DJ: Drumuri Județene

Started by Ionut, October 10, 2011, 06:21:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Traseul al doilea (cel care pleaca de la nodul A2 Valea Dacilor) nu l-am putut face pe GM decat din doua bucati...
Prima parte (traseul cu albastru)...




Pe bucata lipsa intre Amzacea si Pecineaga GM a REFUZAT sa accepte rutarea. Sunt aia 11 km reparati pe un proiect gresit...

Primul traseu nici vorba. GM stie "traseul" DJ393, dar refuza sa accepte rutarea pe jumatatea de sud a drumului. Pobabil este sectiunea de "drum de pamant". Dar din harta pusa de Harry se intelege destul de clar.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Daca vor sa nu aibe accidente "fara numar" e obligatoriu sa indrepte curbele alea la 90* de pe al doilea traseu. Probabil drumul a fost trasat ocolind fiecare parcela de pamant initial fiind un drum agricol.

TibiV

Clar a fost drum agricol...

Dar crezi ca CJ Constanta va fi dispusa sa plateasca exproprieri masive (la nivelul bugetului unui CJ...) ca sa elimine acele curbe la 90*doar pentru a face o treaba (usurarea accesului tuturor romanilor - bucuresteni, bihoreni, timisoreni etc.- catre sudul litoralului) care de fapt este o treaba a CNAIR ?...
Asfaltarea DJ-urilor de pamant este treaba CJ, dar sa le aduca la nivel de "DN adevarat" este alta treaba....

De fapt CNAIR ar trebui ca, in loc sa propuna un DX fantezist, sa preia toate DJ-urile de pe ambele trasee propuse de CJ Constanta (mai ales traseul al doilea, A2 nod Valea Dacilor - 23 August) dar si amaratul ala de DC5 23 August-Mosneni, si sa le faca DN-uri. Nu scriptic, ci sa le reabiliteze la standardul de "DN albastru".

Cred ca:
1. ar costa mult mai putin decat "DX-ul incert" (despre care nu se mai aude nimic), chiar si cu exproprieri minimale (minimale pentru ceea ce isi permite CNAIR, sau mai bine spus pentru ceea ce isi permite bugetul de stat) pentru eliminarea virajelor la 90 de grade...
2. ar dura de cel putin 3-4 ori mai putin
3. iar eficienta ar fi maxima. Cred ca ar duce la injumatatirea traficului prin "Eforii", pentru ca toti cei cu destinatiii mai la sud de Costinesti vor prefera aceasta varianta...
Eu, care de 15 ani sunt client de "2 Mai", clar as alege acel "Traseu 2" direct din autostrada, daca traseul ala ar fi cel putin "verde"... La "galben" ma mai gandesc, la "rosu" ma voi inghesui in continuare prin "Eforii"...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Nu cred ca ar costa cine stie ce sa expropieze colturile alea. Pana la urma e doar teren agricol acolo.

Harry

Mai e o chestie legat de colturile la 90 de grade. Multe sunt asa pentru a ocoli foste canale de irigatii, unele destul de adanci.

rizzuh

Din ce vad pe GMaps sunt doar 2 locuri unde se traverseaza canalele de irigatie:
Este o gramada de loc in camp ca sa se elimine curbele si sa se racordeze muuuult mai lin la podurile peste canalele de irigatie:




voicul

Pentru o reprezentare video:
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cele-doua-solutii-pentru-traficul-infernal-din-sudul-litoralului-985484

Nu sunt informatii noi decat:

"În vârf de sezon, soferii au străbătut distanța de 12 km dintre Agigea și Tuzla în aproximativ trei ore."
4km/H ... cu masina? Atat face un om normal pe jos!

Harry

Lucrările la DJ224, între localitățile Medgidia – Tortoman – Siliștea au fost finalizate










adiarc

arata f.bine.Totusi pentru asemenea drumuri,insotite de relief ca-n palma,macar intre localitati, in caietul de sarcini pt modernizare,ar trebuii prevazute si perdele forestiere.....un cosmar birocratic la expropieri,dar care cu siguranta merită
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cuneo

#1104
S-a avansat nesperat de mult la lucrările de modernizare a  DJ 691 Alioș-Neudorf. De menționat că panoul cu jud. Arad, a fost mutat cu vreo 400m mai spre Lipova, înainte de începerea lucrărilor, deci mai puțin de reabilitat, iar bucata rămasă, pare a fi No man's land!
Sunt asfaltate ambele sensuri, de la limita județului Arad, până la ramificația Zăbrani, Lipova, Chesinț. De la ramificație, spre Lipova, se lucrează și sunt semafoare, deci, mai bine se ocolește prin Zăbrani.
După marcajul provizoriu, deduc că stratul de uzură va fi turnat ulterior, pe întreaga porțiune.








nasty

Quote from: TibiV on August 23, 2018, 12:43:19 AM

... iar eficienta ar fi maxima. Cred ca ar duce la injumatatirea traficului prin "Eforii", pentru ca toti cei cu destinatiii mai la sud de Costinesti vor prefera aceasta varianta...
Eu, care de 15 ani sunt client de "2 Mai", clar as alege acel "Traseu 2" direct din autostrada, daca traseul ala ar fi cel putin "verde"... La "galben" ma mai gandesc, la "rosu" ma voi inghesui in continuare prin "Eforii"...

