DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Hercule

De ce nu parasesti DN1 mai devreme, iesi la Cartisoara si apoi prin Arpasu de Sus spre Victoria (poate opresti la un pastrav la Albota). Pe portiunea pe care am umblat eu -Cartisoara - Sambata- situatia nu e asa de "peticita" cum zice Pasadia, drumul e chiar bun, aproape de un verde, avand in vedere latimea lui.
Deșteaptă-te române!

pasadia

105P-ul, Cartisoara - Ucea de Sus, a fost asfaltat pentru prima oara cam acum 5-6 ani (daca imi amintesc bine). Ca atare se prezinta ok inca.
DJ104A, Victoria - Persani, ar trebui sa intre in reabilitare pe fonduri europene in curand. Ceea ce din punctul meu de vedere e o prostie, as prefera mai degraba sa fi creat un DJ nou intre Lisa si Victoria prin apropiere de manastirea Sambata si sa-l fi asfaltat pe acesta astfel incat sa fi ajutat cu adevarat zona turistica de acolo.

GDPR

Noua Transalpina. Cum arată drumul istoric din munţii Vâlcan

A început construirea uneia dintre cele mai spectaculoase şosele din România, pe crestele Munţilor Vulcan, care va lega judeţele Hunedoara şi Gorj. Vechiul drum, aproape inaccesibil autoturismelor, are o istorie aparte: a fost folosit de romanii care au invadat Dacia, dar şi de Mihai Viteazul. Un drum istoric de piatră şi pământ care străbate crestele Munţilor Vâlcan, ajungând la 1.700 de metri altitudine va fi transformat în acest an într-o şosea menită să concureze în spectaculozitate cu mai celebrele Transalpina şi Transfăgărăşanu, susţin reprezentaţii Consiliului Judeţean Hunedoara, care însă nu au precizat valoare investiţiei. Primul strat de asfalt de pe Drumul Judeţean 664 a fost turnat în Pasul Vâlcan, iar Gheorghe Ile, primarul municipiului Vulcan, susţine că până la sfârşitul lunii august se va putea circula în condiţii bune pe circa 10 kilometri ai noii şosele moderne, din Pasul Vâlcan până la intrarea în judeţul Gorj. Din 2014 şoseaua este modernizată pe tronsonul de patru kilometri Vulcan – Pasul Vâlcan.

Adevarul.ro

Eu stiam ca Pasul Vulcan e la limita intre judetele Gorj si Hunedoara.  O:-)

iuli

A fost cineva pe DJ205E https://goo.gl/maps/zoHX9xy3vem in ultimii vreo 5 ani si poate sa imi spuna starea drumului?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cristi5

#919
^
http://cristi.dtdns.net/maps/edit.html#map=13/45.936/26.821/0

Verde pe osm din decembrie 2016 intre DN2D si DN2L

(In dreapta sus poti sa cauti imdicativul drumului sau nume de localitati)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

staude6



QuoteDrumul care parcurge Valea Izei va fi reabilitat. Aproape 50 milioane euro au fost alocati de Guvern

Peste 210 milioane lei (47 milioane euro) i-au fost alocate Judetului Maramures, prin Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL), pentru reabilitarea a trei tronsoane de drum. Unul dintre ele este cel situat pe Valea Izei, un drum foarte circulat, care impune reparatii capitale. Acesta va face legatura intre Sighet si Sacel, facilitand iesirea catre Bistrita – Nasaud. Un alt tronson este cel care leaga Valea Viseului de extremitatea nord-vestica a judetului, fiind situat intre Leordina si Poienile de sub Munte.

In felul acesta, Maramuresul Istoric va beneficia de reabilitarea completa a celor doua drumuri principale care il strabat, situate pe vaile Viseu si Iza. Acestea sunt singurele investitii de care va beneficia direct Consiliul Judetean Maramures, prin programul respectiv, restul alocarilor financiare fiind trecute in dreptul fiecarei localitati, in functie de proiectele pentru care s-au solicitat bani.

Astfel, pana in 2020, vor fi reabilitate urmatoarele portiuni de drum:

DJ 186, sector Barsana – Stramtura – Rozavlea – Sieu – Bogdan Voda – Dragomiresti – Salistea de sus – Sacel;

DJ 186, sector Vadu Izei – Oncesti – Nanesti – Barsana;

DJ 1878, sector Leordina – Ruscova – Repedea – Poienile de sub Munte.

Sursa: https://ziarmm.ro/drumul-care-parcurge-valea-izei-va-fi-reabilitat-aproape-50-milioane-euro-au-fost-alocati-de-guvern/


mobile

#922
DJ504 a fost modernizat între Cernetu și limita județului Teleorman. Ruta prin Cernetu scurtează distanța între Alexandria și Giurgiu cu peste 40 km., însă drumul nu era integral asfaltat la 27 iulie 2017.

Mai jos găsiți un rezumat video al drumului Giurgiu - Alexandria, prin Vieru - Gogoșari - Izvoru - Cernetu.




TibiV

#923
Nu pot decat sa iti multumesc pentru filmare, eu m-am ocupat de DJ504 de la Alexandria spre Pitesti (este adevarat, doar pana in Laceni/Orbeasca - gasesti multe poze "in spate", tot pe topicul asta...)
Filmarea ta confirma ceea ce am aflat "pe vorbe" de la localnici...
DJ504 este "brici" din Alexandria pana la limita cu judetul Giurgiu... De acolo (01.51 pe filmarea ta, ) este cam nashpa...

(Filmarea ta este invers fata de ce zic eu... Pana la 01.51 esti in Giurgiu si este cam de kko, iar dupa 01.51 ai intrat in Teleorman si este de-a dreptul demn de un "DN albastru")
In jud. Giurgiu, chiar si acolo unde este asfaltat, este doar o "copie palida si nereusita" a ceea ce s-a facut in Teleorman.

Acum, ce sa zic...
Pe teritoriul judetului Teleorman, DJ504 a fost refacut (impecabil !...) de TelDrum...
Oare sa il laud pe "mustacios" ?!...

Nu am votat "cu TelDrum", dar nu pot decat sa ii felicit pentru DJ504... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mobile

#924
TibiV, și eu îți mulțumesc pentru nenumăratele informații utile pe care le aduci forumiștilor! M-am abătut pe DJ504 - având alternativă, și cu scopul de a completa reportajul tău, dar și ca să-mi testez pe teren modelul de laborator.

Odată finalizată modernizarea DJ504 din Argeș până în Giurgiu, acest drum ar fi ca un sfert de autostradă pentru regiune. De la Pitești la Ruse s-ar putea ajunge în cca. 3 ore - 3 ore și ceva. De aceea este finanțat ca proiect regional de către UE.

În realitate, avem o reproducere la scară micro a situației loturilor de autostradă muzeu. Partea de drum reabilitată în Teleorman nu poate fi utilizată economic decât din momentul în care se va fi finalizat de modernizat și partea de drum din Giurgiu. Trecând intenția UE prin calapodul românesc, interesele locale devin prioritare.
Respectiv:
Interesul CJ Teleorman este subsumat oamenilor lui Mustață. Aceștia doresc proiecte cât mai mari și mai bănoase. Din acest motiv contractul a fost atribuit Teldrum și este aproape de finalizare. CJ-ul a jucat-o clientelar, en-gross. Aici sursa http://www.reabilitaredj504.ro DJ504 are chiar website dedicat!

Interesul CJ Giurgiu este secundar în ceea ce privește conexiunea cu Teleormanul. CJ Giurgiu a prioritizat investiția în acest drum către primăriile locale, inclusiv a municipiului Giurgiu, care a început proiectul prin largirea segmentului de drum de pe teritoriului său (văzut joi). CJ-ul a jucat-o clientelar, la bucată. Cu PR.

Similar este interesul Cj Arges https://www.universulargesean.ro/va-fi-modernizat-dj-504-de-la-limita-cu-judetul-teleorman-pana-la-costesti/

Cineva îi mai țese între ei pe cei din cele 3 județe, dar nu de dragul acestui drum. Așa cum înțelegem cu toții, nici un factor de decizie central sau local nu este genuin interesat de îmbunătățirea infrastructurii rutiere. Noi, publicul ne bucurăm să ne pice ceva aleator, ca produs secundar al intereselor politice. Rezultatul este încă un proiect incomplet. DJ504 între Giurgiu și Alexandria nu poate fi folosit în acest moment.

pasadia

Stateam eu si ma gandeam ieri daca stiu vreun alt DJ la fel de circulat si de important pentru traficul de marfa precum e DJ151D Ungheni - Acatari. Si te uiti la el cat de prost e: peticit, valurit, fara marcaje, fara acostamente, plin de curbe, etc...

Logic ar fi fost sa fie DN, logic ar fi fost sa fie reabilitat (la naiba, sunt doar 15km), dar deh... Bine ca au statut de DN drumuri ce duc nicaieri (precum alea multe din zona montana a Vrancei), sau altele complet lipsite de relevanta la nivel national precum:

DN13E: Feldioara - Sfantu Gheorghe - Covasna - Intorsura Buzaului
DN73B: Cristian - Ghimbav
DN15E: Targu Mures - DN16
DN1P: (sa ma scuze bihorenii, dar DN-ul asta leaga nimic de nimic)
DN17D: Nasaud - DN18

(si astea doar asa, ca exemple din Ardeal).

Efectiv mi se pare stupida situatia. Si auzisem intr-o vreme ca vor sa faca o clasificare a DN-urilor / DJ-urilor. Nu ar fi mai bine sa intram mai intai intr-o noua numerotare, una care sa tina cont de utilitatea actuala a acelor drumuri si de proiectele derulate intre timp?

NGC

Exista intentia inca din 2015.

Quote from: NGC on April 12, 2016, 03:43:18 PM
^^^

Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 10:26:32 AM
DJ151D (km 0+000 – km 15+513) Ungheni - Acatari se va transforma in DN15H si se va moderniza.
^^^
Asta era intentia anul trecut.

pasadia

Si unde e blocata intentia asta?

Nu de alta, dar cat timp exista intentia va avea si Consiliul Judetean Mures o scuza buna sa nu faca nimic.

NGC


dumbravaandrei