Aeroportul International Craiova [CRA]

Started by davyl, October 07, 2011, 10:34:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

Milioane de euro pentru Aeroportul Craiova. Pista va fi modernizată integral, iar calea de rulare va fi extinsă

QuoteÎncă 24 de milioane de euro vor fi investite în Aeroportul din Craiova. Banii vin de la Uniunea Europeană şi se vor duce în infrastructură. Pista va fi modernizată integral, calea de rulare va fi extinsă, iar autorităţile vor instala un sistem modern de balizaj.

[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

ceva licitatie zilele astea la aeroport Craiova???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

QuotePe 12 august se deschid ofertele pentru reabilitarea pistei & altele. Daca nu vor fi contestatii, contractul ar trebui sa fie semnat la finele lunii septembrie.
Sursa: Dl. director

Sursa citatului
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adymartianul

Aeroportul va fi inchis intre 20 aprilie - 10 mai. Cred ca incepe reabilitarea pistei & stuff.  Licitatia trebuia reluata, pentru ca nu se calificase nicio firma. Probabil vreuna a depus contestatie si a castigat. ???

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adymartianul

Mda. Or mai avea timp sa termine proiectul pana in decembrie 2015?

davyl

Licitatie castigata de AZVI S.A. Acum se asteapta termenul de 10 zile pentru eventualele contestatii. Daca nimic nu se intampla dupa 10 zile, contractul se va semna si se vor putea apuca de lucru.

http://www.gds.ro/Local/2015-06-02/mai-aproape-de-paris-si-bruxelles-aeroportul-craiova-castigator-pentru-reabilitarea-pistei/

Doua noi destinatii in viitor: Paris (probabil Beauvais) si Bruxelles (probabil Charleroi)...

adymartianul

Good news. N-au fost contestatii. Suma cu care AZVI a castigat licitatia este cu vreo 10 milioane de euro mai mica decat cea estimata (24 mil ).
http://aeroportcraiova.ro/resources/pdf/semnare_contract_10.06.2015.pdf

davyl

N-au fost contestatii: deci contract semnat. Pista va fi terminata la sfarsitul lunii septembrie 2015.

http://www.gds.ro/Local/2015-06-10/pista-aeroportului-craiova,-unda-verde-pentru-reabilitare/

iuli

Terminal nou pe aeroportul din Craiova

QuoteAeroportul din Craiova va avea până în anul 2020 un nou terminal de pasageri. Acesta va fi construit pe un teren de aproximativ 20.000 de metri pătraţi. Potrivit Master Planului de Transport, Aeroportul din Craiova va fi al doilea ca mărime și importanță după Henri Coandă.

Cel mai probabil, lucrările la noul terminal vor începe în 2017, cu bani din fonduri europene.

Terminalul va fi unul modern şi va avea trei porţi de îmbarcare-debarcare direct la uşa avionului.

În prezent, Aeroportul din Craiova implementează un proiect de aproximativ 25 de milioane de euro prin care este reabilitată infrastructura de mişcare.

Va fi lărgită platforma de îmbarcare-debarcare, va fi înlocuit sistemul de balizaj și se va reface și rețeaua de canalizare adiacentă pistei. Aeroportul Craiova a cunoscut în ultimele luni o creştere importantă a numărului de pasageri, număr care va fi şi mai mare odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de mişcare.

Conducerea aeroportului a anunţat că, începând de anul viitor, pe lista zborurilor săptămânale vor fi adăugate alte două destinaţii, către Paris şi Bruxelles.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Quote from: davyl on June 10, 2015, 10:03:37 PM
N-au fost contestatii: deci contract semnat. Pista va fi terminata la sfarsitul lunii septembrie 2015.

http://www.gds.ro/Local/2015-06-10/pista-aeroportului-craiova,-unda-verde-pentru-reabilitare/

QuoteÎn cadrul proiectului se vor executa lucrări de reparaţii la structura de beton pentru toată infrastructura de mişcare, se va aplica un covor de mixturi asfaltice pe pista de aterizare – decolare, se va lărgi calea de rulare la 25 metri şi se va mări platforma de îmbarcare – debarcare de la 2 locuri la 8 locuri de parcare pentru aeronave de tip C.

Craiova - asfalt, Oradea - beton...
Exista vreun criteriu clar in functie de care se alege beton sau asfalt ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

emanu1800

#29
Da, in primul rand e vorba de bani si cat chef are in timp administratorul unui aeroport sa cheltuie cu mentenanta.
Pistele din beton sunt preferate pentru rezistenta mai mare in timp, cica mult mai buna fata de una de asfalt care la un moment dat incepe sa ceara carpeala sau refacerea stratului de uzura. Insa la beton cand incep fisurile, treburile devin mult mai costisitoare si dureaza mai mult maturizarea decat turnarea unui petic de asfalt. La comfortul aeronavelor si rinichii pasagerilor e clar cine are avantaj, nu? :)
Diferenta intre OMR si CRA e cruciala prin prisma faptului ca in Oltenia se face o carpeala pana la urma si dincolo practic o pista complet noua.
Acum unele guri spun ca presa mananca zarzavat expirat si treburile stau de fapt altfel, dar asta vom vedea prin toamna cand va urma reomologarea lucrarilor pentru dreptul de operare.
Marele avantaj insa al CRA este fundatia de tip A, practic cea mai solida din RO, sunt curios la OMR ce va iesi la masuratori. Nici CLJ n-au reusit mai sus de B cu fundatia pistei noi de 2100 m, aici in Banie e meritul lui Ceausescu pana la urma la capitolul asta;)