DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

VIDEO România va avea o nouă șosea spectaculoasă. Imagini din dronă cu drumul care ar urma să fie deschis în câteva săptămâni

România va avea o nouă șosea înaltă, spectaculoasă, care va concura cu Transbucegi și Transrarău. Este vorba despre drumul județean 102C tronsonul Cislău - Buda Crăciuneşti.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-romania-va-avea-o-noua-sosea-spectaculoasa-imagini-din-drona-cu-drumul-care-ar-urma-sa-fie-deschis-in-cateva-saptamani-1648339

pasadia

Penibil - un amarat de DJ care urca la 400 de metri in dealurile subcarpatice si noi il prezentam ca traversand Curbura Carpatilor, padurile dese de munte? Jenanta stire.

DarkFranck

Ai pus punctul pe i, @pasadia, suntem în moda "trans", orice drum peste un deal a devenit "trans deal". Pai avem chiar drumuri superbe prin munți care nu se cheamă în niciun fel și oferă experiențe extraordinare fără atâta reclamă proastă.
Fluctuat Nec Mergitur

slartibartfast

@voicul Digi24 exagerează mult. E o zonă împădurită, gen Marlborough country pe acolo, ce-i drept, dar nu e trans-nimic. E un DJ care trebuia demult asfaltat și pus la punct, pentru conexiunea cu Prahova, dar CJ Buzău s-a tot mișcat foarte greu mereu când a fost vorba de modernizarea drumurilor județene. Le-au dat clasă inclusiv unele comune, cum ar fi Bisoca.

Pe de altă parte, drumul ăla poate crea o conexiune interesantă pentru cei care vor să treacă dinspre Brașov spre București, și vor să evite ambuteiajele de pe DN1 și tirurile de pe DN1A. Drumul ar fi pe la Întorsura Buzăului (DN10) - Nehoiu - Cislău - Buda Crăciunești - Sângeru - Urlați - DN1D - Gherghița - A3. Tot restul este asfaltat și în stare cel puțin acceptabilă, cu excepția acestei porțiuni acum în lucru. E de interes, având în vedere că DN10 în porțiunea montană e închis traficului greu. Apropo de variante pentru Valea Prahovei.

voicul

#1219
Interesant cu alterntiva propusa, deja viabila cand o sa fie A7 pana la Mizil (si atunci se schimba traseul prin Mizil).
Mai lung cu vreo 30 de km, dar probabil nu o sa ai nici un fel de trafic ... pana cand ii ruteaza Waze pe toti pe aici  :lol:

Acum traseul prin Mizil fara A7 si acest DJ terminat e de 4 h, 4h pe care la faci de la B la Comarnic, hai Sinaia in zilele de sarbatori.



dr4qul4

Drumul e destul de important pt ca scurteaza distanta catre muntii Buzaului (din Bucuresti) cu 20-50 de km si astfel deschide o noua destinatie turistica. Pt tranzit nu il vad o solutie, dar pe varianta Mizil-Tohani-SIriu poate fi interesant
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


paullie

Daaa Si cu ocazia acestui clip intrebarea care ma framânta de ceva ani, de ce nu au facut A1 pe la Topârcea? Si mai drept si poate scapam de beleaua Aciliu.

Cuneo

Noua șosea din Parâng a fost deschisă oficial traficului rutier

COMUNICAT DE PRESĂ

Proiectul de modernizare a DJ 709 F: DN7A – Cabana Rusu – Masivul Parâng, km 6+600 – km 10+325, derulat de Consiliul Județean Hunedoara a ajuns la final.

Recepția la terminarea lucrărilor a fost marcată astăzi, 23 septembrie, printr-un eveniment public organizat în stațiunea Parâng. La invitația președintelui Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor, și a echipei de conducere, la evenimentul oficial au fost prezenți: domnul Daniel George Surdu, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, parlamentari, primarii orașelor și municipiilor din Valea Jiului, consilieri județeni, reprezentanți ai aparatului de specialitate al CJ Hunedoara implicați în derularea proiectului de modernizare. Primăria Municipiului Petroșani este partener în acest proiect, în cadrul căruia a pus la dispoziție suprafețele de teren din domeniul public necesare amenajării șoselei montane care ajunge la cota 1600.

"Acest drum este o investiție foarte importantă în contextul dezvoltării turismului în Valea Jiului. Atât turiștii, cât și localnicii se pot bucura de un drum modern, care asigură un acces sigur și confortabil. Ne așteptăm la o creștere semnificativă a numărului de turiști și la dezvoltarea stațiunii. Nu ne oprim aici, am solicitat administrației locale o porțiune de teren pentru a amenaja și aici o parcare de 100 de locuri", a declarat președintele Laurențiu Nistor.

Lucrările la acest obiectiv de investiții al Consiliului Județean Hunedoara au început în toamna anului 2018, în baza unui contract de finanțare derulat prin Programul Național de Dezvoltare Locală 2, în valoare de 17,9 milioane de lei. 

Proiectul a vizat lărgirea părții carosabile la patru metri și turnarea de covor asfaltic, amenajarea de rigole betonate, construirea de podețe, ziduri de sprijin și montarea de parapet de siguranță. Pentru ca sporturile de iarnă să poată fi practicate în cele mai bune condiții, au fost construite și două tuneluri auto pe sub pârtia de schi. 

Biroul de presă



https://www.hd24.ro/post/noua-%C8%99osea



adyneamtu

Saptamana asta am trecut pe la Cetate si am hotarat sa merg spre Craiova pe DJ552 care e in lucru.
Se lucreaza ok pe cele 2 tronsoane care pare vor fi gata in 2022. Alterneaza zonele cu 2 straturi de asfalt, cu balastru, si zone pe care abia a inceput lucrul.
Pe tronsonul 2 (40km) intre Cetate si Terpezita lucreaza asocierea Strade Bauunternehmung SRL – Condor Păduraru SRL – Hydrostroy AD
Pe tronsonul 1 (27km) intre Terpezita si Craiova lucreaza Domarcons SRL si Erpia SA.

Incepem din Cetate cu 2 straturi de asfalt, fara borduri si rigola. (GPS)


(GPS)


Dupa iesirea din Cetate, apare acostamentul betonat. (GPS)


(GPS)


Materiale lasate in drum (GPS)


Acostament proaspat turnat in zona intersectiei cu DJ562. (GPS)


(GPS)


Utilajul care formeaza acostamentul.  (GPS)


(GPS)


In apropriere de Unirea. (GPS)


(GPS)


Intersectia cu DJ561A, dreapta spre Unirea, stanga spre Plenița (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu


Dupa intersectie pe o zona de cativa km mai trebuie stratul final de uzura. (GPS)


(GPS)


Intram in Caraula (GPS)


Pod reparat. (GPS)


In sat a inceput consolidarea. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Cateva zone razuite (GPS)


Dupa iesirea din Caraula sunt iar 2 straturi de asfalt. (GPS)


(GPS)


Dar nu distanta mare
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Urmeaza o zona de coborare si apoi urcare cu rigole betonate (GPS)


Dupa latime, pare ca pe urcare vor fi 2 benzi si una pe coborare. (GPS)


(GPS)


Intram in Vartop (GPS)


Unde se lucreaza la trotuare si acces in curti. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


In stanga cred ca era organizarea lor de santier. (GPS)


Intrarea in Plopsor (GPS)


Si inca un pod reparat. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Valea râului Desnățui (GPS)


(GPS)


In fata pod reparat peste Desnățui (GPS)


Pe urcare iar pare ca latimea permite 3 benzi. (GPS)


(GPS)


Imediat dupa urcarea dealului intram pe tronsonul 1. (GPS)


Desi mai scurt pare ca sunt mai intarziati si lucreaza mai neingrijit. (GPS)


(GPS)


Intram in Terpezița (GPS)


(GPS)


(GPS)


Rigole si zid de sprijin. (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

#1228
Zid de sprijin (GPS)


Aproape de Lazu (GPS)


Pod inca in lucru (GPS)


(GPS)


(GPS)


O varianta de ocolire prin Leamna (GPS)


(GPS)


Se asfalta un sens, n-am prins utilajul in poza. Ne-au indicat sa mergem pe contrasens cam 500 de metri. (GPS)


(GPS)


Intersectia cu DJ552A spre Varvor (GPS)


(GPS)


N-au loc 2 masini. (GPS)


Coloana asteapta (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

#1229
Prin Padurea Bucovat (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Craiova in față (GPS)


(GPS)


(GPS)


La intrarea pe podul peste Jiu este semafor (GPS)


Se lucreaza la sablarea structurii metalice. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Dupa pod pana la intrarea in Mofleni e facut doar un zid de sprijin pe margine.

Urmatoarea vizita pe acest DJ probabil la anul.