. Dave Hodgetts, director Honda Marea Britanie, a declarat pentru Automotive News că în momentul lansării următoarei generații Civic nu va mai exista niciun automobil diesel în oferta mărcii, pe piața din Europa. Viitorul Honda CR-V, care va fi lansat anul viitor, va fi primul model ce va avea în gamă doar motoare pe benzină și hibrid. Vânzările versiunii hibride vor prelua toate cererile de diesel, fiind estimate la 50% din vânzări, respectiv circa 30.000 de unități anual.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/honda-a-anuntat-ca-va-elimita-toate-motoarele-diesel-din-gama-incepand-de-anul-viitor-18681130

kitsune

Uiți că UK încă face parte din Commonwealth, care cuprinde cam tot ce a fost Imperiul Britanic. De asta nici nu se stresau ei prea mult cu Brexitul, că erau deja legați prin tratatul ăsta cu multe țări. E, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Surpinzator ca sunt surprinsi la 7 zile dupa ce au aparut informatii in presa

Surpriză de proporții pe piața auto: Volkswagen negociază o alianță cu un alt mare constructor

Volkswagen construieşte o alianţă cu Ford Motor şi ar putea folosi fabricile grupului american din Statele Unite pentru asamblarea de automobile, a declarat marţi directorul general al grupului german, Herbert Diess, după o vizită la Casa Albă, transmite Reuters.

Diess a spus că Volkswagen analizează construcţia unei a doua uzine auto în Statele Unite.

,,Suntem în negocieri şi discuţii avansate cu Ford Corporation pentru construirea unei alianţe reale la nivel mondial, care ar întări şi industria americană de automobile", a adăugat Diess.

Preşedintele executiv al Ford, Bill Ford Jr, a declarat marţi reporterilor, la un eveniment care a avut loc lângă Detroit, să discuţiile cu Volkswagen referitoare la alianţă decurg foarte bine.

Întrebat despre declaraţia lui Diess referitoare la posibilitatea ca VW să folosească o parte din capacităţile neutilizate ale Ford pentru producţia de automobile, Bill Ford a spus că nu s-a ajuns încă la discuţii detaliate.

Bill Ford a mai arătat că nu vrea să spună prea multe despre o alianţă cu Volkswagen până când nu vor exista lucruri concrete de discutat.

Posibila alianţă dintre Volkswagen şi Ford sugerează că zilele în care producătorii auto funcţionau pe cont propriu s-au încheiat, în condiţiile în care tarifele, noile tehnologii şi reglementările mai stricte în domeniul emisiilor poluante fragmentează pieţele globale.

Firmele care în trecut doreau să fabrice vehicule atractive la nivel global, pentru a genera economii, caută acum avantajele aduse de anumite segmente de piaţă, cum sunt SUV-urile hibride, camionetele pickup în America de Nord sau maşinile de oraş în Europa.

Un analist al RBC Capital Markets, Joseph Spak, a afirmat marţi, într-o notă de cercetare, că declaraţiile lui Diess măresc probabilitatea ca VW să utilizeze o parte din capacitatea de producţie nefolosită a Ford, în cadrul unui parteneriat mai larg. Spark a mai spus că un producător auto european sau asiatic ar putea dori să cumpere o parte din capacitatea de producţie neutilizată a General Motors.

General Motors a anunţat săptămâna trecută că intenţionează să închidă cinci fabrici din America de Nord, una fiind în Canada.

,,VW ar putea avea ceva putere de negociere, în condiţiile în care unele din unităţile de producţie ale GM ar putea fi cumpărate (deşi acest lucru  ar putea avea impact asupra intenţiilor mai largi cu Ford)", a scris Spak.

VW deţine o fabrică de asamblare în Chattanooga, Tennessee. Referitor la necesitatea unei noi uzine, Diess a spus că grupul se află în negocieri avansate în Tennessee, dar că ar putea exista şi alte opţiuni.

Diess a spus că VW nu va prelua o participaţie la Ford în cadrul alianţei negociate.

,,Construim o alianţă cu Ford care va întări poziţia Ford în Europa, deoarece vom avea platforme comune. Am putea folosi capacităţile de producţie ale Ford aici, în SUA, pentru a fabrica automobile pentru noi", a mai spus Diess.

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/surpriza-de-proportii-pe-piata-auto-volkswagen-negociaza-o-alianta-cu-un-alt-mare-constructor-1043339

voicul

Pun aici pentru ca Ford e prezent in RO. Nu e afectata RO, dar daca se duce Ford, se duce si RO.
Nu pun mult, ca e mai mult parte economica, decat despre masini.

Ford Motor pierde sute de milioane de euro în Europa.

ord Motor a anunţat vineri primul pas în vederea restructurării afacerii sale neprofitabile din Europa, care ar urma să implice renunţarea la unele modele, reducerea locurilor de muncă şi posibil închiderea unor fabrici, informează site-ul autonews.com.

