News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BogdanPetrini

La Brazi este unul din cele două fire care face legătura între gara publică și stația rafinăriei. Știu că cei de la Petrom aveau de gând să facă reparații la acel fir care a fost dezafectat ani la rând ca să crească puțin capacitatea stației, întrucât acel fir permite manevre din rafinărie direct pe liniile din spatele clădirii stației, fără a mai fi nevoie să traverseze la nivel liniile directe pe care circulă trenuri de călători.

TVlad

Wow, chiar se lucreaza la asta?:





Powered by API/PUM imgur uploader

De multe ori m-am intrebat de ce or fi renuntat la el pentru ca mi se parea foarte util. Cred ca a fost abandonat aproape 20 de ani.

dan tm

Sînt multe racorduri si bucle abandonate prin tara. Dar uite, într-o zi cineva are nevoie de un racord de pe vremea cealaltă și are si capacitatea să-l repare sau să determine repararea lui.
Depinde cine e proprietar pe linia aia, rafinăria sau CFR.

frunzaverde

Confirm, se lucra la racordul ala acum vreo 2 saptamani - erau muncitori si se aduceau traverse. Petrom e proprietarul, erau veste cu Petrom pe ele intre lucratori.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96

Quote[CN1029642] Lucrări de ȋntreţinere prin ȋnlocuire la rând a suprastructurii căii pe linia 701 Buzău – Buzău Sud – Cilibia fir II de la km. 129+016 la km 148+700 - SRCF Galati

Quote[CN1029641] Lucrări de ȋntreţinere prin ȋnlocuire la rând a suprastructurii căii pe linia 701 Cilibia – Făurei fir II de la km. 148+700 la km 167+700 - SRCF Galati

Pentru ambele licitatii, ClubFeroviar spune ca s-au depus 4 oferte de la:

1. Asocierea Construcții Feroviare Buzău/Confer Onești/European Prod
2. Asocierea Wiebe/Swietelsky
3. Asocierea Strabag/Rothermit
4. Asocierea Antrepriza de Construcții Feroviare/Euroconstruct/Proiect Consult

Eu personal sper sa avem asocierea 2, e cam cea mai competenta pe lucrari de suprastructura.

TVlad

Am fost ieri sa vad cu ochii mei minunea de la Brazi. Intr-adevar se lucreaza si chiar lucrarile sint foarte avansate.
Incep seria de fotografii de la ultimile linii ale statiei Brazi. Limita intre liniile vechi si cele noi este in dreptul acelor vagoane garate:



Mergem inspre racord, privind mereu in urma:



In dreapta e o linie infundata. Sa fie oare linie de scapare?





In stinga, desi acoperita de vegetatie, e o linie de evitare:



Aici au intrerupt deocamdata instalarea liniei pentru a permite trecerea camioanelor cu materiale catre locul de depozitare din dreapta:



Mai departe incepem sa urcam pe rambleul pregatit sa primeasca straturi noi de piatra sparta:



Si in dreptul strazii ce vine de la est din sat si subtraverseaza rambleul, apar sinele si traversele:



Privire in urma:



Inca putin de mers si de aici balastul e complet:



Podul e in proces de reparatie:





M-am intrebat cind a fost oare construit acest racord. Dupa halul in care e finisat podul - adica nefinisat, lasat cu urmele cofrajelor tego, am banuit ca e construit in ultimii ani ai epocii de aur.





Continuam spre rafinarie:



Chiar linga macaz au amenajat o trecere la nivel pentru utilajele agricole:






Surpriza, apare si un tren:



Ne intoarcem. In dreapta sint niste traverse mai noi ce au fost scoase din cale pentru a face loc noului macaz dar si unele vechi fabricate in 1988. Asadar, de atunci trebuie sa dateze constructia.



AndreiB

Mi se pare mie, sau ochiometric exista loc de cvadruplare sub pod?

TVlad

Cred ca s-ar putea daca nu sint si alte cerinte privind gabaritul. Acum cele doua fire sint cam la 2m sub nivelul drumului de pe care am facut fotografiile si spatiul lateral e ocupat de un zid in panta si un sant de scurgere.

AndreiB

Pompe si canalizare. Asta se rezolva - gabarit sa fie.

TVlad

Chiar daca nu ar fi gabarit, s-ar putea reconstrui podul. Fata de costul total al cvadruplarii ar fi oricum foarte putin.

nenea_hartia


razvan96

Cateva licitatii lansate in ultimele zile:

In primul rand, azi au lansat o licitatie neobisnuit de mare pentru traverse de beton, acord cadru pe 4 ani. Interesant este ca valoarea e de 2 ori mai mare decat cea anuntata in planul de achizitii pentru anul asta.

[CN1030878] - Traverse din beton

Valoare estimata: Intervalul intre 11.281.600  si 417.419.200 RON. Prima valoare este pentru cel mai mic subsecvent posibil, de 40.000 de bucati, iar a doua valoarea maxima pe 4 ani, in cazul in care se vor comanda 1.480.000 bucati.

QuotePentru asigurarea desfasurarii activitatii de întreținere a infrastructurii feroviare prin înlocuirea traverselor necorespunzătoare din lemn situate cu precădere pe zona curbelor și a lucrărilor de întreținere cu înlocuirea la rând a elementelor suprastructurii căii pe o lungime de circa 200 km de linie anual, CNCF CFR SA isi propune incheierea unui acord cadru de furnizare : ,,Traverse din beton" pe o perioada de 4 (patru) ani. "Traverse din beton". Cantitatea minima/ acord cadru: 40.000 bucati; Cantitatea maxima/acord cadru: 1.480.000 bucati; Cantitate minima contract subsecvent: 10.000 bucati; Cantitate maxima contract subsecvent: 370.000 bucati; Frecventa de atribuire a contractelor subsecvente: maxim 2(doua)/an.

Regionalele au lansat cateva licitatii pentru lucrari de reparatii:

CN1030944 - Lucrări de reparații linii CF pentru ridicare restricții de viteză: Linia 600 Tecuci – Iași, TN km. 247+270

Valoare estimata : 546.218,48 RON

SCN1085068 - Lucrări de reparaţie pentru ridicare restricţii de viteză linii curente, directe (SRCF Constanta)-in principal pe 800

Valoare estimata : 1.511.448,93 RON

CN1030937 - Lucrari de reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale : Linia 500 Statia Bacau, TDJ 33/35

Valoare estimata : 705.882,35 RON

CN1030942 - Lucrări de reparații linii CF pentru ridicare restricţii de viteză: Linia încălecată Nicolina-Ungheni km 416+880-km 418+850 CN/CL
Valoare estimata : 336.134,46 RON

CN1030956 - Lucrari de reparatie pentru ridicare restrictii de viteza pe linii curente si directe-Linia 116 Crivadia-Merisor-Banita fir 2 km 60+800-64+500

Valoare estimata : 1.428.565,24 RON

frunzaverde

10.000 de bucati este absolut ridicol, adica 6 km de linie simpla.
370.000 de bucati, limita maxima, este minimum-minimorum pentru retea.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cetatean

Și oricum aia 3-4 producători interesati sunt prinși cu comenzi pe coridor pe următorii 3-5 ani.

razvan96

Sunt convins ca acel 10000 a fost trecut pentru cazul in care anii viitori nu vor mai fi bani, iar planurile la momentul asta sunt pentru cantitatea maximă.