Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Phenol

Din pacate la Unirea nu sa mai lucrat de o vreme buna si tot cu 30 se circula intre semnale:


Phenol

Intre Campia Turzii si Valea Florilor au inceput lucrarile pentru ridicarea restrictiei din fosta gara Canepisti.

Filmarea incepe dupa podul peste Aries (unde este o limitare de 30 km/h  >:( ) si se termina in halta Ploscos, unde m-a intrerupt controlorul de bilete :).



20.07.2019

razvan96

Quote from: razvan96 on May 07, 2019, 10:00:17 AM
1.[CN1011133]-Lucrări de ȋntreţinere şi reparaţie linii CF (preţ inclus material, manoperă şi utilaje) Linia 813 Constanța Mangalia- Linii stații

2.[CN1011140]-Lucrări de ȋntreţinere şi

Ambele atribuite CONSAL TRADE SRL.

Lucrari de intretinere si reparatii linii CF ( pret inclus materiale , manopera si utilaje ) - SRCF Bucuresti

Pentru cele 2 loturi vizand linia 100 s-a anulat licitatia, lotul 3 vizand lucrari in statia Ploiesti Sud a fost atribuit ROMFER.

Lucrări de reparație pentru ridicare restricții de viteză (linii curente, directe și linii stații) - stația Constanța, liniile II și IV directe, km 225+250-225+480

Atribuita tot catre ROMFER.

Phenol

Quote from: razvan96 on July 11, 2019, 09:04:40 AM
Quote from: razvan96 on March 28, 2019, 10:41:02 AM
Consolidare linie CF intre statiile Bontida - Iclod, fir II, linia CF 412, de la km. 16+789 la km. 22+360

Valoare estimata:4.599.997 RON

QuoteConsolidare suprastructura linie CF între stațiile Bontida -Iclod, fir II de la km 16+789 la km. 22+360, pentru ridicarea vitezei de circulatie, de la 50km/h la 100 km/h, prin lucrari de inlocuire a tipului de sina de la 65 la 60 si efectuarea sudurii si înlocuirea traverselor de lemn si beton necorespunzatoare, conform specificatiilor caietului de sarcini atasat documentatiei.

Atribuita Swietelsky pentru 4.275.677 RON.

Se pregatesc baietii, insa va mai dura un pic pana apuca de lucru. Weekendul trecut firul I era inchis si se circula doar pe firul II, astazi se circula pe ambele fire. Ma astept sa schimbe sinele si pe firul I.


Phenol

In paralel CFR lucreaza si pe Iclod - Gherla:



Cand am trecut prin Apahida unul dintre "trenurile de lucru pentru refactia caii" era in gara, ma gandesc ca era acolo pentru lucrarile de pe 412 (se lucreaza si intre Campia Turzii si Apahida iar zilele trecure se lucra si la podul peste Somes din Cluj).

9.8.2019

nirolf

CFR SA a eliminat 239 de restricții de viteză în primul semestru al acestui an

QuoteCompania Natională de Căi Ferate "CFR" SA informează că în primul semestru al acestui an, în cadrul programului de întreținere și reparații curente la infrastructura feroviară, din totalul de 490 de restricții existente pe întreaga rețea feroviară s-au eliminat 239 de restricții de viteză, din care 171 de restricții pe cele 8 magistralele feroviare.

[...]

Din punct de vedere al magistralelor feroviare, menționăm faptul că din cele 171 de restricții de viteză (RV) eliminate, 106 de restricții s-au ridicat pe magistralele București – Timișoara (Magistrala 900), București – Episcopia Bihor (Magistrala 300) și Brașov – Curtici (Magistrala 200), 65 de restricții fiind eliminate pe magistralele 500 (București – Vicșani), 400 (Brașov – Satu Mare), 600 (Tecuci – Ungheni), 700 (București – Galați) și 800 (București – Mangalia).

Doar 490 de restricții pe întreaga rețea?

frunzaverde

Pe dracu... Sunt cateva mii... Lista curenta si oficiala - folosita de mecanicii de locomotiva in traseu, buletinul de avizare al restrictiilor de circulatie - este publica, si are peste 2000 de bucati restrictii. Uite-aici BAR Bucuresti, valabil de pe 11 August pana pe 20 August:

http://www.cfr.ro/files/buletine-avizare/decada-11-20-08-2019/bucuresti.doc
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm


De ce i se spune la linia asta guvernamentala?

BUCUREŞTI TRIAJ GRUPA D1 - RACORDARE PAJURA (GUVERNAMENTALĂ)

razvan96

 Lucrari de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza intre statiile Monor Gledin - Rapa de Jos - Deda, pe linia 418 km 29+875 - 39+134

Atribuita SAMARA SRL pentru ~1.9 mil RON.Va fi ridicata restrictia de 50 la VS=70 km/h.

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2775094742525376

București, 5 septembrie 2019
60 de șantiere deschise pe calea ferată pentru ridicarea restricțiilor de viteză

60 de șantiere feroviare sunt operaționale la această oră pe rețeaua feroviară, pentru lucrări de ridicare a restricțiilor de viteză și îmbunătățirea capacităților de exploatare oferite atât operatorilor de transport de călători, dar și transportului feroviar de marfă. Lucrările de întreținere și reparații la sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, pe intervale de stații sau pe liniile de intrare/ieșire din stații și au drept scop creșterea vitezei de circulație și îmbunătățirea gradului de confort.

‼ Cele 60 de șantiere feroviare sunt operaționale pe raza a 7 regionale de cale ferată, astfel:

‼ În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Bucureşti, Craiova și Timișoara sunt operaționale 36 de șantiere:
♦SRCF Craiova
◘între stațiile Meri - Lainici, km 99+350 - 101+650
◘înlocuire bretea combinată stația Craiova
◘înlocuire aparate de cale stația Coțofeni, km 269+170 - 269+370
◘între stațiile Drăgănești - Fărcașele, km 138+000 - 145+500/km 140+420 - 140+470
◘între stațiile Fărcașele - Caracal, km 140+500 - 155+000
◘între stația Valea Alba și Post Macazuri Simian, km 351+405 - 352+401
◘liniile 2 și 3 din stația Filiași, km 284+850 - 284+950
◘linia 2 din stația Plopșoru (fir I), km 28+650 - 29+900
◘linia 3 din stația Plopșoru (fir II), km 28+400 - 29+900
◘linia 1 din stația Dăești (fir II), km 302+750 - 303+950
♦SRCF Galați:
◘între stațiile Cotești - Gugești, km 189+000 - 189+150
◘între stațiile Mărășești - Pădureni, km 219+300 - 223+750
◘între stațiile Pufești - Adjud, km 240+600 - 241+000
◘între stațiile Boboc - Zoița, km 140+300 - 149+500
◘între stațiile Focșani - Putna Seacă, km 202+650 - 203+750
◘linia 3 din stația Cricov, km 75+400-76+950
◘liniile 2 și 3 din stația Buzău, km 125+100-129+100
◘linia 2 din stația Cricovi, km 75+400-76+95
♦SRCF București
◘ între stațiile Grădinari – Vadu Lat (fir I), km 32+200 - 35+000
◘între stațiile Zăvestreni – Videle (fir I), km 47+400 - 48+500
◘între stațiile Cricov - Valea Călugărească - Ploiești Est (fir II), km 67+450 - 73+000
◘zona cap X+Y din stația Ploiești Sud
♦SRCF Timișoara
◘între stațiile Merisor-Crivadia și linia 2 din stația Crivadia (fir II), km 56+050 - 59+000
◘între stațiile Timisoara Nord-Timisoara Sud, km 3+350 - 4+700
◘între stațiile Timișeni – Jebel, km 19+850-21+000/21+000 - 22+150
◘între stațiile Timișoara Nord – Ronat Triaj, km 2+750 - 2+850
◘între stațiile Sânandrei -Băi Calacea, km 17+200 - 17+400/19+200 - 19+500
◘între stațiile Utvinișul Nou – Sîntana, km 12+500 - 12+600 (fir I și fir II)
◘între stațiile Chișineu Criș – Zerind, km 50+100 - 50+500
◘linia 2 din stația Slatina Timiș, km 454+300 - 454+700
◘linia 1 din stația Jena, km 498+300 - 505+900
◘linia 1 din stația Tapia, km 508+400 - 509+500
◘linia 2 din stația Lugoj, km 516+600 - 551+151
◘linia 3 din stația Voiteni, km 33+650 - 33+700
◘linia 3 din stația Caransebeș, km 3+600 - 3+700
◘linia 3 din stația Giarmata, km 9+950 - 10+000

