Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

[CN1038900] - Lucrări de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii

Oferte depuse:

Lotul 1 (SRCF Bucuresti):
1. Aktor
2. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
3. Salcef SPA
4. Asocierea ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA - SC PROIECT CONSULT SRL - EURO CONSTRUCT TRADING 98

Lotul 2 (SRCF Craiova):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA
3. Asocierea SC PROIECT CONSULT SRL - ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA - EURO CONSTRUCT TRADING 98

Lotul 3 (SRCF Timisoara):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA

Lotul 4 (SRCF Cluj):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA

Lotul 5 (SRCF Brasov):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA
3. Asocierea ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 - SC PROIECT CONSULT SRL
4. Aktor

Lotul 6 (SRCF Iasi):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA

Lotul 7 (SRCF Galati):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA
3. Arcada Company
4. Aktor

Lotul 8 (SRCF Constanta):
1. Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
2. SALCEF SPA
3. Arcada Company

razvan96

Azi a fost lansata licitatia [CN1042014] - Proiecte tip "Quick Wins" - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii –5 loturi (Linia CF 300)

Quote1. Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii Linia CF 300 intre km 442+000 la km 443+700 fir I+II

VALOAREA ESTIMATA FARA TVA:22.415.625,72  RON
2. Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii Linia CF 300 intre km 443+700 la km 446+400 fir I+II

VALOAREA ESTIMATA FARA TVA:18.806.119,79  RON
3. Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii Linia CF 300 intre km 446+400 la km 449+050 fir I+II

VALOAREA ESTIMATA FARA TVA:18.457.478,90  RON
4. Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii Linia CF 300 intre km 449+050 la km 450+050 fir I+II

VALOAREA ESTIMATA FARA TVA:14.778.234,07  RON
5. Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii Linia CF 300 intre km 450+050 la km 451+050 fir I+II

VALOAREA ESTIMATA FARA TVA:12.643.880,14  RON

In cazul fiecarui lot, durata de executie este de 24 de luni.

Termen de depunere a ofertelor: 02.06.2022

Finantare: PNRR

razvan96

#857
^ Despre licitatia de mai sus am uitat sa specific ca se refera la lucrari intre statiile Calarasi-Turda si Campia Turzii pe linia 300.

Pentru completarea lucrarilor de pe linia asta, azi s-a lansat si licitatia de lucrari pe tronsoanele din linia 300 care apartin de SRCF Brasov.

[CN1042156] - Proiecte tip "Quick Wins" Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii – SRCF BRAȘOV (execuție) 21 loturi

Valoarea estimata: 308.497.095,93 RON

Primele 2 loturi se refera la lucrari pe linia 203, Ocna- Sibiului-Loamnes si Talmaciu-Sibiu fir 2.

Celelalte 19 tronsoane se refera la lucrari pe linia 300, intre statiile Aiud si Calarasi-Turda, pe ambele fire ~71 de km.

Durata e de 18 luni pentru fiecare lot.

Termen de depunere a ofertelor: 14.06.2022

Dupa aceste lucrari, ar fi realizabil sa se faca 90 de minute pe Cluj-Teius, poate chiar un pic mai putin cu o Coradia.

b1

^

LOT 1 – Ocna Sibiului – Loamneș, între km 405+115 – 405-449 și între km 405+450 – 406+950, L=1,834 km.
Valoarea estimată fără TVA: 6.795.958,54

LOT 2 – Tălmaciu – Sibiu fir II, între km 386+011 – 387+262 și între km 388+436 – 390+685, L=3,500 km.
Valoarea estimată fără TVA: 14.336.445,33 lei

LOT 3 – Teiuș – Aiud fir I+II, între km 399+900 – 400+650, L = 3.000 km.
Valoarea estimată fără TVA: 10.327.097,91 lei

LOT 4 – Teiuș – Aiud fir II, între km 400+650 – 403+700, L = 3.050 km
Valoarea estimată fără TVA: 11.380.206,53 lei

LOT 5 – Teiuș – Aiud fir I, între km 400+650 – 403+700, L = 3.050 km
Valoarea estimată fără TVA: 11.380.206,53 lei

