Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Excelenta intrarea pe forum, tine-o tot asa! Bine ai venit! :cheers:
Daca ai update-uri frecvente si sunt proiecte de investitii pe calea ferata care merita thread separat, sa imi spui.

ioandorin


cristi5

Quote from: Phenol on November 05, 2016, 11:37:30 AM
Pe mine m-au surprins cu aceasta lucrare, se pare ca au probleme serioase acolo cu stabilitatea solului. Totusi, (si acum va intreb si pe voi) oare e rentabil aceasta lucrare daca peste 2-3 ani oricum vor apuca de (reabilitare) electrificare si eu cel putin astept ca pe aceasta portiune calea ferata sa aiba un traseu diferit, curbele fiind destul de mari si dese.

Faine poze, multam frumos! Prima CF de care-mi amintesc (de la Bologa hc)

Si eu m-am mirat cand am vazut in poze ca se fac reparatii in zona, probabil o fi o urgenta asa cum sugerezi. O idee ar fi de cautat vreun comunicat al CFR infrastructura sau al firmei care executa lucrarea.

Pe de alta parte, pana nu avem un proiect si o licitatie pe Oradea-Cluj, nimic nu e sigur. Si vazand cum merg treburile pe coridorul IV, chiar daca se apuca in 2-3 ani, cine stie cand termina... Asa ca e foarte bine ca se face acum...

alinuttt

Un pasionat din zona mi-a spus ca s-ar pregati linia pentru electrificare. Si reabilitarea tunelelor de pe M300 acelasi scop ar avea.

NGC

Ba nu e deloc "breaking news". :p

^^^

Quote from: NGC20 on November 10, 2016, 04:38:25 PM
@florin74: Ai onoarea sa faci update la situatia lucrarilor de pe coridor. :p

Stefan01

De cateva zile au inceput lucrarile de remediere la intersectia dintre DJ107 si CF 200A. Era cazul ! Cu greu puteam trece cu masina prin craterele create. Este o zona circulata.






TibiV

Stefan01,
asta este procedura corecta !
Unde si ce pozam !
+1
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

Multumesc, Tibi !  :)
:thumbsup: Asa vad si eu lucrurile. Daca am posta doar imaginile, cei care citesc forumul s-ar uita la ele fara sa stie locatiile si ce am dorit sa surprindem.

Vice33

Buna ziua, nu stiu daca exista un topic cu lucrările care se execută pe M200 între Tălmaciu-Şelimbăr (Sibiu Gr. Şelimbăr Hm). Eu am fost azi, 18 Nov 2016, până la Sibiu şi am surprins în câteva poze oamenii la lucru. Le ataşez aici şi cu promisiunea să postez cât de curând şi filmuletul video pe tot tronsonul Sibiu-Braşov filmat din IR 74-1 'TRANSILVANIA şi 'IR 347-2 (1347-2) 'DACIA'.

De asemenea postez aici şi lucrările aproape finalizate la un podeţ CF de lângă gara Ucea, sensul de mers spre Braşov (nu ştiu poziţia kilometrică a podeţului).

I. LUCRĂRI CF M200 TĂLMACIU - ŞELIMBĂR
















Vice33

Continuare lucrări înlocuire traverse pe M200 între Tălmaciu - Şelimbăr (18 Nov 2016)


















Vice33

II. Lucrările CF de pe M200 la podeţul de la ieşirea din Ucea



















Vice33

continuare lucrări podeţ CF de la ieşirea din gara Ucea (spre Făgăraş)



















Cam atât pentru moment. Voi încărca în curând şi filmuleţele video.

Xenos


In ce priveste lucrarile dintre Stana si Huedin, bineinteles ca ele sunt necesare, doar nu o sa lase CFR Infra puncte periculoase doar pentru ca se vorbeste despre tot felul de fantasmagorii, deocamdata, de planuri de reabilitare!
Chiar si potrivit masterplanului reabilitarea caii ferate Cluj - Oradea este impinsa, din pacate, mult dupa 2020 si oricum din cate stiu se vrea o reabilitare a liniei la v max 120 km/h, deci fara corectii majore de traseu, si electrificare. Dar sa fim seriosi, uitati-va la licitatiile pe Simeria - km. 614...

In concluzie, orice fel de lucrari de reabilitare necesare trebuie facute ACUM si desigur gandite in asa fel incat sa fie utile si in viitor, daca de ex se schimba poduri, podete etc. Unul din motivele pentru care calea ferata a fost lasata sa se degradeze intr-o maniera iresponsabila si fara jena era tocmai fantasmagoria unor planuri de reabilitare extrem de indepartate si costisitoare...

Pana la urma vedem din ce s-a facut anul asta ca rezultate pot fi atinse si cu mult mai putin, fiind preferabila o intretinere constanta a retelei cu interventii mai putin spectaculoase dar mai eficiente.

TibiV

Quote from: Xenos on November 19, 2016, 07:45:19 PM
vedem din ce s-a facut anul asta ca rezultate pot fi atinse si cu mult mai putin, fiind preferabila o intretinere constanta a retelei cu interventii mai putin spectaculoase dar mai eficiente.

+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

#59
Quote from: Xenos on November 19, 2016, 07:45:19 PM

Unul din motivele pentru care calea ferata a fost lasata sa se degradeze intr-o maniera iresponsabila si fara jena era tocmai fantasmagoria unor planuri de reabilitare extrem de indepartate si costisitoare...



1. fantasmagorice nu pot fi catalogate, intrucat sunt intr-o lista aprobata si ceruta la Bruxelles. Asta de fapt este norocul nostru, ca nu e ceruta sau propusa doar de la Bucuresti.
2. Dintre toate tarile nou intrate in UE, doar Romania si Bulgaria au uitat cu desavarsire de celelalte linii, cu exceptia celor in lucru, toate celelalte tari au facut reabilitari, modernizari, intretineri pe foarte mare parte din retea, dar au continuat sa faca si planuri.