Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Si inca doua, de data asta pentru CF813 Constanta-Mangalia.

1.[CN1011133]-Lucrări de ȋntreţinere şi reparaţie linii CF (preţ inclus material, manoperă şi utilaje) Linia 813 Constanța Mangalia- Linii stații
Valoare estimata:945.423,98 RON
Termen de depunere a ofertelor:12.06.2019
Durata contract:4 luni

QuoteLucrările presupun înlocuirea traverselor necorespunzătoare cu traverse din lemn normale și speciale pentru aparate de cale și cu traverse din beton armat T13, T13s, precum și a materialului mărunt aferent, în scopul redeschiderii/ ridicării restricțiilor de viteză la viteza stabilită și asigurării funcționării normale, continue și în condiții de siguranță a transportului feroviar pe linii CF din stația Mangalia, Neptun, Costinești.

2.[CN1011140]-Lucrări de ȋntreţinere şi reparaţie linii CF (preţ inclus material, manoperă şi utilaje) linia 813 Constanţa-Mangalia – linii curente
Valoare estimata:2.251.541,87 RON
Termen de depunere a ofertelor:18.06.2019
Durata contract:4 luni

QuoteLucrările presupun înlocuirea traverselor din lemn necorespunzătoare cu traverse din beton armat T13, în aliniament, şi cu traverse din beton T18 şi T29 cu supralărgire, în curbe, precum şi înlocuirea materialului marunt aferent, în scopul asigurării funcţionării normale, continue şi în condiţii de siguranţă a transportului feroviar pe aceste linii.


AlexxC

Au inceput ceva lucrari de reparatii pe magistrala CFR 202 Filiasi-Simeria intre statiile Țânțăreni – Gilort(judetul Gorj) cu modificari in mersul trenurilor

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-in-circulatia-unor-trenuri-3/

perfidus

Dupa un drum de Bucuresti pe M900, am observat unele lucrari la peroanele statiei CF Videle precum si un mare panou pe care era anuntata lucrarea asta:

Quote from: NGC on June 10, 2016, 09:25:14 AM
In 30.05.2016 a fost atribuit catre THALES contractul pentru "Lucrari de proiectare si executie aferente obiectivului Centralizare electronica în statia CF Videle".

Valoare estimata:  41.298.560,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 23.085.582,00 RON fara TVA




Nu cred ca lucrarile au vreo legatura una cu alta, centralizarea electronica noua stiu ca se pune de regula intr-un container lângă clădirea stației, deci peroanele sunt modernizate pe alte contracte.

Intrebare: stie cineva daca acel contract al lui Thales s-a finalizat? Stiu ca a durat vreo doi ani licitația de la lansare la atribuire, fiind stabilit castigatorul la CAB.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Conform OMTI CFR, stadiul lucrărilor de proiectare și execuție aferente obiectivului ,,Centralizare electronică în stația C.F. Videle" (antreprenor Thales) este de 100%.

perfidus

Multumesc @adrian rosca, am gasit si un post de la Ionut cu o situatie a investitiilor de pe feroviar unde se specifica un termen de finalizare sfarsitul lui 2018.

In alta ordine de idei, sunt multe restricții ramase încă active pe porțiunea Craiova-București a M900, se lucrează la linie pe la km 108 (parca), si se merge destul de mult pe un singur fir. Durata călătoriei cu IR1594 - IR1595 este acum 3h15-3h20 pentru 209 Km, comparat cu 3h sau mai putin cu un tren accelerat in 1990.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on May 07, 2019, 10:00:17 AM
Si inca doua, de data asta pentru CF813 Constanta-Mangalia.

1.[CN1011133]-Lucrări de ȋntreţinere şi reparaţie linii CF (preţ inclus material, manoperă şi utilaje) Linia 813 Constanța Mangalia- Linii stații
Valoare estimata: 945.423,98 RON

2.[CN1011140]-Lucrări de ȋntreţinere şi reparaţie linii CF (preţ inclus material, manoperă şi utilaje) linia 813 Constanţa-Mangalia – linii curente
Valoare estimata: 2.251.541,87 RON

Si inca una:
[SCN1043056] Reparaţia căii fără joante şi sudură electrică linia 813 Constanţa - Mangalia
Data publicare: 10.05.2019

Descriere succinta:
Serviciile de reparaţie a căii fără joante şi sudură electrică constau în eliminarea unor întreruperi (porţiuni de cale cu joante), în vederea restabilirii continuităţii căii fără joante, precum şi înlocuirea unor tronsoane de şină cu defecte, înlocuirea unor traverse necorespunzătoare şi a materialului mărunt de cale aferent, introducerea în cale a 4 perechi de JIL-uri, pentru readucerea și menținerea căii în toleranțe impuse de instrucțiile de serviciu, în vederea desfășurării circulației trenurilor cu viteza proiectată și în condiții de siguranță, conform specificațiilor din caietul de sarcini.