LOT 6 – Teiuș – Aiud fir II, între km 403+700 – 407+200, L = 3.500 km
Valoarea estimată fără TVA: 12.936.304,79 lei

LOT 7 – Teiuș – Aiud fir I, între km 403+700 – 407+200, L = 3.500 km
Valoarea estimată fără TVA: 12.936.304,79 lei

LOT 8 – Teiuș – Aiud fir II, între km 407+200 – 411+750 , L = 4.550 km
Valoarea estimată fără TVA: 16.575.748,73 lei

LOT 9 – Teiuș – Aiud fir I, între km 407+200 – 411+750, L = 4.550 km.
Valoarea estimată fără TVA: 16.575.748,73 lei

LOT 10 – Teiuș – Aiud fir I+II, între km 411+750 – 412+850 , L = 2.200 km.
Valoarea estimată fără TVA: 13.502.892,32 lei

LOT 11 – Aiud – Unirea fir I+II, între km 412+850 – 414+800, L = 3.900 km.
Valoarea estimată fără TVA: 18.623.866,88 lei

LOT 12 – Aiud – Unirea fir I+II, între 414+800 – 417+100, L = 4.600 km.
Valoarea estimată fără TVA: 15.996.653,29 lei

LOT 13 – Aiud – Unirea fir I+II, între 417+100 – 419+250, L = 4.300 km.
Valoarea estimată fără TVA: 16.369.732,40 lei

LOT 14 – Aiud – Unirea fir I+II, între 419+250 – 421+800, L = 5.100 km.
Valoarea estimată fără TVA: 18.329.455,23 lei

LOT 15 – Aiud – Unirea fir I+II, între 421+800 – 424+500, L = 5.400 km.
Valoarea estimată fără TVA: 19.492.775,10 lei

LOT 16 – Aiud – Unirea fir I+II, între 424+500 – 427+000, L = 5.000 km.
Valoarea estimată fără TVA: 17.990.113,15 lei

LOT 17 – Unirea – Războieni fir I+II, între 427+000 – 429+700, L = 5.400 km.
Valoarea estimată fără TVA: 19.347.481,59 lei

LOT 18 – Unirea – Războieni fir I+II, între 429+700 – 432+200, L = 5.000 km.
Valoarea estimată fără TVA: 20.092.543,09 lei

LOT 19 – Unirea – Războieni fir I+II, între 432+200 – 433+200, L = 2.000 km
Valoarea estimată fără TVA: 12.013.764,51 lei

LOT 20 – Războieni – Călărași Turda fir I+II, între 433+200 – 434+000, L = 1.600 km.
Valoarea estimată fără TVA: 13.130.892,77 lei

LOT 21 – Războieni – Călărași Turda fir I+II, între 434+000 – 435+600, L = 3.200 km.
Valoarea estimată fără TVA: 10.362.903,72 lei.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

razvan96

SRCF Cluj a lansat azi licitatia [CN1042585] - Proiecte tip "Quick Wins" - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii –SRCF Cluj - 2 loturi - Linia CF 328

Valoare estimata: 32.721.883 RON

Durata: 24 de luni

Finantare: PNRR

E vorba de 7,9 km in total, intre Salonta si Cefa.

razvan96

#860
Regionalele au mai lansat 3 licitatii in proiectul de quick wins:

[CN1042628] - Lucrări de eliminare a restrictiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii (SRCF Bucuresti)
Aici e vorba de RK pe ambele fire ale liniei 100 intre km 9+100 si 42. Valoare estimata 258,8 milioane.

[CN1042648] - SRCF Galati: Statia Cosmesti, Cosmesti-Tecuci Nord si 2.5 km pe Adjud-Borzesti. Valoare estimata 63 de milioane.

[CN1042711] - SRCF Cluj: 1.7 km intre Coldau si Beclean. Valoare estimata 7,1 milioane.

In momentul asta majoritatea licitatiilor au fost lansate. Cred ca ar mai trebui sa avem ceva pe Cluj-Campia Turzii, pentru ca totusi pentru linia Coslariu-Cluj doar 90 de km au fost licitati iar conform sumei din PNRR ar fi cam 135 de km. De asemenea, ar mai fi Apahida-Baia Mare si lucrarile de pe 600, pe raza SRCF Iasi, probabil vreo 40 de km.

razvan96

A lansat si SRCF Iasi licitatia pentru quick-wins.