Pentru a implementa acest plan, Ford a numit noi şefi în Germania şi Marea Britanie. Obiectivul Ford este să ajungă la o marjă de profit de 6%.

Restul: https://www.agerpres.ro/economic-extern/2018/12/07/ford-incepe-restructurarea-operatiunilor-din-europa--224233

Ionut

FOTO Bosch lansează un nou sistem, care elimină cheile mașinii și blochează în același timp accesul hoților

Bosch a dezvoltat o tehnologie care face din sistemele de deschidere fără chei ale automobilelor ,,sisteme perfecte", impenetrabile, cu ajutorul telefoanelor mobile ale proprietarilor, ce funcționează ca o amprentă digitală. Automobilele echipate cu sistem de acces keyless (fără chei) sunt, în mod normal, vulnerabile, în pofida confortului pe care îl oferă acest sistem. Un hoț cu aptitudini de hacker poate deshide mașina în cel mult 5 secunde, potrivit celor de la Bosch, cu ajutorul unei tehnologii care se numește ,,relay station attack". Aceasta constă în două aparate, unul care citește cardul din buzunarul proprietarului, de la distanță, și altul care transmite datele citite către un complice aflat lângă mașină.

Profit.ro

Ionut

Mașinile diesel nu vor mai fi interzise în Germania, în anumite condiții

Germania a dat undă verde procesului de re-echipare a motoarelor diesel mai vechi cu filtre anti-poluare, pentru a evita interdicția de circulație în orașele mari, însă constructorii nu sunt încântați de această soluție. Germanii care dețin automobile diesel mai vechi de Euro 5 ar putea rezolva problema interdicției de circulație în tot mai multe orașe din țară prin aplicarea unui nou sistem de purificare/filtrare la mașini, potrivit unei decizii a Guvernului Germaniei, după cum anunță presa germană. Decizia se suprapune, însă, peste o stare de nemulțumire a constructorilor germani de automobile, care ar prefera să vândă mașini noi, în loc să fie obligați să le echipeze pe cele vechi cu diverse dispozitive.

Profit.ro

voicul

S-au stricat si nemtii si nu mai stiu sa vanda.
Ordinea este: echipam masinile vechi cu diverse sistem dupa care le vinde masi noi, pentru ca cele vechi ... sunt vechi! :))

Masinile EURO 4 au deja minim 10 ani. Problema se rezolva de la sine prin export spre E.
Nu stiu cat sunt dispusi sa dea 1000 de euro si sa ii bage intr-o masina care face 1000 de EURO (cu tot cu filtru).

Deja gasesti EURO5 SH (dar cat de cat decent) de pe la 3000 - 4000 de euro

voicul

Volkswagen a anuntat primul concurent pentru Dacia! Cum arata Golf Light, masina low cost germana. FOTO

Cea mai ieftina masina de pe piata nu are adversar! Detinuta de Renault, Dacia s-a impus in multe tari din Europa si chiar si pe alte continente, cu masinile simple si accesibile, fara sa aiba un rival adevarat.

Volskwagen e gata sa intre serios in concurenta cu uzina de la Mioveni prin noul Golf Light, o masina accesibila, pozitionata intre o Dacia bine echipata si un model Skoda de baza, scrie revista Auto Bild.

Noul Volksgwane Golf Light este destinati tinerilor aflati la prima masina, pensionarilor si oamenilor cu venituri modeste. In acest moment, doar Up! indeplineste aceste cerinte din oferta Volkswagen, un model de dimensiuni prea reduse insa. Urmatoarea versiune a masinii va fi oricum 100% electrica, astfel ca nemtii au decis sa lanseze o masina noua.

Golf Light va avea dimensiunile unui Polo, cu un design retro de la prima varianta Golf ce imbina elemente moderne de pe modelele existente VW. Un motor de 1.0 litri in trei cilindri pe benzina si o cutie manuala in cinci trepte sunt asteptate in ofertele de baza, desi nici o cutie DSG nu este exclusa.

La interior apare plasticul tare si dispar multe din elementele digitale cu care Volskwagen si-a obisnuit clientii pana acum.

"Volkswagen fura din clientii dacia cu noul Golf Light", e previziunea facuta de presa internationala. Momentan nu exista si o data de lansare.

Anul 2019 este unul foarte important pentru Volkswagen. Apare noul Golf 8, "cel mai important si recunoscut model al Volkswagen in ultimii 40 de ani", dupa cum anunta uzina de la Wolfsburg.

https://www.sport.ro/masini/volkswagen-a-anuntat-primul-concurent-pentru-dacia-cum-arata-golf-light-masina-low-cost-germana-foto.html#photo=1

mircea

Exteriorul e ca porcu'. N-aș umbla cu așa ceva pe stradă nici plătit.