Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

riciu


BGP2597

Față de cum au decurs de când au început lucrările de la Ploiești, aș spune că în ultimele două luni au avut un avans destul considerabil.

razvan96

#377
Pentru linia 116 au atribuit prin negociere 3 contracte de expertiza si DALI pentru ceva lucrari pe care le pregatesc probabil anul viitor.

1.Ref tot linia 116 Livezeni – Simeria între st. Merisor-Crivadia pentru 110.000 RON.(4,1 km+0.55 km directele din statia Merisor)
2.RK pod km 72+ 866 linia 116 D1, între st Bănița-Petroșani pentru 75.000 RON.
3.Eliminare punct periculos km. 67+620-68+000-stația Bănița pentru 90.000 RON.

Toate 3 au fost atribuite S.C. LONGHERSIN S.R.L. si au o durata de 6 luni.
Dupa lucrari de refactie totala, la cat ar trebui ridicata VS pe segmentul Banita-Crivadia (acum e 40, cealalta jumatate de segment e acum in licitatie pentru RK)?
PS:Am gasit intr-un livret vechi pentru care ii multumesc lui dan tm, VS era si acolo 40/50 dar intre Banita si Crivadia se faceau 17 minute fata de 21/22 acum.

Phenol

Se lucreaza (si sambata) mult dar incet intre (Valea Florilor) Ploscos - Campia Turzii:

La minutul 2.50-4.10 se vede fosta statia Canepisti iar de la 8.30 pana la 9.15 portiunea care a fost recent refacuta.



Iata a filmare cu trecere prin Halta Unirea, s-a lucrat frumos, initialam avut dubii daca termina in Decembrie, insa daca mentin acest ritm se pare ca vor fi gata la timp.



In gara Unirea (Halta de miscare Unirea) au inceput sa schimbe macazele si in capatul X:



16.11.2019

Xenos

Pana la urma se reabiliteaza linia pe intreaga distanta dintre Cluj si Campia Turzii?...ar fi prea frumos sa se circule din nou decent intre Cluj si Teius...in general vorbind...

Phenol

Se lucreaza punctual doar unde este necesar.

Pe moment astea sunt problemele care rezolvate ar avea un efect major pe viteza trenurilor (sper ca nu am uitat unul).
1. Trecerea de aici (fiind o limitare de 20);
2. Gara Unirea unde e limitare de 30 (de mai bine de 10 ani);
3. Campia Turzii - Valea Florilor, filmata unde se circula acceptabil dar se poate mai bine;
4. Intre Valea Florilor si Boju trebuie schimbate traversele pe ambele fire (situatia e mai rea pe firul I find limitare de 30);
5. Podet intre Apahida si Cluj Napoca Est pe firul II care e cu o limitare de 50.

Reconstructia peroanelor din halta Unirea totusi e bine venita in ideea ca ea are multi calatori. Imagineazati ca casa de bilete este deschis non stop.


razvan96

#381
Refactie totala pe linia 216 Ilia – Lugoj , intre statiile Holdea – Marginea km 24+000 – 30+500 ( proiectare si executie )
A ofertat doar INTERNATIONAL RAIL TRANSPORT SI CONSTRUCTII CAI FERATE SRL.

Reparație capitală linia CF 116 Livezeni – Simeria interval Bănița – Merișor fir I km 67+620-62+150 (proiectare si executie)
2 oferte de la INTERNATIONAL RAIL TRANSPORT SI CONSTRUCTII CAI FERATE SRL si SWIETELSKY.

Sorinus

Vad ca se pot reface halte/gari si fara un proiect major de reailitare, acolo unde volumul de calatori o cere. Are CFR in plan asa ceva, sa identifice alte locatii ce pot fi modernizate punctual si cu bani putini?

Imi place ca stalpii de iluminat in Halta Unirea sunt gen cei stradali, mai dificil de vandalizat decat solutiile clasice de la CFR.

Ceva de genul asta s-a facut si la Videle, cu repararea peroanelor, si arata muuuuult mai civilizat.

perfidus

#383
O poză de zilele trecute de pe M900, lucrări  de reabilitare podeț peste un DE (aprox. in zona podului peste Argeș de dupa Domneștii de Sus). Face parte dintr-o succesiune de mai multe podete reparate deja in zona de dinainte de Videle. Podetele erau inainte cu tablier metalic, acum par a fi 100%beton. Nu am observat exact kilometrajul.
S-au redus destul de mult numărul de restricții pe traseu, desi IR 1595 Buc - Craiova a plecat cu 10 min. întârziere, a recuperat si a avut doar vreo 5 min. intarziere la terminus.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Bucureşti, 29 noiembrie 2019

Lucrări în regie proprie pentru creșterea vitezei de circulație la 120 km/h, între Cluj Napoca Est și Apahida (fir II)

Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj execută lucrări de înlocuire a trei aparate de cale și de buraj tehnologic în stația Cluj Napoca Est.