Dar un pod peste Dunăre la Călărași, n-ar ajuta sudul litoralului? Și chiar și pe cei care sunt nevoiți acum să meargă pe centura Bucureștiului.

perfidus

QuoteDin cei peste 190 de milioane de lei programaţi investiţiilor în 2018, cea mai mare parte a mers la capitolul transporturi. Vorbim despre 61,4 milioane de lei, bani care au fost ori sunt folosiţi pentru modernizarea a peste 210 kilometri de drumuri. Printre acestea, este vorba despre DJ 552 Craiova – Cetate, DJ 542 Dăbuleni – limita judeţului Olt, DJ 643 D Bulzeşti – limita judeţului Vâlcea, DJ 606C Sârsca – limita judeţului Mehedinţi, DJ 561B Segarcea – Valea Stanciului – Zăval sau DJ 561 A Giurgiţa – Pleniţa – limita judeţului Mehedinţi.
,,Dacă ar fi să ne rezumăm la demersurile privind infrastructura rutieră vom vedea că, în momentul actual, Consiliul Judeţean are depuse 6 proiecte cu finanţare europeană, aflate în diverse stadii, cu o valoare cumulată de aproximativ 100 de milioane de euro. De asemenea, prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală au mai fost semnate alte 4 contracte, proiecte aflate în curs de implementare. Totalizând, vorbim despre drumuri judeţene cu o lungime de peste 207 kilometri care sunt reabilitaţi sau modernizaţi prin investiţii cu finanţare nerambursabilă: 40,6 kilometri prin PNDL, cu fonduri guvernamentale, în valoare de 29 de milioane de euro, şi 167 de kilometri cu fonduri de la Uniunea Europeană. De asemenea, trebuie menţionat că avem în pregătire şi alte investiţii în infrastructura rutieră, care vizează cel puţin alte două tronsoane de drum, cu o lungime semnificativă", a declarat Cosmin Vasile (n.p. - vicepreşedintele CJ Dolj).

Articolul este publicitate, dar merita mentionate investitiile in transporturi. Macar local sa avem absorbtie de fonduri, daca la nivel de Masterplan e dezastru...

sursa
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Athosul românesc. Drumul care duce către lăcașul de cult

Drumul către Athosul românesc, aşa cum i se mai spune mânăstirii Frăsinei, va intra, peste câteva zile, în reabilitare cu fonduri guvernamentale, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Vâlcea, Constantin Rădulescu.

Potrivit acestuia, cei 14 kilometri ai Drumului Judeţean 658, care pleacă din DN 7, traversează comuna Muereasca şi ajunge până în poarta mânăstirii Frăsinei, urmează să fie recondiţionaţi general în cadrul unui proiect prin PNDL 2, cu o valoare de peste 25,6 milioane de lei.

"Săptămâna aceasta, pe 8 noiembrie, se va preda amplasamentul pentru drumul Athosului românesc. S-a finalizat licitaţia şi vor începe lucrările. Este un drum extrem de complicat. Vor fi acolo proceduri de lucru pentru care, de pe acum, vreau să-mi cer scuze faţă de cetăţenii din Muereasca şi faţă de turişti. Nu facem doar drumul, se fac poduri, sprijiniri de maluri şi va fi un disconfort pentru cei care stau sau trec pe acolo", a precizat preşedintele CJ Vâlcea.

https://www.dcnews.ro/athosul-romanesc-drumul-care-duce-catre-lacasul-de-cult_622023.html

rota

Mobilizare in forta pentru asfaltarea drumului spre partia de schi RARAU !

Drumul pana la partia de schi se afla in administrarea primariei Campulung Moldovenesc si asfaltarea lui se face cu finantare din bugetul local. Investitie de 1.400.000 lei.
Partia de schi RARAU are 4,2 km, fiind dotata cu telegondola, tunuri de zapada si nocturna.

SuceavaNews








vasile.silion

Quote from: vasile.silion on April 10, 2018, 09:05:12 PM
Nici eu nu îmi dau seama cum va arăta. Cred că va fi ceva metalic.

Așa arăta podul peste Someș de la Ulmeni la sfârșitul lui octombrie:

https://www.axanews.ro/mm/ulmeni-podul-prinde-contur.html
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran