News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Este cutie automata (nu mi s-a parut relevant sa adaug acesta informatie), dar culmea azi la -8 grade, dupa ce am mers cu 1 cam 300 de m (am cam lasat-o in D si am avut si o curba de 90 grade pe la mijloc si accelerata lin-lin) a schimbat fara tremurat.
Rar pot sa fac asta, pentru ca in principiu apare cineva in spate si trebuie sa accelerez.

Cu turatia:
Da am vazut ca e sus turatia, dar la a mea, daca o tin in D este mai mica decat daca o tin in N (asta pana se incalzeste motorul).

Ionut

Titlul spune 2022, in text este 2020... ZF nu mai este de mult ce-a fost...




Noul plan strategic: grupul italian Fiat Chrysler va renunţa la motoarele diesel până în 2022

Producătorul auto Fiat Chrysler intenţionează să elimine motoarele diesel din toate autoturismele sale până în anul 2020 pe fondul prăbuşirii cererii şi costurilor în creştere puternică, relatează Financial Times. În conformitate cu un plan pe patru ani care urmează să fie făcut public pe 1 iunie, producătorul auto va anunţa că intenţionează să elimine treptat acest tip de motoare din toate brandurile sale, scrie FT citând surse familiare cu strategia companiei.

ZF




Este 2022 - aflam din alt articol.

voicul

"... dar nu neaparat si la motoarele diesel pentru SUV-uri"
Adaug eu dintr-un alt articol scris in engleza pe care l-am citit.

Desigur cererea in scadere este aratat ca principalul motiv, dar eu stiu ca este extrem de scumpa dezvoltarea pentru atingerea normelor EURO7. De asta mult prefera sa abandoneze domeniul.


adiarc

http://incont.stirileprotv.ro/auto/justic-ia-din-germania-permite-autoritac-ilor-locale-sa-interzica-mac-inuile-diesel-in-centrul-orac-elor.html

Sa vedem cum o gestioneza si pe asta,sefii marilor companii auto,mai ales cei de la conducerea grupului VAG,care au luat de prosti consumatorii prin instalarea unor softuri de falsificare a emisiilor,crezand ca o scot ei la capat cu ajutorul a cateva mld de euro si ca n-are rost sa investeasca in tehnologii alternative,mai ales ca au ajuns si lideri mondiali cu tot cu taraboiul  creat.....si Nokia s-a crezut invincibila fiind condusa tot de genul asta de dinozauri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Cum o sa gestioneze:

scandalul Dieselgate au omorât 5.000 de europeni, anual

scandalul Dieselgate omoara 1.000 de romani, anual
Ce e asa greu?
(scuzati atitudinea)

E un pas foarte bun pentru ei, cam sumbru pentru toata Europa de E.
Totusi trebuie vazut ca un pas inainte: in ritmul asta nu o sa se mai vanda moate diesel pe masinile noi.

voicul

Sistem micro-hibrid - ajuta motorul termic (deci nu poti merge doar electric) si reduce consumul cam cu 10%.

Noul Audi A6 poate fi comandat din luna iunie 2018

Noul Audi A6 are o lungime de 4.939 de mm, o lățime de 1.886 de mm, înălțime 1.457 de mm și un ampatament de 2.924 de mm. Noul model oferă un plus de spațiu pentru pasagerii din spațiu, iar portbagajul are un volum de 530 de litri.

Propuloarele noului Audi A6 vin cu un sistem micro-hibrid. La lansare vor fi disponibile două motorizări: 3.0 TDI (A6 50 TDI) și 3.0 TFSI (A6 55 TFSI). Unitatea diesel de 3.0 litri produce 286 de cai putere și 620 Nm, în timp ce motorul V6 pe benzină dispune de 340 de cai putere și 500 Nm. Pentru cel din urmă transmisia se face prin intermediul unei cutii automată S Tronic cu șapte trepte și transmisia automată Tiptronic cu 8 rapoarte este disponibilă pentru motorul TDI.

https://www.auto-bild.ro/stiri/noul-audi-a6-poate-fi-comandat-din-luna-iunie-2018-138047.html

voicul

#426
Ţările europene care pornesc cruciada împotriva maşinilor diesel. Unde şi de când intră în vigoare interdicţiile

Uniunea Europeană vrea un viitor mai curat, iar maşinile pe benzină şi pe motorină, considerate o sursă de poluare, nu fac parte din acest cadru. Lista cu ţările care fac paşi pentru interzicerea completă a vehiculelor cu motoare termice este în continuă creştere. Ultimul stat membru UE intrat în acest club este Germania, după ce Tribunalul administrativ din Leipzig a decis săptămâna trecută să dea undă verde interdicţiilor de circulaţie pentru maşinile pe motorină. Decizia, aplicabilă în oraşele Stuttgart şi Düsseldorf, dar şi în cele care vor să i se alăture, a picat greu. Guvernul federal şi actorii din industria auto, care întreţin o colaborare strânsă, se pregătesc acum pentru a minimiza riscurile unui val de interdicţii, în timp ce proprietarii a zece milioane de maşini pe motorină, conform estimărilor, sunt nevoiţi să caute alternative. Ori, pe lângă Stuttgart şi Düsseldorf, alte două mari oraşe ale Germaniei, Hamburg şi München, au planuri anti-diesel. Dacă Germania mizează pe o tranziţie lentă de la motoarele termice la cele electrice, unele ţări europene merg deja pe căi destul de ambiţioase în acest sens.