Valoarea totala estimata: 699.946,85 Moneda: RON

AndreiB

Practic cu toate lucrarile astea se reface Ct-Mangalia la parametrii initiali?

frunzaverde

Nu e RK, e doar un pic de intretinere curenta. Se repara 6 curbe (1.5 km)  (Agigea Nord - Eforie, Eforie Nord - Eforie Sud), in jur de 1.8 km de linie curenta in diverse puncte (iesirea din Constanta, Constanta - Agigea, Agigea Nord - Eforie, Eforie Nord - Eforie Sud, Costinesti - Neptun), se redeschid 3 linii inchise din statia Mangalia (liniile 9,11,12) si cate o linie in garile Neptun (3) si Costinesti (tot 3).

In toate cazurile, cand se schimba sina, se foloseste material "semi-bun", adica deja uzat - sina tip 49, probabil recuperata de pe CIV de pe undeva.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vice33

Nu am auzit de magistrala 813...nu e o greseala...? Eu stiu si am verificat in Mersul Trenurilor ca Mangalia-Constanta e tot pe M800!

dragos76

A mai fost discuția. Una e numerotarea magistralelor la CFR călători, alta la infrastructură.

frunzaverde

Nu, nu e nici o greseala.

Exista doua sisteme de numerotare ale liniilor ferate din Romania - unul pe "linii", folosit de CFR intern si un altul pe "sectii" expus catre calatori si folosit in activitatea comerciala (de vandut bilete).

Numerotarea la "Calatori" (sectii), adica ce vezi in MT, e o versiune simplificata, cu portiuni ambigue si cu duplicari a versiunii "infrastructura", facuta pentru a simplifica rutarea.

Numerotarea la "Infra" (linii) identifica ne-ambiguu orice linie, dar ar fi mult mai complicat de folosit pentru rutarea pasagerilor. Mai mult, multe linii nu au sectii - de exemplu Centura Bucuresti nu are sectie, dar este o succesiune de linii (ii zice 301* cu * una sau doua litere in functie de racord).

Constanta - Magalia este linia 813, parte din sectia 800 Bucuresti - Mangalia. Exista si o linie 800, dar linia 800 este exclusiv Bucuresti Nord - Constanta. Majoritatea se suprapun, dar sunt si exceptii notabile. 100/900 este celebra, dar 4xx-urile sunt cele mai dubioase, pentru ca acolo s-a facut o renumerotare. Brasov - Deda - Tg. Mures - Razboieni (constituind o parte din sectia 400 si o portiune din sectia 405) este linia 317. Beclean - Deda (tot parte din sectia 400) este linia 418. Linia 400 este Episcopia Bihor - Halmeu (sectia 402). O linie poate fi pe multiple sectii si o sectie poate fi pe multiple linii - e o corespondenta tip M:M.

Daca vreti o lista cu sistemul "pe linii", cel mai simplu e sa descarcati BAR-ul curent, si sa va uitati la ce linii sunt pe unde; BAR-urile folosesc numerotarea de linii, nu de sectii - de asta BAR incepe cu linia 100 - Bucuresti - Craiova - Timisoara - Jimbolia Fr.

P.S. Nu se pune "M" in fata numarului sectiilor sau liniilor. Asta e inventie forumistica (pe care am folosit-o si eu).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vice33


AndreiB

@frunzaverde

Pe BAR cele mai multe restrictii apar in zonele mentionate de tine si care se repara acum. Daca ar reusi sa scoata <1h (cel mai rapid timp e 1h7 acum) cred ca ar atrage mai multi calatori. Daca reusesc sa scoata 45-50 min (cu RK) si dubleaza linia pe o portiune la mijloc ar putea cadenta doua Desiro toata ziua pe sectie din ora in ora.

frunzaverde

^
Cu un automotor, dupa ce sunt gata lucrarile, fara opriri in statiile inutile (Agigea N. si Agigea Ecluza, care sunt in camp), s-ar putea scoate in jur de o ora, poate chiar mai putin.

Vara insa, cu trenuri lungi, trase de diesel-uri puturoase, cu timpi lungi in statii sa urce si sa coboare grupuri mari de oameni, tot 1h15-1h20 va fi timpul de mers pe infrastructura curenta. E perfect posibil si azi 1 tph pe directie, cat timp in timpul verii o parte din automotoarele dedicate sunt inlocuite cu trenurile de lunga distanta (si utilizatorii locali pot folosi trenurile de lunga distanta "liber" cu biletele si abonamentele existente - situata este asa si azi, si asa a fost de oricand).

Ar fi foarte utila o electrificare si o centralizare cu blocuri care ar ajuta fluenta liniei, dar in momentul asta e utopica - reteaua per total este in stare muribunda si CFR prefera sa arunce cu banii in tuneluri de 7 km pe care master-planul le respinge ca avand valoare foarte redusa pentru banii investiti. Iar CJ Constanta... e cam o gluma.

Ar merge bine un tren suburban pentru constanta nombinat cu ceva dezvoltare suburbana in zona Agigea si dezvoltare industriala in zona Portului Constanta Sud. De asta as dubla Agigea Ecluza - Eforie Nord in primul rand, pentru a putea avea in primul rand un tren frecvent local in jurul Constantei (un traseu Medgidia - Constanta - Eforie N. la 20-40 minute, combinat cu dezvoltare industriala si suburbana ar face minuni).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

In vremuri utopice si Agigea Ecluza ar avea sens ptr calatori, e la cam 300m de primele case din Agigea, si cu spatiu de parcare ffff generos. Halta in sine e curatica si cu mega priveliste.