Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

De 3 saptamani se revopeste Podul CFR peste Crisjul Repede din Oradea chiar inainte de Gara de Est dispre "Gara Mare".

Sunt o echipa din SM. Se pare ca nu e o lucrare usoara.






TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3135-14-septembrie-2016-garile-brad-si-petrosani-intra-in-reparatii

Quote
CFR SA a lansat programele pentru reparaţii capitale la gările BRAD şi PETROŞANI
Bucureşti, 14 septembrie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a alocat 13,4 milioane de lei din surse proprii şi de la bugetul de stat pentru demararea lucrări de reparaţii capitale şi modernizare la componentele infrastructurii feroviare de pe raza Regionalei CF Timişoara.

În perioada 14-26 septembrie 2016 se vor desfăşura licitaţiile publice pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei CF BRAD, realizarea unui pod feroviar oblic, cu suprastructură nouă şi deschidere de 16,50 m pe linia CF Orşova – Jimbolia şi lucrări de modernizare a 3 treceri la nivel cu calea ferată.

În staţia CF Brad, programul prevede lucrări de reparaţii şi consolidare la exteriorul şi interiorul clădirii (acoperiş, faţade, uşi de acces, lambriuri, sală de aşteptare, birou de mişcare etc.), lucrări la instalaţiile sanitare, prin înlocuirea conductelor şi refacerea reţelei de canalizare, precum şi lucrări la instalaţiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general şi de siguranţă.

Pe linia CF Orşova – Jimbolia se vor executa lucrări de reparaţii capitale la podul feroviar de la km 397+886 pentru realizarea unui pod oblic cu o deschidere de 16,50 m pentru cale ferată simplă şi cu o suprastructură nouă din grinzi metalice, înglobate în beton.

Pe liniile CF Voiţei – Stamora Moraviţa, Timişoara Est – Radna şi Timişoara Nord – Jimbolia se vor executa lucrări de modernizare a trecerilor la nivel de la km 36+649, km 11+324 şi km 611+320 şi dotarea acestora cu bariere automate cu semicumpene.

Lucrările de reparaţii la aceste obiective au drept scop îmbunătăţirea serviciilor publice oferite călătorilor, ridicarea restricţiilor de viteză în traficul feroviar şi creşterea gradului de siguranţă pentru traficul rutier şi cel feroviar la trecerile la nivel cu calea ferată. Valoarea estimată a lucrărilor este de 9,34 milioane lei şi va fi asigurată din surse proprii ale companiei şi fonduri de la bugetul de stat.

De asemenea, menţionăm că în prezent sunt în analiză ofertele depuse pentru proiectele lansate la începutul lunii septembrie, în valoare totală de 4,12 milioane lei, pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei Petroşani, clădirea fostului laborator psihologic, corpul E din staţia Timişoara Nord şi lucrări de refacţie parţială de traverse pe linia Ilia – Lugoj, în vederea ridicării restricţiilor de viteză şi a restabilirii tonajelor de transport pe calea ferată.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

#17
Quote from: TibiV on September 14, 2016, 08:58:35 PM
Pe linia CF Orşova – Jimbolia se vor executa lucrări de reparaţii capitale la podul feroviar de la km 397+886

Adica asta: https://goo.gl/maps/aBhtYGXFgG42

Si Orsova - Jimbolia? De ce nu Baile Herculane - Lugoj sau Iablanita - Armenis daca tot se-apuca sa puna localitati aleatoare ca sa descrie linia... Bucuresti - Timisoara - Jimbolia ce dracu avea, nu suna bine?

Quote from: TibiV on September 14, 2016, 08:58:35 PM
Pe liniile CF Voiţei – Stamora Moraviţa, la km 36+649

Deci vor sa desfiinteze cantonul asta: https://goo.gl/maps/vtmod1fhmzS2 (si ce frumos ca linia e Voiteg - Timisoara, cum apare in actele vechi ale CFR ca 119,  da' numaratoarea e de la Timisoara, cum e in actele noi, ca 922)...

Si probabil sa puna bariere aici: https://goo.gl/maps/wC3CyVrFJJM2. Ce sa zic, super-utilitate pe o linie vicinala pe care circula personalu' cu 30 la ora de 3 ori pe zi... N-ar fi fost mai bine bagati banii aia in... sa zicem... o restrictie de 30 scoasa pe vreo magistrala cu 20-30-50 de trenuri pe zi? Le pot sugera eu cateva, sunt cateva mii de optiuni pana la urma...

Si n-ajungea ca CFR-ul le-a botezat o data deja comuna in Voiteni, cand pe ea o cheama dintotdeauna Voiteg, acum i-au zis si Voitei, ca deh, daca a mers o data, mai merge inca o data.

Quote from: TibiV on September 14, 2016, 08:58:35 PM
Timişoara Nord – Jimbolia km 611+320

Nu cred ca se supara sarbii daca le pune CFR bariera automata, dar totusi cred ca mai sunt alte lucruri de facut in Romania (gen restrictii de 5 km/h)... Bucuresti - Jimbolia (900 fosta 100) are 572 km. 611 e pe undeva pe langa Novi Sad. Si nu e nici tastat prost sa zici ca i-a scapat degetul pe tastatura, ca orice combinatie de 5/6/7 si 1/2/3 e ori in Serbia, ori inainte de Timisoara N...

