Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

De-abia acum incep sa faca formalitatile sa faca chestia asta. Procedura e greoaie, pentru ca prioritatile din POI-M au fost scrie pentru a include exclusiv reconstructiile.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1011613] Lucrari de intretinere si reparatie Coridor IV PanEuropean tronson Bucuresti – Campina - Predeal ( pret inclus materiale , manopera ) fara utilaje grele de cale

Valoarea totala estimata: 1.932.773 lei

Data limita: 27.06.2019

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1011648] Lucrari de intretinere si reparatie Coridor IV PanEuropean tronson Bucuresti – Lehliu ( pret inclus materiale , manopera ) fara utilaje grele de cale

Valoarea totala estimata: 1.260.504 lei

Data limita: 01.07.2019

razvan96

#303
QuoteBucureşti, 3 iunie 2019

Sucursala Regională CF Braşov - noul TREN DE LUCRU pentru REFACŢIA CĂII, în regie proprie

♦ SRCF Braşov a efectuat proba practică cu noul tren de lucru pentru refacţia căii, o TEHNOLOGIE APĂLICATĂ ÎN PREMIERĂ de CFR SA, între staţiile Apaţa şi Augustin.

♦ Tehnologia de refacţie a căii, în regie proprie, cu noul tren de lucru va fi completată cu o instalaţie de sudură electrică, prezentată, de asemenea, în premieră la Expoziţia INFRATRANS® 2019, care se desfăşoară în zile de 4 şi 5 iunie, în GARA de NORD.

Sursa:CFR Infrastructura

E si un video interesant care insoteste mesajul pe Facebook.

frunzaverde

In sfarsit exista un tren de refactie pe sistem liniar in Romania... Nu e el foarte avansat, dar e un inceput bun!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Trenul de refactie va putea fi folosit la nevoie si pe zone de 140-160? Adica dupa refactie se va putea circula cu VS ?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

frunzaverde

Daca se face RK ca lumea, da - tehnologia folosita pentru RK (de la lopata la sistem complet integrat, cu tren liniar de lucru) nu impiedica o anumita viteza. Mare parte din Lehliu - Fetesti e facut "la lopata", manual.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Cati km poate repara acest utilaj, maxim, pe zi?

frunzaverde

^
Undeva la 2-3 km. O linie moderna, completa, poate face pana la 10 pe zi in trei schimburi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96

Azi au lansat licitatia asta:
Anunt de participare: [CN1012029] - Ridicare restrictii de viteza linii curente Merisor-Crivadia fir 1 si fir 2 km 59+000-57+185
Valoare estimata:2.100.840,34 RON
Termen depunere oferte:25.06.2019
Durata:110 zile
QuoteLucrările constau în înlocuirea traverselor de lemn normale necorespunzătoare cu traverse lemn noi, un număr total de 5179 buc. între stațiile Merișor-Crivadia fir 1 și 2, pe porțiunile de linii în curbe, între km 59+000-57+185, în vederea asigurării condițiilor de siguranță în exploatare a liniei.

Tot azi au atribuit o alta licitatie pentru aceeasi linie, pe segmentul Meri-Lainici, anuntul CAN1017024-Lucrări întreținere și reparație linii CF (preț inclus materiale, manoperă si utilaje) - SRCF Craiova.A fost atribuita Romfer Construct cu suma de 1.139.096,59 ORN

Balto

Bucuresti, 14 iunie 2019

Lucrări la infrastructura feroviară pentru ridicarea restricției de viteză între Apața și Augustin

,,Sucursala Regională CF Brașov continuă programul de reparaţii la infrastructura feroviară, în regie proprie, pentru ridicarea restricţiei de viteză de 30 km/h, pe intervalul de staţii Apața – Augustin (firul I, km 216+000 – 217+200), prin lucrări de refacție, ciuruire intergrală, buraj mecanizat, profilat și stabilizat piatră spartă în linie curentă.
Lucrările de refacție a căii, tehnologie aplicată în premieră pe rețeaua feroviară, au fost executate cu noul tren de lucru, specializat în lucrări de reparație capitală a suprastructurii căii ferate, cu o productivitate medie de refacționare totală a suprastructurii căii de 200 ml/oră (de aproximativ 4 ori mai mare față de tehnologia clasică, realizată cu trenul de lucru Platov).

Etape de lucrări:
◘refacţia căii
◘înlocuire șină și traverse uzate
◘ciuruire integral și buraj mecanizat
◘profilat şi stabilizat prisma de piatră spartă


mobilitate.eu
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Xenos

Acest tren ar trebui să se plimbe pe toate magistralele!

E mult mai rațional decât să le lași să putrezească în așteptarea unor iluzorii reabilitări megalomane....

razvan96

Quote from: tom_sawyer on December 31, 2018, 02:22:11 PM
Anunt de participare: [CN1007981] Refactie totală linia DEDA-REGHIN, tronson Brâncovenesti - Reghin de la km. 241+370 la km. 250+800 si consolidare terasament km. 241+200 -241+600 (punere de acord a proiectului cu terenul si executie ) – SRCF Brasov

Valoarea totala estimata: 24.554.675 lei
In sfarsit atribuita catre CONFER GROUP SRL ONESTI, pentru 22.804.902 RON.

razvan96

Quote3.Anunt de participare: [CN1011021] - Ȋntreţinere şi reparaţie Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa (preţ inclus material, manoperă) fără utilaje grele de cale
Valoare estimata:1.680.638,6 RON

Atribuita-Wiebe Romania.

razvan96

Quote from: razvan96 on March 28, 2019, 10:41:02 AM
Consolidare linie CF intre statiile Bontida - Iclod, fir II, linia CF 412, de la km. 16+789 la km. 22+360

Valoare estimata:4.599.997 RON

QuoteConsolidare suprastructura linie CF între stațiile Bontida -Iclod, fir II de la km 16+789 la km. 22+360, pentru ridicarea vitezei de circulatie, de la 50km/h la 100 km/h, prin lucrari de inlocuire a tipului de sina de la 65 la 60 si efectuarea sudurii si înlocuirea traverselor de lemn si beton necorespunzatoare, conform specificatiilor caietului de sarcini atasat documentatiei.

Atribuita Swietelsky pentru 4.275.677 RON.