‼ În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, sunt operaționale 8 șantiere feroviare:
♦SRCF Brașov
◘între stațiile Valea Mărului - Podu Olt, km 368+850 - 368+950
◘între stațiile Beia - Mureni, km 267+000 - 267+500
◘între stațiile Aiud - Unirea, km 418+850 - 420+500
◘între stațiile Sânsimion - Sâncrăieni, km 86+200 - 86+250
◘între stațiile Siculeni - Mădăraș Ciuc, km 105+125 - 105+175
◘între stațiile Aluniș Mureș - Reghin, km 241+370 - 250+241
◘între stațiile Sânpaul - Iernut, km 307+950 - 310+400
◘liniile 2 și 3 din stația Teiuș, km 399+623 - 400+300/400+150 - 400+300

‼ În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj și Iași sunt operaționale 16 șantiere feroviare
♦SRCF Cluj
◘ între stațiile Rastoci - Lețca, km 92+962 - 99+632 (fir I)
◘între stațiile Monor Gledin - Râpa de Jos, km 29+515 - 39+469 (fir I)
◘între stațiile Monor Gledin - Râpa de Jos, km 29+925 - 30+925 (fir I)
◘între stațiile Satulung pe Someş-Baia Mare, km 172+530 - 172+680 (fir I)
◘între stațiile Coldău-Beclean, km 20+810 - 20+942 (fir I+II)
◘între stațiile Măgheruș Sieu – Sărățel, km 46+790 - 47+730 (fir I)
◘între stațiile Someș Odorhei-Benesat, km 137+600 - 137+900 (fir I)
◘între stațiile Lețca-Cuciulat, km 100+300 - 100+600 (fir I)
◘între stațiile Baia Mare-Satulung pe Somes, km 166+800 - 166+900 (fir I)
◘între stațiile Răstoci-Lețca, km 93+750 - 94+050 (fir I)
◘între stațiile Bonțida-Iclod, km 16+254 - 22+710 (fir II)
◘între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 452+250 - 452+350 (fir II)
◘între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 457+400 - 464+700 (fir I)
◘între stațiile Tileagd - Osorhei, km 637+700 - 638+900 (fir I)
♦SRCF Iași
◘între stațiile Adjud-Sascut, km 256+000 - 257+100 (fir I)
◘între stațiile Sarca-Tg. Frumos, km 31+250 - 41+250 (fir I)

Lucrările de întreținere și reparații curente nu afectează continuitatea graficului de circulație al trenurilor de călători și de marfă, lucrările desfășurate pe cele 60 de șantiere feroviare fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Deci observatia lui @Phenol ca anumite restrictii de pe 500 ar fi cauzate de lucrari a fot corecta, se lucreaza in regie proprie in general. :cheers: Destul de enervanta totusi shaorma rezultata din amestecarea intretinerii si reparatiilor curente cu RK-urile.Oricum, ar fi bine sa faca mai des informari de genul.

perfidus

Am si eu o intrebare de necunoscător, ce este o "bretea combinata in statia xxx"?
E un astfel de santier in lista pentru statia Craiova si eu nu am vazut nici o lucrare, desi am trecut de multe ori prin gara in ultimul timp.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

frunzaverde

Breteaua e un tip de aparat de cale (adica, pe romaneste, un set de macazuri). In cazul asta, dat fiind doua linii paralele, sa le zicem I si II, breteaua combinata permite accesul de la I la II si de la II la I pentru toate directiile de mers.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

perfidus

Ok multumesc - o sa ma uit mai atent. Ar trebui sa fie multe astfel de bretele in stația Craiova (chiar, cate linii are oficial?), dar probabil este vorba de una esențială pentru traficul pe magistrala si pe care acum sunt restrictii mari la intrare/iesire.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

razvan96

Din SICAP:

QuoteIn cadrul lucrărilor se vor înlocui aparate de cale montate pe traverse de lemn, bretea combinată cu 2 TDJ şi 2 sch 44-30/36-28-42/46, tip 49, tg 1/9, R=300/190, AF, distanţa în ax=4.75m staţia CF Craiova

Daca inteleg bine din BAR, e vorba de restrictia nr 90 de pe CF100 cu observatia "afecteaza intrari-iesiri la liniile 5-16".N-as baga mana in foc ca am dreptate totusi.