Cine dracu le scrie comunicatele astora de presa?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Stai sa vezi aici: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1329051217129743:0

Quote
București, 25 septembrie 2016
Proiecte feroviare în județul Bacău
- programele de investiții feroviare pe termen mediu și lung-
I. Sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite și a frânelor strânse DCOS
O parte dintre ecţiunile de linii pentru amplasarea staţiilor DCOS printre se află pe raza judeţului Bacău, coridorul IX, secţiunea E, Brazi – Paşcani – Iaşi / Republica Moldova - 5 DCOS – Târgu Frumos, Băile Sărata Monteoru, Coteşti, Sascut, Secuieni, Roman.
Valoarea întregului contract de proiectare și execuție - 44.574.088,10 lei
Termenul estimativ de finalizare - 2017, urmat de perioada de 24 de luni pentru notificarea defectelor.
II. Modernizarea instalațiilor de centralizare electro-mecanică pe secția de circulație Siculeni – Adjud
Vizează modernizarea a 12 staţii de cale ferată, dintre care 7 pe raza SRCF Galaţi: Ghimeş, Palanca, Simbrea, Goioasa, Asău, Dofteana şi Tg. Ocna.
Valoarea contractelor de proiectare și execuție aferente obiectivului este de 101.443.862,04 lei (fără TVA).
Proiect demarat : 2016
Termen estimat pentru finalizare - 2018, urmate de 2 ani perioadă pentru notificarea defectelor.
III. Lucrări de reabilitare poduri podețe și tuneluri de cale ferată – SRCF Iaşi (Lot 3)
Proiect demarat: 2016
Obiective aflate pe raza judeţului Bacău:
Pod km 281 + 494, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I – V, în staţia Faraoani, jud. Bacău;
Podeţ km 290 + 159, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I şi II, între staţiile Faraoani şi Valea Seacă, jud. Bacău;
Podeţ km 322 + 537, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Linia II, în staţia Galbeni, jud. Bacău;
Podeţ km 318 + 924, Linia cf 500 Ploieşti – Vicşani Liniile I şi II, între staţiile Iteşti şi Galbeni, jud. Bacău
Valoarea contractului de execuţie lucrări este de 19.693.146,07 lei (fără TVA) şi este finanţat din fonduri FEDR şi Buget de Stat.
Termen estimat de finalizare - 2018.

IV. Modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti Triaj-Focşani-Adjud-Bacău-Roman-Paşcani-Iaşi-Frontieră"
Stadiu: finalizare caietut de sarcini pentru achiziția serviciului de elaborare a SF
Obiectivul general al investiţiei:
Îmbunătăţirea competivităţii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport pe tronsonul de linie de cale ferată Ploieşti – Adjud – Focşani – Bacău – Roman- Paşcani – Iaşi - Frontieră, care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieţii interne cu scopul de a creea condiţiile pentru creşterea volumului investiţiilor, promovarea transportului durabil şi a coeziunii în reţeaua de căi ferate europene.
Scopul proiectului:
creşterea traficului de marfă de tranzit.
îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson;
îmbunatăţirea confortului în timpul călătoriei;
reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi impactul negativ asupra mediului.
Valoarea estimată a obiectivului de investiții - este de 2.129.000 mii euro (utilizând valori pe categorii de lucrări pentru proiecte similare implementate sau aflate în implementare
Calendar implementare :
demarare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim I 2017
finalizare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim III 2017
finalizare elaborare SF: trim III 2019
achiziţii servicii de consultanţă, proiectare şi execuţie lucrări: trim III 2020
execuţie proiect + lucrări: 48 luni - aproximativ trim. IV 2024
asistenţa tehnică pe perioada de notificare a defectelor – 24 luni – aproximativ 2026.