Citeste mai mult: adev.ro/p54l3j


ghrt

Mercedes, care are sediul la Stuttgart, construieşte deja o nouă fabrică exclusiv pentru electrice.
Prin aceste decizii li se creează o piaţă imensă producătorilor (unul din efecte).
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Maşina Anului 2018 în Europa este noul Volvo XC40

Noul Volvo XC40, SUV-ul de clasă mică al constructorului suedez, a fost desemnat Maşina Anului 2018 în Europa cu ocazia deschiderii pentru presă a celei de-a 88-a ediţii a Salonului Auto de la Geneva. Este pentru prima oară când Volvo primeşte acest premiu de prestigiu. "Câştigarea acestui premiu pentru noul nostru XC40 a venit la momentul potrivit", a spus Hâkan Samuelsson, Preşedinte şi CEO al Volvo Cars. "Pentru prima oară, Volvo are trei modele SUV disponibile la nivel global. XC40 va juca un rol important în creşterile viitoare, oferindu-ne acces pe segmentul de SUV-uri mici, un segment nou şi în creştere rapidă."



ZF

Ionut

Producătorul auto japonez Toyota nu va mai comercializa autovehicule diesel în Europa

Producătorul auto japonez Toyota a anunţat că va înceta în curând să mai comercializeze autovehicule diesel în Europa ca reacţie a scăderii în dizgraţie a acestui tip de autovehicule pe continent, relatează Deutsche Welle. Anul trecut, aproape 15% din vânzările Toyota în Europa au reprezentat autovehicule diesel, în scădere de la 30% în 2012. În acelaşi timp, vânzările de modele hibride ale producătorului japonez au înregistrat o creştere pronunţată.

ZF

voicul

E cumva conectat: nu vinzi diesel - vinzi hibride. Diesel-ul nu a avut succes ca era diesel, ci pentru ca avea consum mic. Acum hibridele fac asta.

Toyota a tot renuntat la diesel de ceva vreme. Eu stiu ca din 2016 mai au motoare diesel doar pe SUV-uri/pick-up-uri - cel putin prin Europa.

ghrt

Diesel-ul ca motor este predispus la o fiabilitate excepţională. Dincolo de randament. Plus că după demaraj poate să funcţioneze fără electricitate (desigur nu pe autovehicule).
Cont (aproape) inactiv.

voicul

Pun aici, pentru ca seful de la Mercedes a spus ca din 2020 se va castiga mai bine din car-sharing decat din vanzarea de masini.

Concurența UBER vine din Germania. Alianța Daimler-BMW
Daimler a achiziţionat de la Europcar participaţia de 25% în firma de car-sharing Car2Go şi plănuieşte să câştige piaţa, existând chiar şi posibilitatea unei alianţe cu competitorul BMW, potrivit Deutsche Welle.

Gigantul auto Daimler a anunţat marţi că a ajuns la un acord de achiziţie cu Europcar pentru participaţia acestora de 25% din compania Car2Go. Tranzacţia valorează 70 de milioane de euro, iar în urma acesteia Daimler va obţine control total asupra serviciului de car-sharing din care deţinea deja 75%.

Car2Go are o flotă de 14.000 de vehicule – majoritatea fiind model Smart produs de Daimler – şi susţine că furnizează servicii pentru trei miioane de clienţi din 26 de oraşe la nivel global.

Achiziţia face parte din planurile Daimler de a-şi extinde portofoliul care include deja aplicaţia de booking Moovel şi serviciul mytaxi.

În cadrul unei declaraţii, producătorul auto a transmis că vrea să ,,dezvolte expertiza necesară şi resursele pentru a deveni lideri în piaţa de vehicule autonome", adăugând că Car2Go are ,,algoritmii necesari pentru a prezice cererea de mobilitate".

Achiziţia trebuie să primească aprobarea reglementatorilor.
Mişcarea făcută de Daimler se aseamănă cu cea făcută de rivalul german BMW, care a preluat controlul total al serviciului de sharing DriveNow în luna ianuarie. Potrivit agenţiei de ştiri Reuters, există speculaţii că cei doi giganţi germani ar putea crea o fuziune între serviciile de sharing.

Cu toate că niciuna dintre companii nu a confirmat acest plan, Daimler a transmis luna trecută că este deschisă la o alianţă mare, în încercarea de a-şi lista la bursă operaţiunile de servicii de mobilitate.

Piaţa serviciilor de car-sharing acoperă o treime din piaţa globală de taxi. Dar banca de investiţii Goldman Sachs se aşteaptă ca odată ce taxiurile autonome vor fi operaţionale, piaţa ar putea creşte de opt ori până în 2030, generând venituri anuale de 285 de miliarde de dolari.


https://www.money.ro/concurenta-uber-vine-din-germania-alianta-daimler-bmw/

Ionut

Volkswagen anunță oficial: premiera mondială a noului Touareg, pe 23 martie, la Beijing și la București. Clienții români își pot rezerva un exemplar chiar de la SIAB

Volkswagen va fi în centrul atenției publicului la Salonul International de Automobile  București, care revine după o pauză de 11 ani. Marca germană a anunțat că va prezenta publicului noul Touareg, într-o premieră ce urmează la scurt timp celei de la Beijing. Alături de SUV, va fi expus și conceptul  I.D. Buzz Românii au de ce să-și cumpere bilete la SIAB, în 2018, deoarece cel puțin una dintre mărcile prezente, Volkswagen, a decis să facă o surpriză românilor și să expună în premieră europeană, la doar câteva ore de la premiera mondială, noua generație a SUV-ului Touareg. Acesta va avea debutul la Beijing, pe 23 martie, într-un eveniment de companie care va preceda apariția oficială de pe 25 martie, în cadrul Salonului Auto Bejing. La București, va fi, practic, premiera într-un salon auto a modelului de top al mărcii VW.

Profit.ro

voicul

Prima masina scoasa la imprimanta  :D