News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ati cerut, am livrat. Echivalentul parcarii din board-ul rutier.
Evident ca nu trebuie aberat aici, doar sa avem un loc unde sa discutam lucruri conexe si orice tine de feroviar care nu are thread dedicat.

alecu26

Pentru Valcea Valcele contractul cu Secol nu mai este valabil?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


TibiV

https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro/photos/?tab=album&album_id=1813897292171820
Quote
#ElectricTrain to #ElectricCastle / #525KmDeMuzica
Actualizat acum aproximativ o oră
București, 13 iulie
În această seară, Electric Train pleacă spre BONTIDA către Electric Castle!!
#525KmDeMuzica

Vagoanele muzicale vor circula în compunerea trenului IR 1741 București Nord – Cluj Napoca și sunt destinate unei petreceri neconvenționale, pe conceptul Silent Disco:
* Party Zone - vagonul transformat în Club,
* Fun Zone - vagonul restaurant unde se vor derula concursuri cu peste 100 de premii speciale și trei vagoane
* Relax Zone - unde toți participantii vor putea asculta, pe două canale audio la căștile wireless, muzica mixată în vagonul Club.

Mai mult, călătorii din Electric Train vor avea acces la internet wireless, special montat pentru acest eveniment.
http://www.cfrcalatori.ro/621

Iar din http://www.cfrcalatori.ro/621 aflam suplimentar ca:

QuoteReamintim că pentru preluarea traficului feroviar de călători estimat cu prilejul Festivalului Electric Castle care se desfășoară lângă Cluj, în perioada 11 – 17/18 iulie 2016, trenurile InterRegio din anexă vor avea programată o oprire suplimentară la BONȚIDA.

În plus, în zilele de 16 și 17 iulie, trenul Regio 4308 va circula suplimentar, având plecarea din Cluj Napoca la ora 17:35, sosirea în Bonțida la 18:24 și în Dej Călători la 19:15.

Evenimentul se adresează tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani.

Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.
Asta este trenul de :bere:
:lol:

Si o poza facuta chiar astazi de userul MariusCFRBucuresti pe MetrouUsor:
Quote from: MariusCFRBucurestiChiar el.
IR 1741 Bucureşti Nord - Braşov - Teiuş - Cluj Napoca - Bonţida.
Garnitura trenului care se duce la Bonţida:
89-76 007 , 89-87 011 , 21-76 038 , 21-76 047 , 21-76 042.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel_avram


TibiV

Pagina de FB a CFR Calatori o fi varianta "Promo"/"Demo"/"Beta"... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

Vagoanele pentru Electric Castle se aflau la urma trenului, acesta avand 14 vagoane (9+5).

TibiV

Cât durează acum în mod real București-Cluj ?
Eu am făcut 10,5 ore anul trecut Cluj-Teius-Sighișoara-București... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

Cam tot atat, 10-11 ore. Speram ca de la noul mers sa se deschida ambele fire Blaj-Coslariu Pod Mures si sa scada durata.

TibiV

Cumunicat al Reprezentantei Comisiei Europene in Romania:
http://ec.europa.eu/romania/news/22072016_netranspunere_norme_spatiu_unic_feroviar_ro.htm

Quote
22/07/2016

România, Grecia și Luxemburg au fost trimise în fața Curții de Justiție a Uniunii Europene pentru netranspunerea în legislația națională a Directivei 2012/34/UE privind instituirea spațiului feroviar unic european.

Directiva urmărește să consolideze rolul organismelor de reglementare naționale în domeniul feroviar, în special în ceea ce privește competența acestora în cazul instalațiilor feroviare, cum ar fi terminalele și stațiile. Ea impune statelor membre să își bazeze relațiile cu administratorii de infrastructură pe contracte multianuale care stabilesc obligații reciproce în ceea ce privește structura de plată și calitatea serviciilor de infrastructură care trebuie furnizate companiilor feroviare. De asemenea, ea cuprinde cerințe privind transparența financiară, astfel încât companiile feroviare și administratorii de infrastructură să păstreze și să publice conturi separate și să controleze fluxurile financiare.

Statele membre au avut obligația de a asigura intrarea în vigoare a măsurilor necesare pentru a se conforma directivei până la 16 iunie 2015. Întrucât cele trei state membre menționate nu au făcut acest lucru, Comisia a adresat acestor state membre o scrisoare de punere în întârziere în iulie 2015, urmată de un aviz motivat în februarie 2016. Dat fiind că măsurile naționale de transpunere nu au fost încă adoptate, Comisia a decis să trimită aceste state membre în fața Curții de Justiție a Uniunii Europene.