V. Modernizarea/reabilitarea a 47 de staţii de cale ferată din ROMÂNIA
Stadiu: finalizare caiet de sarcini pentru achiziția serviciului de elaborare a Studiului de Fezabilitate
Obiectiv de investiţii aflat pe raza judeţului Bacău:
Staţia CF Comăneşti (monument istoric cuprins în lista clădirilor declarate monument istoric).
Scopul proiectului:
Îmbunătățirea condiţiilor de exploatare în staţii şi furnizarea de servicii de calitate pentru călători, prin aducerea staţiilor la parametrii de funcţionare care să respecte normele de exploatare romanesti şi europene în domeniul feroviar:
Calendar implementare
demarare procedura achiziţie serviciu elaborare SF: trim I 2017
finalizare elaborare SF: trim II 2018
achiziţii servicii de consultanţă, proiectare şi execuţie lucrări: trim III 2018
execuţie proiect + lucrări: timp estimat 48 luni - aprox trim. IV 2022
VI. Lucrări de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată – etapa I
Stadiu: evaluarea ofertelor depuse pentru achiziţia contractelor de execuţie de reabilitare a 21 poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată-SRCF Galaţi .
Finanţare: fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin FEDR şi fonduri de la Bugetul de Stat.
Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie pentru cele 21 de obiective este 130.500.600 lei (fără TVA).
8 obiective aflate pe raza judeţului Bacău:
Podeţ Km 49+563, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Oneşti – Tg. Ocna, jud. Bacău;
Pod Km 34+648, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Borzeşti – Onesti, jud. Bacău;
Pod Km 110+461, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Ghimeş – Bolovăniş, jud. Bacău;
Pod Km 84+312, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Ghimeş, jud. Bacău;
Pod Km 82+983, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Goioasa, jud. Bacău;
Pod Km 98+011, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Asău – Ghimeş, jud. Bacău;
Pod Km 38+530, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Oneşti – Tg. Ocna, jud. Bacău;
Pod Km 53+470, linia c.f. 504 Adjud – Siculeni, între staţiile Tg. Ocna – Cireşoaia, jud. Bacău.
Termenul pentru semnarea contractelor: 2016, urmând ca demararea lucrărilor să se efectueze ulterior semnării contractelor.
VII. Lucrări de modernizare/inlocuire poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată – etapa II
Termen finalizare SF - 2018
Obiective:
Pod km 263 + 875, Linia cf 500 Ploiesti - Vicşani Linia II, între staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 175.950 euro)
Podet km 322 + 645, Linia cf 500 Ploieşti - Vicşani Liniile I si II, în staţia Galbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 273.080 euro)
Pod km 263 + 529, Linia cf 500 Ploiesti - Vicşani Linia II, intre staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 175.950 euro)
Pod km 265 + 027, Linia cf 500 Ploieşti - Vicşani Linia II, între staţiile Sascut şi Orbeni, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 952.710 euro)
Pod km 308 + 785, Linia cf 500 Ploiesti - Vicsani Linia II, intre statiile Bacau si Itesti, jud. Bacau (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 1.227.850 euro)
Pod Km 99+883, linia c.f. 504 Adjud - Siculeni, între staţiile Asău-Ghimeş, jud. Bacău (valoare estimată pentru construcţii şi montaj 481.850 euro)
Termen de implementare: 2019-2023.

Sublinierile imi apartin.
Ortografia (inclusiv "caietut de sarcini") apartine in totalitate CFR Infrastructura... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

#19
Sa comentam putin anuntul IV. In MasterPlan zice: an incepere S.F. este dat 2021/2022, iar conform CFR Infrastructura in 2019 SF-ul e deja finalizat. Nici celelalte date nu bat, inclusiv cele de incepere a lucrarilor, respectiv finalizare. Sa fie vorba despre o graba justificata, sau doar despre aruncarea cu bani intr-un SF sub pretext politic?

Acum, cu 2 miliarde de euro astia vor sa modernizeze 400 km de cale ferata, si anume Ploiesti-Roman-Pascani-Iasi-frontiera.

Bun, sa zicem ca e posibil, ca 5 mil E/km e un cost ok pentru o linie ca asta. Dar daca lucrarile vor dura doar 4 ani, inseamna ca ori bugetam la greu si va fi mare deranj pe magistrala, ori ne aruncam spre termene ce nu vor fi respectate.

Ar fi si o mare minune sa se intample, intrucat nu am avut niciodata atatia kilometri de cale ferata in lucru simultan.

TibiV

#20
Astea sunt, cred eu, din seria "Scufita rosie" si "Fata mosuui si fata babei"...

Daca le postez nu inseamna ca le si cred...
Dar astea sunt materia prima pentru "Broken promises" :D

Ca pe feroviar sunt  mai multe "Broken promises" decat pe rutier... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: mr.L on September 26, 2016, 03:34:11 PM
Bun, sa zicem ca e posibil, ca 5 mil E/km e un cost ok pentru o linie ca asta. Dar daca lucrarile vor dura doar 4 ani, inseamna ca ori bugetam la greu si va fi mare deranj pe magistrala, ori ne aruncam spre termene ce nu vor fi respectate.
Ar fi si o mare minune sa se intample, intrucat nu am avut niciodata atatia kilometri de cale ferata in lucru simultan.

Mai e o posibilitate, sa aleaga o varianta de RK mai putin complexa ca reconstructia completa pentru 160.

Un RK pentru 120-140 pe tot segmentul (readucerea la viteza constructiva plus upgrade-uri limitate pentru cresterea vitezei cu 20 km/h pe anumite segmente) nu are de ce sa coste mai mult de 5 milioane de euro/km, e perfect fezabil in timpul asta, si, cel putin dupa mine, e absolut rezonabil dpdv al beneficiului dobandit raportat la cost.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut


TibiV

#23
Sorry, dar postarea mea intitiala luata de pe FB CFR Infra nu este decat atat: un anunt despre planificarea unor viitoare lucrari, care isi are locul "de jure" aici...

