[DJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Craiova

Started by Ionut, October 01, 2016, 08:58:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adyneamtu

Asta nu e ceva nou. Avem deja de multi ani poduri peste un canal astupat pe Strada Raului.
Ce-i drept doua au balustrade din beton/zidarie. Cel de la Tabaci ma mir ca nu a fost dus la fier vechi pana acum de fauna locala.

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adyneamtu

#152
Au demolat podul de la intersectia strazilor Teilor, Carpenului si Malinului. Si-au dat seama ca asta era singura solutie pentru acea intersectie.
Sper sa coboare nivelul strazii mai mult, macar jumatate de metru. pentru vizibilitate mai buna.

Later Edit: Asa arata zona azi.




adyneamtu

Plimbare cu bicicleta pe Strada Carpenului, aparent finalizata cu marcaje si indicatoare, pomi plantati si cineva chiar a semanat gazon in dreptul proprietatii sale.
Asfaltul nu mi se pare excelent, gurile de canal se simt de acum fiindca nu le-au asfaltat perfect la nivel (asta e norma la constructori).
Trecerile de pietoni din dreptul strazilor Plopului si Lacramioarei sunt inaltate, cea de la Merișorului nu, n-am inteles de ce. Nici cele de la capete nu sunt inaltate.
Intersectia cu Teilor e ok, min 6:30, desi puteau cobori inca putin nivelul strazii, insa acum e mult mai buna vizibilitatea.

Pe strada Lăcrămioarei, min 5:30, au inceput lucrarile de decopertare, iar tot in zona apropiata pe Strada Migdalului au pus deja bordurile si stratul de balast.


perfidus

Mulțumesc pentru filmări. Pentru cei din Craiova și cei care locuiesc pe stradă de multă vreme ce se vede acum e WOW în comparație cu ce a fost.  Merita 17 milioane de lei cei 1,8km de 2+2? La halul în care e făcut proiectul și apoi după aspectul mizerabil al unei lucrari ce ar fi trebuit sa fie tipla,  nici pe departe.
Deja avem pietriș și pământ în rigole, adus de apa din "spatiile verzi" care arata într-un mare hal.
Și nu vreau sa mai comentez alte câteva zeci de probleme observate. Fără piste de biciclete și cu niște trotuare minuscule (nici vorba de 1,5m) pline de stâlpi și indicatoare rutiere, ce a ieșit din acest bulevard e departe rău de ce ar fi trebuit și ar fi putut sa fie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlexxC

#155
https://www.gds.ro/Local/2020-05-21/cum-ati-vrea-sa-arate-intersectia-aries-cu-calea-bucuresti/
Concurs! Poate facem niste bani pentru API!
Eu ma gandeam la o solutie super ieftina,un sens giratoriu semaforizat cu tramvai pe mijloc ...ca la Ploiesti: https://www.google.ro/maps/@44.9479796,26.0096307,3a,75y,323.28h,82.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3eg25Gw7CWFK46vz1KF59g!2e0!7i13312!8i6656

adyneamtu

Soluția acolo e un nou pasaj, fie subteran, fie suprateran pe Calea București. Tramvaiul poate, sau nu, sa ramana la suprafata.
Semaforizare avem și acum, iar un giratoriu nu e soluția bună in primul rand din lipsa spațiului. A fost un giratoriu temporar acolo la un moment dat, si se vedea zi de zi aglomeratia. E loc maxim de unul de 15-16 metri, asa cum e cel de la Pasajul Mărășești, Ploiești(tot cu cale de tramvai), ca sa poata intra si cate 3 benzi in el..
La Ploiești masoară in diametru 60 metri, în Craiova cel mai mare diametru îl are giratoriul de la Stadion, 42m, urmatorul ar fi la km0, 35m. Astea ar fi cele mai eficiente giratorii din oraș. In fiecare zi se vad limitele unor giratorii mici, la un trafic mare, pe strada Caracal. As zice sa inceapa cu rezolvarea lor, solutia am dat-o pe pagina anterioara.
Quote from: adyneamtu on January 16, 2020, 11:56:50 PM
Ar putea arata asa cu ceva mai multa viziune si cateva mici expropieri.
Inspiratia au fost cateva giratorii din Brasov cu diametrul de circa 20m.




adyneamtu


Au inceput lucrarile la Podul Rutier peste Triaj de pe DN6B
QuotePrimăria Craiova:
În perioada 17.08.2020 – 10.09.2020, se închide circulaţia rutieră pe Aleea 4 Şimnic, tronsonul cuprins între intersecţia cu str. Deceneu şi intersecţia cu Aleea 1 Şimnic pentru executarea lucrărilor de ,,Reabilitare pod rutier peste calea ferată, pe Aleea 4 Şimnic, din municipiul Craiova".
Solicităm conducătorilor auto să circule cu atenţie şi să se conformeze semnalizărilor rutiere ce vor fi instituite.


Am intrat azi dinspre Centura Nord si nu cred ca am vazut vreun indicator ca drumul e blocat. Posibil sa nu-l fi observat.





Podul mai poate fi traversat doar la pas, printre utilaje si muncitori.


Indicatoarele te indruma la stanga, la o ocolire pe Aleea 1 Simnic. Domnul Primar scria pe fb ca au asfaltat strada asta pentru a fi folosita ca drum tehnologic.


Dar asfaltul se termina dupa 300 m. In fata continua Strada Rozelor, pietris si apoi piatra de rau. 1 km pana dam iar de asfalt.








La final cand vezi din nou asfalt, dai in niste gropi incat nici telefonul n-are vreo sansa sa mai focalizeze.



Rozelor e o strada asfaltata doar pe zona de case din cartierul Bariera Vâlcii, iar la intersectia cu strada Bariera Vâlcii n-au loc 2 mașini una pe langa alta.


Apoi te asezi la coada de la semafor care se intinde atat pe Bariera Valcii cat si pe Toamnei(din stanga).


In giratoriul de la Consul, drumul este blocat.




davyl

Un prieten mi-a scris ca au terminat de asfaltat Str Trandafirului pana in centura Nord. Probabil ca pe multe din strazile care pleaca din noul bulevard Carpenului s-a asternut asfalt.

Poate cineva care poate trece prin zona sa ne faca un mini reportaj, inclusiv cum arata Bd. Carpenului acum la cateva luni dupa terminarea asfaltarii.

Multa sanatate!

Sealand01


davyl

@Sealand01, mai mult decat dator raman pentru foto alea. Plus like-urile de rigoare!!!
Multumim!

Sealand01

#161
Strada Carpenului, nimic schimbat

Strada Plopului, asfaltata

Tot Strada Ploupului

Int Plopului-Carpenului

Strada Trandafirului Sens Unic Centura->Carpenului, loc mare pt 1x1, nu au vrut

Strada Lacramioarei, infundata tot sens unic foarte ingusta, se face trecerea pe strada Trandafirului pe Alea 1 Lacramioarei neasfaltata


Am dat o fuga si pana la pasajul peste Centura, se lucra la nivel medium

Strada Mesteacanului-Sens unic, strada Stejarului-> Strada Plopului


Imi cer scuze daca n-am facut destule poze, multe sensuri unice, mai raman de asfaltat Stejarului (care ar trebui sa mai astepte pt ca dupa cand se va construi se va sparge) Aleea 1 Lacramioarei si Aleea 2 Toamnei. Se lucra la Prelungirea Teilor dar mai este de lucru. La Carpenului n-am prea facut poze ca oricum era neschimbata, intersectiile cu Teilor si Garlesti execrabile, cele mai proaste intersectii posibile, dar probabil cand se va continua canalul vor fi semaforizate.

Toate aceste strazi sunt doar mici pansamente, dar boala cea mare o reprezinta Pasajul Garlesti, atunci se va modifica semnificativ cartierul

davyl

Multumim pentru aceste fotografii superbe @Sealand01  :gj: si pentru timpul tau acordat noua! Sunt suficiente foto ca sa avem o impresie despre cum a evoluat zona acolo. Oricum e cale lunga de la cum arata acum si cum arata cand a trecut masina Google pentru Street View (puteti sa vedeti in Google Street View diferenta).

Poti pune fotografia cu munca la drumul expres din giratoriul spre Ghercesti si in sectiunea dedicata DX12. Se vede ca pregatesc terenul pentru forarea pilotilor viitorului pod din varful dealului si peste giratoriu spre Teilor.

Sa speram ca vor face intr-un tarziu si pasajul Garlesti...

Multe like-uri de la mine! :)
Sanatate!


Sealand01

Muuuultumim Daniel, in curand o sa vedem si drone aici, cat de asteptat este acest proiect, speram ca si familia lui Mititelu sa fie capabila sa miste ceva