Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Am citit de ceva vreme de acest aspect. Nu au cum sa respecte noile norme la benzina daca nu pun filtru.

Sunt filtre mai bune si la diesel. Problema e ca nu prea mai e spatiu in masina (fizic) sa le puna si de asta abandonul tehnologiei.
La tiruri nu e problmea ca e spatiu si drept urmare o sa se mai produca ceva timp diesel.

voicul

Stie cineva de un calculator: cu cat iti creste consumul pentru kg in plus pe masina.

Cristi N

Nu stiu daca ai cum sa faci un calcul general. In principiu unui motor mic pe benzina ii va creste consumul mai mult atunci cand trage o masina incarcata, pe cand un motor mare, sau mai bine zis care are cuplu mai mare nu isi va modifica semnificativ consumul.

voicul

Autorităţile germane vor ordona Opel să recheme la service 100.000 de vehicule

Ministerul german al Transporturilor a anunţat luni că aproximativ 100.000 de vehicule marca Opel urmează să fie rechemate la service, la scurt timp după descoperirea unui nou dispozitiv de manipulare a emisiilor poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel, transmite Reuters.

"După ce, la începutul anului 2018, a fost descoperit al cincilea dispozitiv de manipulare, pe care Autoritatea germană de reglementare a sectorului auto (KBA) l-a declarat ca fiind ilegal, există în prezent o audiere oficială al cărei obiectiv va fi impunerea unei retrageri obligatorii pentru modelele Cascada, Insignia şi Zafira", se arată într-un comunicat al Ministerul german al Transporturilor. "O rechemare oficială a aproximativ 100.000 de vehicule va fi demarată în scurt timp", se arată în comunicatul de presă.

Anterior, au fost efectuate percheziţii la două facilităţi Opel pe fondul suspiciunilor că unele din autovehiculele Opel echipate cu motoare diesel utilizează un sistem software ilegal pentru a manipula emisiile poluante în timpul testelor.

Scandalul motoarelor diesel trucate a izbucnit în luna septembrie 2015, după ce Agenţia americană pentru mediu (EPA) a acuzat grupul german Volkswagen că a echipat 11 milioane de autovehicule diesel, dintre care aproximativ 600.000 în SUA, cu un software capabil să falsifice rezultatele testelor antipoluare. Între timp, mai multe parchete din Germania au demarat anchete pentru fraudă, manipulare a cotaţiilor bursiere sau publicitate mincinoasă împotriva mai multor directori de la Volkswagen şi diviziile sale Audi şi Porsche, precum şi la Daimler şi la producătorul de componente auto Bosch.

http://www.economica.net/autoritatile-germane-vor-ordona-opel-sa-recheme-la-service-100-000-de-vehicule_159778.html

voicul


Ionut

​VIDEO În vizită la Salonul Auto București & Accesorii 2018. Prezentarea noutăților POV

​Salonul Auto București & Accesorii (11-21 Octombrie) aniversează odată cu această ediție 25 de ani de la primul eveniment de acest gen ținut în România (în 1993), iar în clipul aveți un tur complet al evenimentului, cu video de tip POV (Point Of View / Person View). La fel ca și edițiile anterioare ale SAB & A, organizatorul este compania Premium Expo, prin Albert Kiss și Sorin Rădăcineanu – acesta din urmă fiind chiar fiul celui care a organizat în 1993 prima expoziție auto din România.



0-100/Hotnews

voicul

Cum sa iti faci reclama pe GRATIS si toti sa zica ca esti "za best".
Economic (chit ca poate nu esti bun la economie) ai baga 3000 de euro intr-o masina EURO care are valoare de 300 de euro pe piata?
Abia la EURO 4 (bine astea ar fi cele mai multe), POATE, se justifica o astfel de investitie.
O sa o lalaie ca nu gasesc aia 600E diferenta, resofteaza 2 masinai si ... gata.


Subvenții pentru diesel. Câți bani primesc proprietarii pentru a-și schimba mașinile pe motorină

Grupul auto Volkswagen AG a anunţat joi că va oferi bonusuri şi subvenţii proprietarilor de vehicule echipate cu motoare diesel mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi mai puţin poluante, transmite Reuters.