Ca "de facto" va ajunge candva la "Termene si promisiuni feroviare (ne)respectate"... Asta doar viitorul va demonstra ca noi am ghicit corect !
(E si tare greu de ghicit !.... :D  )

Eu as muta de acum postarea acolo, dar este cam devreme...
Inca un pic de rabdare, si sigur acolo va ajunge... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

#24
Quote from: frunzaverde on September 26, 2016, 06:05:00 PM

Mai e o posibilitate, sa aleaga o varianta de RK mai putin complexa ca reconstructia completa pentru 160.

Un RK pentru 120-140 pe tot segmentul (readucerea la viteza constructiva plus upgrade-uri limitate pentru cresterea vitezei cu 20 km/h pe anumite segmente) nu are de ce sa coste mai mult de 5 milioane de euro/km, e perfect fezabil in timpul asta, si, cel putin dupa mine, e absolut rezonabil dpdv al beneficiului dobandit raportat la cost.

5 milioane de euro/km este doar un cost estimat de ei, cel real poate fi sub sau peste. E adevarat ca in ultima vreme a fost sub.

Nu stiu daca intra gari mari in proiect, si cate intra, deoarece comparativ tronsonul Fr.Curtici-Arad-km.614 a costat cam 6 mil E/km , dar aici a intrat si gara Arad (70mil E) , deci costul e undeva la 4 mil E/km pentru infrastructura cu ERTMS inclus.

Avand in vedere ca pe m500 plus m606 nu exista probleme mari de relief, dar totusi sunt si zone cu relief mai complex decat pe Arad-km614, eu cred cu banii astia ca se va putea face o reconstructie , dar fara mari corecturi de traseu, ceva in genul Bucuresti- Constanta. Adica viteze de 160km/h acolo unde aliniamentul actual permite acest lucru cu investitii minime, iar in rest 120-140km/h sau chiar 150km/h (vezi ,,moda'' de pe CIV). Dar portiunile cu viteze de 120-140km/h, vor fi cam in proportie egala cu cele de 150-160km/, asta daca punem si Bucuresti-Ploiesti.

O modernizare ieftina care va putea sustine o viteza medie de cca 100-110km/h pentru trenurile de calatori, dar in conditii de siguranta (ERTMS inclus in pretul proiectului). Tronson de 160km/h ar putea fi Pascani-Roman-Adjud, plus alte cateva bucati mult mai mici.

Eu sper sa nu ramana chiar asa. Liniile astea principale ar trebui sa fie proiectate si construite  la viteza maxime de 160-200km/h, astfel incat sa se putea circula imediat cu 160km/h pe cea mai mare parte a lor (80-90% in pocente), deci nu ar trebui sa ne zgarcim la bani.

Ulterior, se pot ridica vitezele si la 200km/h pe anumite portiuni, astfel incat sa se obtina viteze medii de cel putin 150km/h de la un cap la altul al liniei, Adica mult mai realist si mai potrivit pentru Romania urmatorilor 20-30 de ani decat planurile HSR.

Quote from: TibiV on September 26, 2016, 06:02:52 PM
Astea sunt, cred eu, din seria "Scufita rosie" si "Fata mosuui si fata babei"...
Daca le postez nu inseamna ca le si cred...

Nu am comentat decat anuntul lor.


Quote from: Ionut on September 26, 2016, 06:10:54 PM
^^ V-am facut thread pentru promisiuni:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=475.0

E discutabil. Anuntul de intentie privind realizarea SF-ului nu pare a fi o promisiune. Acum, un SF este parte a unui proiect, deci trebuie dezbatut si enuntat. Cred ca un titlu mai bun era ,,Proiecte in pregatire''.

vancouver

Ploiesti - Bacau - Pascani - Iasi. Lucrurile par destul de logice asa cum sunt programate de CFR. Este clar ca pentru acest proiect se vor folosi banii europeni pentru perioada 2021-2027. Pentru asta SF trebuie intr-adevar sa fie gata in 2019, astfel ca licitatiile sa se tina in 2020, iar la 01.01.2021 sa avem teoretic toate tronsoanele semnate.

Cum SF dureaza si el ca. 2 ani, rezulta ca trebuie facut in 2017-2018. Deci obligatoriu licitatia pentru SF in 2017.

Mai simplu si mai clar nu cred ca se poate. Un model pentru CNADNR. Un proiect mare, cu implementare pe 10 ani, asa cum este peste tot in Europa. Din cei 10 ani constructia propriu-zisa 3-4 ani, ceea ce iar este absolut normal.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1332281620140036
QuoteBucureşti, 29 septembrie 2016

Peste 140 de şantiere operaţionale pe reţeau feroviară pentru lucrări de reparaţii capitale şi reparaţii curente, finanţate din fonduri proprii şi de la buget de stat

La ora actuală pe întrega reţea feroviară sunt operaţionale peste 140 de şantiere unde se execută lucrări de reparaţii capitale şi reparaţii curente la componentele infrastructurii feroviare. Lucrările sunt finanţate doar din surse proprii ale CFR SA şi de la bugetul de stat şi au drept scop ridicarea restricţiilor de viteză şi creşterea gradului de siguranţa.

