News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nirolf

Simplu, jumătate dispar la prima rectificare, jumătate la următoarea sau la sfârșit de an.

Phenol

^Daca e sa o luam in serios rectificarea, intrebam in sensul ce suma s-a alocat pentru Valcele - Rm. Valcea.

In rest nu pun prea multe sperante in rectificarea aceasta pozitiva nici eu.

andrey_tm

Doua trenuri spre/dinspre mare:




rizzuh

#948
Quote from: dan tm on August 24, 2018, 12:04:25 AM
aici putin off topic un raport de incident

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/N-126-RI-Brisoru-20-06-2017.pdf

Asta nu e nici pe departe in top 10 cele mai stupide accidente feroviare. Uite aici un serious contender pentru no. 1:

https://www.gandul.info/stiri/un-mecanic-de-tren-calcat-de-locomotiva-pornita-la-drum-fara-el-video-2364831

QuoteAngajat al firmei SC Regio Trans SR Braşov, care are în concesiune transportul de călători şi marfă pe ruta Odorheiu Secuiesc – Sighişoara, mecanicul, pe nume Ioan Colceriu, 55 ani, manevrase o garnitură de marfă de pe o linie pe alta în Staţia CFR Odorheiu Secuiesc, după care şi-a lăsat locomotiva LDH cu motorul pornit şi s-a dus să lase nişte acte la biroul de mişcare.

Din păcate, deşi linia ferată este în pantă descendentă, omul a uitat să pună în funcţiune frâna de siguranţă, astfel că, după câteva secunde, locomotiva a luat-o la vale, sub privirile stupefiate ale celor aflaţi în gară.

Disperat, mecanicul a sărit imediat într-un taxi şi a pornit în urmărirea locomotivei, izbutind, după o goană de 6 kilometri, să ajungă înaintea ei în Halta Feliceni, unde a încercat apoi să se urce din mers în cabină.

Din nefericire, a alunecat şi a căzut drept sub roţile locomotivei, care şi-a continuat apoi cursa, cale de încă vreo 30 de kilometri, până în Halta Secuienii Noi, unde câţiva ceferişti au reuşit, în cele din urmă, să o oprească punând câţiva saboţi pe şine, după ce o manevră similară eşuase în Gara Cristuru Secuiesc.

Raportul AGIFER este in arhiva din 2008: https://www.agifer.ro/index.php/ro/utile/arhive

Phenol

QuoteCoridorul feroviar Gdansk - Constanţa (3.663 km) este propunerea României pentru Summitul celor 3 Mări

Guvernul a stabilit, joi, proiectele naţionale pe care România la va propune la Summitul Iniţiativei celor Trei Mări, printre care proiectul ,,RAIL 2 SEA" privind o rută feroviară de 3.663 km care porneşte din Portul Gdansk din Polonia şi se termină în Portul Constanţa.

(...)

Purtătorul de cuvânt al Guvernului a menţionat că România va propune două proiecte în domeniul transporturilor.

,,În domeniul Transporturilor sunt două proiecte pe care le propune România. Proiectul FAIRway Danube care are ca obiectiv general implementarea Master Planului pentru Reabilitarea şi Întreţinerea Şenalului Dunării şi Afluenţilor săi Navigabili, elaborat în cadrul Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării, şi proiectul RAIL 2 SEA - "Modernizarea şi dezvoltarea rutei feroviare Gdansk(PL) – Constanţa (RO)" care are ca obiectiv principal modernizarea unor coridoare feroviare atât pentru utilizarea comercială cât şi pentru transportul rapid al forţelor şi echipamentelor militare pe teritoriul României, lungimea totală va fi de 3.663 km, între Portul Gdansk din Polonia şi Portul Constanţa care va traversa patru state: Polonia, Republica Slovacă, Ungaria şi România", a spus el.

3600 km e o distanta foarte mare intre cele doua porturi, ocolesc pe undeva sau defapt e 1800 km si linie dubla?

Sursa: mediafax.ro

pasadia

#950
Pai nu scrie in text ca ocolesc Ucraina mergand prin Slovacia si Ungaria?

De fapt ai dreptate, chiar si asa e ciudata cifra.

rizzuh

#951
Poate au desenat traseul asta la o betie:



N-ai cum altfel sa faci 3600 km de la Constanta la Gdansk. Nici nu pot sa zici ca-i cale dubla si sa numeri de 2 ori, ce, la autostrada cand numeri kilometrii numeri ambele sensuri? Deci avem peste 1500 km de autostrada! :lol:

gruiarew

Bine ca au fost ai lor beți. La noi merge chiar drept  :lol:  :lol:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GrmmrNzi

Nu le da idei, că poate vin cu vreun Buc. - Cra. - Tim. - Cluj. Oh, wait a minute...

Harry

Stie cineva mai multe detalii legate de Uzinele Feroviare Concordia Ploiesti? Tot ce am reusit sa gasesc e ca au fost facute in anii '30 dupa planurile arhitectului Haralamb Georgescu.

Neufunk

Se poate cumva sa rezervi un anumit loc atunci cand cumperi bilete de pe site de la CFR? Ma indoiesc dar totusi intreb caci cine stie unde a pus aceasta grozava echipa de UX aceasta functie.

etravel

#956
Se poate doar sa le indici de mana numarul locului dorit, dar asta inseamna sa stii layout-ul vagonului, implicit ce tip de vagon e. Eu nu am gasit de unde sa selectezi un loc de pe o schema grafica, la fel ca la avion.
Vazui alta pe site-ul CFR Calatori, ca tot aruncai un ochi:
" CFR Călători informează că în perioada 21 august – 15 septembrie 2018 se vor realiza lucrări de mentenanță a site-ului www.cfrcalatori.ro. Atenţionăm utilizatorii site-ului că în perioada menţionată pot apărea unele intermitenţe în funcţionarea tuturor aplicaţiilor, inclusiv ,,Mersul Trenurilor" şi "Bilete de tren online". Cerem scuze pasagerilor pentru eventualele neplăceri care pot apărea. *** "
Incredibil cat de neprofesionista treabã- zile si zile pentru intretinerea unui site aflat direct in productie.


Phenol

La casele de bilete, daca cumperi cu 24 ore mai devreme poti cere atat vagonul cat si locul dorit.
Pentru a vedea locurile intra pe infofer si la sectiunea de cautare trenuri, dupa numarul trenului poti afla si aranjarea locurilor in fiecare vagon.

etravel

Nu am gasit la cautare trenuri cum sa aflu aranjarea locurilor in fiecare vagon. Oricum, dat fiind ca informatiile astea sunt deja in sistem, ar putea fi implementate fara probleme in interfata aia web de 1995 toamna. Dar na, intr-o tara in care internetul curge pana si pe gaura cheii, e grele rau de tot astea cu desenat un grafic interactiv cu locurile din vagon.

Ionut

In cateva ore urmeaza sa vorbesc la Recorder.ro despre infrastructura feroviara. Despre podurile care trebuie reabilitate, despre siguranta feroviara si strategia CFR pe urmatorii ani. Sa vedem ce iese. :)