[CN1043324] - Proiecte tip "Quick Wins"-Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii-SRCF Iași

Lucrarile sunt pentru linia 600 (Fir II), interval Tutova – Munteni, de la Km 286+163 până la Km 328+000.

Valoare estimata: 167.456.708,77 RON

Durata: 18 luni

Interesant e ca sunt singura regionala care nu a lotizat lucrarile, desi sunt 42 de km. Asta nu i-a impiedicat sa solicite o durata mai scurta, 18 luni fata de 24 ceilalti. :D

Sorinus

E si singura regionala care a reusit cumva sa-si mentina magistralele in stare decenta, cu fonduri minime.

mirceaeliade

>Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că luni, 6 iunie, SRCF Galați începe lucrările de reparații la linia de cale ferată Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri (linie cu ecartament larg, în lungime de 3,58 km) și a liniei cu ecartament normal Galați Mărfuri - Port Docuri - Siloz (1,16 km).

https://www.economica.net/cfr-infrastructura-incepe-in-regie-proprie-lucrarile-de-reparatii-la-linia-de-cale-ferata-port-galati_588537.html

TibiV

Hai sa nu ne multumim doar cu economica.net....

Oficialul:
http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6303-3-iunie-2022-incep-lucrarile-de-reparatii-la-linia-de-cale-ferata-port-galati

Încep lucrările de reparații la linia de cale ferată Port Galați
București, 3 iunie 2022
 
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că luni, 6 iunie, SRCF Galați începe lucrările de reparații la linia de cale ferată Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri (linie cu ecartament larg, în lungime de 3,58 km) și a liniei cu ecartament normal Galați Mărfuri - Port Docuri - Siloz (1,16 km).

Lucrările de reparații necesare redeschiderii liniei, în lungime totală de 4,7 km vor fi executate de SRCF Galați, în regie proprie.

Această măsură a fost luată, după ce nici la procedura de "negociere directă", desfășurată vineri, 3 iunie, niciunul dintre cei 3 agenți economici, care au depus oferte, nu a fost desemnat câștigător.

Menționăm faptul că la procedura "negociere directă", organizată astăzi, 3 iunie, la sediul Sucursalei Regională CF Galați, au depus oferte următorii operatori economici:
 Asocierea Tancrad - Artcons Galați;
 Euroconstruct Constanța;
 Antrepriza Construcții CF București.

La finalul procedurii, comisia de evaluare nu a desemnat niciun câștigător, deoarece documentația prezentată de Asociere nu îndeplinea condițiile necesare, iar celelate două societăți au prezentat oferte financiare mai mari decât valoare estimată a lucrărilor.

Luni, 6 iunie, personalul de specialitate al SRCF Galați, va începe lucrările de reparatii la linia Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri (linie cu ecartament larg, în lungime de 3,58 km) și a liniei cu ecartament normal Galați Mărfuri - Port Docuri - Siloz (1,16 km).

Lucrărire au termen de execuție de 60 de zile.

Prin programul de lucrări, necesare redeschiderii acestei linii, se va acționa pentru:
 înlocuirea traverselor necorespunzătoare, inclusiv pe aparatele de cale;
 înlocuirea materialului mărunt de prindere;
 completarea prismei cu piatra spartă;
 îndepărtarea vegetației pentru asigurarea vizibilității și a gabaritului.

Obiectivul prioritar al acestor lucrări este redeschiderea liniei Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri (3,58 km) și a liniei Galați Mărfuri - Port Docuri - Siloz (1,16 km), implicit relaurea circulației trenurilor de marfă, pentru asigurarea transportului de cereale la granița cu CFM (Republica Moldova).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si o lucrare mai marunta...

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6296-3-iunie-2022-lucrari-in-zona-carosabila-de-la-trecerea-la-nivel-cu-calea-ferata-de-pe-dj-102-comuna-dumbravesti

Lucrări în zona carosabilă de la trecerea la nivel cu calea ferata de pe DJ 102, Comuna Dumbrăvești
Bucureşti, 3 iunie 2022

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în zilele de 8 și 9 iunie 2022, în intervalul orar 08.00 - 16.00, se vor executa lucrări de reparații în zona carosabilă de la trecerea la nivel cu calea ferată situată la intersacția dintre linia de cale ferată Buda - Slănic, km 14+630, și DJ 102, Comuna Dumbrăvești, Sat Găvănel.

Lucrările sunt executate de SRCF București, în regie proprie, și constau în înlocuirea dalelor de beton deteriorate (interioare și exterioare), înlocuirea prinderilor șină-traversă, rectificarea direcției și nivelului liniei prin buraj și turnare asfalt.

Menționăm faptul că, în perioada de execuție a lucrărilor, traficul rutier va fi restricționat pe o bandă, zona urmând a fi semnalizată corespunzător, cu indicatoare rutiere, panori de presemnalizare și balize pentru delimitarea părții corespunzătoare deschise circulației.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

"Proiecte tip Quick Wins – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii"

Despre asta pentru PNRR QW a SRCF Timisoara nu am scris cand s-a lansat. E vorba de aproape 13 km intre Banita si Livezeni ~56 milioane RON.

Sunt 5 loturi, doar asocierea SC Europan Prod SA – SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL – SC Construcții Complexe Buzău SA – SC Daria Const SRL a ofertat pentru toate cele 5.

dan tm

Oare Moldova ar fi avut ceva utilaje de reparat linia sa le dea imprumut sau cumva la Galati sa nu repare linia larga la modul manual?
sau intreb o prostie?

sper sa nu fi folosit traverse de la firm acare e in rapoartele Agifer in cel putin 2 deraieri (intre care 1766 intreaga garnitura in statia Dej Calatori).

vagoanele ucrainiene vor veni incarcate,,bine"

cine va asigura tractiune acestor garnituri de cale larga?

cite locomotive sint disponibile in ROmania?

daca dupa locomotivele de cale normala se sta 2 ore  pentru locomotiva de ajutor nu vraeu sa imi imaginez ce inseamna o defectare a unei de cale larga?

plus ca daca stilul de lucru o sa fie romanesc nu ca la razboi ...

+270 odihna personal T
+492 din port

adica si docherii(portul cum sa zic) dar si feroviarii trebuie sa se miste nu sa trea trenul

Format din tren xxx sos.de la xx 18:25 predat doc.si nota de frana de la C-TIN ora 23:55 plecare + 4396.

deci in loc de 12 a plecat in 16.06

tom_sawyer

#868
Primul transport de șină nouă - 650 de tone - a intrat luni în țară, pe la Curtici, și va ajunge miercuri în portul Constanța. Aceste șine vor fi folosite în programul de modernizare a infrastructurii din port, unde se fac lucrări de aproape două săptămâni. Vor fi reparați aproape 14 km de linii.

hotnews.ro

ClubFeroviar zice că e șină cumpărată de Wiebe, în cadrul contractului de reabilitare a liniilor din port:
https://clubferoviar.ro/sina-pentru-portul-constanta/

Nu ieșea mai ieftin CFR-ul dacă punea șină recuperată de pe coridor? Că în port nu circulă trenurile cu viteze mari.

rizzuh

#869
Quote from: tom_sawyer on June 28, 2022, 12:58:25 PMVor fi reparați aproape 14 km de linii.

Daca-i sina UIC60 (cel mai probabil) imi da cu virgula. 650 tone * 1000 kg per tona / 60,21 kg per metru = 10795 metri = 10,8 km. Restul de 3 - 3,2 km pana la "aproape 14 km" de unde vin?

O fi UIC49? Aia nu-i tocmai buna pentru port :)

EDIT: A zis Horatiu pe subiectul portului ca-i sina 49. Mda. Sa vedem cat o sa tina.

Quote from: horatiu.cosma on June 29, 2022, 01:22:02 AME tip 49. La circa 13km de linie câți sunt pe contractul ăsta, probabil necesarul de șină e de vreo 25 km la care se adaugă schimbătoarele de cale, în număr de 75.