Lucrări în execuţie pe raza SRCF Bucureşti

- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Tarnavele, Vlasca, Toporu, Chiriacu, Stanesti şi instalaţii BLA pe distanţa Videle-Radulesti şi pe distantele Radulesti-Tarnavele, Tarnavele-Vlasca, Vlasca-Toporu, Toporu-Chiriacu, Chiriacu-Stanesti, Stanesti-Balanoaia (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe distanţa Chitila-Chiajna, fir I si II (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale pe distanţa Titu-Targoviste şi în st.Targoviste Sud (finanţare buget de stat)
- revopsire poduri metalice (finanţare buget de stat)
- Interventii accidentale la constructii si instalatii de pe raza SRCF Bucuresti (finanţare fonduri proprii)
- Interventii la retele de apa-canal, hidranti si termice (finanţare fonduri proprii)
- reparatii pod km 29+624 linia Bucuresti Nord –Videle (finanţare buget de stat)
- refacere podet km 52+540 linia Giurgiu –Videle (finanţare buget de stat)
- consolidare terasament cf km 53+220-53+260 linia Videle-Ciolpani (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Gaesti şi pe distanţele Sabareni-Ciocanesti, Ciocanesti-Ghergani, Ghergani-Titu, Titu-Fusea si Matasaru-Gaesti (finanţare buget de stat)
- reparatii podet CF km 53+570 linia Giurgiu - Videle - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- consolidare cladire CED Armasesti, km 63+729, linia Bucuresti-Urziceni - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- reparatii podet km 90+247, fir I, linia Bucuresti -Pitesti - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale Buciumeni-Mogosoaia,Post Buciumeni (finanţare buget de stat)
- intretinere si reparatii linii directe si linii din statia Valea Calugareasca, fir I si II (finanţare buget de stat)
- reparatie pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale in statiile Chiajna, Gradinari si Bucuresti Vest (finanţare buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Craiova

- reparație pod km 266+999, linia cf Videle-Orșova (finanţare buget de stat)
- refacția liniei Balota-Valea Alba-PM Șimian, Km 345+200-353+146 (finanţare buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe distanţa Lainici - Pietrele Albe, km 101+875 - km 104+000 (finanţare fonduri proprii)
- revopsire poduri metalice (finanţare fonduri proprii)
- intretinere si reparatie linie intre statiile Leu - Malu Mare, km 190+500 - 193+000, fir I (finanţare fonduri proprii)
- reparatii la cabluri si retele de cabluri şi instalaţii in statiile Tg. Jiu,Plopsoru, Carbunesti, Tantareni si pe distantele Copacioasa -Lunca Budieni, Carbunesti – Jupanesti (finanţare fonduri proprii)
- reparatii curente la instalatiile SCB in statiile Babeni, Cozia, Daesti, Piatra Olt si pe distanta Daesti-Calimanesti (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Coţofeni, Filiaşi, Motru Est, Podari, Segarcea şi pe distanţele Filiaşi-Răcari, Filiaşi-Gura Motrului, Işalniţa-Coţofeni, Coţofeni-Răcari, Dr.Tr. Severin-Gura Văii (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Banu Mărăcine, Costeşti, Malu Mare, Mihăeşti, Radomireşti şi pe distanţele Caracal –Fărcaşele, Drăgăneşti –Fărcaşele, Corbu-Sineşti, Potcoava-Sineşti, Potcoava-Balteni, Fâlfani-Costeşti, Mihăeşti-Radomireşti (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile: Lunca Budieni, Cârbeşti, Rovinari (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Bărbăteşti, Borascu, Drăgoteşti, Jupâneşti, Ec. Teodoroiu, Valea Sadului şi pe distanţele Meri-Lainici, Meri-Valea Sadului (finanţare buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Timişoara

- reparaţii tunel casetat km 59+356/416, linia Simeria - Petroșani (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT 4 Deva - instalatia BLA pe distanta Calan Bai-Calan (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB de pe raza secţiei CT4 Deva - instalaţii SAT pe distanta Simeria Triaj - Pui – Livezeni (finanţare: buget de stat)
- reparaţii podeţ km 72+866 Linia 116 Simeria – Petroşani (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 116 - Staţia Băniţa liniile IV directă cap.Y fir 1 peste S 2, TDJ 4/4A şi S 10 şi III directă cap.Y fir 2 peste S 2A şi TDJ 6/6A între km 67+550-km 67+750 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza linii CF: Staţia Chizătău, Linia I Dir. Cap X - Linia 100 Orşova – Jimbolia (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 Valea Cernei - Topleţ şi linia 2 directă Topleţ, km.396+300 - km. 397+800 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 - Staţia Remetea Mare, linia 3 abatuta (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 pe liniile directe din staţiile Jabăr, Belinţ, Topolovăţul Mare, Recaş şi Remetea Mare (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse lemn între staţiile Brebu şi Reşiţa Nord Linia 120 Caransebeş - Reşiţa Nord (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse lemn între staţiile Baru Mare şi Livezeni Linia 116 Livezeni – Simeria (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparatele de cale: St. Simeria Tj, Gr.D, Cap Y peste TDJ 46A/50, TDJ 64/72, TDJ 88/92 - Linia 116 Livezeni - Simeria - Lot II (finanţare: buget de stat)
- refactie partiala de sine, cu refacerea continuitatii caii fara joante, pe linia 100, intre statiile Jabar-Recas, intre km 524+300 si km 550+994 - proiectare si executie (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Cluj