Cancelarul Angela Merkel şi partidele din coaliţia aflată la guvernare au adoptat luna aceasta un plan de reducere a poluării cauzate de vehiculele diesel şi au cerut producătorilor auto să ofere subvenţii proprietarilor vehiculelor echipate cu motoare diesel mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi să reconfigureze sistemul hardware.

La 1 octombrie ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, a anunţat că Volkswagen a acceptat să acopere o parte din costurile reconfigurării sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel.

"Avem un angajament de la Volkswagen pentru reconfigurarea sistemului hardware, costul fiind estimat la 3.000 euro per vehicul. VW va acoperi 2.400 de euro din această sumă. Acum va trebui să se ajungă la un acord în coaliţia de guvernare privind acoperirea deficitului de finanţare de 600 de euro", a explicat Andreas Scheuer.

Poluarea urbană în multe oraşe germane este mai ridicată decât prevăd normele UE, determinând autorităţile să găsească metode de a reduce poluarea.

Germania s-a angajat ca până la sfârşitul anului să actualizeze softul pentru aproximativ 5,3 milioane de maşini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu până la 30%.

În februarie, un tribunal german a decis că oraşele din Germania pot interzice circulaţia celor mai poluante automobile diesel pe străzile lor. Teama că aceste interdicţii vor fi puse în aplicare a dus la scăderea semnificativă a vânzărilor de autoturisme diesel pe cea mai mare piaţă auto din Europa.

Industria auto germană, unde lucrează aproximativ 800.000 de angajaţi, este afectată de reacţia negativă faţă de automobilele echipate cu motoare diesel după ce, în luna septembrie 2015, Volkswagen a recunoscut că a utilizat un software pentru a eluda standardele de emisii poluante. Acest scandal s-a extins la nivelul întregii industrii şi a stimulat în alte ţări investiţiile în vehiculele electrice.

Pentru a reduce nivelul poluării şi a evita interzicerea totală a vehiculelor diesel, Volkswagen, Daimler şi alţi producători auto şi-au accelerat eforturile de dezvoltare a maşinilor electrice. AGERPRES

https://www.money.ro/subventii-pentru-diesel-cati-bani-primesc-proprietarii-pentru-a-si-schimba-masinile-pe-motorina/

cristi5

#652
Desi e masina electrica pun aici "oglinda" laterala a Audi e-tron. In bratul "oglinzii" e de fapt o camera.

E ceva nou sau mai exista la alte modele?



Poza e facuta la Stockholm tennis open, unde Audi e sponsorul care duce si aduce jucatorii la hotel. Masina era expusa, nu cred ca sunt inca in circulatie.

voicul

Eu am tot vazut pe concepte, dar nu imi aduc aminte sa fi vazut pe model de serie.
Posibil pe Tesla sa fie optiunea asta.

dumbravaandrei

Pe Lexus ES (cred ca va fi in showroom din februarie)
Tesla o sa mai stea o perioada cu oglinzile clasice

voicul

Ce inseamna normele astea EURO:
Benzina EURO 3 - CO2 mixt - 199g - motor 1.8 120cp si 208g la motor: 2.0 - 135 cp.

Diesel EURO 4 - motor 1.9 - 150cp - CO2 mixt: 189g

Adevarat ca nu zic nimic de Nox la diesel, dar la CO2 este evident progresul.

Cristi N

La NOx si PM-uri diferentele sunt mult mai mari.





Wiki: link

voicul

Nu stiam ca si benzina scoate Nox. Credeam ca sunt specifice pentru diesel.

Hercule

Orice ardere scoate NOx (chiar si aragazul de acasa). Cantitatea depinde de conditiile de ardere si excesul/lipsa de oxigen.
Deșteaptă-te române!

Io

Cristi5, camera in oglinda exista de mai multi ani pe modele de serie. Eu am vazut-o pentru prima oara la o Honda Accord de Generatia a 9 a, adica produsa din 2013 pina in 2017 pentru piete non-EU.
Camera afiseaza ce ai in unghiul mort atunci cind semnalizezi dreapta sau la cerere (ai un buton in capul uneia dintre manetele de la volan), in sistemele mai evoluate/recente monitorizeaza in permanenta acel unghi si avertizeaza sonor cind e cazul.
Aproape sigur au si altii sisteme similare, eu stiu de Honda doar pentru ca urmaresc marca asta.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.