DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

http://www.realitatea.net/mai-bine-mai-lung-decat-mai-lat-explicatia-halucinanta-a-autoritatilor-dupa-asfaltarea-drumului_1305946.html

Astia de la realitatea s-au prostit de tot. drumuri inguste am vazut si prin grecia (de fapt prin creta prin munti) daca traficul pe acel DC nu este foarte intens, de ce nu e ok sa se asfalteze un drum doar cu o banda?
plus ca pare o lucrarea facuta destul  de bine, cu terasament fata de alte drumuri unde s-a pus asfalt doar dupa ce s-a bagat lama sa se niveleze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on November 01, 2013, 12:03:39 AM
Astia de la realitatea s-au prostit de tot. drumuri inguste am vazut si prin grecia (de fapt prin creta prin munti) daca traficul pe acel DC nu este foarte intens, de ce nu e ok sa se asfalteze un drum doar cu o banda?

Bineinteles ca e absolut ok. Si bineinteles ca se practica in toata Europa. Avem si in Suedia cat cuprinde (cred ca 60-70% din drumurile comunale sunt cu o singura banda pentru ambele sensuri). Aici avem inclusiv semne de circulatie speciale pentru drumuri de tipul asta (un M albastru indicand locurile unde este o alveola sigura pentru intalniri-depasiri).

Respectivul sat (Badon) are 660 de locuitori. Drumul ala e unul din TREI care leaga satul de DN1F. Si cum toate cele trei drumuri deservesc exclusiv localitatea Badon, avem, deci, 1 bucata drum / 220 locuitori. Cred ca o banda le-ajunge.

In Europa exista o un segment de drum cu o singura banda (4.90m latimea totala a drumului) care are doua indicative E. Doua drumuri europene se inghesuie pe o singura banda - atat a fost nevoie, atat s-a construit. Saracii norvegieni, tare saraci mai sunt (uite si poza: http://goo.gl/maps/FsvzI).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Goldmund

frunzaverde,
vorbesti de E6?   https://www.google.com/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d28.203534!3d70.198035!2m2!1f-10.24!2f90!4f75!2m7!1e1!2m2!1s03VRGV82yi9n2gksZ9-Crg!2e0!5m2!1s03VRGV82yi9n2gksZ9-Crg!2e0&fid=5

Suedia si Norvegia(13 loc/kmp) au o populatie extrem rara, concentrata in cateva orase mari si alte cateva zeci mici, restul natura cat vezi cu ochii. Ai dreptate, e in functie de trafic, dar la o densitate ca a Germaniei de ex. , astfel de drumuri inguste sunt doar cele de padure si cele de camp(asfaltate!) Restul sunt drumuri cu o latime 'normala'. Exceptiile absolute intaresc regula.

bogdymol

Atata timp cat inaintea inceperii reabilitarii s-a facut un studiu de trafic in care reiese ca traficul de perspectiva pe urmatorii ani (sa zicem 10 ani) nu necesita un drum cu 2 benzi, nu vad care e problema. Si in satul bunicii mele drumul e asfaltat si are o latime de vreo 4 m si e suficient.

Stiu ca toti ne-am dori 10000 km de autostrada in Romania si ca toate DN-urile si DJ-urile sa fie cu 4 benzi, dar nu are rost... si in plus nici n-avem bani de asa ceva. Toate investitiile trebuie sa fie proiectate in asa fel incat cat mai multi oameni sa beneficieze de fiecare leu investit acolo.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Primarul avea drepatate:
mai bine un drum mai lung, pentru toti, decat sa ramana 1/3 din comuna cu noroi.

pe de alta parte este posibil sa nu se fi facut un studiu de trafic, dar nu m-as mira ca el sa deserveasca vreo 50 de masini, 5 tractoare si 50 de carute.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

Plus ca daca faci acostamentele (marginile drumului) cu piatra sparta adusa la acelasi nivel cu asfaltul e relativ ok, chiar daca trebuie sa reduci viteza si sa iesi putin cu roata de pe asfalt.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

panda80

Quote from: Goldmund on November 01, 2013, 11:40:20 AM
Suedia si Norvegia(13 loc/kmp) au o populatie extrem rara, concentrata in cateva orase mari si alte cateva zeci mici, restul natura cat vezi cu ochii. Ai dreptate, e in functie de trafic, dar la o densitate ca a Germaniei de ex. , astfel de drumuri inguste sunt doar cele de padure si cele de camp(asfaltate!) Restul sunt drumuri cu o latime 'normala'. Exceptiile absolute intaresc regula.

Exista si in Germania destule drumuri nationale cu o singura banda pentru ambele sensuri, un exemplu fiind B182 pe o bucata buna intre Wittenberg si Torgau. Cat despre drumuri de land ( care incep cu L) sau de kreis (cu K), sunt cu duiumul.

nenea_hartia

Quote from: frunzaverde on November 01, 2013, 02:39:38 AM

In Europa exista o un segment de drum cu o singura banda (4.90m latimea totala a drumului) care are doua indicative E. Doua drumuri europene se inghesuie pe o singura banda - atat a fost nevoie, atat s-a construit. Saracii norvegieni, tare saraci mai sunt (uite si poza: http://goo.gl/maps/FsvzI).
Nu i-aș da exemplu pozitiv pe norvegieni. Au printre cele mai proaste drumuri din Europa.

dorum

Se asfalteaza DJ Ortisoara - Seceani...nu e calitate de DN dar merge...oricum, deocamdata e primul strat doar...







bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

:) Hai ca acum n-au adus biroul.

Goldmund

Quote from: panda80 on November 03, 2013, 11:45:36 PM


Exista si in Germania destule drumuri nationale cu o singura banda pentru ambele sensuri, un exemplu fiind B182 pe o bucata buna intre Wittenberg si Torgau. Cat despre drumuri de land ( care incep cu L) sau de kreis (cu K), sunt cu duiumul.

Exact asta am scris si eu acolo:
unde densitatea populatiei e rara, nu-si au rostul autostrazile(sau Schnellstraßen) si nici nu-si au rostul 2X2 cand exista deja alte autostrazi in zona, insa nu putem compara o sosea internationala intre Lappi si Norvegia cu E60,70, 85 care fac legatura in centrul Europei. Nu eu am facut comparatia cu Norvegia, ci un alt coleg.
Si, putem face comparatie(constructiva  ;) ) intre Romania si statele din fostul lagar comunist, in special cu cele de la vest si nord-vest de noi.

doryan93

Pe drumul care face legătura între Bistriţa şi Mureş trebuie făcute câteva lucrări de reparaţii şi completări. Acestea vor fi executate de firma LDP, pe banii celor de la Romstrade, care nu au încheiat şi făcut modernizarea drumului aşa cum ar fi trebuit. Astfel că, s-a decis ca banii plătiţi de Romstrade, care în prezent este în insolvenţă, drept garanţie pentru licitaţie, au fost puşi la bătaie pentru ca problemele de pe DJ 151 să fie rezolvate.
http://www.bistriteanul.ro/ldpul-face-lucrarile-neterminate-de-romstrade-pe-drumul-spre-mures-1383834041174.html

alecu26

era si cazul.

nu se misca la fel de cu talent si pe Tranalpina, centura Caracal si altele??? Mai ales Transalpina. Acolo cu vreo 10% s-ar putea face lucrari critice critice...care deja oricum s-au degradat, dar in inca o iarna va fi dezastru care va costa enorm.

La Bistrita insa am impresia ca au executat garantia mult mai repede de a exploda totul. Stiu ca si Iordache s-a dus cu elicopterul in incercarea disperata de a opri executarea garantiei...si ca inca cativa functionari din Bistrita dau cu subsemnatul pe la DNA
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).