News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Refactie totala linie CF Orsova – Jimbolia, interval Valisoara - Caransebes,km 461+100-475+835

A fost atribuita Wiebe-Swietelsky pentru 38.124.963 RON.A durat aproape un an licitatia asta din cauza lalaielii cu o contestatie a International Rail Transport.

alexa_adrian2001

Voi ce stiti? Era vorba de a se electrifica linia intre cluj napoca si episcopia. Oare asta include si refacerea liniiei ferate pe toata lungimea ei?

cristi5

#392
Exista topic separat cred. SF pt 120 km/h si electrificare (nu mai stiu daca si dublare pe toata distanta, n-as crede)

Au mai vrut sa electrifice la inceputul
anilor 90. Stalpii sunt si acum in statia Baciu Mera.

dan tm


Xenos

#394
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/drumurile-noastre-toate-au-ramas-pe-hartie-cati-kilometri-de-autostrada-s-ar-putea-inaugura-in-2020-1240000

Poate de anul acesta ar trebui monitorizați distinct și banii alocați întreținerii infrastructurii feroviare, alții decât cei proveniți din fondurile europene pe coridor; cu alte cuvinte, câți bani mai dă statul român pentru întreținere și reparații curente?! Poate monitorizarea și evidențierea prin comunicate publice a necesității unor investiții serioase și constante va mări presiunea absolut necesară în acest domeniu.
Chiar, s-a uitat cineva care este situația bugetului din 2020 la acest capitol?

Un articol proaspăt pe tema investiţiilor în infrastructura feroviară, nu neapărat fundamental nouă informaţia în raport de ce s-a tot discutat pe forum:

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23577506-viteza-uimitoare-atinsa-trenul-lui-ceausescu-trenurile-electrice-sunt-cele-mai-potrivite-prezent-nu-avea-rost-construim-linii-foarte-mare-viteza.htm


razvan96

Asta cred ca o sa vedem cand se aproba actul aditional la Contractul de activitate al CFR SA, acolo sunt detaliate sumele astea.Si oricum, asta nu e o garantie ca se vor cheltui.

In 2019, cu observatia ca bugetul a fost aprobat mult mai tarziu si nu prea au avut cum sa planifice cheltuielile, au avut din bugetul de stat 400 de milioane RON.Ultima rectificare previzioneaza cheltuieli realizate de 93 de milioane, deci au fost departe de ce trebuia.La asta se adauga cheltuieli pentru reparatii curente de 40 de milioane, astia s-au si cheltuit integral.In plus fata de banii astia mai sunt si fondurile proprii ale CFR SA.

Xenos

Întrebările care s-ar ridica la prima vedere ar fi:
- de ce se ajunge mereu la situaţia ca aceste contracte să nu fie semnate imediat la începutul anului şi în al doilea rând
- ce se poate face pentru a creşte capacitatea CFR Infra de a face aceste lucrări în regie proprie, fără a mai licita refacţii de câteva sute de metri, este rizibil.

oc7avian

Cred că indiferent de voință sau buget, utilaje pentru a mai automatiza din treabă. Lucrul exclusiv manual e ineficient. Au mai început licitații în zona asta.

razvan96

#398
S-a atribuit catre DARIA CONST pe 20 ianuarie licitatia "Revopsire Poduri Metalice CF si Inlocuiri traverse de lemn speciale la pod km 20+864 Fir I+II, linia 416 Dej Calatori - Ilva Mica".Cred ca s-a mai vorbit de podul acesta in paginile trecute, este podul dintre Coldau si Beclean si are limitare de 10 km/h pe ambele fire.Durata lucrarilor e de 45 de zile.

tom_sawyer

CFR a publicat o licitatie destul de mare de achizitie sina:

Anunt de participare: [CN1018221] ,,ŞINĂ CF TIP 49E1 ŞI 60E1''

Lot 1 –Șină CF tip 49E1 și 60E1 tratată termic,
Lot 2 – Șină CF tip 49E1 și 60E1 netratată termic

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 41.613.197,00  si 88.185.617,00 lei

Phenol

Schimbarea macazelor din gara Unirea, care sunt aproape gata:



Si Halta Unirea, unde lucrarile au fost terminate:



19.01.2020

Phenol

Pe Campia Turzii - Vale Florilor se pare ca au terminat lucrarile, a mai ramas instalarea macazelor din Valea Florilor Cap X.



Urmeaza lucrarile mentionate de @razvan96 intre Valea Florilor - Boju, unde in momentul de fata e limitare de 30.

Quote from: razvan96 on December 03, 2019, 11:05:09 PM
Pe Campia Turzii-Valea Florilor si pe Boju-Tunel vor mai fi ceva lucrari facute de Wiebe dupa ce li se va atribui peste cateva zile o licitatie la care sunt singurii participanti, e vorba de "Reparatia caii fara joante si sudura electrica CF intre statiile Campia Turzii - Tunel fir I + II"

Quote1 Realizare CFJ Linia magistrala 300 intre statiile: Campia Turzii - Valea Florilor, Total lungime 2825 mcale, 5650 mfir 2 Inlocuire Traverse de lemn si Beton cu Traverse de BA T17-W14 cu supralargire de +10 mm. Total traverse de inlocuit: 2860 bucati T17W14 cu supralargire de 10 mm: a) Curba km.470+538-km.471+722 R = 270/315/360/305/390/260 Se vor inlocui 1730 bucati traverse T14W14 cu supralargire de 10 mm b) Curba km.472+016-km.472+706 R= 320/270/315/265/250 Se vor inlocui 1130 bucati traverse T14W14 cu supralargire de 10 mm.

Peisajul mi-a placut foarte mult asa ca am filmat mai departe pana la Apahida:



19.01.2020

GDPR

Conform anexei aferente MT la bugetul de stat pe anul 2020, cheltuielile preliminate pe anul 2019 pentru proiectul ELECTRIFICARE LINIE DE CALE FERATA DOAGA-TECUCI-BARBOSI INCLUSIV DISPECER FEROVIAR GALATI se ridica la suma de 3,82 milioane lei. Conform ROGOP CFR Galati, s-au efectuat plati in valoare de doar 2,38 milioane si doar pentru lucrarile din zona garii Galati efectuate de Constructii Complexe Buzau. Anul asta au alocat 4 milioane, sa vedem si cat din suma asta va fi cheltuita efectiv, tinand cont ca la gara Galati lucrarile sunt cam gata.

Sorinus


ronaldo99

Quote from: razvan96 on January 23, 2020, 03:00:13 PM
S-a atribuit catre DARIA CONST pe 20 ianuarie licitatia "Revopsire Poduri Metalice CF si Inlocuiri traverse de lemn speciale la pod km 20+864 Fir I+II, linia 416 Dej Calatori - Ilva Mica".Cred ca s-a mai vorbit de podul acesta in paginile trecute, este podul dintre Coldau si Beclean si are limitare de 10 km/h pe ambele fire.Durata lucrarilor e de 45 de zile.

Nu avem ceva pasionati de fotografie in zona Beclean? Ce o tot lalaie atat la podul ala ? Speram cu totii ca o data cu noul mers al trenurilor sa scada timpii de mers dintre Cluj si Ilva Mica, respectiv Bistrita. Cand colo vax albina.
Trebuie pusa putina presiune mediatica pe acel obiectiv.