News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gruiarew

De M212 (Lugoj Ilia) se mai știe ceva? Am vrut să mai renunț la mașină spre Sibiu dar...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Phenol

Poate de la noul mers (11 Dec).

bbk


QuoteRefacție totală pe linia 216 Ilia – Lugoj, între stațiile Holdea – Marginea km 24+000 – 30+500 (proiectare și execuție)
Contractul in valoare de 34603996,24 RON (estimat 35.069.588,00 lei  fără  TVA)  a fost atribuit in data 13.07.2022 catre Wiebe Romania/Swietelski Constructii Feroviare, durata:24 luni. Finantare din fonduri bugetare

gruiarew

Mulțumesc, deci doi ani pauză.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#3634
Quote from: Xenos on August 20, 2022, 09:42:14 AMDe ce nu impune CFR SA sa se mearga cu minim 100 km/h? Nu ai material rulant de asa ceva, pa si pusi, te duci pe Valea Jiului cu 20 km/h.

Intrebarea era despre operatorii de marfa, care uzeaza inegal sinele in curbe cu suprainaltare mare (13cm pt 160, gen Sighisoara-Simeria) pentru ca viteza maxima la marfa e 70...

Banui ca in primul rand trebuie ridicata viteza maxima la marfa... Nu stiu exact ce implica asta. Banui ca implica si un consum mai mare de energie la marfa, deci cresterea preturilor de transport marfa pe CF...

Dar din cate inteleg unii operatori de marfa circula fara inductori si fara vitezometru (!). Nivelul este foarte jos, si pe de alta parte atitudinea este "noi suntem sangele economiei nationale". Pana la urma si comerical, ei sunt clientii CFR SA.

Fara o implicare politica serioasa, nu se va rezolva problema. Dupa accidentul de la Fetesti de anul trecut a existat un impuls pt respectarea regulamentelor, ca MR mai bun, de unde? Dar nu stiu daca a continuat dupa schimbarea guvernului.

Xenos

Inteleg, dar cum sa fie vit max 70 km/h pe o linie pe care am luat bani UE ca sa fie 120 km/h pentru marfa?
Mie mi se pare ca aceste modernizari nu au sens daca la un moment dat ARF sau cine o fi competent nu va impune conditii clare de calitate a materialului rulant.
Nu mai vorbesc ca doar ieri am auzit din Busteni cum 2 automotoare care au trecut (unul Astra, celalalt nu stiu, doar l-am auzit) aveau asa-zise roti patrate care distrug linia. Chestiile astea nu trebuie controlate strict?
Apoi, eu cred ca sunt operatori si operatori, cei care santajeaza asa banuiesc ca sunt cei de tip Grup Feroviar Roman care au avut si cele mai multe accidente soldate cu pagube grave in retea. Nu am auzit de asemenea nereguli la DB Cargo si nici macar la CFR Marfa.

cristi5

Cred va viteza maxima la marfa e reglementata la 70 in toata Romania.

Daca e asa, e o intrebare buna de ce nu e ridicata conform obiectivului reconstructiei.

Nu numai pt problemele cu suprainaltarea ci si ca sa nu incurce calatorii asa tare...

AndreiB

Parca in trecut erau navete in regim s cu vmax 100km/h? Sau ma insel eu?

dan tm


cristi5

https://romania.europalibera.org/a/cfr-caltori-transport-feroviar-cale-ferata-licitatii/32007167.html

ARF, la presiunea CFR Calatori si in beneficiul direct al celorlalti operatori, vrea sa inchida piata de transport calatori pe 10 ani. Este ok?

Ce parere aveti?

Articolul din Europa Libera e foarte lung si multe parti nu sunt relevante. Va trebui sa dati click. Imi cer scuze @TibiV :)

Xenos

In niciun caz nu este corect. CFR Calatori nu are nicio strategie de viabilizare, a ajuns o bataie de joc, cu locomotive care ard, vagoane insuficiente si jegoase. Daca vrea sa salveze CFR Calatori, statul sa investeasca - si nu o va face in conditii de monopol, ci de concurenta.
As sugera o petitie la UE sa nu se cedeze acestei presiuni.
În fond, cu ce ne-ar strica concurența, călătorilor în niciun caz. MAV a avut o problemă că a fost concurată de Gysev? Dimpotrivă.

dan tm

Statul maghiar e actionar la GySEV parcă.

dan tm

https://clujcapitala.ro/2022/09/02/video-trenul-groazei-cluj-timisoara/

Cum să pui o sticlă de suc în geamul spart şi o bucată de carton, ca să îl repari?

cristi5

Asta e avantajul intrarii in Schengen: vom putea veni de la Viena fara sa ne trezeasca nimeni. In timp ce familia va dormi bustean, noi pasionatii ne vom trezi sa vedem tunelurile Batuta, Salciva :)

AndreiB

Ma refeream in contextul actual, non-Schengen evident. Exact datorita controlului noaptea, cand am venit cu trenul din Londra in Bucuresti, am evitat Dacia.