Lucrările sunt executate în regie proprie cu personalul de specialitate din secția L3 Cluj și SRLU și au drept scop creșterea vitezei de circulație la 120 km/h, pe firul II, între Cluj Napoca Est și Apahida.

Programul tehnologic este structurat în două etape de execuție a lucrărilor:

♦ Etapa I:
◘ lucrări de înlocuire aparate de cale 3 și 5, aferente liniei 2
◘ lucrări de înlocuire aparat de cale 7, aferent liniei 3
◘ lucrări de buraj mecanizat

Lucrările de înlocuire a celor trei aparate de cale și de buraj mecanizat, incluse în prima etapă a programului de reparații curente în regie prorprie, au termen de finalizare 6 decembrie 2019.
În perioada desfășurării lucrărilor din stația Cluj Napoca Est, circulația trenurilor între Cluj Napoca Est și Apahida va fi redirecționată doar pe firul I, astfel încât să fie asigurate condiţii optime de trafic.

♦ Etapa a II-a:
◘ lucrări de sudură aluminotermică pentru refacerea căii fără joante

♦ Utilaje de intervenție CFR SA
◘ drezină UAM
◘ utilaje de specialitate DESEC și PLASSER
♦ Executant: Sucursala Regionala CF Cluj/Secția L3 Cluj și SRLU
♦ Termen de finalizare
◘ etapa I: 6 decembrie 2019
◘ etapa a II-a: trim. II 2020
♦ Finanţare
◘ fonduri proprii ale companiei

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2964286863606162
Poze in link...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Aceeasi trei santiere dar din directie opusa:

Se lucreaza la macazele din Unirea:



Halta Unirea pare a fi gata:



Si la urma Campia Turzii - Valea Florilor, unde langa podul Aries inca se lucreaza (min 1.05 - 1.50), la Canepisti se finalizeaza lucrarile unde au schimbat sinele (6.00 - 7.20) si trenul care duce piatra sparta pentru Canepisti (13.35 - 13.45).



Mai este de lucru pe aceasta portiune (unde sunt limitarile de viteza + macazele din Valea Florilor) dupa care asteptam ca santierul sa fie mutat pe Valea Florilor - Boju (mai ales pe firul I).

2.12.2019

razvan96

#386
Pe Campia Turzii-Valea Florilor si pe Boju-Tunel vor mai fi ceva lucrari facute de Wiebe dupa ce li se va atribui peste cateva zile o licitatie la care sunt singurii participanti, e vorba de "Reparatia caii fara joante si sudura electrica CF intre statiile Campia Turzii - Tunel fir I + II"

Quote1 Realizare CFJ Linia magistrala 300 intre statiile: Campia Turzii - Valea Florilor, Total lungime 2825 mcale, 5650 mfir 2 Inlocuire Traverse de lemn si Beton cu Traverse de BA T17-W14 cu supralargire de +10 mm. Total traverse de inlocuit: 2860 bucati T17W14 cu supralargire de 10 mm: a) Curba km.470+538-km.471+722 R = 270/315/360/305/390/260 Se vor inlocui 1730 bucati traverse T14W14 cu supralargire de 10 mm b) Curba km.472+016-km.472+706 R= 320/270/315/265/250 Se vor inlocui 1130 bucati traverse T14W14 cu supralargire de 10 mm.

Phenol

Dupa pozitiile km este zona cu limitare de 30 pe firul I si 50 pe firul II, adica curba asta in forma de U. Mai demult lucra si CFR cate ceva in aceasta zona, dar asta explica de ce nu au mai facut nimic (pacat ca mai nou limitarile de viteza nu mai apar in BAR).

Ce termen are lucrarea?

razvan96


razvan96

Licitatia de care scriam mai sus s-a atribuit Wiebe cu pretul de ~1,955 mil Ron.Este prevazuta una singura din cele 2 lucrari mentionate de mine, si anume  "Realizare CFJ Linia magistrala 300 intre statiile: Campia Turzii - Valea Florilor, Total lungime 2825 mcale, 5650 mfir", probabil au pastrat descrierea aceea de la o alta licitatie anulata.