Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

razvan96

Swietelsky a reparat anul trecut Bontida-Iclod II si a terminat lucrarile pe 06.12.2019.Nu mi-au dat termene pentru ca nu am cerut, mi s-a parut cam devreme tinand cont ca nu au nici macar proiect de HG pentru buget etc.Am intrebat doar ce lucrari au in plan anul asta pe liniile care apar in raspuns.

Multumim pentru filmari.

Phenol

^^Eu am un fisier excel cu numerotarea liniilor de la infrastructura si cu numele localitatilor pe care le leg, asi putea pune aici pe forum daca credeti ca va ajuta.

Totusi, ma gandeam ca ar trebuii sa fie intr-o locatie mai vizibila, ceva similar ca monitorizarea lucrarilor facut de cristi5.

vancouver

#422
In prima filmare la min. 16:22 apare VS pe firul pe care ai filmat si 50 km/h pentru firul celalalt. Si din filmare se vede ca a mers cu aceeasi viteza pana la min 11:00 (Bontida), si apoi dupa ce a trecut de Bontida a revenit la aceeasi viteza pana la min. 16:00 (Iclod). Probabil 100 km/h.

De altfel Apahida - Iclod sunt 23 km si ai parcurs in 16 minute, adica o medie de 86,2 km/h. Dat fiind ca a mers mai incet la plecare din Apahida, restrictie 70 peste cap Y, la fel la Jucu un 70 si apoi ceva cu 50 la ora in Bontida, rezulta ca nu avea cum sa scoata media asta de 86 km/h decat mergand in rest cu 95-100.


Dupa care Iclod Gherla sunt 10 km si ai facut 14 minute, deci o medie de 42,8 km/h - deci trenul s-a târâit cu 50 la ora.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

razvan96

Exact cum spune vancouver, trenul mergea cu 100 ca in livret.Intrebarea mea e cum naiba, ca in BAR avem restrictie de 50 intre Bontida si Iclod pe firul 1 pe toata distanta.Si trenul ala nu e o exceptie, toate trenurile fac sub 6 minute pe 6.5 km restrictionati la 50 la ora.Mi se pare ciudat.

Phenol

Pana acum nu am sesizat limitarea de 50 intre Bontida si Iclod, o fi o greseala in versiunea de pe cfr.ro?

montaniardul

Salut. Are cineva vești noi în legătură cu lucrările de reabilitare și modernizare a gării din Deva? Aștept cu mare interes. Mulțumesc!
P.S. Scuzați-mă dacă s-a mai postat în legătură cu problema asta. Nu am mai verificat în urmă.

alinuttt


Cetatean

Quote from: montaniardul on April 02, 2020, 12:47:46 PM
Salut. Are cineva vești noi în legătură cu lucrările de reabilitare și modernizare a gării din Deva?
Pentru cladire cred ca inca se asteapta dupa ceva autorizatii/proiect/aprobari sau ceva de genul? La cladire efectiv nu s-a facut nimic. Doar s-au forat pilorii pentru viitoarea pasarela.
Peronul de la liniile 3-4 este cu asfalt si structura metalica pe el.
La cladirea de mentenanta este facuta fundatia.
Pentru partea de linii, practic sunt gata liniile 4,5,6 se asteapta deschiderea lor, prin aprilie.

dan tm


Cetatean

Nu stiu exact cum este la Arad, doar ce poze am vazut.
La Deva o sa fie o pasarela undeva la mijlocul cladirii de calatori, care va trece peste liniile 1,2,3 si va deservi si linia 4.
In pozele postate aici pe forum se vede deja ca s-au turnat coloanele pe care o sa stea structura metalica.
Pe langa asta,la capetele peronului de 400 m, sunt niste prevazute accese pietonale pavate/asflatate/ betonate.
In locul trecerii la nivel din Cap x, "la Neamtu", o sa mai fie o pasarela pietonala pentru cei care locuiesc in Grigorescu.
Se discuta sa construiasca inca o pasarela undeva spre cap Y, pentru locuitorii din cealalta parte de Grigorescu.
Dupa discutii cu Primaria, s-a hotarat pastrarea trecerii la nivel de pe cap Y, doar pentru trafic sub 3.5 t.

voicul

Vad se extinde zona de zbor a dronei si sper ca nu am stricat vreo surpriza:



Intrebare: care este ideea aici cu aceasta varianta - trenurile care nu opresc la Coșlariu ca nu mai intre prin gara/fac curba aia, deci sa castige timp?

Ionut

Este pus clipul pe Coridorul Rin-Dunare. Racordul asta tine de Coridor, vezi acolo.

razvan96

http://www.anpm.ro/documents/24337/47763085/Memoriu+pt+ACORD_CNCF-SCF+Brasov+-+reparatii+CF400+Toplita-Stanceni.pdf/75adaff4-608d-44c9-b795-d9be6b5e7a14

Dupa 2 ani jumate O:-) de la semnarea contractului de expertiza, DALI si proiectare cu CONSIS pentru refactie pe Toplita-Stanceni a iesit si memoriul de prezentare pentru APM. Intre timp avem si draftul deciziei de incadrare care spune ca nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, ceea ce era previzibil.

Ce ma surprinde e ca au luat decizia, nu stiu daca e meritul CONSIS sau al CFR, sa faca un RK prin care sa creasca viteza proiectata pe portiunea asta de la 70 la 80 pe 50% din distanta si 90 pe cealalta jumatate, ceea ce e o idee foarte buna daca se va continua si pe Stanceni-Lunca Bradului, aflat acum in proiectare, unde din pacate nu e tot CONSIS pe proiect. Sunt si alte imbunatatiri , sistem de drenaj pe toata lungimea statiei Toplita, modernizarea haltei Ciobotani etc. Lucrarile sunt detaliate in paginile 10-17. Costul e de 100 de mil RON pentru aproximativ 11,3 km de linie curenta si din statii.
O sa intreb la CFR cand estimeaza ca lanseaza o licitatie pentru executie, sa speram ca nu va fi inca un proiect care ajunge la Recycle Bin ca nu au bani.


Xenos

Foarte interesant! Dar de ce doar Toplița - Stânceni și nu Toplița - Deda, spre exemplu? Bănuiesc că situația e la fel de rea în tot defileul...

razvan96

Da, in tot defileul viteza proiectata este 70 si acum se circula cu 50, linia fiind in stare foarte proasta. Dar RK-urile nu se fac ca si modernizarile, pe loturi foarte mari. Atat expertizarea/proiectarea cat si executia se fac penru un tronson dintre 2 statii consecutive. Undeva in memoriu scrie ca economia de timp rezultata din ridicarea vitezei proiectate va deveni importanta daca se pastreaza aceeasi abordare pentru tot tronsonul Deda-Gheorgheni. Banuiesc ca le-a zis CFR ca au de gand sa liciteze PT-uri pentru toate segmentele de pe acest tronson. Momentan mai e in proiectare Stanceni-Lunca Bradului, cum am spus.