DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu nu cred ca o sa duca nimic. Eu nu ma duc pe acolo si probabil ca mine si multi altii.
Drumurile ar trebui si latite si asfaltate ca sa fie un 1 + 1 decent, ceea ce nu o sa faca nimeni.


v46is


perfidus

S-a mai spus, reabilitarea DJ703G se face acum doar pe portiunea din judetul Valcea, deci nu va ajunge pe bucățile cele mai proaste/denivelate de pe dealuri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

razvan96

#1143
Contractul pentru DJ703G a fost atribuit asocierii Civil Speed-Regia Autonoma Judeteana de Drumuri si Poduri Valcea pentru 64.123.130 RON.Partea proasta e ca nu se corecteaza nicio curba pentru ca CJ Valcea nu a vrut sa dea bani pentru exproprieri, deci drumul e proiectat pentru viteze de 25-40 km/h.Partea buna e ca va fi largit un pic.In dulcele stil romanesc va trebui sa folosim DN73C pentru din cauza celor 6 km de drum prost din Arges.

LE:Sunt cam 3.5 km de drum prost in Arges, restul e asfaltat.

dr4qul4

peste 1mil E/Km? Oare au de gand sa sape si mici deblee pentru a micsora pantele?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

#1145
Prin acest proiect se vor realiza următoarele lucrări:

- lucrări de modernizare a structurii rutiere existente; înlocuire a podețelor existente degradate; lucrări de amenajare a acceselor la proprietăți a riveranilor (construire podețe din beton la toate gospodăriile); colectarea și evacuarea dirijată a apelor pluviale; lucrări de semnalizare rutieră orizontală și verticală; reabilitarea podurilor existente; construirea unui nou pod; lucrări de susținere a versanților prin ziduri de spijin; amenajare de alveole (stații de autobuz) pentru transportul în comun; amenajare piste biciclete și trotuare; lucrări de punere în siguranță a circulației prin realizare de parapeți.

Pentru modernizarea structurii rutiere proiectantul a recomendat varianta de structură elastică (semi-rigidă) nouă care presupune: îndepărtarea întregii structuri rutiere existente; realizarea unui strat de formă din balast în grosime de 10 cm; strat de balast în grosime de 30 cm; strat de fundație din piatră spartă în grosime de 20 cm; strat de legătură BAD20, în grosime de 6 cm; strat de uzură din BAR 16, în grosime de 5 cm; realizarea a două acostamente de 0,75 m fiecare;

Lucrările de modernizare respectă limitele de proprietăți existente rezultate din planurile de situație topografice. Traseul în plan orizontal al drumului va păstra traseul existent, dar deoarece ampriza proiectată este de aproximativ 11.0 m și partea superioară a drumului este de 10 m (parte carosabilă + piste de biciclete + acostamente) axa drumului județean este translată în lateral, astfel încât proiectul să fie centrat între limitele de proprietăți. Prin aceste lucrări se vor aduce modificări traseelor liniilor de transport a energiei electrice și liniilor telefonice, aceste modificări realizându-se prin lucrări de relocare a 28 de stâlpi de susținere a cablurilor aeriene.

dr4qul4

adica nu. Doar se va largi drumul.
M-am uitat pe ancpi si doar partea din Valcea pare intabulata. Asa ca s-ar putea sa mai avem de asteptat destul de mult pana se face ceva si in Arges. Dar pe de alta parte, acolo s-ar putea face si exproprieri (sunt si putine proprietati intabulate).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

Extras din Memoriul Tehnic.Sunt prea multe fisiere si nu am rabdare sa ma uit unde sunt acele cazuri particulare.




Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

^"durata de executie de 2 ani"

Ce sa faci pe drum proiectat intre 25 si 40? Mergi cu 60, dar eu tot nu cred ca e combinatie, pe varianta asta, nici daca se asfalteaza si in Arges.
Timp ar fi vreo 4 - 5 ani pentru asfaltare a 3.5 km de DJ, dar ...

Vad ca acum din Bascov pana in OMV Cozia - 80 de km 1h si 15, pe DN7 si 82 pe varianta prin Suici 1h.40.
PISI 5 ar mai scurta din km si din timp, dar cate minuni sa faca 30 de km?
Ajungi cam la acelasi timp, poate cu 5 km mai scurt

dr4qul4

faci acum 1h15, dar in mod normal faci aproape 2 ore.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

Cu PiSi 4 si 5 terminate, chiar si cu portiunea din Arges nemodernizata ies cam 70-75 de minute pe Bascov-Centura Calimanesti, semnificativ mai bine ca intr-o zi obisnuita pe DN7 (85-90 de minute).Doar cu PiSi 5 iese acelasi timp.Daca se modernizeaza si portiunea din Arges se mai castiga 5 minute.

voicul

Intradevar calculul meu era la traficul care nu prea exista acum.

Fara portinuea aia din Arges modernizata nu merita riscul. Gasesti unu mai grabit, te depaseste, sare o piatra: spargi parbriz sau far, xenon sau led (led-ul e cam 1000 sau 2000 de euro cu tot cu far) ... e nasol.
Si e probabil ca unii sa o ia pe acolo chit ca nu se modernizeaza, dar exista PISI 5.
Oricum masina cam e de spalat dupa o aventura ca aia. Deci castigi 10 minute pe drum si pierzi 20 la spalatorie!

Cu PISI 4+5 intradevar ar fi o alternativa viabila.

Cu cineva care sa aiba viziune in CNAIR (  :lol: ) care sa sparga lotul 3 pana la nod Suici ...

perfidus

E o falsa problema riscul de care  zici tu @voicul. Am spart eu parbrizul pe DN6 unde e asfalt ca in palma, dar se merge cu >100km/h si intretinerea/curățirea drumului se face cum se stie.
Pe acolo mergi cu 15km/h, unde e zona fara asfalt.
Si da, doar cu Pisi 4 + 5 finalizate si trafic puternic/ambuteiaj pe DN7 ar merita deranjul. Dar atentie daca mergi cu 60 cam risti sa calci cocosul care-ti sare in drum :D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

bucur_2020

Buna ziua,
As dori sa primesc informatii mai detaliate și exacte privind un articol de deviz, de la un membru al forumului - proiectant si/sau constructor de drumuri. Mentionez ca nu am studii de specialitate in constructii și din acest motiv am nevoie de o parere avizata.
Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am vizualizat un proiect tehnic privind constructia unui drum judetean care la lucrarea de terasamente cuprinde articolul de deviz DA09A1 - tratarea pe loc a pamantului argilos cu liant hidraulic hidratat in pulbere pentru imbunatatirea caracteristicilor acestuia.
În antemasuratoarea drumului, anexată proiectului tehnic, acest articol reflectă cantitatea de pamant tratata.
În schimb, conform Indicatorului de norme de deviz pentru lucrari de drumuri, acest articol DA09A1 trebuie sa reflecte tona de liant pus in opera conform retetei stabilită de proiectant.
Cum este corect? Acest articol trebuie sa reflecte în tone, cantitatea de pamant tratata sau cantitatea de liant folosita pentru tratarea pamantului? Este important raspunsul avizat deoarece si costurile articolului difera semnificativ in cele doua variante.
Multumesc si o zi buna va doresc!

perfidus

Am ceva tangenta cu normele de deviz, doar ca nu le cunosc pe cele de drumuri.
Eu as merge corect pe varianta de masurare din Indicator. E foarte probabil ca proiectantul acelui DJ (vreo firma de apartament) sa fi gresit Antemasuratoarea (cu sau fara intentie). Este un topic special unde mai pot raspunde inginerii de drumuri care activeaza pe forum, poate sa fie mai vizibil daca intebi acolo.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat