Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

@StefanD_ multumim de poze dar nu se vad. Pari ca folosesti ceva cloud google si acele adrese deseori nu sunt peemanente sau sunt vizibile numai pt tine

Incerci uploader?


http://www.proinfrastructura.ro/poze.html

yetiman

@cristi5 - curios, eu le vad perfect.
Dar daca ii dau "open picture in new tab" imi dechide o pagina cu semnul interzis pe ea....

Oricum, IMGUR ramane cea mai buna solutie. Sunt deja extrem de multe postari vechi care nu mai vad pozele atasate atunci.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TVlad

Si eu vad pozele, fara probleme.
Multumiri lui StefanD_ pentru osteneala. Chiar eram curios sa vad cum se desfasoara lucrarile acolo si ca sa fiu cinstit, aveam asteptari mai modeste.

tom_sawyer

#663
Eu nu le văd, cu Mozilla (desktop). Acum se văd.

O filmare cu linia din 20 august, pentru comparație:


cristi5

Pai asta e problema cu solutiile de cloud, inclusiv facebook. Unii le vad, altii nu, uneori se vad, alteori nu.

razvan96

Reparație capitală linia CF 116 Livezeni – Simeria interval Bănița – Merișor fir I km 67+620-62+150 (proiectare si executie)

Licitatia asta e octombrie 2019 daca nu gresesc. Prin ianuarie 2020 International Rail Transport si Constructii Cai ferate a contestat ca au fost respinsi la faza evaluarii DUAE. Dupa ce a luat 1 an sa se hotarasca de catre ICCJ unde trebuie judecata contestatia (ca desteptii nici nu au contestat la CNSC, s-au dus direct la Tribunal, si nici macar la ala la care trebuia), s-a ajuns la Tribunalul Timis, apoi la Curtea de Apel Timisoara care a respins-o, deci ramane doar Swietelsky in cursa. Un exemplu perfect de cum poti intarzia o lucrare prin contestatii.

razvan96

Licitatia "REABILITARE PLATFORMĂ CU ÎNLOCUIREA APARATELOR DE CALE STAȚIA SIBIU, CAP Y" a fost reluata a 4-a oara cu o valoare estimata mai mare (~18 milioane) si de data asta avem si oferte:

1. Wiebe
2. Swietelsky
3. Asocierea DARIA CONST - EUROPAN PROD S.A. - CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI - CONFER GROUP SRL ONESTI - PRO AMI'S CONSULTING S.R.L.

razvan96

Au lansat si o consultare a pietei pentru sina, sa vedem daca dupa incheierea ei va urma si o licitatie: https://e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100114701

QuoteAspectele supuse consultarii pieței vizează obținerea unei estimări a valorii unitare a urmatoarelor produse necesare pe durata intregului acord cadru:
1.Valoarea unitara pentru achizitia produsului ,,Sina CF tip 60E1 R260(netratata)" pentru cantitati estimate de 1000 tone minim si 32.000 tone maxim
2.Valoarea unitara pentru achizitia produsului ,,Sina CF tip 60E1 R350HT (tratata)" pentru cantitati estimate de 2000 tone minim si 74.000 tone maxim

Cantitatile maxime sunt pentru aproximativ aceeasi distanta ca si traversele licitate anterior anul asta.

TibiV

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2021/5964-20-septembrie-2021-lucrari-pe-calea-ferata-pentru-ridicarea-restrictiilor-de-viteza-pe-raza-regionalelor-timisoara-iasi-si-cluj-napoca

Lucrări pe calea ferată pentru ridicarea restricțiilor de viteză
Bucureşti, 20 septembrie 2021

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada septembrie - octombrie 2021, pe raza regionalelor Timișoara, Iași și Cluj-Napoca, se execută lucrări feroviare de specialitate, care au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de circulație pe calea ferată, prin ridicarea restricțiilor de viteză și îmbunătățirea gradului de confort.

Lucrările de reparații la infrastructura feroviară se derulează pe raza regionalelor Timișoara, Iași și Cluj-Napoca, fiind executate cu firme specializate sau în regie proprie, pe următoarele intervale de stații:

Orșova - Valea Cernei (SRCF Timișoara) -lucrări de reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteza pe linia II din stația Orsova (km 388+200-388+400) și pe aparatele de cale. În perioada lucrărilor (20 - 24 septembrie 2021), trenul IR 1692 (Timișoara Nord - București Nord) circulă ca tren IR 12162, cu transbordare auto pe distanța Băile Herculane - Drobeta Turnu Severin, iar trenul IR 72 (București Nord – Budapesta) circulă ca tren IR 12172, cu transbordare auto pe distanța Drobeta Turnu Severin - Băile Herculane. De asemenea, pentru trenurile Regio se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto pe distanța Orșova - Gura Văii și retur.

Suceava Vest - Stroești și Ciprian Porumbescu - Berchisești(SRCF Iași) - lucrări de ciuruire integrală a prismei de piatră spartă și buraj tehnologic între stațiile Suceava Vest - Stroești, iar pe intervalul Ciprian Porumbescu - Berchisești se desfășoară lucrări de ciuruire integrală a prismei de piatră spartă, buraj mecanizat și înlocuirea materialelor uzate în tunelul CF, de la km 23+600 - 24+130. Lucrările se execută în perioada 21 septembrie - 21 octombrie 2021, în intervalele orare 09.20 - 12.50 și 13.40 - 15.30, cu anularea perechii de trenuri 5703/5702 între stațiile Suceava - Câmpulung Moldovenesc și retur, circulând doar pe relația Câmpulung Moldovenesc - Ilva Mică, și retur.

Apahida - Baia Mare (SRCF Cluj), unde se desfășoară lucrări de montare a noului pod feroviar, situat la ieșire din stația CF Ileanda, km 86+322. În perioada lucrărilor (22 septembrie - 21 octombrie 2021) se va asigura transbordare cu mijloare auto, pe distanța Dej Călători - Baia Mare și retur, pentru perechea de trenuri IR 1641/1642 (București Nord - Baia Mare și retur), pentru trenurile Regio 4094/4002 se asigură transbordare auto între stațiile Ileanda - Jibou, iar pentru trenurile IR 4001/4095 transbordarea cu mijloace auto se va realiza pe distanța Surduc Sălaj - Ileanda

Menționăm faptul că, aceste lucrări de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice sunt finanțate din fonduri bugetare și surse proprii ale companiei și au drept scop îmbunătățirea condițiilor de transport pe calea ferată, prin restabilirea vitezei de circulație și creșterea capacității de exploatare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Interesant, în alți ani deviau trenurile de Suceava pe ruta ocolitoare prin Cacica.

TibiV

Bucureşti, 22 septembrie 2021
Pod nou de cale ferată între Apahida și Baia Mare

📢 Sucursala Regională CF Cluj are în derulare, în perioada 22 septembrie - 21 octombrie, etapa de montare a noului pod de cale ferată, situat între Apahida și Baia Mare, la ieșire din stația CF Ileanda, km 86+322, perpendicular pe Valea Râului Ileanda.

🚧 Etapele de execuție ale acestui obiectiv de investiții:
◘ realizarea podului nou pe un amplasament alăturat podului actual
◘ riparea în cale pe amplasamentul definitiv
◘ înlocuirea suprastructurii, pe amplasamentul existent, cu o suprastrctură tip dală, cu grinzi metalice HEM900 înglobate în beton, cu deschiderea de 18 m.
◘ rezemarea suprastructurii pe culee se realizează prin intermediul aparatelor de reazem din şină tip 49
◘ tranzitarea provizorie a apei din zona lucrării, prin realizarea unui dig de pământ în amonte, în care vor fi incorporate 3 tuburi de beton (diametru = 2m și o lungime totală = 48m), pentru subtraversarea prin albie
◘ realizarea elementelor de racordare la teren
◘ amenajarea albiei cu un pereu din beton, pe o lungime de 15 m și o saltea din anrocamente, aval și amonte de pereu, pe o lungime de 5m;
◘ refacerea suprastructurii c.f., prin înlocuirea șinei, traverselor și a materialului mărunt cu material nou de cale ferată - șină tip 60, traverse beton, tip T26, și refacerea stratului de repartiţie și a prismei căii
◘ lucrările de amenajare a albiei râului, prin decolmatarea, profilarea şi protecţia albiei cu pereu de beton de 15 m pe zona podului și o saltea de anrocamente de 5m, amonte și aval de pereu.

♦ Valoare contract: 4,2 mil. lei fără TVA
♦ Sursa de finanțare: Bugetul de Stat
♦ Termen de finalizare obiectiv de investiții: decembrie 2021
♦ Stadiul execuției: 60%

✅Scop
🚆 creșterea vitezei de circulație de la 30 km/h, la 85 km/h
✅Termen execuție etapa montare pod nou: 22 septembrie - 21 octombrie 2021

‼ Transbordare cu mijloace auto pe următoarele trasee, în perioada 22 septembrie - 21 octombrie 2021:
► între stațiile Dej Călători - Baia Mare și retur, pentru perechea de trenuri IR 1641/1642;
► între stațiile Ileanda – Jibou, pentru trenurile Regio 4094/4002;
► între stațiile Surduc Sălaj – Ileanda, pentru trenurile IR 4001/4095.

https://www.facebook.com/894054857296050/posts/4827513307283499/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

București, 24 septembrie 2021
📢 Stația CF Olteni - lucrări de reparații capitale finalizate, pentru viteza maximă de circulație de 120 km/h

Pe intervalul CF Gălăteni - Rădoești s-au finalizat și recepționat lucrările de reparații capitale pe liniile directe II și III, între km 72+191-74+198, respectiv km 72+516-74+198, inclusiv în zona aparatelor de cale, lucrări care au avut drept scop îmbunătățirea gradului de confort și a condițiilor de circulație, prin creșterea vitezei de circulație a trenurilor de la 70 km/h la 120 km/h.

♦Descrierea lucrărilor:
◘ refacerea terasamentului și înlocuirea suprastructurii cf, a traverselor și a prismei de piatră spartă
◘ înlocuirea a 12 schimbători de cale cu schimbători noi
◘ montare de încălzitoare la macazuri
◘ realizarea de peroane noi la liniile directe din stație
◘ instalatie nouă de iluminat pe peroane
◘ reparații la instalțiile SCB, LC,TTR
◘ asigurarea scurgerii apelor, prin realizarea de drenuri pe toată lungimea liniilor directe

✅Valoare contract: 23,5 milioane lei
✅Sursa de finanțare: Buget de Stat
🚧 Executant: WIEBE România SRL - SCITA CONSTRUCT SRL
🚧 Proiectant: ISPCF București

https://www.facebook.com/894054857296050/posts/4834238863277610/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Arata foarte bine, credeam initial ca e pe coridor. Deci nu trebuie daramare si reconstructie totala....

razvan96

E si mai incredibil ca de la semnarea contractului pana la postarea CFR Infra cu receptia lucrarilor au trecut aproape 4 ani.

vancouver

Pacat ca numai facebuchistii pot vedea pozele. . .
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.