Pe baza procedurii stabilite la articolul 260 alineatul (3) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE), Comisia va solicita Curții de Justiție să impună Greciei, Luxemburgului și României plata unei penalități zilnice până când directiva este transpusă în totalitate în legislația națională. Comisia propune penalități zilnice de 30.310,80 euro pentru Grecia, de 8.710,00 euro pentru Luxemburg și de 29.091,40 euro pentru România.


Subtire cu penalitatile... Doar 10,6 mil. euro/an.  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Crezi ca interesează pe cineva? Interesele personale. ..sau lenea sunt mai importante.
Hmm...păcat ca nu a venit mai devreme chestiunea. Perioada se cam suprapune cumnatul de Director General la CFR a lui Costache și după aia de ministru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

#11
Hai ca a venit si reactia... in aceeasi zi:

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1248-22-07-2016

Quote
Comunicat de presă
Creat: 22 Iulie 201

Ministerul Transporturilor a luat act de decizia Comisiei Europene de sesizare a Curţii de Justiţie a UE împotriva României pentru necomunicarea măsurilor naţionale de transpunere a Directivei 2012/34/UE referitoare la instituirea spaţiului feroviar unic european.

În acest moment, proiectul de lege care transpune în legislaţia naţională Directiva 34/2012 este finalizat, având toate avizele necesare din circuitul interministerial şi va intra, spre aprobare, în şedinţa de Guvern de săptămâna viitoare, 27.07.2016.

Ulterior aprobării de către Executiv a proiectului de lege, el va fi trimis către Parlament, pentru adoptare. Îndată ce noua sesiune parlamentară va începe, ministerul va depune toate eforturile necesare pentru ca la finalul lunii octombrie legea să fie adoptată. Luăm în calcul și varianta de a solicita Parlamentului adoptarea în procedură de urgență.

Reamintim faptul că termenul limită al transpunerii Directivei 34 a fost 16.06.2015, termen ce a fost depăşit. La data instalării în funcţie a actualului Guvern, noiembrie 2015, România primise deja o scrisoare de punere în întârziere de la Comisia Europeană.
În luna februarie a acestui an, autorităţile române au sesizat reprezentanţilor CE stadiul de transpunere a Directivei în cauză, anume elaborarea actului normativ şi punerea lui în circuitul de avizare.

Prin răspunsul din data de 26 aprilie 2016 transmis Comisiei Europene, România s-a angajat să adopte în Parlamentul României proiectul de lege pentru transpunerea Directivei 2012/34/UE până în luna octombrie 2016. Termenul intermediar asumat pentru aprobarea proiectului de către Guvern era luna mai 2016.

Întârzierea privind supunerea spre avizare de către Guvern a proiectului de act normativ a fost cauzată de complexitatea procesului de avizare interministerială, necesară pentru a putea avea garanţia unei transpuneri corecte în legislaţia românească a Directivei.

Se va respecta însă, termenul final asumat pentru adoptarea actului normativ de către Parlament – octombrie 2016.

Directiva 2012/34/UE reprezintă o componentă importantă a legislaţiei europene privind domeniul transportului feroviar. Prevederile acestei directive vizează în principal introducerea unor reglementări uniforme privind: administrarea infrastructurii feroviare şi activităţile operatorilor de transport feroviar, eliberarea licenţelor de transport feroviar, stabilirea şi perceperea tarifelor pentru utilizarea infrastructurii feroviare, alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară, precum şi funcţionarea organismelor naţionale de supraveghere în domeniul feroviar.

Partea română va înştiinţa Comisia Europeană despre aprobarea proiectului de lege în şedinţa Executivului de miercuri, 27.07.2016, şi despre demersurile ce vor fi parcurse ulterior.

Partea proasta: este proiect de lege trimis la Parlament.
Partea buna: pentru ca nu da si nu anuleaza "pomeni electorale", sunt sanse sa treaca prin Parlament ca un InterCity prin halta... :D
Adica sa fie aprobat fara comentarii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Vă anula pomeni electorale. Ca te obliga la investiții și sa bani bagi I  CF. Sper ca nu tot de la medici si profesori sa taie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Parlamentarii nu o sa se prinda la prima citire... :D
Si dupa ce au aprobat... Ura si la gara !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Amendă pentru România de aproape 30.000 de euro pe zi - propunerea CE

Comisia Europeană (CE) va solicita Curţii de Justiţie a Uniunii Europene (UE) să impună României, dar şi Greciei şi Luxemburgului, plata unei penalităţi zilnice pentru netranspunerea în legislaţia naţională a directivei privind instituirea spaţiului feroviar unic european, pentru ţara noastră fiind propusă o penalitate de 29.091,4 euro pe zi.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/amenda+zilnica+de+la+ce