- reparaţie Tunel Runcu, între statiileValea Vişeului - Petrova, refacere Tunel la Gabarit Km 3+681 – 3+840 (finanţare: buget de stat)
- consolidare terasament km 438+950-439+050, pe intervalul Razboieni-Calarasi Turda, fir I+II -proiectare+executie (finanţare: buget de stat)
- consolidare portal ieşire tunel Drăgoioasa, km 53+264 – 54+004, pe intervalul Iza- Viseul de Jos (finanţare: buget de stat)
- reparaţie podeţ km 536+465, fir I si II, pe intervalul Aghires – Stana (finanţare: buget de stat)
- reparatie pod Km 493+018 fir 1, pe intervalul Apahida - Cluj Napoca Est (finanţare: buget de stat)
- reparatii capitale pod km 77+450 dubla II, pe intervalul Galgau- Ileanda - proiectare (DALI+Pth+DDE) (finanţare: buget de stat)
- modernizare sistem de incalzire sediu sectiei L9 Sighetu Marmatiei - proiectare+executie (finanţare: surse proprii)
- reparaţii clădire călători staţia CF Episcopia Bihor - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- reparaţii clădire călători staţia CF Sighetu Marmaţiei - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- intervenţii accidentale la construcţii şi instalaţii pe raza Sucursalei Regionala C.F. Cluj (finanţare: surse proprii)
- revopsire poduri metalice - 22 poduri: Km 450+915 FI, 450+915 FII, 450+979 FI, 450+979 FII, 452+062 F1, 452+062 FII, 452+414 FI, 452+414 FII, 462+094 FI, 462+094 FII, 500+530 FI, 500+530 FII, 510+921 FII, 514+148 FI, 517+148 FII, 519+752 FI, 519+752 FII, 521+014 FI, 521+014 FII, km 651+191 FII, 651+253 FII, 651+252 FI linia Bucuresti - Ep Bihor (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice, lot 3 - 10 poduri: 522+573 FI, 522+537 FII, 580+593, 635+178, 637+770, 651+189 FI, linia 300 Bucuresti - Ep. Bihor, km 172+603, 172+981, 77+450 FI LINIA 412 Apahida - Baia Mare, km 1+336 linia 416 B Beclean pe Somes-Ilva Mica (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice, lot 5 - 15 poduri: 1+350, 2+398, 3+173, 5+256, 6+470, 7+248, 7+513, 10+231, 11+483, 13+285, 13+693, 15+816, 19+408, 21+347, 27+050 linia Salva - Viseul de Jos (finanţare: buget de stat)
- lucrari de imbunatatire a sigurantei circulatiei şi apărare mal km 108+150-108+250 în HM Babuteni (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Vadu Crisului - Alesd, km 608+257-620+196 (finanţare: buget de stat)
- realizarea caii fara joante între statiile Letca - Surduc Salaj, km 102+080-108+875 (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Dej Calatori, Dej Triaj, Jibou, Zalau (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Beclean pe Somes - Ilva Mica, km 25+090-43+590 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Tasnad - Borla, km 28+430-77+520 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Beclean - Saratel - Deda, km 25+090-49+998, 0+339-45+500 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Campia Turzii - Apahida, fir I+II, km 448+590-490+453 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Dealu Stefanitei - Viseul de Jos, km 37+337-59+970 si intre statiile Viseul de Jos - Valea Viseului km 33+000-0+500 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Braisoru - Piatra Craiului, km 559+314-584+786 (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Satu Mare, Micula, Porumbesti, Botiz (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Campia Turzii, Cojocna, Apahida, Cluj Napoca Est, Cluj Napoca, Poieni (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Reteag, Beclean pe Somes, Salva, Ilva Mica, Bistrita (finanţare: buget de stat)
- consolidare bretea 1-3-5-7 in statia Ileanda cap X, km 85+218-85+294 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Apahida, Jucu, Cluj Napoca, Huedin, Piatra Craiului, Bulz, Bratca, Vadu Crisului şi pe distanţele Razboieni - Calarasi Turda, Boju - Tunel, Cluj Napoca Est - Cluj Napoca, Cluj Napoca - Baciu Triaj, Stana - Huedin, Piatra Craiului - Bulz, Bulz – Bratca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dej Călători, Mărişel, Bistriţa Nord, Năsăud, Reteag, Săcel şi pe distanţele Dej Triaj - Reteag, Reteag -Coldău, Coldau-Beclean, Sărăţel- Bistriţa, Mărişel- Şieu, Şieu- Monor, Feldru-Ilva Mica, Feldru-Rebrisoara (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Episcopia Bihor, Sacuieni Bihor, Les Bihor, Ciumeghiu, Baia Mare, Busag, Jibou, Somes Odorhei şi pe distanţele Les Bihor - Oradea Vest, Cefa - Les Bihor, Ciumeghiu - Salonta, Baia Mare - Busag, Baia Mare - Satulung pe Somes, Jibou - Somes Odorhei (finanţare: buget de stat)
- reparaţii peron la linia I în St. C.F. Năsăud (finanţare: fonduri proprii)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Braşov

- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj (grupa A, B, C,D) şi pe distanţa Sercaia-Fagaras-Lot1 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB pe distantele Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Talmaciu-Sibiu Triaj-Lot 5 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile:Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat şi pe distanţele Podu Olt-Talmaciu, Sibiu-Turnisor, Turnisor-Orlat, Orlat-Saliste-Lot 2 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Malnas Bai, Tusnad Sat, Stanceni, Lunca Bradului, Ditrau, Deda, Targu Mures Nord-Lot 3 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB in statiile Sf Gheorghe, Izvoru Olt, Gheorghieni, Subcetate Mures, Galautas, Aiud si pe distantele Unirea-Razboieni, Aiud-Unirea-Lot4 (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice CF (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete, consolidare taluz/versant km 138+050-142+215 intre statiile Nadejde-Mihaileni - expertiza, proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparatie podet si amenajare albie km 422+512 intre statiile Loamnes-Seica Mare -expertiza, proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparaţie podeţ şi amenajare albie km 55+980 linia 316 Braşov – Deda - expertiză, proiectare şi execuţie (finanţare: buget de stat)
- reparaţii clădire călători şi tunel pietonal în Staţia CF Braşov (finanţare: fonduri proprii)
- consolidare linia 1 si 3 si zona aparatelor de cale nr. 3, 4, 6, staţia Stânceni, linia 316, între km 192+940 – 193+920 (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse de lemn cu traverse de beton fir I+II, intre statiile Podu Olt - Talmaciu - Selimbar, km 372+000-387+300 (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse de lemn cu traverse de beton intre statiile Predeal - Timisu de Sus, km 144+550 -145+200 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea zonei aparatelelor de cale nr. 61, 63, 77, 71, 69, 83, 26, 2, 4, 12, 16, staţia Brasov Călători – lot 1 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea zonei aparatelelor de cale nr. 41 şi 45 în staţia Siculeni, aparatelor de cale nr. 1 şi 2 în staţia Izvoru Mureş şi a aparatelelor de cale nr. 1, 2, 3 şi 4 în staţia Ditrău –lot 4 (finanţare: buget de stat)
- reparaţie linia CF Miercurea Sibiului - Cunţa, km 52+244-61+582 (finanţare: buget de stat)
- modernizarea instalaţiei SBW din staţia C.F. General N. Dăscălescu, modernizarea trecerii la nivel de la km. 288+630 şi dotarea distanţei dintre staţiile C.F. General N. Dăscălescu - Târgu Mureş Sud cu instalaţie B.L.A. - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- înlocuire tâmplărie exterioară la Clădirea CED Miercurea Ciuc (finanţare: surse proprii)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Iaşi

- reparații linia I Pașcani - Iași, km 52+000 - 61+000 (finanţare: buget de stat)
- intregire instalaţii BLA Ciprian Porumbescu - Berchişeşti cu desfiinţare CED Lucăceşti (finanţare: buget de stat)
- aparari de maluri si executie prag de fund linia Veresti-Botosani, intre statiile Veresti-Bucecea, km 14+486 - proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV fir I ,II - statia Veresti, inlocuire schimbatori si inlocuire substrat Cap X si Y-LOT I (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval Pascani-Ruginoasa, km 9+500-km 10+950 (finanţare: buget de stat)
- Reparatii ridicare RV interval Magura Ilvei-Ilva Mare, km 22+292-km 22+852 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval Sadova-Pojorita, km 74+350-km 75+150 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare Rv interval Socola Triaj-Socola Marfuri, linia de centura km 414+665-km 416+283 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval de statie Vatra Dornei-Rosu, km 109+390 - refacere substrat, asigurare scurgere, dale deteriorate (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii fir I, interval Varatec-Suceava km 439+200-km 439+700 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii fir I, intre statiile Dolhasca-Liteni, km 417+000-km 418+000 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii Dolhasca-Falticeni, km 0+200-km 7+500 (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete interval de statie Larion-Gradinita, viaduct km 47+920 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF fir II, intre statiile Secuieni Roman-Roman, inlocuire traverse la rind pod km 343+714 (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete fir II, interval Tecuci-Iasi, km 371+300-km (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Magura Ilvei-Ilva Mare, km 21+637-km 22+050 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Frasin-Molid, km 47+900-km 48+350 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Ciprian Porumbescu-Berchisesti, viaduct km 22+554 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Gradinita-Cosna km 50+180-km 50+590 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV pe linii CF interval de statie Dornesti-Vicsani Frontiera, km 481+000-km 484+000, km 486+000-km 486+980, km 489+300-km 490+800 (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice interval de statie Pascani-Iasi (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice interval de statie Bacau-Bicaz (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice linia 500 Ploiesti-Vicsani (finanţare: buget de stat)
- reparatii cale fara joante prin sudura electrica interval Valea Seaca-Bacau, km 292+100-km 301+250 (finanţare: buget de stat)
- reparatii cale fara joante prin sudura electrica interval Faraoani-Valea Seaca, km 282+250-km 291+790 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Ruginoasa-Tg.Frumos, km 24+100-km 24+450 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare RV interval statie Birnova-Grajduri, km 384+900-km 388+000 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Podu Iloaiei- Sirca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Scînteia- Grajduri (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile pe distanţa Valea Seacă – Faraoani (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile n staţiile PC 1 Socola şi Cristești Jijia (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Vama şi pe distanţa BLA Vama - Prisaca Dornei (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Paşcani Triaj (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Bacău (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Cîmpulung Est (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Galbeni (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Roman - Secuieni Roman (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Mircesti- Muncel (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Galaţi

- electrificarea liniei CF Doaga - Tecuci - Barbosi , inclusiv dispecerat pentru coordonarea activitatii in Complexul CF Galati (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2017)
- reparatie Tunel Filesti (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2016)
- racord gaze, centrală termică şi reţele termice aferente clădirii CED Brăila - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii; termen estimat: 2017)
- racord gaze, centrală termică şi reţele termice aferente clădirii de călători şi grupului sanitar al staţiei cf Rm.Sărat - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii; termen estimat: 2017)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii CED în staţiile: Buzau Sud si Cilibia (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2016)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii CED în staţiile: Ramnicu Sarat, Boboc, Zoita (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii BLA pe distanţele Buzau-Voetin (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statia Marasesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 instalatii BLA pe distanta Adjud – Pufesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT1 în staţiile: Filesti, Lacu Sarat şi instalaţii BLA pe distanţele Urleasca-Traian Sat; Traian Sat-Lacu Sarat (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statiile Sihlea, Gugesti, Cotesti si instalatii BLA pe distanta Gugesti – Cotesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statia Putna Seaca si instalatii BLA pe distantele Cotesti - Focsani si Focsani - Putna Seaca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statiile Padureni Putna, Pufesti si instalatii BLA pe distantele Putna Seaca - Marasesti si Padureni Putna – Pufesti (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Constanţa

- reparații pentru ridicare restricții de viteză pe linia Agigea Ecluză - Ferry Boat, km 0+000-2+600 (finanţare: buget de stat)
- întreținere și reparație linii CF în stațiile Constanța Port A și Mol V (finanţare: buget de stat)
- reparație pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale, sistematizare cap Y Constanța Oraș cu eliminare TDJ și bretele (finanţare: buget de stat)
- reparaţii centrală termică alimentată cu gaze naturale şi instalaţii termice la clădire district Linii Constanţa (finanţare: surse proprii).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Nu stiu pe unde sa pun pozele astea, incerc aici:
Podul CF de la Mogosoaia peste DN1A. Veneam dinspre Mogosoaia spre DNCB. Prima e pe stanga drumului, a doua pe dreapta.





Aveam o impresie mult mai buna despre Zublin. Aici insa lucrarile stagneaza cu saptamanile. Apoi brusc un pic de activitate.

Ionut

Ai pus foarte bine pozele. Podurile merg foarte bine si pe thread-uri de poduri si viaducte de cale ferata. Dar si aici este foarte bine. :cheers:

TibiV

Fabulos !...

CFR Infrastructura a postat pe FB un video DE EXCEPTIE !
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1343165459051652

Quote
București, 9 octombrie 2016
Santier feroviar în defileul Tisei, pe Valea Viseului.
Utilaje: CFR Infrastructura
Personal: Specialiști SIMC/Sectia L9 Sighet
Montaj: Ionica si Mihai Bocicorec!

Nu stiu cine sunt cei doi, dar filmarea este de MARE CLASA !
Si se pare ca filmarea NU este facuta de CFR Infra...
Linkul duce la ...
https://www.facebook.com/flpcornel/videos/vb.100000882208676/1192987894073939/?type=2&theater
Quote
Santier de reparatii linii de cale ferata, cu utilaje grele de cale moderne Plasser & Theurer si utilaje din anii'70, cu personal de la SIMC Cluj si Sectia de linii L9 Sighet. Montaj superb realizat de prietenii mei Mihai Bocicorec si Ionica Bocicorec, in defileul Tisei ,la Valea Viseului.

Auzisem de "masini de burat linia"... Dar nu stiam cum functioneaza... La 06:20 este chiar impresionant...
Si mai ales nu stiam ca CFR are astfel de uilaje ....

frunzaverde, ce zici ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)